- Hirdetés -

COVID: ingyenes, online tudástár segíti a vendéglátósokat

|

- Hirdetés -

A Tork segítséget szeretne nyújtani a vállalkozásoknak, hogy az újra induláskor képesek legyenek megfelelni a járvány okozta új higiéniai szabályoknak és fogyasztói elvárásoknak. A weboldalon a Tork információt, eszközöket és megoldásokat kínál az irodaházaknak, bevásárlóközpontoknak, valamint az üzlethelyiségek, vendéglátó- és idegenforgalmi szektor szereplőinek, hogy még hatékonyabban készülhessenek fel az újra nyitásra.

A higiéniai termékekre és megoldásokra szakosodott Essity vállalatcsoport Tork üzletágának szakemberei által létrehozott új weboldalon minden olyan információ és segítség megtalálható, amely szükséges lehet ahhoz, hogy a vállalkozások – elsősorban a vendéglátó- és idegenforgalmi-, valamint a létesítmény üzemeltetői szektor szereplői – megfeleljenek a jelenlegi higiéniás szabályoknak, illetve, hogy az újra nyitás kapcsán felkészülhessenek az “új normális”, azaz a vírus miatt megváltozó körülmények jelentette vásárlói elvárásoknak. A weboldalon ingyen letölthető tudásanyagok, irányító- és figyelmeztető táblák és higiéniás megoldási javaslatok is rendelkezésre állnak.

Az emberek több mint 80%-a magasabb szintű higiéniát vár, mint a vírus előtti időszakban

A higiéniás szempontok a koronavírus járvány következtében felértékelődtek. A Tork globális vállalatcsoport közelmúltban végzett kutatása szerint az emberek 81%-a higiéniai szempontból sokkal biztonságosabb környezetet vár el a nyilvános mosdókban, mint a koronavírus előtt*.

„Ez az időszak kihívást jelent azon vállalkozások számára is, amelyek nyitva maradtak és azoknak is, amelyek csökkentett üzemmódban működnek vagy várják az újra nyitást. A járvány miatt bevezetett szigorítások után – amikor nemcsak a vásárlók és ügyfelek, hanem a munkatársak is visszatérnek -, egy olyan világ köszönt majd ránk, ahol a korábbinál magasabbak a higiéniai elvárások. A takarítás, fertőtlenítés, tisztántartás mindennapi gyakorlata minden eddiginél szigorúbb ellenőrzési szempontok alá fog esni” – véli Don Lewis, az Essity Professzionális Higiénia terméküzletág elnöke. A Tork több évtizedes tapasztalatán és a globális közegészségügyi szervezetek legfrissebb ajánlásain alapuló útmutatásokat kínál a vendéglátósoknak, létesítmények és üzlethelyiségek üzemeltetőinek, hogy a kihívást jelentő “új normális” időszakban is biztosítani tudják a magasabb, új higiéniás sztenderdeket.

A weboldalon többek között a következő segítséget találják a vállalkozások:

· Ingyenes, testre szabható “Back to Business” eszköztár, amely az újra nyitás tervezéséhez is használható.

· Tanulmány, infografikák és edukációs videók, amelyek részletesen bemutatják, hogy az olyan higiéniás megoldások, mint a papírtörlő, bőrápoló- és szalvétarendszerek alkalmazása hogyan járul hozzá a létesítmény tisztább és biztonságosabb környezetéhez.

· A Tork által kidolgozott szakma specifikus higiéniai ajánlások.

A webhely látogatói továbbra is hozzáférhetnek az év elején létrehozott “Biztonságos munkahelyi eszköztárakhoz”, amelyek értékes tippeket, útmutatásokat és termékinformációkat tartalmaznak a különféle vállalkozások számára, ideértve például az irodákat, a felsőoktatást, a gyártást, az egészségügyet és az éttermeket.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Újított a K&H

A hazai pénzintézetek között elsőként új vállalatirányítási rendszert vezetett be a K&H. Az újgenerációs, memóriaalapú SAP S/4HANA rendszer valós idejű adatelemzést és előrejelzést tesz lehetővé, a Fiori felhasználói felület pedig személyre szabható webes és...

Különleges programok az ország egyik legszebb helyén

Az ország talán legnépszerűbb kirándulóhelye minden évszakban izgalmas kalandokat, a nyugalomra vágyóknak pedig teljes kikapcsolódást kínál. Az utóbbi évek fejlesztéseinek köszönhetően megszámlálhatatlan lovasprogram, kerékpáros túrák, lebilincselő gyerekprogramok várják a látogatókat. Szeptemberben pedig 1984 után...

Legendás pankrátorok érkeznek a képernyőkre

Minden eddiginél több pankrációs doku-sorozat és a WrestleMania legendás részei is érkeznek a Network4 Media Group műsorára nyár közepétől. A műsorok mindegyike hazai premier, ráadásul magyar kommentárt vagy feliratot is kapnak. A World Wrestling...

Rengeteg ügyfelet veszíthetnek a bankok

Az új illetékintézkedésekkel a devizaügyletek mind nagyobb részét külföldi szolgáltatóhoz vihetik a privátbanki és affluens ügyfelek, ráadásul erre a nemzetgazdaságilag fontos ügyfélszegmensre a határon átnyúló vagyonkezelési szolgáltatók is kivethetik a hálójukat - hívja fel...

Milliós bírságot kaphatnak a cégek

Ugyan június 30-án lejárt Kiberbiztonsági tanúsításról és felügyeletről szóló törvényben meghatározott első fontos határidő, a cégvezetőknek azonban még van idejük pótolni a mulasztást, és időben megkezdeni a felkészülést a támadások elhárítására - nem mellesleg...

Olimpia a Maxon – egyetlen pillanatról sem kell lemaradnunk

Magyarországon csak a WBD streamingplatformján, a Maxon érhető el mind a 762 sportesemény, 329 éremosztó versenyszám és a 19 versenynapon át tartó, 3800 órányi élő közvetítés. A Max technikai újításai közé tartozik a dedikált...

Ezt kínálja idén a Campus Fesztivál

Huszonegy programhelyszínen 295 zenei produkció várja majd a bulizni vágyókat az idei debreceni Campus Fesztiválon, amit július 24-27. között rendeznek meg a Nagyerdőben. Idén növekszik a külföldi előadók száma: 13 különböző országból, 16 nemzetközi...

Így látják helyzetüket és a piacot a PR-guruk – 1. rész

Összeállításunkban a top PR-cégek vezetői értékelik az előző évet, és mesélnek arról, mi jár most a fejükben, hogy a lehető legjobb teljesítményt hozzák ki vállalkozásukból. Beszéltek még a hitelességről, a magabiztosságról és a közösségi...

Nem tudják elkölteni a pénzüket a SZÉP kártyások

Hónapról hónapra növekszik a K&H SZÉP kártya forgalom, de még így sem tudják a kártyabirtokosok felhasználni a havi jóváírásukat. Így tovább emelkedett a K&H SZÉP kártyákkal felhasználható keret, ami csaknem eléri a 9 milliárd...

Hatalmas küzdelem volt a Balatonban

120 ezren nézték az élő közvetítést és több mint félmillióan látták a közösségi médiában az év legnagyobb és legrangosabb vitorlásversenyét, az 56. Kékszalag Raiffeisen Nagydíjat, amelyet a Forma 1-es autóversenyekhez hasonlítható izgalmas csata végén...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Milliókról dönthetnek a vásárlók

Emberek millióinak kezében van újra több millió forint és környékbeli lakos sorsa, melyről a Tesco üzletekben leadott szavazatukkal dönthetnek. Július 15-én indult ugyanis az áruházlánc „Ön választ, mi segítünk” közösségi programjának szavazási szakasza. A...

Újított a K&H

A hazai pénzintézetek között elsőként új vállalatirányítási rendszert vezetett be a K&H. Az újgenerációs, memóriaalapú SAP S/4HANA rendszer valós idejű adatelemzést és előrejelzést tesz lehetővé, a Fiori felhasználói felület pedig személyre szabható webes és...

Különleges programok az ország egyik legszebb helyén

Az ország talán legnépszerűbb kirándulóhelye minden évszakban izgalmas kalandokat, a nyugalomra vágyóknak pedig teljes kikapcsolódást kínál. Az utóbbi évek fejlesztéseinek köszönhetően megszámlálhatatlan lovasprogram, kerékpáros túrák, lebilincselő gyerekprogramok várják a látogatókat. Szeptemberben pedig 1984 után...

Legendás pankrátorok érkeznek a képernyőkre

Minden eddiginél több pankrációs doku-sorozat és a WrestleMania legendás részei is érkeznek a Network4 Media Group műsorára nyár közepétől. A műsorok mindegyike hazai premier, ráadásul magyar kommentárt vagy feliratot is kapnak. A World Wrestling...

Rengeteg ügyfelet veszíthetnek a bankok

Az új illetékintézkedésekkel a devizaügyletek mind nagyobb részét külföldi szolgáltatóhoz vihetik a privátbanki és affluens ügyfelek, ráadásul erre a nemzetgazdaságilag fontos ügyfélszegmensre a határon átnyúló vagyonkezelési szolgáltatók is kivethetik a hálójukat - hívja fel...

Don't Miss

Ezek a projektek nyerték el idén a Digitális Készségek Európai Díját

Ezek a projektek nyerték el idén a Digitális Készségek Európai Díját A Digitális Készségek Európai Díjának (European Digital Skills Awards) idei nyertes projektei között kiberbiztonságra fókuszáló, hátrányos helyzetűek digitális készségeinek fejlesztését, illetve a nők technológiai...

Folyamatosan újra kell gondolnunk, hogyan maradhatunk relevánsak – interjú Erich Mullerrel

Sok tekintetben a budapesti gyártóközpont az ügynökségünk szíve, amely életre kelti a stratégiai és kreatív csapatok által nap mint nap kitalált csodálatos koncepciókat és ötleteket – mondta el Erich Muller. A Publicis Groupe Hungary...

A csapatmunka és az emberi kreativitás nem lecserélhető – interjú Juhász Péterrel

Ha mindenáron le akarunk nyomni valamit a nézők torkán, akkor azt nem fogják befogadni és elkapcsolnak – állítja Juhász Péter. A 235 egyik tulajdonosa, a Tippmix reklámfilmek rendezője az mmonline.hu-nak adott interjúban beszélt arról...

Marketingfronton újított a Tesco

Az áruházlánc 44 üzletében 132 darab innovatív digitális kijelzőt helyez üzembe az eladáshelyi reklámok hatékonysága és a vásárlói élmény növelése érdekében. A Tesco június 21-én, a kiskereskedelmi ügyféladatokat elemző dunnhumby-val közösen tartott első Tesco...

Kaliszky András váltja Foltányi Tamást az Ersténél

Kaliszky András lesz 2025 januártól az Erste Bank Hungary Zrt. informatikai és operációs területért felelős igazgatósági tagja – jelentette be a pénzintézet. A pozíciót Foltányi Tamás 2024 végéig tölti be, az idén 65 éves...