- Hirdetés -

Csúcskamerával érkeztek a legújabb okosmobilok

|

Az okostelefonok gyökeresen megváltoztatták, hogyan mesélünk történeteket, miként örökítjük meg élményeinket és ezeket hogyan osztjuk meg egymással. A Galaxy S23 széria a Samsung eddigi legmodernebb kamerarendszerével érkezett a piacra, így valósághűen és részletgazdagon ragadhatjuk meg a felejthetetlen pillanatokat. A Galaxy S23 széria 2023. február 17-től kapható Magyarországon, készen arra, hogy éjjel-nappal kreativitásra és hatékonyságra ösztönözze a felhasználókat.

Tavaly a Samsung Galaxy S22 széria pillanatok alatt bizonyította népszerűségét, ugyanis több mint kétszer annyi előrendelés érkezett már az első héten, mint az elődjére, a Galaxy S21 készülékekre. Az előző évi siker után idén még magasabb ez a szám, ráadásul a vásárlók több mint fele a Galaxy S23 Ultrát szerezte be.

„A nagy lendület, amelynek tanúi vagyunk, annak köszönhető, hogy a vásárlók olyan termékekre vágynak, amelyek a határokat feszegetik és egyben szabadságot adnak nekik a kreatív önkifejezésre – mondta TM Roh, a Samsung mobilkommunikációs üzletágának vezetője. – Az idei előrendelési számok visszatükrözik azt az erős bizalmat, amelyet vásárlóink tanúsítanak a márkánk iránt és azt mutatják, hogy a korszakalkotó újítások és a fenntarthatóság iránti elkötelezettségünk továbbra is visszhangra talál a felhasználók körében”.

Az ikonikus Samsung Galaxy S széria nemcsak egyedi dizájnnal, hanem jövőbemutató fejlesztésekkel, többek között a Samsung és a Qualcomm által közösen, Galaxyra optimalizált vadonatúj hardverrel, a Snapdragon® 8 Gen 2 platformmal érkezett. A prémium élmény mellett az új funkciók lehetővé teszik, hogy a felhasználók lélegzetelállító tartalmakat készíthessenek a különböző fényviszonyhoz alkalmazkodva. Az új mesterséges intelligencia alapú képjelfeldolgozó algoritmusnak köszönhetően vége a homályos képek korszakának, legyen szó egy gyertyafényes vacsorán vagy egy fesztiválon készített fotóról. A készülékek előcsalogatják a felhasználókban rejlő kreativitást, a Galaxy S23 széles látószögű, 50 megapixeles kamerája a nagy teljesítményű chippel együtt dolgozva részletgazdag és nagy felbontású képet kombinál, a Nightography éjszakai felvételek funkcióval moziminőségű videók készülhetnek.

A Galaxy S23 Ultra 200 megapixeles kamerájának, valamint a százszoros nagyításnak köszönhetően a legizgalmasabb momentumok is csak karnyújtásnyira kerülhetnek, az Asztrofotó beállítással pedig a határ szó szerint a csillagos ég, a felhasználók kedvükre megörökíthetik kedvenc csillagképüket vagy akár a Tejútrendszert. A részletesebb feldolgozás érdekében érdemes Profi RAW alkalmazással nagy felbontású képeket RAW formátumban készíteni, hogy az eredmény igazán lélegzetelállító lehessen.

Hozzájárulás egy élhetőbb jövőhöz

A Fantomfekete, Krém, Zöld és Levendula árnyalatú modellek alkatrészei többek között eldobott halászhálókból és PET-palackokból újrahasznosított műanyagokat tartalmaznak. A Galaxy S23 termékcsalád négygenerációs operációs rendszerfrissítéssel, és ötévnyi biztonsági frissítéssel őrzi meg a prémium élményt azon felhasználók számára, akik szeretnék a lehető leghosszabb ideig használni készüléküket. Ráadásul, mindazok, akik bármely Galaxy S23 eszközt megvásárolják 2023. február 1. és 2023. március 31. között, részt vehetnek a ReGalaxy programban, hogy új célt adjanak korábbi generációs telefonjuknak. Ebben a programban, amelyet a Samsung a fenntarthatósági törekvéseinek részeként indított, a Galaxy S10, S20, S21 és S22 vagy Note20 készülékek tulajdonosai vehetnek részt. A vásárlók bruttó 100 ezer forintos keretösszegig újíthatják fel, javíttathatják meg korábbi eszközüket. Így a régebbi okostelefonok egy új életet kaphatnak, akár egy másik családtagnál vagy egy okosotthon ökoszisztémájába illesztve.

Személyre szabott felhasználói élmény

A Galaxy S23 készülékek szinte bármely tevékenységben remek partnerré válhatnak a különböző applikációk segítségével, hogy felhasználók kihozhassák magukból a maximumot. A Galaxy S23 eszközöket vásárlók hat hónapig díjmentesen használhatnak egy 100 GB méretű OneDrive tárhelyet, ahová könnyedén szinkronizálhatják fényképeiket. Reklámmentesen élvezhetik négy hónapig a YouTube Premiumot és három hónapig a Spotify-t. Valamint két hónapig ingyen kísérletezhetnek az Adobe telefonon elérhető programjaival, a Photoshop Lightroommal és a Creative Cloud Express-szel, a Profi RAW alkalmazással összekötve még inkább kézben tarthatják a professzionális képszerkesztés folyamatát. A promóciók az alkalmazások új regisztrálói számára érhetőek el. A legmodernebb funkciók és a hatékonyságot növelő alkalmazások mellett a csúcskészülékek külsőleg is igazodnak tulajdonosukhoz, kifejezetten a szériához készült strapabíró tokkal a felhasználók egyedi rögzítővel tarthatják a kezükben, amely a kényelem mellett lehetőséget nyújt akár bankkártyák tárolására is. Ezt minden vásárló kiegészítheti kedvére különböző állványokkal, szíjjal vagy tapadókorongos tartóval.

A Galaxy S23 sorozat a Samsung Message Guard segítségével a mobilbiztonság következő szintjét hozza el. Ez a nagy teljesítményű biztonsági mechanizmus hatékony védelmet nyújt azon támadások és behatolások ellen, amelyek kattintás nélkül is képesek települni a készülékekre. Ez egy újfajta kibertámadás, amely akár egy kép fogadásával is kompromittálhatja a készüléket – a felhasználó közreműködése nélkül. A Samsung Message Guard virtuális karanténként működik, csapdába ejti a káros képeket, hogy a felhasználó megbízható fájlokat kapjon.

Árak és elérhetőség

A Galaxy S23 széria február 17-től elérhető Magyarországon is, a három új eszköz megvásárolható a samsung.hu weboldalon, a szolgáltatóknál és a kiskereskedőknél.

A Galaxy S23 Fantomfekete, Krém, Zöld, valamint Levendula színekben kapható, a 128 GB és a 256 GB verzió 409 990, illetve 439 990 forintos ajánlott fogasztói áron érhető el. A Galaxy S23+ 256 GB méretben Fantomfekete, Krém és Levendula színekben érkezik 524 990 forintos ajánlott fogyasztói árral, az 512 GB verzió Fantomfekete, Zöld és Levendula színekben kapható 574 990 forintért. A Galaxy S23 Ultra 256 GB méretű változata 609 990 forintért Fantomfekete, Zöld és Krém színben, 512 GB méretű változata 689 990 forintért Fantomfekete és Zöld verzióban, 1TB méretű változata pedig 789 990 forintért kapható exkluzívan a Samsung Webáruházban és a Samsung Experience Store-okban kizárólag Fantomfekete színben.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...

Ez lehet a digitális bankolás jövője

A COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez – derül ki a Deloitte legfrissebb, Digital Banking...

Black Friday: a bankoknál is nagyot lehet szakítani

A bankok is beleálltak a Black Friday akciódömpingbe: az áruhiteleknél jönnek a 0%-os THM-es ajánlatok, a személyi kölcsönöknél akciókkal és kamatcsökkentésekkel keresik az új ügyfelek kegyét a bankok Gergely Péter, a BiztosDöntés.hu pénzügyi szakértője...

Különleges sörökkel készül az ünnepekre a Borsodi

Advent alkalmából idén immár második alkalommal találkozhatnak az érdeklődők a Borsodi Sörgyár szezonális sörkülönlegességeivel a karácsonyi vásárokon. A tavalyi év slágere, a forralt Belle-Vue Kriek mellett idén egy újabb specialitás is elérhető lesz: a...

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Havi tízezer dollár hirdetéskeretet hagynak az asztalon a nonprofit szervezetek

Ennyit biztosítana a Google hirdetéskeretre. Ha hallottak is a lehetőségről, akkor sem tudnak hatékonyan élni vele.Nem újdonság a Google for Nonprofits szolgáltatáscsomagja, azonban a legtöbb magyar nonprofit szervezet számára ismeretlen. Egész röviden, a keresőóriás...

Elégedetlenek a fizetésükkel a munkavállalók

A vállalkozásoknál dolgozó munkavállalók 49 százaléka elégedetlen a jelenlegi fizetésének mértékével. A munkavállalók többsége ma is azt tervezi, hogy ha lehetősége nyílik rá, egy éven belül munkahelyet vált, noha 59 százalékuk úgy érzi, hogy...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...