A P&G Beauty Európában bevezeti első újrafelhasználható és újratölthető alumínium csomagolását a Head&Shouders, Pantene, Herbal Essences és Aussie termékeire. Ez mérföldkő a hajápolási termékek piacán, és több millió háztartásban ösztönzi a csomagolási hulladék csökkentését, újrafelhasználását és újrafeldolgozását.
A Reuters Responsible Business Summit keretében a P&G Beauty bejelentette hajápolási márkáinak legújabb csomagolási fejlesztését, amely hozzájárul a fogyasztók vásárlási és hulladéktermelési szokásainak megváltoztatásához.
A fenntarthatóság témájú „The Window is Now: Accelerating Sustainability at Home” panelbeszélgetésen szakértők közreműködésével bejelentették, hogy 2021-től a Head & Shoulders, Pantene, Herbal Essences és Aussie termékek új csomagolása elősegíti, hogy Európában 200 millió háztartás újrahasznosítsa, csökkentse, vagy újrafelhasználja termelt háztartási hulladékát.
A vezető szépségápolási márkák újratölthető rendszert vezetnek be samponjaikhoz: új, 100 százalékban újrahasználható alumínium palackot, és újrahasznosítható utántöltő tasakot, amely 60 százalékkal kevesebb műanyag felhasználásával készül (egy átlagos műanyag flakonnal milliliterben összehasonlítva).
Ez a lépés hozzájárul, hogy a P&G Beauty 2021 végéig 50 százalékkal csökkentse a samponok és balzsamok csomagolásához használt szűz műanyag mennyiségét. A hulladékcsökkentés, újrafelhasználás és újrafeldolgozás együttes erőfeszítéseinek eredményeként így évente 300 millióval kevesebb szűz műanyag flakon kerül előállításra.