- Hirdetés -

Hírekre és sorozatra vágytak a magyarok

|

- Hirdetés -

A Barátok közt, az RTL Híradó, valamint a Tények és Az 50 milliós játszma tanyázott a nézettségi élbolyban a mögöttünk álló héten. A Duna Tv-n A Dal nem kezdett túl erősen.

Múlt héten nem volt nagy elmozdulás a két piacvezető kereskedelmi csatorna közönségarányában. Az RTL Klub a 18-49 évesek körében és főműsoridőben 15,2 százalékos, a TV2 10,5 százalékos heti share-t ért el. Minden estét megnyert az RTL Klub, de azért hétvégén rezgett a léc, a TV2 szombaton és vasárnap egy százalékpontra megközelítette a fő konkurensét.

A 18-59 éveseknél és főműsoridőben* az RTL Klub 15,6 százalékos, a TV2 11,2 százalékos heti közönségarányt produkált. A 18-59 éveseknél és teljes napon pedig az RTL Klub 10,2 százalékkal, a TV2 8,5 százalékkal zárta a hetet.

Csoportszinten – a 18-49 éveseknél és főműsoridőben – az RTL Magyarország 30,8 százalékos, a TV2 Csoport 21,9 százalékos közönségarányt ért el. Vicces, hogy néhány éve még az RTL Klub és a TV2 szólóban hozott ekkora heti share-t.

A műsoros toplista némileg eltérő a 18-49 éveseknél és a teljes lakosságnál. Előbbieknél a Barátok közt 299 ezer nézőt vonzó hétfői epizódja bizonyult a legnézettebb műsornak. A TV2-n pedig a Tények 226 ezres nézettséggel futó hétfői adása volt a legnépszerűbb.

A teljes lakosságnál (és a 18-59 éveseknél is) a vasárnap esti RTL Híradó volt a legnézettebb a maga 1,05 milliós eredményével. A második helyre a szerdai Barátok közt futott be 910 ezer nézővel. A TV2 két legnézettebb műsora a hétfői Tények (885 ezer néző) és Az 50 milliós játszma keddi adása (768 ezer néző) volt.

A „kábeles” műsorok közül továbbra is a SuperTV2-n futó Sztárban sztár + 1 kicsi teljesít messze a legjobban. A múlt héten a 18-49-es toplista 14. helyén végeztek 212 ezres nézőszámmal. A teljes lakosságos toplistán viszont a hetedikek lettek 723 ezer nézővel.

Szombaton újra elindult a Duna Tv-n A Dal, ami a 18-49 éveseknél a közmédia legnézettebb, a teljes lakosságnál pedig a Gasztroangyal után a második legnézettebb műsora volt. Ez előbbinél 106 ezres, utóbbinál 500 ezres nézettséget jelent. A korábbi években ennél azért jobb eredményeket hozott A Dal, a saját sávjukban a kereskedelmi csatornákat még a 18-49 éveseknél is megszorongatták, de most ennek nyoma sem volt.
 
A napi műsorok közül heti átlagban az RTL Híradó 19,5 százalékos, a Fókusz 18,5 százalékos, az Éjjel-nappal Budapest 17,3 százalékos, a Barátok közt 17 százalékos közönségarányt produkált. A TV2-n a Tények 16,5 százalékos, Az 50 milliós játszma 13,4 százalékos, A szultána pedig 7,6 százalékos átlagos share-t hozott. A szultána kivételével mindegyik megugrotta a saját csatornája átlagát.

Külön említést érdemel Az 50 milliós játszma, ami jobban szerepel, mint a korábban, ebben az időszakban futó TV2-s produkciók. A vetélkedővel azonos sávban lévő Éjjel-nappal Budapestet ugyan a 18-49 éveseknél nem tudták megelőzni, de a teljes lakosságnál – egy nap kivételével – már jobb közönségarányokat produkált Az 50 milliós játszma.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

hetitop20172het1849

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:
hetitop20172hetteljes

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL és TV2 / Nielsen Közönségmérés

Megjegyzés: a 18-49 évesekre és a teljes lakosságra vonatkozó adatok magukban foglalják az időeltolásos tévézést is. Amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

* Főműsoridő: az RTL és a TV2 más-más időszakot tekint főműsoridőnek és ennek megfelelően publikálják az adataikat is. Ezért a 18-49 évesek körében főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot, a 18-59 éveseknél pedig a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Durván elszálltak a bérleti díjak

Meg sem kottyant az erőteljes negyedik hullám a budapesti bérlakáspiacnak, sőt, novemberben a bérleti díj szintje éves csúcsot döntött, és a keresleti oldal fizetőképessége sem volt olyan erős tavaly július óta, mint a múlt...

A pénzügyi egészségért küzd az Erste

Világszerte 28 bank csatlakozott az élenjárók csoportjához azzal, hogy aláírták a felelősségteljes bankolás, valamint a pénzügyi egészség, és a pénzügyi szolgáltatásokhoz való hozzáférés előmozdításával kapcsolatos elkötelezettség alapelveiről szóló dokumentumot. Az Erste Csoport a kelet-közép-európai...

77% of marketers to spend more on online video in 2022

https://www.warc.com/content/feed/77-of-marketers-to-spend-more-on-online-video-in-2022/en-GB/5030

Jeff Bezos’ Earth Fund commits another $443 million to climate justice and conservation

https://www.theverge.com/2021/12/6/22821102/jeff-bezos-earth-fund-443-million-grants-climate-justice-conservation

Exclusive: SEC probes Tesla over whistleblower claims on solar panel defects

https://www.reuters.com/markets/commodities/exclusive-sec-probes-tesla-over-whistleblower-claims-solar-panel-defects-2021-12-06/

Saját ruhamárkával rukkolt elő az élsportoló

Ligetvári Patrik régóta dédelgetett álma volt egy saját kollekció, amelyben a hozzá hasonló, magas testalkatúak is megtalálják a számukra kényelmes, egyedi darabokat.Bár örökös első helyet foglal el Ligetvári Patrik életében a kézilabda, egy régi...
X-Faktor 2021

Ismét behúzott egy hetet az X-Faktor

Az RTL Klub tehetségkutatója bizonyult a múlt hét legnézettebb műsorának. Bőven a csatornaátlag felett hozott a TV2-n a Farm VIP. Bekerült a tíz legnézettebb műsor közé a vasárnapi Forma-1 futam is. Az elmúlt héten az...

Az európaiak fele aggódik csak a kiberbiztonság miatt

Az európai uniós állampolgárok mindössze 56 százaléka jelezte az Eurobarométer felmérésében, hogy aggódik a kibertámadások és kiberbűnözés miatt. A megkérdezettek 80 százaléka szerint a digitális eszközök használata ugyanannyi előnnyel jár, mint hátránnyal. Az Európai Unió...

Kétszázezer csomagot kézbesített a Sameday

A Black Friday kampány idén is hatalmas sikereket hozott az e-kereskedelem piaci szereplői számára. A magyar vásárlók rekord mennyiségű online rendelés leadásával használták ki a kampány miatti leárazások előnyeit, amit a Sameday csomagküldő szolgálat...

Listázzák a cégek a koronavírusos dolgozókat

A COVID-19 miatti technológiai átállás kapcsán egyre több kibertámadás éri a vállalatokat, miközben az IT-biztonság mellett az adatvédelem és a munkavállalók egészségi állapotának nyomon követése is kiemelt jelentőségű területté vált. Mára a cégek több...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Növekvő profitra számítanak az autóiparban

A világ autóipari vezetői a szektor nyereségének növekedését várják a következő években – derül ki a KPMG Global Automotive Executive Survey éves felmérésből, amelyet idén már 22. alkalommal készített el a KPMG. Bár a...

Durván elszálltak a bérleti díjak

Meg sem kottyant az erőteljes negyedik hullám a budapesti bérlakáspiacnak, sőt, novemberben a bérleti díj szintje éves csúcsot döntött, és a keresleti oldal fizetőképessége sem volt olyan erős tavaly július óta, mint a múlt...

A pénzügyi egészségért küzd az Erste

Világszerte 28 bank csatlakozott az élenjárók csoportjához azzal, hogy aláírták a felelősségteljes bankolás, valamint a pénzügyi egészség, és a pénzügyi szolgáltatásokhoz való hozzáférés előmozdításával kapcsolatos elkötelezettség alapelveiről szóló dokumentumot. Az Erste Csoport a kelet-közép-európai...

77% of marketers to spend more on online video in 2022

https://www.warc.com/content/feed/77-of-marketers-to-spend-more-on-online-video-in-2022/en-GB/5030

Jeff Bezos’ Earth Fund commits another $443 million to climate justice and conservation

https://www.theverge.com/2021/12/6/22821102/jeff-bezos-earth-fund-443-million-grants-climate-justice-conservation
- Hirdetés -

CMO

Már létező folyamatokat erősített fel a COVID

Hunyady Beatrix Euronics, marketingigazgató Az év vége kiemelt időszak a kereskedelemben, milyen kampánnyal készül az Euronics? A november-december értékesítés szempontjából az év 2 legfontosabb hónapja a műszaki kereskedelemben, a tavalyi évben a teljes céges árbevételünk közel 30...

Nagy a türelmetlenség a fiatalokban

Szili Tímea Futureal Group & Cordia Group, marketing- és kommunikációs igazgató   - Kicsivel több mint két hónapja nyílt meg a Futureal Group & Cordia Group fejlesztésében megvalósult Etele Plaza, mennyire váltotta be eddig a hozzá fűzött...

A kitaposott út biztonsága illúzió

Takács Borbála Adevinta Hungary, marketingigazgató   - Több évtizedes ügynökségi múlt után most ügyféloldalon folytatod. Miért döntöttél a változtatás mellett? - A váltás gondolata régóta érlelődött bennem. Húsz évet töltöttem ügynökségi oldalon, ez nagyon hosszú idő, ami rengeteg...

Most még tart a „történelmet írunk éppen” katarzisa

Szauter Zsolt eMAG és Extreme Digital, marketingigazgató   - Nagyon pörög itthon az online vásárlás, milyen élmény volt ebben a közegben átvenni a legnagyobb hazai e-kereskedelmi cég marketingjének irányítását? - Természetesen büszke vagyok arra, hogy engem választottak erre...

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Zöld Bank Díjat nyert az MKB

A Magyar Bankholding csoport tagja, az MKB Bank kapta az MNB 2021-es Zöld Bank Díját. A jegybank a Zöld Pénzügyek Díjakat az ökológiai lábnyom csökkentéséért legtöbbet tevő hitelintézeti, befektetési és biztosítási intézményeknek osztja ki...

Elismerték a Coop energiatudatosságát

A 2018-2019-2020-as évek után idén ismét Energiatudatos Vállalat védjeggyel ismerték el a Coop Gazdasági Csoport fejlesztéseit. A kitüntető címet a köztársasági elnök által fővédnökölt, az Országgyűlés Nemzeti Fenntartható Fejlődési Tanácsa által védnökölt, a Magyar...

Zöld díjat söpört be az Erste

Az Erste Alapkezelő Zrt. nyerte el 2021-ben a Zöld Befektetési Alapkezelő elismerést a Magyar Nemzeti Banktól. A jegybank két éve hirdette meg először a Zöld Pénzügyek Díjat, amelyben a legzöldebben működő pénzügyi intézményeket ismeri...

DATA