- Hirdetés -

Budapest legújabb ÉGköve

|

- Hirdetés -

Figyelmeztetés: A következő szöveg tartalmazhat olyan kifejezéseket, jelzőket, amelyeket néhányan túlzónak vagy fellengzősnek ítélhetnek. A helyzet viszont az, hogy a 2022 nyarán megnyílt White Raven skybar & lounge-ról nagyon nehéz úgy beszélni, hogy az ember nem használ felsőfokú jelzőket. És abban is biztosak vagyunk, hogy aki fellátogat a Mátyás templom tőszomszédságában található helyre, az semmilyen jelzőt nem talál majd túlzónak. Budapest legújabb, és a Várnegyed egyetlen skybar-jából elénk táruló látvány, a hely szelleméből táplálkozó, ám egy vibráló metropoliszhoz illő különleges koktélok és a bár hangulatát tovább fokozó dizájnmegoldások együttesen ejtik rabul az embert. (x)

Ahogy kilépünk Budapest legmagasabban fekvő ötcsillagos hoteljének a Hilton Budapestnek a tetejére, az elénk táruló város, egy eddig ismeretlen arcát mutatja. Olyan szögei, olyan színei mutatkoznak, amiket évtizedekig rejtegetett előlünk.

Skybar

 

A különleges formájú koktéllapon nem szokványos italneveket olvashatunk, hanem tulajdonságokat. Semmi túlzó könnyedség, helyette a személyiségünket meghatározó, mély szavak fémjelzik a kínálatot: ERŐ, KITARTÁS, BÁTORSÁG, HIT, AKARAT, BECSÜLET, ALÁZAT.

„A 7 ritka koktélkülönlegesség neveit a holló faroktollaihoz kapcsolódó mondakörből kölcsönöztük, és a nevek nem zsákbamacskák: az italok színe, hangulata, tálalása és élménye mind ezek alátámasztására jött létre. Én nem hiszek a félmegoldásokban, addig csiszolgattuk, tologattuk, redukáltuk és emeltük az összetevőket, amíg a teljes signature koktélsor kerek egésszé nem érett” – avatott be minket a kulisszatitkokba Barta Mátyás, bar manager. A 7 italt egy 2 hetes workshop keretében alakították, formálták. Napi 10 óra kísérletezés a pult mögött, majd további 4-5 órányi tervezés és értékelés – így minden italból egy önálló performansz lett.

 

A koktélok mellett a skybar gasztronómiai élményének másik fontos pillére az, amit Maráczi Imre, culinary director és Graur Zoltán, culinary chef a tányérokra varázsol. “Ritka lehetőség, hogy egy minden érzékszervre ható skybar étlapját álmodhatjuk meg. Így rögtön a rajtnál tele voltunk ötletekkel. Összedugtuk a fejünket a csapattal, és a koncepciókat Graur Zoltán culinary chef Kanyó András, executive chef szakmai iránymutatása mellett varázsolta a tányérokra. A White Raven étlapján bárételek találhatóak; igyekeztünk minden egyes fogással valami újat alkotni, amely a Mátyásék által megálmodott elképesztő signature koktélok méltó kísérője lesz. És hogy mi lebegett előttünk, amikor nekiláttunk? Csak az, ami mindig: olyat csinálni, ami máshol nincs.“

 

A belsőépítészeti megközelítés alapja is az volt, hogy olyan hely legyen a White Raven skybar & lounge, amilyenhez fogható nincs máshol. A vörösben úszó 3D kerámia mozaik a Mátyás-templom Zsolnay csempéinek kistestvére. A bár italtartóként szolgáló hátfala pedig a templom ólomüveg ablakaira kacsint vissza, de egyik sem akarja túlharsogni azt. Az asztalok, székek mérete és elrendezése hajszálpontosan van tervezve, bárhova is ülünk, a kilátás nem marad rejtve előlünk. Ha sokadmagával érkezik az ember, a nagyméretű lounge körasztalok körül már-már szeparálva, csoportosan is kényelmesen elférhetünk. Mindez Nathalie Rottenburg keze munkáját dicséri. A spanyol születésű, Brazíliában felnőtt hoteldizájn-specialista 2015 óta dolgozik együtt a Danubius Hotels és Ensana szállodaláncokkal. A bejáratott munkakapcsolat abszolút meggyőző: makulátlan, mégis élettel teli élmény.

 

A nagyrészt nyitott terű White Raven skybar & lounge szezonálisan, az időjárás szerint májustól-októberig várja a vendégeket. A hűvösebb napokra, estékre is felkészültek, a tető alatt melegítő panelek gondoskodnak a kellemes melegről. Az októberi nyitvatartás is az évszak sajátosságához igazodik, 14.00 és 22.00 óra között várja a vendégeket. A téli pihenőt követően a White Raven skybar & lounge tavasztól újra szélesre tárja kapuját. Érdemes követni a közösségi média felületeket a további kulisszatitkokért és a foglalási rendszer megnyitásáért. Aki így tesz, az jövőre az elsők között lehet, akik meghívhatják barátaikat vagy partnereiket egy kellemes estére, ahol minden érzékszervük szárnyalni kezd.

 

A Danubius Hotels tulajdonában és üzemeltetésében álló White Raven megnyitásával egy régi álom vált valóra, Budapest legújabb ÉGkövét helyezte ezzel a térképre. Ha skybar bármelyik pontján helyet foglalunk kezünkben egy különleges White Raven itallal, hatalmába kerít minket egy misztikus érzés - semmi kétség nem fér hozzá az élet ritka pillanatai ilyenek. (x)

 

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Zsákbamacska nézőszám TV2

A Zsákbamacska még a Szerencsekeréken is túltett

A korábbi hetekben a Szerencsekerék erős nézettséget hozott a TV2-nek, azonban a Zsákbamacska még annál is jobb eredményt ért el. A vetélkedőnek is köszönhető, hogy múlt héten a TV2 nagyon elhúzott az RTL-től. Combos előnyt...

Együttműködik a GKID és a Mastercard

2023-tól az e-kereskedelmet immár 10 éve kutató GKID a Mastercarddal közösen vizsgálja a teljes digitális kereskedelmi ökoszisztémát, melynek részeként három fordulóban elkészítik Magyarország egyik legátfogóbb e-kereskedelmi kutatását. Az együttműködés alapját a felek Digitális Kereskedelmi...

Új podcastot indított a Comedy Central és a Dumaszínház

A hazai stand-upos szcéna feltörekvő és már-már veteránnak számító humoristáival indított podcast-sorozatot a Comedy Central és a Dumaszínház. A maga nemében hiánypótló, DumaCast nevű projekt a műfaj kulisszái mögé enged betekintést.A DumaCast a stand-upos...

Lerövidíti az irodai munkát a Microsoft új eszköze

A Microsoft a mesterséges intelligencia felhasználását új szintre emelte azzal, hogy bejelentette a Microsoft 365 Copilotot, ami az Office-alkalmazásokba építve töredékére csökkenti le a napi, klasszikus értelemben vett irodai munkát. A jelenleg tesztüzemben működő...

Reálértéken 10 százalékkal csökkent a média reklámbevétele

A nominális értéket tekintve ugyan kis mértékben nőttek tavaly a reklámköltések Magyarországon, azonban reálértéken számolva már 10 százalékot meghaladó csökkenést lehetett tapasztalni – derül ki a Magyar Reklámszövetség friss jelentéséből. A teljes kommunikációs költést...

Pénzt spórolhatnak a cégek a digitalizációval

Infláció, recesszió, válság: napjaink gazdasági problémái minden szervezet életére hatással vannak. Jelentős kihívás a szervezetek számára a költségek racionalizálása, a hatékonyabb működés, a gyorsabb és produktívabb munka. A digitalizáció mindezek megvalósításához hatékony megoldásokat biztosít...

Tillával érkezik a TV2 új vetélkedője

Április 3-án rajtol a TV2 új vetélkedője az Ütős Ötös. A műsorvezető Till Attila lesz, a vetélkedőben ismert emberek családtagjaikkal, barátaikkal vagy hozzájuk közel álló személyekkel, 5 fős csapatokban küzdenek meg az akár 10...

Vidéki rádiókról döntött a Médiatanács

Véglegesítette egy veszprémi helyi rádiós pályázat felhívását a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa. A testület ugyanezen az ülésen hatósági szerződéskötést kezdeményezett a Debrecen 94,4 MHz körzeti frekvencia pályázatán nyertes szolgáltatóval.Véglegesítette a Médiatanács...

Közösségi királyok és királynők

A hazai piacon nagyjából egymillió körüli az üvegplafon, ami körül megáll a rajongótábor bővülése, és aki még nem tart itt, annak van lehetősége a növekedésre – nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Bradács András, a Front...

Húszmillió euróból épül új gyár Ukrajnában

Az Unilever 20 millió eurós befektetéssel új gyártóüzemet épít Ukrajna Kijev régiójában. A beruházás célja, hogy támogassa a vállalat növekvő ukrajnai üzletágait, illetve demonstrálja hosszú távú elkötelezettségét az ország iránt. Az építkezés idén kezdődik,...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Otthonról is megnézheted az idei Oscar-díjas filmeket

Az Oscar-díj a filmipar legrangosabb díja, és mint minden évben, hétfőn hajnalban a Filmakadémia idén is értékelte a tavalyi év legszínvonalasabb filmes teljesítményeit. A különböző, Magyarországon is elérhető streamingszolgáltatóknak köszönhetően már számos friss Oscar-díjas...
Zsákbamacska nézőszám TV2

A Zsákbamacska még a Szerencsekeréken is túltett

A korábbi hetekben a Szerencsekerék erős nézettséget hozott a TV2-nek, azonban a Zsákbamacska még annál is jobb eredményt ért el. A vetélkedőnek is köszönhető, hogy múlt héten a TV2 nagyon elhúzott az RTL-től. Combos előnyt...

Együttműködik a GKID és a Mastercard

2023-tól az e-kereskedelmet immár 10 éve kutató GKID a Mastercarddal közösen vizsgálja a teljes digitális kereskedelmi ökoszisztémát, melynek részeként három fordulóban elkészítik Magyarország egyik legátfogóbb e-kereskedelmi kutatását. Az együttműködés alapját a felek Digitális Kereskedelmi...

Új podcastot indított a Comedy Central és a Dumaszínház

A hazai stand-upos szcéna feltörekvő és már-már veteránnak számító humoristáival indított podcast-sorozatot a Comedy Central és a Dumaszínház. A maga nemében hiánypótló, DumaCast nevű projekt a műfaj kulisszái mögé enged betekintést.A DumaCast a stand-upos...

Lerövidíti az irodai munkát a Microsoft új eszköze

A Microsoft a mesterséges intelligencia felhasználását új szintre emelte azzal, hogy bejelentette a Microsoft 365 Copilotot, ami az Office-alkalmazásokba építve töredékére csökkenti le a napi, klasszikus értelemben vett irodai munkát. A jelenleg tesztüzemben működő...

Podcast

Az e-kereskedelem nem elvesz, hanem átalakít és kiegészít

Ha nincs COVID, és nem beteg az ember annyira, hogy ne tudjon kimozdulni otthonról, milyen ingerküszöböt kell elérni ahhoz, hogy valaki automatikusan online akarjon vásárolni? Létezik-e tipikus online vásárló és miért jellemző ránk annyira...

A legfontosabb a brandhez való lojalitás építése

Vajon mik a közös pontok egy lapkiadó és egy kereskedelmi cég munkájában és hogyan alakultak a média- és tartalomfogyasztási, valamint vásárlási szokások az elmúlt években? Varga Anita, a Rossmann Magyarország marketingvezetője és Kovács Tibor,...

Húsz éve nem ilyen volt a vendéglátás

„Már a pandémia előtt is, azt követően pedig kifejezetten erős volt a munkaerőhiány”, ezt a problémát orvosolandó hozta létre Birizdó Ádám és Sebestyén Ádám a Giggle.hu-t. A Business Lounge január 31-ei adásában az alkalmi...

Don't Miss

Közösségi királyok és királynők

A hazai piacon nagyjából egymillió körüli az üvegplafon, ami körül megáll a rajongótábor bővülése, és aki még nem tart itt, annak van lehetősége a növekedésre – nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Bradács András, a Front...

„Az erős márka kapcsolatban van a kimagasló üzleti teljesítménnyel” – interjú Szabó Melindával

Szabó Melinda, a Deutsche Telekom Signature CEO díjas Senior Vice President-je felfedte előttünk többek között a vállalat különböző marketingdöntései és kreatív nézetei mögött meghúzódó okokat is. Válaszai kapcsán nem csupán egy sikeres és innovatív...

Átalakuló lapkészítési elvek

Az átalakuló lapkészítési elvekről, a sztárhírek kiválasztásáról is beszélt Kolossváry Balázs a Marketing&Mediának adott interjúban. A Blikk és blikk.hu főszerkesztője szerint az Instagram és YouTube sztárok netes követői akkor sem vásárolnak print lapot, ha...

Kevésbé kelendő legendák

Hogyan hat egymásra az online és a print kiadvány, mennyire van esélyük az új címlapsztároknak arra, hogy évekig uralják a borítókat – többek között erről is beszélt Bokor Klára. A Kiskegyed, főszerkesztője elárulta azt...

A print a tévés arcokra épül

Kevesebb lett az eladható, el nem koptatott híresség – mondta el a Marketing&Mediának adott interjúban Takács Gabriella. A Best, a Story és a story.hu főszerkesztője beszélt arról is, hogyan hat egymásra az online és...
- Hirdetés -

SzuperZöld

A fenntarthatóságért kampányol az UniCredit

Az UniCredit Bank kiemelt figyelmet fordít a fenntarthatóságra, ami az üzleti döntések során is fontos szerepet játszik. A pénzintézet harmadik éve futó fenntarthatósági kampányában ismét néhány olyan ügyfelét mutatja be, akiknek finanszírozást biztosít és...

Új eszköz az energiapazarlás csökkentésére

Akár 20 százalékkal is csökkenthető az épületek energiapazarlása a Schneider Electric „EcoStruxure Building Operation 2023” megoldásának alkalmazásával. A társaság új rendszerei azon túl, hogy támogatják az épületek energiahatékony működtetését, a szén-dioxid kibocsátás csökkentésében is...

Prágában már lehet hidrogént tankolni

Az ORLEN Unipetrol finomító és petrolkémiai vállalatcsoport új típusú üzemanyaggal, hidrogénnel bővítette csehországi ORLEN Benzina töltőállomás-hálózatának kínálatát. A magyarországi ORLEN töltőállomásokat üzemeltető vállalat személygépkocsik, teherautók és buszok kiszolgálására is alkalmas hidrogén-töltőállomást helyezett üzembe a...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....