- Hirdetés -

Budapesten terjeszkedik a Deloitte

|

- Hirdetés -

A menedzselt kiberbiztonsági szolgáltatások iránti egyre növekvő keresletre válaszul a Deloitte kiberbiztonsági központot hozott létre Budapesten Cyber Intelligence Centre (CIC) néven, amely a közép-európai régiót fogja kiszolgálni. A budapesti CIC több mint húsz hasonló központból álló globális hálózathoz csatlakozik, amely Európa, a Közel-Kelet, Afrika, valamint az ázsiai és csendes-óceáni régió kiemelt helyszínein működve a nap 24 órájában kínál korszerű védelmi szolgáltatásokat.

„Az elmúlt hónapokban a térség számos vállalatának nyújtottunk segítséget ügyfeleik és a működési infrastruktúrájuk ellen intézett támadások kivédésében. A kockázat növekedése miatt napjainkra Magyarországon is egyre sürgetőbb feladat, hogy a cégek az eddigi reaktív biztonsági modellről egy felderítésen és korszerű szolgáltatásokon alapuló modellre térjenek át” – mondta el Artur Monteiro, a Deloitte Cyber Intelligence Centre igazgatója. Hozzátette: „A digitális átalakulás, az új szabályozások és a technológiai verseny következtében a kiberbiztonság is változik, ezért a szervezeteknek nagyobb figyelmet kell fordítaniuk az adatvédelemre, a jobb és biztonságosabb szoftverek alkalmazására, valamint az üzleti tevékenységük védelméhez szükséges biztonsági intézkedésekre.”

A legtöbb nagy cég alkalmaz valamilyen biztonsági protokollt és védelmi rendszert, a közelmúlt eseményei azonban rávilágítottak arra, hogy a hagyományos kiberbiztonsági módszerek alkalmazása már nem elegendő: az egyre kifinomultabb kártékony szoftverek, a szervezett számítógépes bűnözés és az online feketepiac kínálata miatt szemléletváltásra van szükség. A cégek informatikai és csalásmegelőzési szakértőinek most már a külső kockázati tényezőkre és lehetséges veszélyforrásokra is oda kell figyelniük. Például, idén nyáron figyelmeztették a pénzintézeteket, hogy a támadók a legnagyobb bankok weboldalaihoz hasonló honlapokat hoznak létre, így próbálják félrevezetni a felhasználókat, és érzékeny adatokat kicsalni tőlük. Ezen oldalak egy része a cégekre szabott modulokat használt, melyek az online feketepiacon akár már húsz dollárért is hozzáférhetők a támadók számára.

A CIC segítséget nyújt a helyi és regionális cégeknek abban, hogy megvédjék a kritikus eszközeiket a már ismert és a még ismeretlen típusú fenyegetésekkel szemben. Ezt a célt a fenyegetések folyamatos nyomon követésével, valamint specializált, számítógépes bűnözés elleni szakértői szolgáltatások nyújtásával valósítja meg. A Deloitte EMEA-térségre kiterjedő kiberbiztonsági hálózata 1200 szakértőből áll, akik egytől egyig arra törekszenek, hogy ügyfeleik rendszereit biztonságosabbá, éberebbé és ellenállóbbá tegyék. Az új, dedikált központ létrehozásának köszönhetően ezek a szolgáltatások már Magyarországon és Közép-Európa más országaiban is elérhetőek.

A fenyegetések nemcsak a pénzintézetek ellen irányulnak, de más iparágakat is érintenek (így például az autógyártást, a gyáripart, az egészségügyet, a bányászatot, a telekommunikációt és a szórakoztatóipart is), a támadások célja pedig sokféle lehet, a zsarolástól az üzleti tevékenység megbénításáig.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Az európaiak fele aggódik csak a kiberbiztonság miatt

Az európai uniós állampolgárok mindössze 56 százaléka jelezte az Eurobarométer felmérésében, hogy aggódik a kibertámadások és kiberbűnözés miatt. A megkérdezettek 80 százaléka szerint a digitális eszközök használata ugyanannyi előnnyel jár, mint hátránnyal. Az Európai Unió...

Kétszázezer csomagot kézbesített a Sameday

A Black Friday kampány idén is hatalmas sikereket hozott az e-kereskedelem piaci szereplői számára. A magyar vásárlók rekord mennyiségű online rendelés leadásával használták ki a kampány miatti leárazások előnyeit, amit a Sameday csomagküldő szolgálat...

Listázzák a cégek a koronavírusos dolgozókat

A COVID-19 miatti technológiai átállás kapcsán egyre több kibertámadás éri a vállalatokat, miközben az IT-biztonság mellett az adatvédelem és a munkavállalók egészségi állapotának nyomon követése is kiemelt jelentőségű területté vált. Mára a cégek több...

Kiváló fogyasztói márka lett a Dressa

Évek óta az látszik, hogy a magyar fogyasztók egyre szívesebben vásárolnak hazai termékeket. Ezt a tendenciát hivatott erősíteni a MagyarBrands program is, amely díj idei kitüntetettjei között immár a száz százalékban magyar tulajdonú Dressa...

Az eMAGról beszéltek legtöbben a neten

Novemberben több mint 27 ezer bejegyzés született a magyar internetezők körében a Black Friday-ről, ezek az online tartalmak 48 milliós elérést generáltak az akciós időszak alatt. A SentiOne november 1-30-ig vizsgálta meg a hazai...

Rácáfolt a chiphiányra a Black Friday

Nem éreztette hatását az elektronikai eszközökhöz nélkülözhetetlen félvezető alkatrészek hiánya a MediaMarkt Black November akciósorozatának eredményein. 2021 akciós időszakának forgalma több mint 10 százalékkal múlta fölül az előző évit. Az idei slágertermék a nagyértékű...

Folyamatosan támadják a vállalkozásokat

A mikro-, kis- és középvállalkozások felét érte már támadás az interneten. Leginkább adathalász levelekkel bombázták őket, de nagyjából minden nyolcadik cégnek törték már fel weboldalát, közösségi média felületét vagy próbálkoztak meg ezzel. Legnagyobb veszélyben...

Harminc milliárd fölött költ tartalomra a Disney

Jövőre jelentősen megnöveli a tartalomra szánt költségvetését a Disney, a társaság majdnem kétszer annyit költ majd, mint legnagyobb riválisa, a Netflix. A vállalat célja, hogy erősítse pozícióját a streaming piacon, és az előrejelzések szerint...

Változásokat jelentett be az LG

Az LG Electronics (LG) bejelentette, hogy William Cho stratégiai igazgatói posztja mellett december 1-jétől a vezérigazgatói teendőket is átveszi. Cho 2019 óta a vállalat legfőbb stratégája, korábban az LG North America elnökeként hat évig...

Díjazták a K&H információbiztonsági csapatát

A digitális forradalom közepette a korábbinál is nagyobb hangsúlyt kap a biztonságos bankolás, amit a K&H információbiztonsági csapata által működtetett robosztus informatikai rendszer biztosít az ügyfeleknek. A K&H most kiemelkedő elismerésben részesült, elnyerte ugyanis...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

X-Faktor 2021

Ismét behúzott egy hetet az X-Faktor

Az RTL Klub tehetségkutatója bizonyult a múlt hét legnézettebb műsorának. Bőven a csatornaátlag felett hozott a TV2-n a Farm VIP. Bekerült a tíz legnézettebb műsor közé a vasárnapi Forma-1 futam is. Az elmúlt héten az...

Az európaiak fele aggódik csak a kiberbiztonság miatt

Az európai uniós állampolgárok mindössze 56 százaléka jelezte az Eurobarométer felmérésében, hogy aggódik a kibertámadások és kiberbűnözés miatt. A megkérdezettek 80 százaléka szerint a digitális eszközök használata ugyanannyi előnnyel jár, mint hátránnyal. Az Európai Unió...

Kétszázezer csomagot kézbesített a Sameday

A Black Friday kampány idén is hatalmas sikereket hozott az e-kereskedelem piaci szereplői számára. A magyar vásárlók rekord mennyiségű online rendelés leadásával használták ki a kampány miatti leárazások előnyeit, amit a Sameday csomagküldő szolgálat...

Listázzák a cégek a koronavírusos dolgozókat

A COVID-19 miatti technológiai átállás kapcsán egyre több kibertámadás éri a vállalatokat, miközben az IT-biztonság mellett az adatvédelem és a munkavállalók egészségi állapotának nyomon követése is kiemelt jelentőségű területté vált. Mára a cégek több...

Kiváló fogyasztói márka lett a Dressa

Évek óta az látszik, hogy a magyar fogyasztók egyre szívesebben vásárolnak hazai termékeket. Ezt a tendenciát hivatott erősíteni a MagyarBrands program is, amely díj idei kitüntetettjei között immár a száz százalékban magyar tulajdonú Dressa...
- Hirdetés -

CMO

Már létező folyamatokat erősített fel a COVID

Hunyady Beatrix Euronics, marketingigazgató Az év vége kiemelt időszak a kereskedelemben, milyen kampánnyal készül az Euronics? A november-december értékesítés szempontjából az év 2 legfontosabb hónapja a műszaki kereskedelemben, a tavalyi évben a teljes céges árbevételünk közel 30...

Nagy a türelmetlenség a fiatalokban

Szili Tímea Futureal Group & Cordia Group, marketing- és kommunikációs igazgató   - Kicsivel több mint két hónapja nyílt meg a Futureal Group & Cordia Group fejlesztésében megvalósult Etele Plaza, mennyire váltotta be eddig a hozzá fűzött...

A kitaposott út biztonsága illúzió

Takács Borbála Adevinta Hungary, marketingigazgató   - Több évtizedes ügynökségi múlt után most ügyféloldalon folytatod. Miért döntöttél a változtatás mellett? - A váltás gondolata régóta érlelődött bennem. Húsz évet töltöttem ügynökségi oldalon, ez nagyon hosszú idő, ami rengeteg...

Most még tart a „történelmet írunk éppen” katarzisa

Szauter Zsolt eMAG és Extreme Digital, marketingigazgató   - Nagyon pörög itthon az online vásárlás, milyen élmény volt ebben a közegben átvenni a legnagyobb hazai e-kereskedelmi cég marketingjének irányítását? - Természetesen büszke vagyok arra, hogy engem választottak erre...

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Zöld Bank Díjat nyert az MKB

A Magyar Bankholding csoport tagja, az MKB Bank kapta az MNB 2021-es Zöld Bank Díját. A jegybank a Zöld Pénzügyek Díjakat az ökológiai lábnyom csökkentéséért legtöbbet tevő hitelintézeti, befektetési és biztosítási intézményeknek osztja ki...

Elismerték a Coop energiatudatosságát

A 2018-2019-2020-as évek után idén ismét Energiatudatos Vállalat védjeggyel ismerték el a Coop Gazdasági Csoport fejlesztéseit. A kitüntető címet a köztársasági elnök által fővédnökölt, az Országgyűlés Nemzeti Fenntartható Fejlődési Tanácsa által védnökölt, a Magyar...

Zöld díjat söpört be az Erste

Az Erste Alapkezelő Zrt. nyerte el 2021-ben a Zöld Befektetési Alapkezelő elismerést a Magyar Nemzeti Banktól. A jegybank két éve hirdette meg először a Zöld Pénzügyek Díjat, amelyben a legzöldebben működő pénzügyi intézményeket ismeri...

DATA