- Hirdetés -

Biztonságos internethasználatra tanít a Da Vinci Media

|

- Hirdetés -

A Digitális Témahét 2021 kapcsán hasznos oktatási tartalmakat kínál a Da Vinci Media. A témahét weboldalán és három együttműködő szolgáltató videótár kínálatában is ingyenesen hozzáférhető a Keress rá! című sorozat, amelynek célja, hogy megismertesse a 6-12 éves gyerekeket a biztonságos internethasználattal. Emellett a témahét érdeklődői számára a Da Vinci Kids ismeretterjesztő alkalmazás is térítésmentesen elérhető az otthontanulás megkönnyítése érdekében.

A Digitális Témahét a digitális pedagógia egyik legfontosabb hazai eseménye, melynek célja a digitális pedagógia módszertanának népszerűsítése és elterjesztése a köznevelésben. A Da Vinci Media a Digitális Témahét alkalmából közzéteszi BAFTA-jelölésű, saját gyártású sorozatát: a Keress rá! című sorozat 6-12 éves gyermekeknek készült rövid, ugyanakkor rendkívül informatív, közérthető és szórakoztató epizódjai az internetbiztonság kérdéskörét járják körbe.

A tanulásban, a munkában, az életben azok tudják kihozni magukból a legtöbbet, akik észreveszik maguk körül a digitális lehetőségeket, és jól használják az internet nyújtotta előnyöket. A gyerekeknek pedig erre külön érzékük van, hiszen tele vannak nyitottsággal, kíváncsisággal, és imádják a digitális világot. Nekik szól a Keress rá! szórakoztató animációs sorozat, ami a pozitívumok mellett az internet valós veszélyeire is okosan és közérthetően hívja fel a figyelmet.

A Da Vinci Media kezdeményezéséhez a Vodafone Magyarország is csatlakozott: az edukatív sorozat részei ingyenesen megtekinthetők a Vodafone TV Filmtárában három összefűzött epizódban egészen szeptember 17-ig. A sorozat kezdeményezés további partnerei, a Telekom és a Tarr Kft. videókínálatában is hozzáférhető.

Az internetbiztonsági edukáció mellett a Digitális Témahét 2021 program és a Da Vinci Kids a jelenlegi digitális oktatást is szeretné megkönnyíteni, ezért 1 hónapos ingyenes, május végéig aktválható Da Vinci Kids oktatási alkalmazás előfizetést kínál minden Digitális Témahét 2021 program érdeklődőnek! A kifejezetten általános iskolás korosztálynak szánt applikáció nagyszerűen ötvözi a szórakozást és a tanulást. Ebben a biztonságos és hirdetésmentes környezetben a gyerekek életkoruknak megfelelő, okosan összeválogatott, minőségi, mégis szórakoztató ismeretterjesztő tartalmakkal találkoznak, és választ kapnak – többek között – tudománnyal, kódolással vagy kreativitással kapcsolatos kérdéseikre. Az alkalmazást a pedagógusok, szülők, gyerekek mind használhatják.

Többek között a Keress rá! sorozat is elérhető a Da Vinci Kids okosalkalmazásban, mely a Digitális Témahét 2021 keretében tehát 1 hónapig térítésmentesen elérhető minden érdeklődő számára az alábbi linken május 31-ig.

A Digitális Témahét 2021 program intézmények, pedagógusok számára idén is több pályázati kategóriát hirdet meg. Egyik közülük a Da Vinci Media különdíj, melynek célja a Keress rá! iskolai felhasználása: a sorozatra épülő pedagógiai projekteket vagy online oktatási jó gyakorlatokat várnak. Minden pedagógus, aki pályázatot nyújt be garantáltan 1 évre szóló. osztálya pedig 3 hónapos Da Vinci Kids oktatási app előfizetést kap. A Da Vinci pályázatához kapcsolódóan a Vodafone Magyarország különdíjat is hirdet: a videósorozatot legkreatívabban felhasználó iskola vagy pedagógus Da Vinci Pizsamaparti osztálykirándulást és a Vodafone által felajánlott hordozható WiFi hotspotot és hozzá tartozó 1 éves internethozzáférést nyer. Az az iskola pedig, ahol a legtöbb diákot mozgatják meg, intézményi iskolai Da Vinci Kids csomagelőfizetésben részesül: 1 éven keresztül használhatja minden tanuló és pedagógus az alkalmazást.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Meddig marad a home office?

A pandémia alatt előtérbe került a home office, illetve a hibrid munkavégzés, mint lehetséges munkavégzési rendszerek. 2 év elteltével már vannak releváns tapasztalatok, felmérések, amelyek alapján érdemes felülvizsgálni az eddig használt munkavégzési struktúrákat. Vajon...

Lassulóban a balatoni ingatlanpiac

A 2020-as hirtelen növekedés után még az idei tavasz is élénkülést hozott a Balaton ingatlanpiacán, de a nyár eredményei már elmaradnak a tavalyi év hasonló időszakától. Az OTP Ingatlanpont friss tapasztalatai alapján változatlanul magas...

Különleges fesztivál a Balatonnál

A MOL Nagyon Balaton keretében július 28-án indul és Zamárdi több helyszínén három napon át tart a debütáló ZamJam fesztivál.A ZamJam házigazdája Tilla, aki bevallottan Zamárdi szerelmese, egy videóban mondja el a legfontosabb tudnivalókat.1....

Bejött a magyaroknak a digitális munkahely

A magyar munkavállalók kétharmada már a pandémia előtt is használt digitális megoldásokat feladatai teljesítésére – derül ki a DreamJobs kutatásából. Minél nagyobb egy vállalat mérete, annál több területen élnek online eszközökkel, és minél több...

Lezárult a Citromail eladása

A Central Médiacsoport és a norvég Fjordmail International AS teljesítette a nemrégiben aláírt szerződésben az értékesítéshez szükséges feltételeket, így lezárult a Citromail eladásáról szóló üzlet a két fél között.Ahogy arról szakmai berkekben már olvasni...

TOP3-ban a Vodafone

A nemzetközi Pride hónap alkalmából közzétett új kampánya keretében végzett országos felmérést a Nyitottak vagyunk társadalmi vállalkozás, amely eredményeként a Vodafone ezüst minősítéssel bekerült a három legnyitottabb hazai vállalkozás közé. A kérdőíves felmérés a...

Megvannak a legnépszerűbb munkáltatók

A Zyntern.com éves felmérése szerint a legnépszerűbb munkáltatók versenyét idén a Magyar Telekom Nyrt. nyerte a pályakezdők szemében. A dobogó második fokán a OTP Bank Nyrt., harmadikon pedig a Robert Bosch Kft. végzett. A...

Mattheisen távozik a Microsofttól, Szabó Péter váltja

Szabó Pétert nevezték ki a Microsoft Magyarország új vezetőjének, aki 2022. július 1-től tölti be a pozíciót és irányítja a Microsoft Magyarország tevékenységét. Chris Mattheisen, korábbi ügyvezető igazgató elhagyja a vállalatot, július végéig támogatja...

Kiosztott frekvencia és büntetés a Kossuth rádiónak

Heti ülésén kétszázezer forintra bírságolta a Kossuth rádió médiaszolgáltatóját a Médiatanács egy mese miatt. A mezőtúri telephelyre meghirdetett kisközösségi rádiós pályázat nyertese az egyedüliként pályázó Actor Média Kft. lett. A Kéklótusz apáca kalandjai című tibeti...

Új kommunikációs vezető a BMW-nél

2022. július 1-től dr. Jenei Réka látja el a BMW Group debreceni gyárának kommunikációs feladatait.A kommunikációs vezetői posztot betöltő szakember a Debreceni Egyetem Jogi Karán szerzett diplomát, angolul és németül beszél. Az elmúlt tizennyolc...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Hiányoztak a magyaroknak a zenei fesztiválok

Visszatért a magyarok kedve a fesztiválokhoz, koncertekhez: egy májusi online kutatás válaszadóinak 54 százaléka nyilatkozott úgy, hogy idén már mindenképpen részt vesz valamilyen zenés eseményen. A Visual Europe Group kutatásából kiderül: óriási a várakozás...

Meddig marad a home office?

A pandémia alatt előtérbe került a home office, illetve a hibrid munkavégzés, mint lehetséges munkavégzési rendszerek. 2 év elteltével már vannak releváns tapasztalatok, felmérések, amelyek alapján érdemes felülvizsgálni az eddig használt munkavégzési struktúrákat. Vajon...

Lassulóban a balatoni ingatlanpiac

A 2020-as hirtelen növekedés után még az idei tavasz is élénkülést hozott a Balaton ingatlanpiacán, de a nyár eredményei már elmaradnak a tavalyi év hasonló időszakától. Az OTP Ingatlanpont friss tapasztalatai alapján változatlanul magas...

Különleges fesztivál a Balatonnál

A MOL Nagyon Balaton keretében július 28-án indul és Zamárdi több helyszínén három napon át tart a debütáló ZamJam fesztivál.A ZamJam házigazdája Tilla, aki bevallottan Zamárdi szerelmese, egy videóban mondja el a legfontosabb tudnivalókat.1....

Bejött a magyaroknak a digitális munkahely

A magyar munkavállalók kétharmada már a pandémia előtt is használt digitális megoldásokat feladatai teljesítésére – derül ki a DreamJobs kutatásából. Minél nagyobb egy vállalat mérete, annál több területen élnek online eszközökkel, és minél több...
- Hirdetés -

Don't Miss

Kisfiam, hozzál valami másik lapot!

25 éves voltam. Félve sétáltam be a Világgazdaság szerkesztőségébe. A főszerkesztő, Bánki András fogadott. Újságíró-gyakornoknak jelentkeztem. András keresett valakit, aki a 2000-es sydney-i olimpia kapcsán sportbizniszcikkeket ír majd a VG-nek. Meglátott bennem valamit. Azt nem, hogy...

Nemzetközi piacon elért magyar sikertörténet

„A Paprika Studios története nemzetközi piacon elért magyar sikertörténet. Rendkívül büszke vagyok arra, hogy részese és alakítója lehetek ennek. A vállalat nevében köszönettel tartozom az alapítónak, Marschall Péternek, akinek a hite és a víziója...

A vendéglátás is a szórakoztatóipar része

Kereszty Gábor 2002 és 2007 között a hazai médiapiac egyik meghatározó szereplője volt a TV2 vezérigazgatójaként. Azonban az első TOP50 megjelenésekor már távozott a csatornától, így egyetlen összeállításunkban szerepelt, még 2011-ben. Egy évvel azelőtt...

A kereskedés dinamikája és intenzitása is más

Lengyel András hosszú éveken át az Axel Springer, majd a Ringier Axel Springer hirdetési és marketingigazgatójaként dolgozott. A kiadótól – 14 év után – 2016-ban távozott. Ezt követően az Atmedia kereskedelmi és portfólióigazgatója volt,...

Építkezni szeretek – interjú Palocsay Gézával

Nem érzi visszalépésnek, hogy az Adevinta után a kevésbé ismert Pepita.hu-nál folytatja, amelyből három év alatt százmillió euró forgalmú céget építene Palocsay Géza. A webáruházként és online piactérként is működő platform fejlődésének támogatására a...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Igazán zöld lesz az idei EFOTT

A környezettudatosság napjaink egyik kiemelt közéleti témája – kifejezetten az EFOTT célközönségét jelentő fiatalok életében –, így a fesztivál szervezői arra vállalkoztak, hogy a Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem (MATE) segítségével egy igazán zöld...

Együttműködik a Diageo és a PET Kupa

Évente kb. 10.000 tonna hulladék érkezik Ukrajnából és Romániából a Tiszán, amelynek fő oka a megfelelő hulladékkezelési rendszerek hiánya a felvízi országokban. A hulladékmentesítésben élen járó Tiszai PET Kupa és a Diageo, a világ...

Elektromos furgonokkal zöldít a Tesco

Magyarországon elsőként vezetett be teljesen elektromos meghajtású furgonokat házhozszállítási szolgáltatásában a Tesco. Az MHC Mobility Magyarország flottapartnerrel közösen üzemeltetett járművekben a hűtőgépek is akkumulátorról működnek, így az áruházlánc az online rendeléseket károsanyag-kibocsátás nélkül tudja...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....