- Hirdetés -

Családi vállalatokat díjazott a K&H

|

Már a kisebb családi vállalatoknál is jelentős a társadalmi felelősségvállalás, miközben a generációváltásban is sokat fejlődtek az elmúlt években. A hosszú távú stratégiai gondolkodásban és az innovatív megoldások alkalmazásában azonban még szükség lehet némi útmutatásra, ezért idén negyedik alkalommal nyolc cég üzleti gyakorlata kapott K&H családi vállalatok kiválósági díjat a jó példák felkarolására és bemutatására.

Nyolc hazai családi tulajdonú cég kapott idén K&H családi vállalatok kiválósági díjat. „Több mint 30 éves tapasztalatunknak, valamint annak köszönhetően, hogy vállalati ügyfélkörünk több mint felét családi cégek adják, a K&H-nál abban a szerencsés helyzetben vagyunk, hogy a cégekkel együtt gondolkodva több olyan kezdeményezést indíthattunk el, amelyek kifejezetten a családi vállalatok problémáit tárja fel és a kérdéseikre adnak választ. Idén ezért negyedik alkalommal hirdettük meg a K&H családi vállalatok kiválósági díjat, ugyanis az elmúlt évek tapasztalatai alapján azt látjuk, hogy számos céget inspirált a korábbi nyertesek példaértékű gyakorlatai, legyen szó generációváltásról, stratégiáról vagy éppen társadalmi felelősségvállalásról” – mondta el Ékes Ákos, a K&H családi vállalatok szakértője.

„Az elmúlt években beérkezett pályázatok alapján azt tapasztaljuk, hogy a társadalmi felelősségvállalás (CSR) jelentős a családi vállalatoknál, valamint a generációváltásra is egyre több sikeres és követendő példát láthatunk. Ami pedig a legfontosabb tanulság, hogy ezen tevékenységek nem méret függők, tehát a kisebb cégeknél is remek gyakorlatok vannak” – mondta el Ékes Ákos. „Azt is látni kell azonban, hogy a hosszú távú stratégia még mindig egy viszonylag gyenge pont a családi cégeknél, holott kidolgozott, stabil jövőkép nélkül nagyon nehéz tartósan sikerre vinni egy vállalatot. A legújabb kategória, az innováció, azon belül is a digitalizáció és robotizáció egyelőre még nem annyira elterjedt a vállalatoknál, így ezen a területen további fejlődési lehetőség van a szektorban” – hívta fel a figyelmet a szakember. A kutatás-fejlesztés fontosságát jól mutatja, hogy az Innovációs és Technológiai Minisztérium nemrég bejelentett stratégiája többek között a családi vállalatok innovációs és kutatás-fejlesztési tevékenységének erősítését is támogatná.

A pályázatokat szakmai zsűri értékelte, melynek tagjai: Boross Dávid, a Felelős Családi Vállalatokért Magyarországon Egyesület elnöke, Dr. Heidrich Balázs, a Budapesti gazdasági Egyetem rektora, Galambos Márton, a Forbes magazin főszerkesztője, Kelényi Ádám, a Szamos Marcipán ügyvezető tulajdonosa, Ékes Ákos, a K&H Bank Vállalati üzletfejlesztési igazgatója, a K&H családi vállalatok központ vezetője és Horváth Magyary Nóra, a K&H Bank kommunikációs igazgatója.

A pályázatok elbírálásánál a hattagú szakmai zsűri az adott kategóriában nyújtott kiemelkedő teljesítmény mellett a vállalat iparági jelentőségét, sikeres működését, a családi értékek továbbvitele iránti elkötelezettséget, valamint az egyedi ötletek, megoldások megvalósítását is értékelte.

Díjazottak:

„sikeres hosszú távú stratégia” kategória:

Abrazív Mérnöki Iroda és Gépgyártó Kft.

Technokov Kovácsoló és Lemezsajtoló Kft.

„családi értékek a vállalatvezetésben és sikeres generációváltás” kategória:

LADÓ-REC Hulladék-nagykereskedelmi és Szolgáltató Kft.

Manual Divat Kft. / Karma Pécsi Kesztyű (nem tudnak jelen lenni)

„elkötelezettség és felelősségvállalás a társadalom iránt” kategória:

ALPHA-VET Állatgyógyászati Kft.

Fétis Kft.

„innováció” kategória:

Pécsi Orgonaépítő Manufaktúra Kft.

Unicomp Informatikai Kft.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...