Adatalapú marketing fejlesztéseket valósít meg az NN biztosító, a pénzügyi társaság a Cadreonnal közösen dolgozik a projekten. A megoldás bevezetésével az NN a piacon egyedül álló személyre szabott kommunikációra lesz képes, valamint felkészül a közelgő GDPR regulációra.
A biztosító tavasszal írt ki tendert, melyet az IPG Mediabrands AdTech egysége a Cadreon nyert el. A projekt keretein belül a tanácsadó cég, segít a marketing adat stratégia kialakításában, a megfelelő DMP megoldás kiválasztásában, implementálásban. A projekt augusztusban kezdődött, s jelenleg a technológia kiválasztása zajlik.
„Az NN célkitűzése, hogy „A megfelelő üzenet, a megfelelő embernek, a megfelelő csatornán a megfelelő időben jusson el adatvezérelt módon. Célunk, hogy ne üzeneteket küldjünk, hanem értékeket közvetítsünk” – mondta el Kocsis Tamás, az NN marketing technológiáért felelős vezetője.
A Data Management Platformok vagy DMP-k olyan szoftverek, melyek összefogják és kezelik a programozott médiavásárláshoz szükséges adatokat, a megoldás nagy előnye hogy áthidalja a siló problémát, azaz több információforrás egyidejű kezelését teszi lehetővé.
„A projekt egyik nagy eredménye, hogy képesek leszünk kialakítani egy egységes ügyfélképet, figyelembe véve a különböző adatforrásokat. Ennek köszönhetően megvalósulhat egy személyre szabott kommunikáció, konzisztensen, csatornákon átívelően.„ – mondta el Ács Tamás, a Cadreon közép-kelet-európai vezetője.
Az IPG Mediabrands ad tech részlege, a Cadreon budapesti kirendeltsége három évvel ezelőtt indult azzal a céllal, hogy a cégcsoport CEE régióbeli médiaügynökségeinek programmatic kampányait szolgálja ki. Az iroda 2014-es indulása óta regionális tudásközponttá nőtte ki magát, megháromszorozta létszámát, és a nemzetközi piacon is egyedülálló szakértelemmel rendelkező csapat felel a kampányokért, valamint az egyéb marketing technológiai megoldásokért.
- Hirdetés -
A Cadreont választotta az NN
|
- Hirdetés -
A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI
Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac
A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...
Ilyen autóra elég a munkáshitel
A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...
A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány
Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...
Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén
Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...
Új tablettel erősít a Honor
December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...
Minden tizedik magyar állást keres
Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...
Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez
Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...
Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n
Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...
Átalakuló streamingvilág
A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...
Újabb díjat nyert a K&H
Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...
- Hirdetés -