Adatalapú marketing fejlesztéseket valósít meg az NN biztosító, a pénzügyi társaság a Cadreonnal közösen dolgozik a projekten. A megoldás bevezetésével az NN a piacon egyedül álló személyre szabott kommunikációra lesz képes, valamint felkészül a közelgő GDPR regulációra.
A biztosító tavasszal írt ki tendert, melyet az IPG Mediabrands AdTech egysége a Cadreon nyert el. A projekt keretein belül a tanácsadó cég, segít a marketing adat stratégia kialakításában, a megfelelő DMP megoldás kiválasztásában, implementálásban. A projekt augusztusban kezdődött, s jelenleg a technológia kiválasztása zajlik.
„Az NN célkitűzése, hogy „A megfelelő üzenet, a megfelelő embernek, a megfelelő csatornán a megfelelő időben jusson el adatvezérelt módon. Célunk, hogy ne üzeneteket küldjünk, hanem értékeket közvetítsünk” – mondta el Kocsis Tamás, az NN marketing technológiáért felelős vezetője.
A Data Management Platformok vagy DMP-k olyan szoftverek, melyek összefogják és kezelik a programozott médiavásárláshoz szükséges adatokat, a megoldás nagy előnye hogy áthidalja a siló problémát, azaz több információforrás egyidejű kezelését teszi lehetővé.
„A projekt egyik nagy eredménye, hogy képesek leszünk kialakítani egy egységes ügyfélképet, figyelembe véve a különböző adatforrásokat. Ennek köszönhetően megvalósulhat egy személyre szabott kommunikáció, konzisztensen, csatornákon átívelően.„ – mondta el Ács Tamás, a Cadreon közép-kelet-európai vezetője.
Az IPG Mediabrands ad tech részlege, a Cadreon budapesti kirendeltsége három évvel ezelőtt indult azzal a céllal, hogy a cégcsoport CEE régióbeli médiaügynökségeinek programmatic kampányait szolgálja ki. Az iroda 2014-es indulása óta regionális tudásközponttá nőtte ki magát, megháromszorozta létszámát, és a nemzetközi piacon is egyedülálló szakértelemmel rendelkező csapat felel a kampányokért, valamint az egyéb marketing technológiai megoldásokért.
Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.