Négy civil szervezet részvételével veszi kezdetét a The Famous Grouse idei jótékonysági kampánya. A márka Facebook-oldalán meghirdetett pályázaton a közönség szavazatai dönthetik el, hogy a színházi és közösségi térként funkcionáló Jurányi Házat működtető FÜGE, a környezetvédelmi felelősségvállalásra buzdító JÖN Alapítvány, a sérült madarak gyógyítását célul kitűző Madárkórház Alapítvány, vagy a mozgássérültek számára programokat szervező Mozduljunk ki! Egyesület kapja a „Méltán Híres Civilek” címmel járó félmillió forintos támogatást.
A vezető skót whiskymárka tevékenységének százhúsz éves alapítása óta fontos részét képezi a társadalmi felelősségvállalás. A The Famous Grouse rendszeresen nyújt segítséget az elfogadóbb társadalomért és fenntartható fejlődésért küzdő szervezeteknek és magánszemélyeknek. Tavalyi kampányában hétköznapi példaképeink mindennapi hőstettein keresztül igyekezett felhívni a figyelmet arra, hogy mindenki képes hozzájárulni saját közössége és környezete jobbá tételéhez.
Az idei, november közepén induló jótékonysági akció célja négy − esélyegyenlőségért, környezetvédelemért és a kulturális sokszínűségért dolgozó – alapítvány bemutatása és közhasznú tevékenységük támogatása. A The Famous Grouse hivatalos Facebook-oldalán megvalósuló kampány során a résztvevők megismerését követően a közönség választhatja ki azt a civil szervezetet, amelyet a márka 500.000 Ft értékű támogatásban részesít.
Öt éve nyitotta meg kapuit a Széll Kálmán tér közelében a FÜGE (Függetlenül Egymással Közhasznú Egyesület) alapította Jurányi Ház, egy elhagyott épületből született közösségi tér, ahol táskatervezőktől kezdve tánccsoportokon át színházi társulatokig sok tehetséges és lelkes alkotó, előadó és egyéb szervezet talált otthonra. Élhetőbb és környezettudatosabb Magyarországért kampányol a díjnyertes JÖN Alapítvány: Hulladékvadász közösségi bejelentő oldaluk és alkalmazásuk az illegális hulladéklerakás felszámolásában fogja össze a felelősségteljes felhasználókat. A hortobágyi Madárkórház Alapítvány 18 éve gondoskodik az egész ország területéről érkező évi 800-1000 vadon élő madár gyógyításával és rehabilitációjával. Mozgássérültek segítése céljából jött létre a Mozduljunk ki! Egyesület. A csapat szakképzett önkéntesek segítségével a mozgáskorlátozott huszonévesek azon vágyát váltja valóra, hogy önállóan, szülői segítség nélkül vehessenek részt koncerteken és fesztiválokon – ahogy általában minden hasonló életkorú társuk.
- Hirdetés -
Civileket támogat a whiskymárka
|
- Hirdetés -
A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI
Új tablettel erősít a Honor
December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...
Minden tizedik magyar állást keres
Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...
Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez
Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...
Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n
Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...
Átalakuló streamingvilág
A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...
Újabb díjat nyert a K&H
Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...
Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi
A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
Ez lehet a digitális bankolás jövője
A COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez – derül ki a Deloitte legfrissebb, Digital Banking...
Black Friday: a bankoknál is nagyot lehet szakítani
A bankok is beleálltak a Black Friday akciódömpingbe: az áruhiteleknél jönnek a 0%-os THM-es ajánlatok, a személyi kölcsönöknél akciókkal és kamatcsökkentésekkel keresik az új ügyfelek kegyét a bankok Gergely Péter, a BiztosDöntés.hu pénzügyi szakértője...
Különleges sörökkel készül az ünnepekre a Borsodi
Advent alkalmából idén immár második alkalommal találkozhatnak az érdeklődők a Borsodi Sörgyár szezonális sörkülönlegességeivel a karácsonyi vásárokon. A tavalyi év slágere, a forralt Belle-Vue Kriek mellett idén egy újabb specialitás is elérhető lesz: a...
- Hirdetés -