- Hirdetés -

Hírekre és sorozatra vágytak a magyarok

|

- Hirdetés -

A Barátok közt, az RTL Híradó, valamint a Tények és Az 50 milliós játszma tanyázott a nézettségi élbolyban a mögöttünk álló héten. A Duna Tv-n A Dal nem kezdett túl erősen.

Múlt héten nem volt nagy elmozdulás a két piacvezető kereskedelmi csatorna közönségarányában. Az RTL Klub a 18-49 évesek körében és főműsoridőben 15,2 százalékos, a TV2 10,5 százalékos heti share-t ért el. Minden estét megnyert az RTL Klub, de azért hétvégén rezgett a léc, a TV2 szombaton és vasárnap egy százalékpontra megközelítette a fő konkurensét.

A 18-59 éveseknél és főműsoridőben* az RTL Klub 15,6 százalékos, a TV2 11,2 százalékos heti közönségarányt produkált. A 18-59 éveseknél és teljes napon pedig az RTL Klub 10,2 százalékkal, a TV2 8,5 százalékkal zárta a hetet.

Csoportszinten – a 18-49 éveseknél és főműsoridőben – az RTL Magyarország 30,8 százalékos, a TV2 Csoport 21,9 százalékos közönségarányt ért el. Vicces, hogy néhány éve még az RTL Klub és a TV2 szólóban hozott ekkora heti share-t.

A műsoros toplista némileg eltérő a 18-49 éveseknél és a teljes lakosságnál. Előbbieknél a Barátok közt 299 ezer nézőt vonzó hétfői epizódja bizonyult a legnézettebb műsornak. A TV2-n pedig a Tények 226 ezres nézettséggel futó hétfői adása volt a legnépszerűbb.

A teljes lakosságnál (és a 18-59 éveseknél is) a vasárnap esti RTL Híradó volt a legnézettebb a maga 1,05 milliós eredményével. A második helyre a szerdai Barátok közt futott be 910 ezer nézővel. A TV2 két legnézettebb műsora a hétfői Tények (885 ezer néző) és Az 50 milliós játszma keddi adása (768 ezer néző) volt.

A „kábeles” műsorok közül továbbra is a SuperTV2-n futó Sztárban sztár + 1 kicsi teljesít messze a legjobban. A múlt héten a 18-49-es toplista 14. helyén végeztek 212 ezres nézőszámmal. A teljes lakosságos toplistán viszont a hetedikek lettek 723 ezer nézővel.

Szombaton újra elindult a Duna Tv-n A Dal, ami a 18-49 éveseknél a közmédia legnézettebb, a teljes lakosságnál pedig a Gasztroangyal után a második legnézettebb műsora volt. Ez előbbinél 106 ezres, utóbbinál 500 ezres nézettséget jelent. A korábbi években ennél azért jobb eredményeket hozott A Dal, a saját sávjukban a kereskedelmi csatornákat még a 18-49 éveseknél is megszorongatták, de most ennek nyoma sem volt.
 
A napi műsorok közül heti átlagban az RTL Híradó 19,5 százalékos, a Fókusz 18,5 százalékos, az Éjjel-nappal Budapest 17,3 százalékos, a Barátok közt 17 százalékos közönségarányt produkált. A TV2-n a Tények 16,5 százalékos, Az 50 milliós játszma 13,4 százalékos, A szultána pedig 7,6 százalékos átlagos share-t hozott. A szultána kivételével mindegyik megugrotta a saját csatornája átlagát.

Külön említést érdemel Az 50 milliós játszma, ami jobban szerepel, mint a korábban, ebben az időszakban futó TV2-s produkciók. A vetélkedővel azonos sávban lévő Éjjel-nappal Budapestet ugyan a 18-49 éveseknél nem tudták megelőzni, de a teljes lakosságnál – egy nap kivételével – már jobb közönségarányokat produkált Az 50 milliós játszma.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

hetitop20172het1849

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:
hetitop20172hetteljes

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL és TV2 / Nielsen Közönségmérés

Megjegyzés: a 18-49 évesekre és a teljes lakosságra vonatkozó adatok magukban foglalják az időeltolásos tévézést is. Amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

* Főműsoridő: az RTL és a TV2 más-más időszakot tekint főműsoridőnek és ennek megfelelően publikálják az adataikat is. Ezért a 18-49 évesek körében főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot, a 18-59 éveseknél pedig a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Új applikáció segíti a diákmunkásokat

A WHC Csoport bemutatja legújabb fejlesztését, a „DEasy” névre hallgató applikációt, amely teljeskörű online ügyintézést kínál diákok és munkáltatók számára egyaránt. A HR szolgáltató új rendszere egyedülálló a piacon, mivel ilyen komplex megoldás a...

Nálunk a legdrágábbak a használtautók

Az autóvásárlás jelentős kiadás, ezért a sofőrök általában alaposan megfontolják, mennyi pénzt érdemes erre fordítaniuk. A carVertical autóipari adatokat elemző cég friss kutatása azt vizsgálta, hogy különböző európai országokban, köztük Magyarországon, hány hónapnyi munkára...

Új lehetőség a vállalkozónőknek

2024-ben a befektetések csupán 1 százaléka érkezik női startupokhoz, ami rámutat a női vállalkozók iránti bizalmatlanságra az üzleti világban. Idén ősszel ismét elindul Tomán Szabina mentorprogramja, amely immár harmadik alkalommal nyújt támogatást női vállalkozóknak....

Javul a hazai digitális közigazgatás, de még van hova fejlődni

Mindnyájunkban ott él a kép, ahogyan bolyongunk a közigazgatás bürokráciájának útvesztőiben: sorban állás, nyomtatás, szkennelés, iktatás, majd türelmes várakozás, míg elér ügyünk az illetékeshez. Természetes, hogy befizetett adónkért szeretnénk a legjobb ügyfélélményben részesülni. A...

Nem készültünk fel a mesterséges intelligenciára

A Publicis Groupe Hungary és a GKID Research & Consulting által készített eddigi legátfogóbb magyar mesterséges intelligencia (MI) kutatás szerint Magyarország technológiai felkészültsége elmarad a globális átlagtól. A több mint 2000 fő részvételével készült...

Új évaddal tér vissza a Green Team

A Spektrum Home saját gyártású kertészeti műsora idén ősszel is hasznos információkkal várja a kertészkedés iránt érdeklődőket. A negyedik, 10 részes évad során szó lesz konyhakertről, gyümölcsfákról és metszésükről, növényszaporításról, szobanövényekről, fűszerkertről és fűszerspirálról,...

Már lehet szavazni a leginspirálóbb nőkre

Szeptember 9-től voksolhatnak az olvasók az Inspiráló Nők 2024. évi jelöltjeire. A Femcafe.hu hagyománnyá vált kezdeményezését már nem kell bemutatni, a női portál hatodik alkalommal díjazza a kiemelkedő női teljesítményeket. 2024. őszén ismét díjazza...

A hiteles márkaépítés kihívást jelent a szakma számára – interjú Nagy Zoltán Péterrel

A marketing világát továbbra is az adatvezérelt döntéshozatal, és újabb elemként a mesterséges intelligencia által támogatott automatizáció határozza meg – állítja Nagy Zoltán Péter. Az OTP Bank marketing- és kommunikációs igazgatója az mmonline.hu-nak adott...

Bírság a TV2-nek, intézkedés téves korhatár-besorolás miatt

Újabb két médiatartalom ügyében fordult a joghatósággal rendelkező külföldi társhatóságokhoz az NMHH. A Médiatanács e heti ülésén műsorkvóta-kötelezettséggel kapcsolatban fennálló adatszolgáltatási kötelezettségek teljesítését is vizsgálta, illetve bírságot rótt ki a TV2-re. Megsértette a médiatörvény kiskorúakra...

Sportos együttműködésben az MBH Bank

Együttműködési megállapodást kötött az MBH Bank és a Veszprém Handball Club a csapat célzott támogatására. A hitelintézet elkötelezett a hazai sportélet támogatása mellett, így a bankcsoport korábbi tagbankjával, az MKB Bankkal kötött évekre visszanyúló...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Változások a kriptopiacon

Jelentősen, 13,1 százalékkal esett vissza a kriptopiac teljes kapitalizációja augusztusban, elsősorban az Egyesült Államokból érkező kedvezőtlen foglalkoztatottsági adatok miatt – áll a Binance Research legfrissebb kriptopiaci körképében. A trend azonban megfordulhat a Fed szeptemberi...

Új applikáció segíti a diákmunkásokat

A WHC Csoport bemutatja legújabb fejlesztését, a „DEasy” névre hallgató applikációt, amely teljeskörű online ügyintézést kínál diákok és munkáltatók számára egyaránt. A HR szolgáltató új rendszere egyedülálló a piacon, mivel ilyen komplex megoldás a...

Nálunk a legdrágábbak a használtautók

Az autóvásárlás jelentős kiadás, ezért a sofőrök általában alaposan megfontolják, mennyi pénzt érdemes erre fordítaniuk. A carVertical autóipari adatokat elemző cég friss kutatása azt vizsgálta, hogy különböző európai országokban, köztük Magyarországon, hány hónapnyi munkára...

Új lehetőség a vállalkozónőknek

2024-ben a befektetések csupán 1 százaléka érkezik női startupokhoz, ami rámutat a női vállalkozók iránti bizalmatlanságra az üzleti világban. Idén ősszel ismét elindul Tomán Szabina mentorprogramja, amely immár harmadik alkalommal nyújt támogatást női vállalkozóknak....

Javul a hazai digitális közigazgatás, de még van hova fejlődni

Mindnyájunkban ott él a kép, ahogyan bolyongunk a közigazgatás bürokráciájának útvesztőiben: sorban állás, nyomtatás, szkennelés, iktatás, majd türelmes várakozás, míg elér ügyünk az illetékeshez. Természetes, hogy befizetett adónkért szeretnénk a legjobb ügyfélélményben részesülni. A...

Don't Miss

Tapasztalt vezetővel erősít az IndependAds

Nyártól Dobos Krisztián tölti be az IndependAds Head of Programmatic & Data pozícióját, tovább erősítve az ügynökség szakértői bázisát. Több mint tízéves tapasztalatával a programmatic kampányok menedzselésében Krisztián kulcsszerepet játszott számos világmárka sikeres kampányainak...

Ezekre a területekre keresik a legtöbb frissdiplomást

Bár a felsőfokú végzettséggel rendelkező pályakezdők lehetőségei valamelyest szűkültek tavaly augusztushoz képest, mégis számos olyan terület emelkedik ki, ahova tárt karokkal várják a frissdiplomások tömegeit, ráadásul mérnök területen még mindig kiemelkedő bérekkel.A Profession.hu 2022...

Változás a feat. vezetésében

Béky Patrik társ-kreatívigazgatói szerepkörben folytatja pályafutását a feat.-nél 2024. őszétől. A szakember feladata Persely Tamás (kreatívigazgató, tulajdonos) mellett az ügynökség kreatív divíziójának irányítása, projektjeinek teljes körű szakmai vezetése, valamint a csapat munkájának innovációs fejlesztése...

Új vezetővel erősít a K&H

2024. augusztus 26-tól Bodor Tibor vette át a K&H Vállalati divíziójának irányítását, valamint tagja lett a K&H vezetői bizottságának is. A K&H Vállalati divíziójának vezetését 2024. augusztus 26-tól Bodor Tibor vette át és személyével bővült...

Mészáros Péter a Hello Agency-nél folytatja

A hazai reklámipar egyik meghatározó szakértője és stratégája új ügynökségnél folytatja pályafutását: 2024 augusztusától Kreatív stratégiai koordinátorként erősíti a Hello Agency-t. Péter korábban a Positive Adamsky Creative Head of Copywriting pozíciójából érkezett, ahol számos...