- Hirdetés -

Csodanővel kampányol a Huawei

|

- Hirdetés -

Újabb világsztár csatlakozott a Huawei márkanagyköveteihez Gal Gadot személyében. A vállalat Párizsban egy exkluzív sajtóeseményen jelentette be az együttműködést a világhírű szuperhőst alakító izraeli színésznővel, aki idén márciustól a P20 széria hivatalos arca lett.

A Huawei legújabb zászlóshajó termékei, a P20 és P20 Pro nemcsak a legjobb technológiát nyújtják a felhasználóknak, hanem ötvözik a szépséget és a teljesítményt. Ezekre a tulajdonságokra építve a Huawei tudatosan választ olyan hősöket kampányai élére, mint a magyar Iron Lady, Hosszú Katinka, vagy a képregény univerzum fáradhatatlan amazonja, Gal Gadot. A modern nő megtestesítője, aki egyszerre sikeres színésznő, kétgyermekes édesanya, azaz igazi „csodanő”, aki kiáll az elvei mellett és egy személyben testesíti meg mindazt, amiben a Huawei elhivatottan hisz: a kifogástalan eleganciát, a tökéletességre való törekvést, az erőt és a kitartást.

Gal Gadot büszke erejére és intelligenciájára, ami nők millióinak példaképévé tette az elmúlt években. A színésznő és a Huawei hisznek a mindennapok harcosaiban, a tökéletességre való szüntelen törekvésben és mindenek előtt hisznek a saját álmaikban, amik eléréséért keményen dolgoznak minden egyes nap. Igazi „Csodanő”, aki reggel elkészíti a család reggelijét, délben sikeres üzletasszonyként tárgyalások sorozatát bonyolítja, este pedig a vörös szőnyegen, ünnepelt filmcsillagként tündököl. „Számomra az okostelefonom nem csak egy egyszerű eszköz. Segít megmutatni, ki vagyok valójában, tükrözi a stílusom és megbízható társam a mindennapi kihívásaim során. A fotózási képességei mellett P20 Pro gyorstöltési funkciója az egyik legnagyobb segítségem a mindennapokban: magabiztosságot ad, hogy a körülményektől függetlenül bárhol bármikor képes vagyok gyorsan és biztonságosan elintézni a legfontosabb teendőimet.” – hangsúlyozta a színésznő.

Gal Gadot alkotószellemű nőként folyton inspirációk után kutat mindenhol, ahol csak lehetséges: „Nap, mint nap képek ezreit készítem a telefonommal, hogy tápláljam a bennem élő művészt, de első alkalommal nem vettem észre, milyen könnyen az életem részévé vált a mesterséges intelligencia. A P20 Pro használatakor nem kell aggódnom azon, hogy tökéletesre sikerül-e a kép, amit a közösségi média oldalamra töltök fel, a megfelelő beállításokat a készülék magától ajánlja fel és állítja be számomra.” Az új P20 széria számtalan lehetőséget rejt a mesterséges intelligenciának köszönhetően, ami a mindennapi életben is nélkülözhetetlen társsá teszi a készüléket.

A Huawei legújabb készülékei a mindennapi emberek, profi fotóművészek és nagy követő táborral rendelkező influencerek számára is sokoldalú segítséget jelentenek. A P20 Pro tripla Leica kameráinak és a beépített mesterséges intelligenciának köszönhetően bárki képes lélegzetelállító fényképeket készíteni, akár stúdióminőségben is. A P20 és P20 Pro négy divatos színben, március végén kerülnek az európai boltok polcaira.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Top FIFA játékosokkal indít a legújabb e-sport csapat

Bemutatta játékosait és jövőbeni terveit Magyarország legújabb e-sport csapata, az LV Esports Team. A frissen alakult klub egyből két meghatározó versenyzőt igazolt a soraiba a magyar profi FIFA mezőnyből: Borkai „Boresz” Ádám és Majorosi...

Új okosmobil érkezik a hazai boltokba

Az OPPO vezető globális okoseszköz-márka bejelentette az új OPPO A16s okostelefon magyarországi értékesítésének kezdődátumát. A polírozott alumínium burkolattal rendelkező készülék elsősorban azok számára lesz vonzó, akik számára fontos a látványos megjelenés, a hosszú akkumulátor...

Online játékokon keresztül segíthetnek a gamerek

2021-es, Egészséges otthoni megoldások (Healthy Home Solutions) elnevezésű kampányának részeként az LG Electronics (LG) arra buzdítja az Animal Crossing the Horizon és a Fortnite játékok rajongóit, hogy virtuálisan próbálják ki legújabb, az egészséget szolgáló...

Biztonságosabbá vált a SIM-kártyák cseréje

Adataink és vagyonunk biztonsága érdekében egy egyszerű meghatalmazás már nem elég, ha a SIM-kártyánk cseréjére készülünk. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) a szolgáltatói gyakorlatok ellenőrzése után új eljárások bevezetését kérte a Telekomtól,...

Izgalmas sorozatokkal erősít az Epic Drama

Jön az Ányékvonalak második évada, befejeződik A spanyol hercegnő, és különkiadással érkezik a Murdoch rejtélyei. Árnyékvonalak (shadow lines) 2. évad 10x60 perc, 2021. szeptember 30-ától csütörtökönként 21 órától Mélyebbre merülünk a hidegháborúban, a keleti és nyugati...

Gyakrabban tesszük tönkre okoseszközeinket

A KSH és a Telenor Magyarország adatai alapján is jelentősen nőtt az okoseszközök használatával töltött óráink száma az elmúlt két évben. A mobilok szerepének felértékelődésének és a tudatosabb tervezésnek is köszönhető, hogy egyre többen...

A mobilos videógyártást forradalmasítja egy magyar startup

Manapság már szinte bárkiből lehet hobbivideós, de sokak számára egyben hivatást és megélhetést is jelent az audiovizuális tartalmak készítése. A verseny óriási az online térben, és nem csupán a mennyiség, de a minőség is...

Elrajtolt a 30. Budapesti Őszi Fesztivál

A Jancsó Miklós születésének 100. évfordulóját ünneplő Jancsó100! című esttel vette kezdetét vasárnap este a Városmajori Szabadtéri színpadon a 30. Budapesti Őszi Fesztivál, amely több mint 150 programmal és megújult formában várja a közönséget...

A többség a hagyományos tévézésre szavaz

Az emberek naponta 1-3 órát tévéznek, és egyre népszerűbbek a streaming és az online tartalmak – derül ki a Direct One TV szolgáltató idén augusztusban készült felméréséből. A kutatás során kiderült, hogy a válaszadók...

A nőkért kampányolnak a hazai sztárok

Néhány hazai híresség, influenszer összefogott és a női egyenjogúság mellett felemelve szavukat, az otthoni munka, a család körüli feladatok kapcsán hívják fel mindenki figyelmét arra, hogy a házimunka nem kizárólag a nők dolga. Ez...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Sztárban sztár leszek TV2 nézettség

Egy estével hetet nyert a TV2

A Sztárban sztár leszek bizonyult az elmúlt hét legnézettebb műsorának, de még a hétköznap esti ismétlései is erős nézettséget hoztak. Az RTL Klub legnézettebbje A mi kis falunk volt és az előválasztási vita is...

Top FIFA játékosokkal indít a legújabb e-sport csapat

Bemutatta játékosait és jövőbeni terveit Magyarország legújabb e-sport csapata, az LV Esports Team. A frissen alakult klub egyből két meghatározó versenyzőt igazolt a soraiba a magyar profi FIFA mezőnyből: Borkai „Boresz” Ádám és Majorosi...

Új okosmobil érkezik a hazai boltokba

Az OPPO vezető globális okoseszköz-márka bejelentette az új OPPO A16s okostelefon magyarországi értékesítésének kezdődátumát. A polírozott alumínium burkolattal rendelkező készülék elsősorban azok számára lesz vonzó, akik számára fontos a látványos megjelenés, a hosszú akkumulátor...

Online játékokon keresztül segíthetnek a gamerek

2021-es, Egészséges otthoni megoldások (Healthy Home Solutions) elnevezésű kampányának részeként az LG Electronics (LG) arra buzdítja az Animal Crossing the Horizon és a Fortnite játékok rajongóit, hogy virtuálisan próbálják ki legújabb, az egészséget szolgáló...

Biztonságosabbá vált a SIM-kártyák cseréje

Adataink és vagyonunk biztonsága érdekében egy egyszerű meghatalmazás már nem elég, ha a SIM-kártyánk cseréjére készülünk. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) a szolgáltatói gyakorlatok ellenőrzése után új eljárások bevezetését kérte a Telekomtól,...
- Hirdetés -

CMO

A büdzsé nem fontosabb a munkahelyeknél

Horváth Magyary NóraK&H Csoport, kommunikációs ügyvezető igazgató - Van olyan dolog, amit ebben az időszakban biztosan megtanult minden marketing-döntéshozó?- Nincs az a marketingbüdzsé, amiből ne lehetne valamit csinálni, nincs az a marketingbüdzsé, amifontosabb a kollégák...

Emberi értékek és egymásra figyelés

Bánhegyi Zsófia Szerencsejáték Zrt., marketing- és kommunikációs igazgató   - Mi az a 3 dolog, amit ajánlana most egy fiatal marketinges diáknak, aki szeretne igazán jó marketinges lenni 10 év múlva? - Mindenképpen próbálja ki magát és...
Szabó Béla

Növekvő stratégiai tudás

Szabó Béla Magyar Telekom, márka- és lakossági kommunikációs igazgató – Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? – Rengeteg mindenre: a purpose alapú működésünk és stratégiánk mind üzletileg, mind márkaépítés szempontjából kiemelkedően teljesített. Olyannyira, hogy több márkát...