- Hirdetés -

Csomagolásaival zöldít a Zewa

|

A Zewa csökkenti a csomagolásai szén-dioxid-lábnyomát amelyet úgy érnek el, hogy műanyag kiszereléseikben 33 százalékos fogyasztás utáni újrahasznosított (PCR) műanyagtartalmat vezetnek be. A Zewa számára kiemelt jelentőséggel bír a korlátozott erőforrások maximális kihasználása és az alapanyagok zárt körforgásának biztosítása. A körforgásos gazdaság iránti elkötelezettség részeként a márka számos vállalást tett az újrahasznosítás fellendítése és az egyszer használatos műanyaghulladék megszüntetése érdekében.

A Zewa útja a környezettudatosság felé 2019-ben kezdődött, amikor a márka egyrészt újrahasznosíthatóvá tette kiszereléseit, valamint célul tűzte ki, hogy 2025-re 85 százalékban megújuló vagy újrahasznosított műanyagot tartalmazzanak csomagolásai. A Zewa 2020-ban mutatta be először az újrahasznosítható csomagolásait vásárlóinak, és megkezdte a fosszilis alapú szűz műanyag egy részének helyettesítését újrahasznosított műanyaggal.

A Zewa, a fogyasztói papírtermékek egyik vezető gyártója még tovább növelte erőfeszítéseit annak érdekében, hogy olyan csomagolási megoldásokat kínáljon, amelyek hozzájárulnak a környezetszennyezés csökkentéséhez. A könnyebben újrahasznosítható csomagolások kifejlesztése mellett a márka tovább növelte az újrahasznosított anyagok arányát a csomagolóanyagokban. Műanyag csomagolásaik 33 százalékát ma már a fogyasztás utáni újrahasznosításból nyerik. Mindezek az erőfeszítések segítettek a Zewa-csomagolások szén-dioxid-kibocsátásának csökkentésében.

A Zewa az elmúlt években aktívan törekedett a szén-dioxid lábnyomának csökkentésére. A cég ambiciózus fenntarthatósági célokat tűzött ki, kötelezettséget vállalt például a fosszilis alapú műanyagok használatának jelentős csökkentésére. A Zewa célja, hogy 2025-re legalább 85 százalékban újrahasznosított vagy megújuló alapanyagot tartalmazó műanyagból készüljön valamennyi csomagolása. A Zewa célkitűzései követik az Ellen MacArthur Alapítvány "Új műanyaggazdaság" elnevezésű kezdeményezésében lefektetett elveket, amelyeket az Essity, a Zewa gyártója is magáénak vall.

„Erőfeszítéseink jól mutatják, hogy kiemelt jelentőséget tulajdonítunk a fenntarthatóságnak, és megerősítik elkötelezettségünket a csomagolásaink ökológiai lábnyomának csökkentése iránt. Piacvezetőként felelősségünknek tekintjük, hogy élen járjunk a fenntarthatóság előmozdításában és a körforgásos gazdaság megteremtésében” – mondta Volker Zöller, az Essity fogyasztói cikkekért felelős elnöke. „Csomagolásainkat úgy terveztük, hogy minimalizáljuk a hulladék mennyiségét, miközben maximálisan megőrizzük termékeink védelmét. Mindehhez a lehető legtöbb újrahasznosított és megújuló anyagot használjuk, fenntartható alternatívát kínálva a fogyasztóknak. A fenntarthatóságot ma már a vásárlók is jobban elvárják, mint korábban, és mi is mindenkit arra biztatunk, hogy gyűjtse szelektíven a hulladékot, így biztosítva az újrahasznosított műanyag elérhetőségét a piacon.”

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...