- Hirdetés -

Booking.com-os vezetővel erősít egy hazai startup

|

- Hirdetés -

Terjeszkedésének részeként új nemzetközi értékesítési igazgató csatlakozott az Everguest csapatához. A magyar turisztikai startup legújabb tagja, Neil Middleton korábban a Booking.com és az Expedia Group vezetőjeként szerzett tapasztalatot. Feladata, hogy angliai bázissal erősítse a szállodákkal és éttermekkel való partneri kapcsolatok kiépítését.

A koronavírus által leginkább sújtott iparágban, a turizmusban indították el másfél évvel ezelőtt az Everguest nevű startupot. A turisztikai szolgáltató és tanácsadó ügynökség az elérhető legmodernebb eszközökkel segíti a partnereket bevételük maximalizálásában. Az elsősorban szállodákat és éttermeket célzó Everguest először Magyarországon kezdte meg a tevékenységét, majd a keleti világ egyik üzleti és pénzügyi központja, Szingapúr felé is nyitottak.

Újraélesztik a turizmust

Terjeszkedésük következő lépéseként új nemzetközi értékesítési igazgató pozíciót hoztak létre. A fontos beosztásra Angliából választottak értékes referenciával rendelkező munkatársat. Az új igazgató Neil Middleton lett, aki legutóbb a Booking.com-nál dolgozott Global Key Accounts Lead pozícióban, de az Expedia Group vezetőjeként is szerzett tapasztalatot.

"Elragadott az Everguest vezetői csapatának szenvedélye és elképzelései arról, hogy a cég milyen pozitív hatást tud kifejteni a vendéglátás területén. Ez egy nagyon nehéz időszak a szállodáknak és az éttermeknek, ezért én is részese szeretnék lenni egy olyan megoldásnak, ami segít nekik helyreállni és megerősödni. Nagyon izgatott vagyok az előttünk álló út miatt, mert hiszek abban, hogy fontos piacokat nyit meg az új angliai bázis. Így valódi különbséget teremthetünk a partnereink számára, akik remélhetőleg nem csak túlélnek a segítségünkkel, hanem sikerekben gazdagodva léphetnek ki a világjárványból" - mondta Neil Middleton, az Everguest új nemzetközi értékesítési igazgatója.

Londonban és Budapesten kötik a turisztikai szakmát

Hasonló várakozásokkal van a közös munka iránt Belán Miklós, az Everguest alapítója is.

"A cégünk értékajánlatával a válságot nem csak átvészelni lehet, hanem megerősödve lehet kijönni belőle. A küldetésünk most, hogy ezt az értékajánlatot minél több szállodához eljuttassuk és ehhez kerestünk egy olyan nemzetközi szakembert, aki az egész EU-ban képes lesz ezt kivitelezni. Neil szerteágazó nemzetközi tapasztalata, személyisége és mentalitása tökéletesen felruházza arra, hogy képes legyen megküzdeni ezzel a kihívással. Csapatunkhoz való csatlakozása pedig nem csak motiváló, hanem megtisztelő is. Neil Middleton belépésével és így London és Budapest turisztikaszakmai összekötésével megalapoztuk az öreg kontinens meghódítását" - nyilatkozta Belán Miklós.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Új rekordot állított fel a Yettel

2024. március 26-án több százan doboltak egyszerre Magyarország különböző pontjain, hogy hazai ütősrekordot állítsanak fel. A kísérlet apropóját az adta, hogy 30 éve indította el a Yettel – akkor még Pannon GSM néven –...

Ezek lesznek idén a legmeghatározóbb divattrendek

A Z generáció nem várja meg, hogy a divatipar megszabja mi a menő, hanem megalkotja saját trendjeit. Manapság ezek a trendek a nagy divatmárkákra is hatással vannak, amelyek a Z generáció ízlésvilágához igazítják kollekcióikat....

Új évaddal tér vissza az Adom a napom

Április 15-én hétfőn 20 órakor 3. évadával tér vissza a VIASAT3-ra Magyarország egyik kedvenc élő talkshowja, az Adom a napom. „Mutasd meg a napod, megmondom, ki vagy!” – tartja a műsor kapcsán Geszti Péter,...

Televíziós Újságírók Díja: megvannak az idei nyertesek

Győzteseket hirdettek a Televíziós Újságírók Díja gálaeseményen március 27-én este. A legjobb női műsorvezető Lékai-Kiss Ramóna lett, Till Attila kapta a legjobb férfi műsorvezetőnek járó elismerést, Miklósa Erikát a zsűritag kategóriában díjazták, Sztarenki Dóra...
Szabó Balázs RTL

Az RTL már javában készül a Bajnokok Ligájára

Amikor egyszerre hét meccs lesz egy időpontban, akkor mind a hetet láthatják magyar kommentárral a nézők – mondja a Bajnokok Ligája közvetítések kapcsán Szabó Balázs, az RTL Magyarország tartalmak menedzseléséért felelős vezérigazgató-helyettese. A szakember...

Új vezetőt nevezett ki a Decathlon

A sportszerforgalmazó márka új marketing és brand igazgatója számára nem ismeretlen a terep, bár Herczeg Lilla január 1-jétől tölti be új pozícióját, a Decathlon csapatát viszont már 2012 óta erősíti. A szakember az elmúlt...

Így ünnepli a nők sikereit a Glamour

A GLAMOUR Women of the Year gálát idén immár 15. alkalommal rendezte meg a Ringier Hungary. A díjátadó gála célja a kezdetektől az, hogy a hazai társadalomban nagyobb teret adjon a nők által elért...

Kiberbűnözés – veszélyben az idősek

Az 50–79 éves magyarországi internetezők 97 százaléka napi rendszerességgel használja az internetet. Bár átlagosan mintegy két órát töltenek naponta az interneten, kevesen tartoznak a digitálisan felkészültek közé, ezért jobbára bizalmatlanok és kevésbé tudatosak –...

Elkészült a legbefolyásosabb magyar nők listája

Tizedik alkalommal tette közzé a Forbes a legbefolyásosabb magyar nők listáját. Az üzleti magazin idén is négy kategóriában rangsorolt: közélet, üzlet, média és kultúra, utóbbinak az élén debütált Karikó Katalin Nobel-díjas kutató. Új belépőként...

Nélkülözhetetlen mobilappok húsvétra

Közeleg a húsvét, a szórakozást pedig új szintre lehet emelni pár jópofa, játékos alkalmazásról, legyen szó a gyerkőcök foglalkoztatásáról vagy családi kikapcsolódásról. A HONOR pár olyan androidos alkalmazást szedett össze, amik remekül jönnek majd...
- Hirdetés -