Hadat üzen a kihívásoknak új reklámfilmjében az Actimel márka, amely a kommunikációját a munka és a mindennapok hőseinek dedikálta. A 2016 tavaszán indult, „Bírni fogod” mottóval fémjelzett brand platform olyan váratlan élethelyzeteket világít meg, amikor csak egy kis pozitív hozzáállásra van szükség a megoldáshoz.
Ezt az irányt követik az idei kampányelemek is (TV reklám, online és közösségi média aktivitások, in-store és outdoor megjelenések), amelyek arra ösztönöznek minket, hogy minden kihívást jelentő helyzetben a megoldást keressük és legyünk rugalmasak – derül ki a márka közleményéből. A brand idén télen egy vidám és motiváló reklámfilmmel rukkolt elő, amelyet a WPP Group alatt működő L’équipe Danone ügynökség készített. A videó főhőse egy útépítő munkás, akinek bár nem indul könnyen a napja, ott van benne a lendület: készen áll, hogy ne csak túlélje, de eredményesen zárja a napot. Sorra egymás után, önfeledten és lazán kezeli az elé gördülő kihívásokat – menő táncmozdulatokkal és léggitárral fűszerezve.
„A kisfilmet 3 nap alatt forgatták le a hangulatos spanyol kisváros, Segovia körüli dombságon, amelyet kimondottan a csodálatos fények és napsütés miatt választottak a kollégák. Ennek dacára felváltva havazott, esett az eső, sütött a nap, vagy fújt a szél. A szeszélyes körülmények igazi „Bírni fogod!” pillanatokat eredményeztek. Különleges kihívást jelentett az is számukra, hogy egyáltalán nem volt internetkapcsolat a helyszínen, így például csak napokkal később tudták meg a kollégák, ki nyerte az amerikai elnökválasztást. Szerintem tökéletesen vették az akadályokat és megérte a sok erőfeszítés, mert egy nagyszerű és szórakoztató film született, amely megfelelően tükrözi a márka szemléletmódját” – mondta el az új kampányfilmről Gulyás Rita, az Actimel junior brand managere.
Az Actimel új szpotját itt nézheti meg.