- Hirdetés -

Csak a vasárnap hozott komolyabb nézettségi verseny

|

- Hirdetés -

A Nagy Duett és az RTL Híradó tudott csak egymillió feletti nézettséget elérni. A múlt héten két meccs is egész jó nézőszámot produkált. Az ATV legnépszerűbb műsora pedig még mindig az Esti Frizbi.

Az elmúlt héten a 18-49 évesek körében és főműsoridőben az RTL Klub 17,1, a TV2 10,1 százalékos közönségarányt ért el, azaz kereken 7 százalékpont volt a különbség a két csatorna között. Az RTL Klub legjobb estéje a péntek volt, amikor 21,8 százalékot produkáltak a fő konkurens 8,2 százalékával szemben, így 13,6 százalékponttal megelőzték a TV2-t. Vasárnap pedig a TV2 bizonyult erősebbnek, (17,1 vs 13,9 százalék) azon az estén 3,3 százalékpontot vertek az RTL Klubra.

A TV2 számára jobban fekvő 18-59 éves korosztályban és főműsoridőben a fentiekhez hasonló eredménnyel zárult a hét. Az RTL Klub 17,6, a TV2 10,6 százalékos share-t produkált, tehát a kettejük közötti differencia ugyanakkora volt, mint a 18-49 éveseknél.

A 18-59 éveseknél, teljes napon pedig hagyományosan szorosabb volt a küzdelem, az RTL Klub heti közönségaránya 11,7 százalékot, a TV2-é pedig 8 százalékot tett ki.

A múlt hét legnézettebb műsora a 18-49 éveseknél és a teljes lakosság körében is TV2-n sugárzott A Nagy Duett volt. A kereskedelmi célcsoportnál a műsor 349 ezer nézőt vonzott, 22,9 százalékos közönségarány mellett. A 18-49-es műsoros toplista második helyén az RTL Klub Konyhafőnök VIP című műsorának csütörtöki adása végzett 322 ezres nézőszámmal.

Az M4 Sport egyik közvetítése is befért a top 10-be. Múlt keddi Real Madrid – Bayern München meccs 231 ezres nézettséget produkált.

A teljes lakosságos toplistát A Nagy Duett 1,11 millió nézővel vezeti. Még egy műsor ért el egymillió feletti nézőszámot: az RTL Híradó csütörtök esti adása, a Konyhafőnök VIP pedig 930 ezer nézőt érdekelt. A korábban említett meccs az M4 Sporton a teljes lakosság körében a 14. legnézettebb műsor volt 483 ezres nézettséggel.

Érdemes még egy labdarúgó mérkőzést megemlíteni, ugyanis múlt vasárnap a Sport1 és a Sport2 párhuzamosan közvetítette a Real Madrid – Barcelona összecsapást. A meccs – a két csatornán együtt – a 20:40 és 22:40 közötti sávban 22 százalékos közönségarányt ért el a 18-49 éves férfiak körében.

Az ATV-n nem történt nagy változást, továbbra is a vasárnap a legerősebb napjuk. A csatorna legnézettebb heti műsora az Esti Frizbi Hajdú Péterrel volt, – teljes lakosság körében – 364 ezres nézőszámmal és 8,9 százalékos közönségaránnyal. A házi toplistájuk második helyére a Heti Napló Sváby Andrással futott be 291 ezer nézővel és 7 százalékos share-rel. Az ATV-s toplista harmadik helyét pedig a szombati Havas a pályán foglalja el 261 ezres nézettséggel.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

hetitop201716het1849

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:
hetitop201716hetteljes

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL és TV2 / Nielsen Közönségmérés

Megjegyzés: a 18-49 évesekre és a teljes lakosságra vonatkozó adatok magukban foglalják az időeltolásos tévézést is. Amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Főműsoridő: az RTL és a TV2 más-más időszakot tekint főműsoridőnek és ennek megfelelően publikálják az adataikat is. Ezért a 18-49 évesek körében főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot, a 18-59 éveseknél pedig a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Rekordösszeget költöttek el külföldön a magyarok

Az idén is több magyar ment külföldre, mint tavaly, és a pénzt is költik, aki síelni, nyaralni ment, napi 31 ezer forintot költött. Az utasbiztosítási szektor is rekord esztendőre számíthat 2024-ben - írja a...

A sör és a sportközvetítések lendíthetik fel a balatoni turizmust

Június közepétől egy hónapon át nagy rohamra számítanak a balatoni sörözőkben és éttermekben. Ebben az időszakban nem árt előre asztalt foglalni. A telt ház oka a Németországban zajló 2024-es labdarúgó-Európa-bajnokság, amelynek hatása a Balaton...

Így csalnak az ajándékkártyákkal

Az ajándékkártyák elleni csalásokra specializálódott az Egyesült Államokban az Atlas Lion néven ismert, újabban Storm-0539 néven azonosított bűnözői csoport. Ezek a csalók különösen az ünnepek idején aktívak, amikor az ajándékkártyák kibocsátása és használata megugrik....

Ezért halasztják el a beruházásokat a hazai vállalatok

Visszafogják a beruházásaikat és késve fizetik a rezsiszámláikat a magyar cégek, mert maguk sem jutnak határidőre a pénzükhöz a vállalatközi (B2B) kereskedelemben. Egyebek mellett ez áll az Atradius hitelbiztosító fizetési szokásokról szóló, éves elemzésében....

Reménykedhetnek a lakásfelújítók

A júniusra bejelentett otthonfelújítási program csúszása sokaknak adhatja vissza az esélyt, hogy megragadják e lehetőséget, hiszen a becslések szerint több, mint egymillió olyan régi családi ház akad az országban, aminek az energetikai korszerűsítésére felhasználható...

EB: ilyen eredményeket jósolnak a magyar válogatottnak

A Szerencsejáték Zrt. kutatása alapján az Európa-bajnokság eseményeit a felnőtt magyarok közel fele fogja figyelemmel követni. A felmérés szerint főleg a férfiak körében nagyobb (60%) az érdeklődés a sportesemény iránt. A válaszadók ötöde gondolja...

Új termékcsaláddal erősít az IKEA

Az irodabútor-kollekciót a világszerte változó munkatrendek hívták életre. A 85 irodabútorból álló termékcsalád többek között hangszigetelő panelekkel és természet által inspirált elemekkel teremt kellemes munkahelyi környezetet. A MITTZON hangszigetelő paravánoknál használt először az IKEA...

Ettől is függ, hogy mennyi pénzt kapnak a diákok

Idén június 21-én lesz az utolsó tanítási nap, ezt követően diákok tízezrei jelennek meg a munkaerőpiacon. A munka világával való ismerkedést részben anyagi megfontolás, részben szakmai gyakorlatszerzés iránti érdeklődés határozza meg. A diákok többsége...

Egyre nehezebb befolyásolni a vásárlókat

Egyre tudatosabb vevők, kevésbé hatnak már rájuk a hagyományos vásárlásösztönző reklámok. A celebek szintén kezdik elveszíteni a befolyásolási képességüket, már a véleményvezérekre is csak akkor hallgatnak igazán a követőik, ha szakmai érvekkel keresik a...

Így szurkolnak a magyarok

Az európai futballrajongók jelentős része, 47 százaléka egy sor rituálét hajlandó lenne elvégezni, ha ezzel győzelemre segíthetné kedvenc csapatát – derült ki a Coca-Cola Zéró Cukor felméréséből. Az UEFA EURO 2024 hivatalos alkoholmentes italszponzoraként...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Pénzhiány miatt lassítanak a hazai cégek

A nem túl rózsás gazdasági kilátások és a finanszírozás, a pályázatok hiánya visszafogja a vállalatok innovációs kedvét. Így elsősorban belső hatékonyságuk javítására és ügyfeleik jobb kiszolgálására összpontosítanak.A K&H hetedik féléve méri a hazai közepes...

Rekordösszeget költöttek el külföldön a magyarok

Az idén is több magyar ment külföldre, mint tavaly, és a pénzt is költik, aki síelni, nyaralni ment, napi 31 ezer forintot költött. Az utasbiztosítási szektor is rekord esztendőre számíthat 2024-ben - írja a...

A sör és a sportközvetítések lendíthetik fel a balatoni turizmust

Június közepétől egy hónapon át nagy rohamra számítanak a balatoni sörözőkben és éttermekben. Ebben az időszakban nem árt előre asztalt foglalni. A telt ház oka a Németországban zajló 2024-es labdarúgó-Európa-bajnokság, amelynek hatása a Balaton...

Így csalnak az ajándékkártyákkal

Az ajándékkártyák elleni csalásokra specializálódott az Egyesült Államokban az Atlas Lion néven ismert, újabban Storm-0539 néven azonosított bűnözői csoport. Ezek a csalók különösen az ünnepek idején aktívak, amikor az ajándékkártyák kibocsátása és használata megugrik....

Ezért halasztják el a beruházásokat a hazai vállalatok

Visszafogják a beruházásaikat és késve fizetik a rezsiszámláikat a magyar cégek, mert maguk sem jutnak határidőre a pénzükhöz a vállalatközi (B2B) kereskedelemben. Egyebek mellett ez áll az Atradius hitelbiztosító fizetési szokásokról szóló, éves elemzésében....

Don't Miss

Megváltozott a versenypálya – interjú Vidus Gabriellával

Folyamatosan monitorozzuk a piacot a kisebb-nagyobb médiaipari cégekkel kapcsolatban, és ha olyan vállalatot találunk, akkor tárgyalásokat kezdünk – nyilatkozta lapunknak Vidus Gabriella. Az RTL Magyarország vezérigazgatója jelezte: tavaly nem voltak elég jók a műsorok,...

Az összetartozás ereje – interjú Monori Bálint Gusztávval

Nem csak a csapatok, a cégek is gőzerővel készülnek a labdarúgó-Európa-bajnokságra. A Szerencsejáték Zrt. a Lounge Grouppal együtt készített egy nagyszabású kampányfilmet, hogy ráhangolja a szurkolókat a kontinenstornára. A részletekről Monori Bálint Gusztáv, a...

Az EB körüli reklámhelyek már elfogytak – interjú Kosaras Klaudiával

Már hónapokkal a sportesemények előtt jelentősen megnő a hirdetői kereslet a sport tartalmak melletti megjelenésekre – nyilatkozta az mmonline.hu-nak Kosaras Klaudia. Az Atmedia kereskedelmi igazgatójával készült interjúnkból kiderül többek között, hogyan készülnek az idei...

A jó ötleteket nem büdzsében mérik – interjú Sárospataki Alberttel

Az idén tízéves online számlázó, a Billingo vihette haza az Év Vállalata díjat a kilencedik Marketing Diamond Awardsról. Az elsősorban mikro-, kis- és középvállalkozásokat támogató cég ügyvezetőjét, Sárospataki Albertet kérdeztük a pályázataikról, a Billingo...

Morálisan jót tenni üzletileg is kifizetődő

„Aligha tekinthető felelősségvállalásnak - és etikusnak - az, amikor egy tízmilliós költségvetésű imázskampányt tessék-lássék „bekoszolunk” egy kis kutyasétáltatással” - nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Dr. Pintér Dániel Gergő, a BioTechUSA-cégcsoport vállalati kommunikációs, PR és CSR...