- Hirdetés -

Biztonságos internethasználatra tanít a Da Vinci Media

|

A Digitális Témahét 2021 kapcsán hasznos oktatási tartalmakat kínál a Da Vinci Media. A témahét weboldalán és három együttműködő szolgáltató videótár kínálatában is ingyenesen hozzáférhető a Keress rá! című sorozat, amelynek célja, hogy megismertesse a 6-12 éves gyerekeket a biztonságos internethasználattal. Emellett a témahét érdeklődői számára a Da Vinci Kids ismeretterjesztő alkalmazás is térítésmentesen elérhető az otthontanulás megkönnyítése érdekében.

A Digitális Témahét a digitális pedagógia egyik legfontosabb hazai eseménye, melynek célja a digitális pedagógia módszertanának népszerűsítése és elterjesztése a köznevelésben. A Da Vinci Media a Digitális Témahét alkalmából közzéteszi BAFTA-jelölésű, saját gyártású sorozatát: a Keress rá! című sorozat 6-12 éves gyermekeknek készült rövid, ugyanakkor rendkívül informatív, közérthető és szórakoztató epizódjai az internetbiztonság kérdéskörét járják körbe.

A tanulásban, a munkában, az életben azok tudják kihozni magukból a legtöbbet, akik észreveszik maguk körül a digitális lehetőségeket, és jól használják az internet nyújtotta előnyöket. A gyerekeknek pedig erre külön érzékük van, hiszen tele vannak nyitottsággal, kíváncsisággal, és imádják a digitális világot. Nekik szól a Keress rá! szórakoztató animációs sorozat, ami a pozitívumok mellett az internet valós veszélyeire is okosan és közérthetően hívja fel a figyelmet.

A Da Vinci Media kezdeményezéséhez a Vodafone Magyarország is csatlakozott: az edukatív sorozat részei ingyenesen megtekinthetők a Vodafone TV Filmtárában három összefűzött epizódban egészen szeptember 17-ig. A sorozat kezdeményezés további partnerei, a Telekom és a Tarr Kft. videókínálatában is hozzáférhető.

Az internetbiztonsági edukáció mellett a Digitális Témahét 2021 program és a Da Vinci Kids a jelenlegi digitális oktatást is szeretné megkönnyíteni, ezért 1 hónapos ingyenes, május végéig aktválható Da Vinci Kids oktatási alkalmazás előfizetést kínál minden Digitális Témahét 2021 program érdeklődőnek! A kifejezetten általános iskolás korosztálynak szánt applikáció nagyszerűen ötvözi a szórakozást és a tanulást. Ebben a biztonságos és hirdetésmentes környezetben a gyerekek életkoruknak megfelelő, okosan összeválogatott, minőségi, mégis szórakoztató ismeretterjesztő tartalmakkal találkoznak, és választ kapnak – többek között – tudománnyal, kódolással vagy kreativitással kapcsolatos kérdéseikre. Az alkalmazást a pedagógusok, szülők, gyerekek mind használhatják.

Többek között a Keress rá! sorozat is elérhető a Da Vinci Kids okosalkalmazásban, mely a Digitális Témahét 2021 keretében tehát 1 hónapig térítésmentesen elérhető minden érdeklődő számára az alábbi linken május 31-ig.

A Digitális Témahét 2021 program intézmények, pedagógusok számára idén is több pályázati kategóriát hirdet meg. Egyik közülük a Da Vinci Media különdíj, melynek célja a Keress rá! iskolai felhasználása: a sorozatra épülő pedagógiai projekteket vagy online oktatási jó gyakorlatokat várnak. Minden pedagógus, aki pályázatot nyújt be garantáltan 1 évre szóló. osztálya pedig 3 hónapos Da Vinci Kids oktatási app előfizetést kap. A Da Vinci pályázatához kapcsolódóan a Vodafone Magyarország különdíjat is hirdet: a videósorozatot legkreatívabban felhasználó iskola vagy pedagógus Da Vinci Pizsamaparti osztálykirándulást és a Vodafone által felajánlott hordozható WiFi hotspotot és hozzá tartozó 1 éves internethozzáférést nyer. Az az iskola pedig, ahol a legtöbb diákot mozgatják meg, intézményi iskolai Da Vinci Kids csomagelőfizetésben részesül: 1 éven keresztül használhatja minden tanuló és pedagógus az alkalmazást.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...

Ez lehet a digitális bankolás jövője

A COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez – derül ki a Deloitte legfrissebb, Digital Banking...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...