- Hirdetés -

#BioTechUSABetterMe – életmódváltás szakértői segítséggel (x)

|

Az étrendkiegészítőket, speciális élelmiszereket és sportruházatot gyártó és forgalmazó BioTechUSA a szokásos évindító óriásplakát kampány mellett “Legyen ez a legfittebb éved” szlogennel 3 x 21 napos kihívásra buzdítja követőit. Teszi ezt azért, hogy a sokak számára újévi fogadalomként tett életmódváltáshoz segítséget adjon, miközben végig szakértőként támogat a célok elérésében és a motiváció megtartásában. (x)

Életünk során sokszor elhatározzuk, hogy változtatunk szokásainkon, legtöbbször egy új év kezdetén. A leggyakoribb magunknak tett ígéreteink közé tartozik, hogy jobban odafigyelünk magunkra, végre elkezdünk mozogni, jobb minőségű ételeket eszünk vagy elhagyjuk valamely káros szokásunkat. Nagy lendülettel vágunk bele, ám általában néhány nap vagy hét után sajnos elveszítjük a lelkesedésünket. A tapasztalatok azt mutatják, hogy segítség nélkül minden erőfeszítés hiábavaló, és ha nincs támogatás, akkor nem sikerül az életmódváltás.

Ebben szeretne most partner lenni a BioTechUSA, aki Magyarországon túl Németországban, Ausztriában, Spanyolországban, Franciaországban és Szlovákiában nyújt segítő kezet a kihívásába belevágóknak, akiket szakértelmével és termékeivel kísér el egy fittebb élet felé vezető úton. Ezen kívül pedig Magyarországon január hónapban országszerte óriásplakát, citylight és épületháló kampánnyal is jelentkezik.

 

 

A szokás hatalma

Az aktivitás időintervallumát a BioTechUSA csapata 3 x 21 napban határozta meg, nem véletlenül: a megfigyelések és tapasztalatok szerint ugyanis legalább 60 napra van szükségünk ahhoz, hogy egy új tevékenységet vagy szokást sikerrel beépítsünk a napi rutinunkba. A koncepció szerint a résztvevőknek ezen meghatározott idő alatt kell meghatározott feladatokon keresztül beiktatniuk az egészséges életmódot az életükbe, miközben a BioTehUSA végig segít és közben motivál is.

Nincsenek irreális elvárások

Nem kell aggódnunk, ha kezdő vagy újrakezdő életmódváltók vagyunk, a kihívás ugyanis kifejezetten az átlagembert szólítja meg, épp ezért a programban nincsenek irreális elvárások. A BioTechUSA az alapokat szeretné átadni, amivel egy olyan életmódot tud kialakítani a résztvevő, amivel elkerülheti a korai feladást, a túledzést vagy a sanyargató diétázást. Az új szokások apró lépésenként történő bevezetése kellemesebb és elérhetőbb célkitűzés, így tovább maradunk motiváltak. Az 5 pontban megfogalmazott feladatsor is ennek szellemében készült: a napi megfelelő folyadékbevitelt, a minimum 30 perces mozgást, a rostfogyasztást, a megfelelő pihenést és a mentális egészséget támogatja.

 

 

Szakértői segítség

A BioTechUSA termékportfolóiójával csaknem mindenre tud megoldást kínálni, bármi legyen is a célunk a testünkkel. 20 éves szakértelmével és a fogyasztóknak nyújtott szolgáltatásaival is kiemelkedik a mezőnyből, melyek számos országban, eddig több százezer fogyasztónál bizonyítottak. A Lifestyle Program egyedülálló módon, 48 perszónára lebontva állít össze személyre szabott edzés- és étkezési tervet, valamint optimális étrendkiegészítő csomagot. A cégcsoport üzleteiben magasan - a központ által rendszeresen - képzett szaktanácsadók személyesen, az online térben pedig a “Szakértő válaszol” felületen 7 magasan kvalifikált szakértő professzionális szaktanácsadással ingyenesen segíti a vásárlókat az életmódváltásban, valamint sportteljesítményük növelésében. Mintegy 1500, fogyasztókkal folytatott interakción keresztül közvetlen válaszokkal szolgálnak a vásárlók körében felmerült kérdésekre, legyen szó edzésről, táplálkozásról, gyógytorna-rehabilitációról, várandósságról, egészségmegőrzésről, dietetikáról, testépítésről, funkcionális és állóképességi edzésről vagy éppen sportpszichológiáról.

A szakértői segítség a kihívásban is fontos szerepet kap: a résztvevők az életmódváltás sikeres teljesítése érdekében rendszeresen hírleveleket kapnak, amelyekben hasznos tippekkel, információkkal, életmódváltás és sport témában publikált cikkekkel, szakértői videókkal és termékajánlással támogatja őket a BioTechUSA szakértői csapata.

A kampányban BioTechUSA influencerek bevonása is megtörténik, akik közül néhányan szintén elkezdik a kihívást, és a követőiket is erre buzdítják.

Lékai-Kiss Ramóna, a BioTechUSA márkanagykövete a 2023-at kezdte életmódváltással, amit azóta is sikeresen tart. A színész-műsorvezető ma már sokkal jobban odafigyel arra, mit és mikor eszik, a sport pedig szinte minden nap az élete része. Ramóna szerint nagyon fontos a fokozatosság és hogy végig motiváltak maradjunk.

Mindig is fontos volt számomra az egészségtudatos életmód, és hogy újabb és újabb célokat tűzzek ki magam elé! A BioTechUSA Challenge attól különleges számomra, hogy nem csupán a mozgás és táplálkozás terén lát el jó tanácsokkal, hanem mentálisan is támogat. Ha Te is szeretnél életmódot váltani a BioTechUSA-val, és végig motivált maradni, nem feladni, az én tippem a jegyzetek írása. Egy naptárbejegyzés, egy cetli a hűtőn, egy üzenet a futócipő mellett csodákra képes.”

A kemény munka meghozza gyümölcsét

A kihíváshoz egy nyereményjáték is párosul: mindazok, akik január 1. és 31. Között kezdik el a kihívást és a szabályok szerint teljesítenek, azaz feliratkoznak a hírlevelekre és saját Instagram oldalukon legalább egyszer posztolnak a megfelelő #-gel, máris bekerülnek a virtuális kalapba. Közöttük 1,2 millió forint összértékben BioTechUSA vásárlási utalványt sorsolnak ki, amit a webshopban vásárolhatnak le. (x)

A kampányhoz készült videó az alábbi linkre kattintva érhető el: https://youtu.be/iWZVGjmmMs8

 

Az életmódváltó kihívásról bővebb információk itt találhatók: www.biotechusa.hu/challenge

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...