- Hirdetés -

Csúcskamerával érkeztek a legújabb okosmobilok

|

- Hirdetés -

Az okostelefonok gyökeresen megváltoztatták, hogyan mesélünk történeteket, miként örökítjük meg élményeinket és ezeket hogyan osztjuk meg egymással. A Galaxy S23 széria a Samsung eddigi legmodernebb kamerarendszerével érkezett a piacra, így valósághűen és részletgazdagon ragadhatjuk meg a felejthetetlen pillanatokat. A Galaxy S23 széria 2023. február 17-től kapható Magyarországon, készen arra, hogy éjjel-nappal kreativitásra és hatékonyságra ösztönözze a felhasználókat.

Tavaly a Samsung Galaxy S22 széria pillanatok alatt bizonyította népszerűségét, ugyanis több mint kétszer annyi előrendelés érkezett már az első héten, mint az elődjére, a Galaxy S21 készülékekre. Az előző évi siker után idén még magasabb ez a szám, ráadásul a vásárlók több mint fele a Galaxy S23 Ultrát szerezte be.

„A nagy lendület, amelynek tanúi vagyunk, annak köszönhető, hogy a vásárlók olyan termékekre vágynak, amelyek a határokat feszegetik és egyben szabadságot adnak nekik a kreatív önkifejezésre – mondta TM Roh, a Samsung mobilkommunikációs üzletágának vezetője. – Az idei előrendelési számok visszatükrözik azt az erős bizalmat, amelyet vásárlóink tanúsítanak a márkánk iránt és azt mutatják, hogy a korszakalkotó újítások és a fenntarthatóság iránti elkötelezettségünk továbbra is visszhangra talál a felhasználók körében”.

Az ikonikus Samsung Galaxy S széria nemcsak egyedi dizájnnal, hanem jövőbemutató fejlesztésekkel, többek között a Samsung és a Qualcomm által közösen, Galaxyra optimalizált vadonatúj hardverrel, a Snapdragon® 8 Gen 2 platformmal érkezett. A prémium élmény mellett az új funkciók lehetővé teszik, hogy a felhasználók lélegzetelállító tartalmakat készíthessenek a különböző fényviszonyhoz alkalmazkodva. Az új mesterséges intelligencia alapú képjelfeldolgozó algoritmusnak köszönhetően vége a homályos képek korszakának, legyen szó egy gyertyafényes vacsorán vagy egy fesztiválon készített fotóról. A készülékek előcsalogatják a felhasználókban rejlő kreativitást, a Galaxy S23 széles látószögű, 50 megapixeles kamerája a nagy teljesítményű chippel együtt dolgozva részletgazdag és nagy felbontású képet kombinál, a Nightography éjszakai felvételek funkcióval moziminőségű videók készülhetnek.

A Galaxy S23 Ultra 200 megapixeles kamerájának, valamint a százszoros nagyításnak köszönhetően a legizgalmasabb momentumok is csak karnyújtásnyira kerülhetnek, az Asztrofotó beállítással pedig a határ szó szerint a csillagos ég, a felhasználók kedvükre megörökíthetik kedvenc csillagképüket vagy akár a Tejútrendszert. A részletesebb feldolgozás érdekében érdemes Profi RAW alkalmazással nagy felbontású képeket RAW formátumban készíteni, hogy az eredmény igazán lélegzetelállító lehessen.

Hozzájárulás egy élhetőbb jövőhöz

A Fantomfekete, Krém, Zöld és Levendula árnyalatú modellek alkatrészei többek között eldobott halászhálókból és PET-palackokból újrahasznosított műanyagokat tartalmaznak. A Galaxy S23 termékcsalád négygenerációs operációs rendszerfrissítéssel, és ötévnyi biztonsági frissítéssel őrzi meg a prémium élményt azon felhasználók számára, akik szeretnék a lehető leghosszabb ideig használni készüléküket. Ráadásul, mindazok, akik bármely Galaxy S23 eszközt megvásárolják 2023. február 1. és 2023. március 31. között, részt vehetnek a ReGalaxy programban, hogy új célt adjanak korábbi generációs telefonjuknak. Ebben a programban, amelyet a Samsung a fenntarthatósági törekvéseinek részeként indított, a Galaxy S10, S20, S21 és S22 vagy Note20 készülékek tulajdonosai vehetnek részt. A vásárlók bruttó 100 ezer forintos keretösszegig újíthatják fel, javíttathatják meg korábbi eszközüket. Így a régebbi okostelefonok egy új életet kaphatnak, akár egy másik családtagnál vagy egy okosotthon ökoszisztémájába illesztve.

Személyre szabott felhasználói élmény

A Galaxy S23 készülékek szinte bármely tevékenységben remek partnerré válhatnak a különböző applikációk segítségével, hogy felhasználók kihozhassák magukból a maximumot. A Galaxy S23 eszközöket vásárlók hat hónapig díjmentesen használhatnak egy 100 GB méretű OneDrive tárhelyet, ahová könnyedén szinkronizálhatják fényképeiket. Reklámmentesen élvezhetik négy hónapig a YouTube Premiumot és három hónapig a Spotify-t. Valamint két hónapig ingyen kísérletezhetnek az Adobe telefonon elérhető programjaival, a Photoshop Lightroommal és a Creative Cloud Express-szel, a Profi RAW alkalmazással összekötve még inkább kézben tarthatják a professzionális képszerkesztés folyamatát. A promóciók az alkalmazások új regisztrálói számára érhetőek el. A legmodernebb funkciók és a hatékonyságot növelő alkalmazások mellett a csúcskészülékek külsőleg is igazodnak tulajdonosukhoz, kifejezetten a szériához készült strapabíró tokkal a felhasználók egyedi rögzítővel tarthatják a kezükben, amely a kényelem mellett lehetőséget nyújt akár bankkártyák tárolására is. Ezt minden vásárló kiegészítheti kedvére különböző állványokkal, szíjjal vagy tapadókorongos tartóval.

A Galaxy S23 sorozat a Samsung Message Guard segítségével a mobilbiztonság következő szintjét hozza el. Ez a nagy teljesítményű biztonsági mechanizmus hatékony védelmet nyújt azon támadások és behatolások ellen, amelyek kattintás nélkül is képesek települni a készülékekre. Ez egy újfajta kibertámadás, amely akár egy kép fogadásával is kompromittálhatja a készüléket – a felhasználó közreműködése nélkül. A Samsung Message Guard virtuális karanténként működik, csapdába ejti a káros képeket, hogy a felhasználó megbízható fájlokat kapjon.

Árak és elérhetőség

A Galaxy S23 széria február 17-től elérhető Magyarországon is, a három új eszköz megvásárolható a samsung.hu weboldalon, a szolgáltatóknál és a kiskereskedőknél.

A Galaxy S23 Fantomfekete, Krém, Zöld, valamint Levendula színekben kapható, a 128 GB és a 256 GB verzió 409 990, illetve 439 990 forintos ajánlott fogasztói áron érhető el. A Galaxy S23+ 256 GB méretben Fantomfekete, Krém és Levendula színekben érkezik 524 990 forintos ajánlott fogyasztói árral, az 512 GB verzió Fantomfekete, Zöld és Levendula színekben kapható 574 990 forintért. A Galaxy S23 Ultra 256 GB méretű változata 609 990 forintért Fantomfekete, Zöld és Krém színben, 512 GB méretű változata 689 990 forintért Fantomfekete és Zöld verzióban, 1TB méretű változata pedig 789 990 forintért kapható exkluzívan a Samsung Webáruházban és a Samsung Experience Store-okban kizárólag Fantomfekete színben.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Így juthatunk olcsóbb hitelhez

A zöld hitel konstrukciók 2021-es bevezetésük után nagy sikert arattak a piacon azok körében, akik a fenntarthatóság és az alacsony rezsi miatt az energiatakarékosságot tartották az egyik fő prioritásnak új otthonuk kiválasztásakor. A Növekedési...

Felforgatta a könyvpiacot a TikTok

Öt éve működik Magyarországon a TikTok, amely nemcsak a tartalomfogyasztási szokásokat változtatta meg, hanem nagy hatással van a könyveladásokra és ezáltal a kulturális kommunikációra is. A rövid videós könyvajánlók képesek egy-egy régebbi vagy új...

Kiderült, melyik autót kedvelik legjobban a magyarok

Újra egyenesben a cseh márka, a koronavírus és a háború által okozott gazdasági és logisztikai nehézségek után visszatért a SKODA. Kiemelkedő első öt hónapot tudhat maga mögött a márka, ugyanis egy SKODA modell, az...

Durván bezuhant a hazai kiskereskedelem

Nem indult jól a második negyedév sem a kiskereskedelemben. A KSH által közzétett adatok szerint a forgalom volumene áprilisban éves szinten 12,6 százalékkal esett vissza. A tényadat kedvezőtlenebb lett az általunk várt -10,4 százaléknál.Továbbra...

Hatalmas sörös fesztivál lesz a Balatonnál

Hogy ne csak a borokról és a borozásról szóljon a nyár a Balatonon, hanem megmutathassák magukat a hasonló minőséget képviselő kisüzemi sörfőzdék is, július 7-9. között megrendezik az 1. Balaton Beer Weekend-et, Zamárdiban. Az...

A Google Ads ereje: Hirdetések célzása és hatékonyságának maximalizálása (x)

A Google Ads kampány lényege, hogy segítségével megfelelő számú érdeklődőt tudjunk a weboldalunkra irányítani, ahol hatékonyan meg is tudjuk őket szólítani. A kampány akkor lesz nyereséges, ha az érdeklődők végrehajtják a kitűzött céljainkat, például...

Évente 19 ezer tonna bútort égetünk el

Évente körülbelül 43-59 ezer tonna fabútorhulladék keletkezik Magyarországon, azonban a kiterjedten működő bútorhulladék-feldolgozó rendszer hiányában ennek a nagy része égetőkben végzi – derül ki az IKEA friss tanulmányából. Igény lenne a már nem használt...

A bankszektor is kizöldülhet

A piac minden szereplője, így egy pénzintézet is tehet a fenntarthatóságért, jól mutatja ezt a most létrejövő MBH Bank példája. Szege György ESG- és fenntarthatósági vezetőt kérdeztük az MBH Bank céljairól, törekvéseiről és zöldhitel...

Kiderült, hogy ki lesz az RTL új marketing és kommunikációs igazgatója

Július közepétől Baráth Péter tölti be az RTL Magyarország marketing és kommunikációs igazgatói pozícióját. Az új vezető feladata lesz az RTL hosszú távú márkastratégiájának kialakítása és menedzsmentje, a műsorkampányok tervezése és kivitelezésnek irányítása, valamint...

Újdonságokkal jön az Effie

Megújult logóval és új elemekkel indul a világszerte a marketingkommunikáció legfőbb célját, a hatékonyságot díjazó Effie verseny hazai megmérettetése. Az újdonságok között van, hogy az elmúlt két évben futott kampányokkal lehet nevezni és módosított...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Fenntartható ötleteket díjaztak

Alternatív környezettudatos ötlettel, a chipses zacskók kreatív és praktikus újrafelhasználásásával vihették haza a fődíjat a nyírségi diákok a Samsung és az EdisonKids Megoldások a holnapért kihívásán. A harmadik alkalommal megrendezett versenyen 12-18 éves tanulók...

Így juthatunk olcsóbb hitelhez

A zöld hitel konstrukciók 2021-es bevezetésük után nagy sikert arattak a piacon azok körében, akik a fenntarthatóság és az alacsony rezsi miatt az energiatakarékosságot tartották az egyik fő prioritásnak új otthonuk kiválasztásakor. A Növekedési...

Felforgatta a könyvpiacot a TikTok

Öt éve működik Magyarországon a TikTok, amely nemcsak a tartalomfogyasztási szokásokat változtatta meg, hanem nagy hatással van a könyveladásokra és ezáltal a kulturális kommunikációra is. A rövid videós könyvajánlók képesek egy-egy régebbi vagy új...

Kiderült, melyik autót kedvelik legjobban a magyarok

Újra egyenesben a cseh márka, a koronavírus és a háború által okozott gazdasági és logisztikai nehézségek után visszatért a SKODA. Kiemelkedő első öt hónapot tudhat maga mögött a márka, ugyanis egy SKODA modell, az...

Durván bezuhant a hazai kiskereskedelem

Nem indult jól a második negyedév sem a kiskereskedelemben. A KSH által közzétett adatok szerint a forgalom volumene áprilisban éves szinten 12,6 százalékkal esett vissza. A tényadat kedvezőtlenebb lett az általunk várt -10,4 százaléknál.Továbbra...

Podcast

A televíziós bevételek nem csökkennek

Streaming ide, digital hirdetések oda, még mindig a televízióhoz fordulnak a legnagyobb hirdetők, hiszen „ezer fő elérését tekintve továbbra is ez a legolcsóbb” – mondja Kosaras Klaudia, az Atmedia kereskedelmi igazgatója. A Business Lounge...

A mozi él és élni akar

Konkurencia-e a streaming, mi vonzza az embereket a moziba 2022-ben és miért értékesebb a mozifilmek előtti reklámblokk? Többek között ez is kiderült a Business Lounge podcast április 12-ei adásából, melynek Kiss Zsuzsanna, a Cinema...

Közösen sokkal könnyebb fejleszteni a szakmai tudást

Az INTREN 100 százalékra növelte tulajdonrészét a JabJab Online Marketing ügynökségben, ennek apropóján Gandera Balázs, az INTREN alapító-ügyvezetője és Bobály Mihály, a JabJab CEO-ja voltak a Business Lounge podcast március 22-ei adásának vendégei. Az...

Don't Miss

A bankszektor is kizöldülhet

A piac minden szereplője, így egy pénzintézet is tehet a fenntarthatóságért, jól mutatja ezt a most létrejövő MBH Bank példája. Szege György ESG- és fenntarthatósági vezetőt kérdeztük az MBH Bank céljairól, törekvéseiről és zöldhitel...

A használt cikk a jövő

Egyre nagyobb a divatja a másodkézből szerzett használati tárgyaknak, ruháknak, bútoroknak, hiszen az egyediségen túl ezzel a földet is védi a fogyasztó. Hogy mivel tudja magához csalogatni a potenciális vásárlókat Magyarország egyik legnagyobb online...

Megkérdőjelezni az eddigi triviálisnak gondolt dolgokat

Egy rendezvény megítélése szempontjából a fenntarthatóság egyre fontosabb. A leglényegesebb annak a szemléletmódnak az elsajátítása, hogy az eddig triviálisnak gondolt dolgokat megvizsgáljuk, hogy azoknak van-e fenntarthatóbb módjuk – nyilatkozta lapunknak Fazakas F. János, a...

Valódi változásokat csak közösen érhetünk el

Ambiciózus célt tűzött ki maga elé az Auchan, 2030-ra közel felével csökkentenék áruházaik szén-dioxid-kibocsátását – mondta el Varga-Futó Ildikó. A vállalat hazai CSR-igazgatója beszélt az eddigi fenntarthatósági eredményeikről, a vásárlói edukációról és elárulta azt...

Izgalmas évek előtt állunk

Miért váltott munkahelyet, mivel kezdte a munkát az új pozícióban és milyen tervei vannak – többek között erről is beszélt az mmonline.hu-nak adott interjúban Novák Péter. A Httpool by Aleph új country managere elárulta...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Fenntartható ötleteket díjaztak

Alternatív környezettudatos ötlettel, a chipses zacskók kreatív és praktikus újrafelhasználásásával vihették haza a fődíjat a nyírségi diákok a Samsung és az EdisonKids Megoldások a holnapért kihívásán. A harmadik alkalommal megrendezett versenyen 12-18 éves tanulók...

Évente 19 ezer tonna bútort égetünk el

Évente körülbelül 43-59 ezer tonna fabútorhulladék keletkezik Magyarországon, azonban a kiterjedten működő bútorhulladék-feldolgozó rendszer hiányában ennek a nagy része égetőkben végzi – derül ki az IKEA friss tanulmányából. Igény lenne a már nem használt...

Visszavághatjuk az otthoni energiafogyasztást

Ha megbízható és takarékos háztartási gépeket, elektronikai készülékeket használunk, az jelentős szerepet játszhat ökológiai lábnyomunk csökkentésében, hiszen a hosszú élettartam és az energiatakarékos működés elengedhetetlen az otthonunk fenntartható működésének kialakításában. A ma elérhető készülékek...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....