Még mindig a televíziók az első számú celebgyártók, de egyre fontosabbá válnak a közösségi média platformok is. A BrandMania legújabb adásában annak járt utána a stáb, mi kell ahhoz, hogy valaki a címlapokra kerüljön most, hogyan lehet érvényesülni a közösségi médiában és a műsorból az is kiderül, milyen tapasztalatai vannak Liptai Claudiának, Sebestyén Balázsnak és Istenes Bencének a sztárgyárakról és a népszerűségről.
Egyelőre támogatja a kereskedelmi tévék „királycsináló” pozícióját a közösségi média, de a digitális tér egyre fontosabb lesz és a jelentőségét a COVID-időszak csak fokozta – mondta el a BrandManiának nyilatkozva Bradács András, a Front Page Communications vezető tanácsadója.
Verebély Marcell, az X-Faktor és az Álarcos énekes kreatív producere szerint a televízió most az első számú celebgyár, és a tévék számára nagyon fontos közösségi média, de ez visszafelé is igaz.
Forgács Mariann, a Be Social társalapítója és társ-ügyvezetője úgy látja, hogy elkezd összemosódni a tévé és a közösségi média, ami jó a tartalomgyártóknak, hiszen az a lényeg, hogy jó tartalom megfelelő platformon legyen.
Hosszú évtizedekig a bulvárlapok címlapjai jelentették a legnagyobb elérést a celebek számára és a csökkenő példányszám ellenére még mindig fontosak. Takács Gabriella, a Story és a Best magazin főszerkesztője a BrandManiának beszélt arról, hogy kik szerepeltek leggyakrabban a címlapokon az elmúlt időszakban, és arról is, hogy milyen együttműködésük van a televíziókkal. Kitért arra is, hogyan látja az online és a print viszonyát a bulvárlapok esetében.
A BrandMania legújabb adásában megszólal Liptai Claudia is, aki többek között elárulta, hogy egy időben olyan volt az élete, mint egy szappanopera. Sebestyén Balázs beszél arról is, hogy szerinte ő miért nem jelenik meg a bulvárlapok címlapjain, Istenes Bence pedig többek között arról beszél, hogy milyen elérést lehet produkálni az online térben.
Az RTL Klub magazinműsorának második részében pedig a közösségi média sztárcsináló szerepe kerül fókuszba, kiderül többek között az is, hogy mennyit lehet keresni, ha valaki celebbé válik ezeken a platformokon.
A BrandMania legújabb adásának ismétlése szombat délelőtt 11:15-kor lesz az RTL Klubon, a műsor visszanézhető az RTL Moston is, ide kattintva.