- Hirdetés -

Csúcsszereplők a BMW karácsonyi filmjében

|

- Hirdetés -

Ünnepi hangulatban folytatódik a BMW Group és az Oscar-díjas színész sikeres együttműködése. A BMW karácsonyi filmjében Christoph Waltz megpróbál távol maradni a karácsonyi partitól, azonban összefut a vállalatcsoport igazgatótanácsának elnökével. Supercar Blondie és Alexa Chung is feltűnik a videóban, amely a vezetés élményével ér véget, a főszerepben egy vörös BMW iX modellel.

Újra megcsinálták! Azután, hogy az Oscar-díjas Christoph Waltz a bajor prémiumgyártó technológiai zászlóshajójaként bemutatott BMW iX dizájn-világpremierjében is központi szerepet játszott, most a BMW karácsonyi filmjében is főszerepet kapott. Hollywood kimagasló sztárja a videóban két régi ismerőssel is találkozik: a BMW AG igazgatótanácsának elnöke, Oliver Zipse mellett a BMW iX is brillírozik. Feltűnik még a Supercar Blondie néven ismert Alex Hirschi, Alexa Chung sztártervező és Kai Langer, a BMW i divízió vezető formatervezője is.

A BMW Group Christoph Waltz-zal kialakított, gyümölcsöző együttműködését Oliver Zipse kezdeményezte. A vállalatcsoport számtalan úttörő partnerséget ápol világszerte az ökológia, a társadalomtudományok, a divat, a sport, a zene, a film és más kulturális területek avantgárd képviselőivel, hogy minden korábbinál mélyebben belelásson a jövő igényeit, követelményeit és trendjeit formáló irányzatokba. Oliver Zipse egy kötetlen beszélgetésre invitálta a színészt a BMW Group tervezőivel, technológiafejlesztőivel és stratégiai szakértőivel, akik a kétszeres Oscar-díjas művész nyitottságából, látásmódjából és enyhe türelmetlenségéből fontos impulzusokat merítettek. Most ez az együttműködés folytatódik.

Az eredmény egy filmminőségű videó, amely egy csodálatos karácsonyi díszletbe ágyazott macska-egér játék. Izgalmas és bravúros, némi finom iróniával és humorral megfűszerezve. Az alkotás Münchenben, a BMW Group központi épületében kezdődik. Késő délutánra jár, egy klasszikus BMW 3.0 CS közeledik. A sofőr kiszáll, és ekkor meglátjuk, hogy ki az: Christoph Waltz.

A színész egy találkozóra tart Oliver Zipse-hez és a BMW iX modellhez, amely a vállalatcsoport jövőjének hírnökeként, a BMW Group új technológiai zászlóshajójaként ünnepelte világpremierjét: tisztán elektromos meghajtással, hosszútávon fenntartható kialakítással, iránymutató formanyelvvel és luxusminőségű utastéri kényelemmel. Egytől egyig olyan értékek, amelyek meghatározóak Christoph Waltz számára. A színészt intenzíven foglalkoztatják a fenntartható hajtáslánc-technológiák ökológiai vonatkozásai, nagyra értékeli a prémium minőséget, a technológiai precizitást és a részletekre való odafigyelést. A karácsony ugyanakkor nem igazán foglalkoztatja.

Menekülés a karácsony elől

A bonyodalom már a recepciónál kibontakozik: Christoph Waltz megtudja, hogy meghívták a BMW karácsonyi partijára, ahol Oliver Zipse is koccint a jelenlévőkkel. Egy mikulássapkát viselő munkatárs készséggel ajánlja fel neki a kíséretét, Christoph Waltz azonban megdermed és egy mulatságos menekülés veszi kezdetét. A színészt most csak egy dolog foglalkoztatja: távol maradni a karácsonyi partitól és elkerülni mindent, aminek köze van a karácsonyhoz. Ez azonban nem is olyan egyszerű.

Christoph Waltz két hírességtől is támogatást remél

Christoph Waltz épp a BMW Welt kiállított autói között bujkál, amikor hangokat hall. A filmben további két híresség is feltűnik: Kai Langer, a BMW i divízió vezető formatervezője és Alexa Chung sztártervező, akik nagy örömmel tartanak a BMW karácsonyi partijára.

Miközben a legjobb menekülőutat keresi, Christoph Waltz egy másik ismerős arccal is találkozik: Alex Hirschi, közismert nevén Supercar Blondie épp egy titkosan rejtegetett négykerekű premierjére készül. A színész ekkor robban be a képbe, miután azonban Supercar Blondie hangos ellenvetésbe kezd, gyorsan el is tűnik a helyszínről.

Christoph Waltz tovább szalad és egy zárt ajtó mögötti helyiségbe rohan, ahol azt reméli, hogy végre biztonságban van. Megfordul – és a BMW karácsonyi partijának kellős közepén találja magát. Odalép hozzá Oliver Zipse, a BMW AG igazgatótanácsának elnöke, akivel kedélyesen koccintanak. A színész megnyugszik.

Örömteli finálé a BMW iX modellel

A BMW karácsonyi filmje nem is lenne igazi karácsonyi film boldog befejezés nélkül. De hogy pontosan hogyan ér véget a történet, az a videó végén kiderül. Annyit azonban elárulhatunk: egy Aventurine Red karosszériafényezésű BMW iX a főszereplő, amely nem hagy kívánnivalót maga után. Főleg nem karácsonykor.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Díjat nyert az OPPO okosmobilja

Az OPPO okoseszköz gyártó két kategóriában is megkapta a Best Product elismerést a világ legrangosabb audiovizuális és mobilelektronikai szakmai médiumainak díjátadóján. Idén a márka csúcskategóriás zászlóshajója, az OPPO Find X5 Pro nyerte el a...

Így indítja az őszt a TV2

Szeptember 3-án indítja az őszi tévés főszezont a TV2, az idén 25 éves csatorna többek között születésnapi show-val, a Sztárban Sztár leszek! új évadával és egy párkereső reality-vel készült erre az időszakra. A TV2...

Kicsit drágábban mobilozhatunk

Elsősorban a legolcsóbb, többletszolgáltatást is tartalmazó díjcsomagok ára emelkedett a hazai mobilszolgáltatóknál – derül ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) elemzéséből.A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) rendszeresen vizsgálja a mobilpiac változásait....

Új marketing és PR vezetővel erősít az Erste

Augusztus közepétől Blaumann Debóra veszi át az Erste Bank marketing és pr területének irányítását. A szakember feladata a pénzintézet megújulásának megjelenítése, a kommunikációs eszköztár bővítése lesz.Új vezető irányítja augusztus közepétől az Erste Bank marketing...

Fejlesztésekkel tennék hatékonyabbá a távmunkát a cégek

A rövid távú innovációk kerültek fókuszba a magyar vállalkozások körében, míg a hosszabb távra szóló fejlesztések háttérbe szorultak. A járvány következtében bevezetett home office miatt a vállalatok legnagyobb része, 37 százaléka az elmúlt két...

Rengeteg élelmiszert dobnak ki a magyarok

A vágtázó élelmiszerárak egyik következménye, hogy a szemétbe dobott ételek értéke is jóval magasabb lehet az idén, mint amekkora néhány évvel ezelőtt volt. Egy négytagú család esetében évente akár közel 90.000 forint értékű élelmiszer...

Erős növekedés a Siemensnél

Erős harmadik negyedéves eredményekről számolt be a Siemens. A német technológiai vállalat április 1. és június 30. közötti árbevétele meghaladta a 17,8 milliárd eurót, mely 11 százalékkal magasabb, mint az egy évvel ezelőtti azonos...

Egyre vonzóbbá válhatnak az újlakások

Jókor jött az újlakás-piacon, hogy az 5 százalékos lakásáfa, valamint a legnépszerűbb lakástámogatások, a Babaváró és a CSOK meghosszabbítását július végén bejelentették. Így az elmúlt fél évben némileg óvatosabbá vált beruházók és vevők egyaránt...

Tovább korszerűsít a Penny

Az idei évben már 73 üzletben valósult meg a PENNY 2020 végén indult nagyszabású üzlethelyiség-megújítási és korszerűsítési projektje, természetesen összhangban az áruházlánc tavalyi rebrandingjével. A nyár folyamán közel 30 üzletet alakítanak át országszerte; augusztusban...

Így látják a nyugdíjat a magyarok

Kedvezőtlenebbé váltak a nyugdíjkilátások a K&H biztos jövő felmérése szerint, amely a 30-59 évesek körében nézte meg, mire számítanak időskorukban. A nyugdíjkorhatárt átlagosan 69 évre teszik, a küszöb a 70 éves szint a várakozásokat...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Új trend a futárpiacon

A kiszállítási piacon látványosan nő a nagyméretű termékek rendeléseinek száma, amelyek kézbesítése speciális logisztikai megoldást igényel. A vásárlói igényeknek megfelelően, az élelmiszerek, friss-és melegételek kiszállítása mellett tovább növeli e-kereskedelmi kézbesítési portfólióját az okoslogisztikai megoldásokat...

Díjat nyert az OPPO okosmobilja

Az OPPO okoseszköz gyártó két kategóriában is megkapta a Best Product elismerést a világ legrangosabb audiovizuális és mobilelektronikai szakmai médiumainak díjátadóján. Idén a márka csúcskategóriás zászlóshajója, az OPPO Find X5 Pro nyerte el a...

Így indítja az őszt a TV2

Szeptember 3-án indítja az őszi tévés főszezont a TV2, az idén 25 éves csatorna többek között születésnapi show-val, a Sztárban Sztár leszek! új évadával és egy párkereső reality-vel készült erre az időszakra. A TV2...

Kicsit drágábban mobilozhatunk

Elsősorban a legolcsóbb, többletszolgáltatást is tartalmazó díjcsomagok ára emelkedett a hazai mobilszolgáltatóknál – derül ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) elemzéséből.A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) rendszeresen vizsgálja a mobilpiac változásait....

Új marketing és PR vezetővel erősít az Erste

Augusztus közepétől Blaumann Debóra veszi át az Erste Bank marketing és pr területének irányítását. A szakember feladata a pénzintézet megújulásának megjelenítése, a kommunikációs eszköztár bővítése lesz.Új vezető irányítja augusztus közepétől az Erste Bank marketing...
- Hirdetés -

Don't Miss

Jobban kell küzdenünk a fogyasztók figyelméért

Egymás gondolatainak meghallgatása, egymás munkáinak megtekintése mindig inspirációt nyújt és elősegíti a megújulásra való készséget, képességet – vallja Mérő Ádám, a Coca Cola Company Consumer & Shopper Connection Director-a. A szakember a szeptember 15-i...

A marketingvezetők jó esetben interdiszciplináris gondolkozók

Manapság a marketing az egyetlen omnipotens diszciplina, amely egy vállalat működésének teljességét képes átfogni – állítja Szabó Béla. A Magyar Telekom márkakommunikációs igazgatója a Marketing Summitot beharangozó interjúsorozatban az mmonline.hu-nak beszélt arról, hogy milyen...

Együtt erősebbek vagyunk

A marketing szakemberek, vezetők szerepe jelentősen megnövekedett a vállalaton belül és az üzleti értékteremtés folyamatában is – mutatott rá Bánhegyi Zsófia. A Szerencsejáték Zrt. marketing és kommunikációs igazgatója a szeptember 15-i Marketing Summitot felvezető...

Rekordok éve

A Marketing&Media magazin idén is összeállította a legnagyobb hazai reklámügynökségek listáját a tavalyi üzleti eredmények alapján. Iparági vezetőket is megkérdeztünk arról, hogyan értékelik a múlt évet és mit várnak idén, Biró László, a Mediator...

További növekedés lehet

A Marketing&Media magazin idén is összeállította a legnagyobb médiaügynökségek rangsorát a tavalyi üzleti eredmények alapján. Iparági vezetőket is megkérdeztünk arról, hogyan látják a múlt évet és mire számítanak idén, Novák Péter, a Dentsu Hungary...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Eszméletlenül nagy a weboldalak karbonlábnyoma

Egy átlagos internetfelhasználó éves szinten 414 kg károsanyag-kibocsátásért felelős. Egy közepes weboldal pedig 60 kg CO2e éves kibocsátással ugyanakkora környezeti lábnyommal jár, mint 4,3 millió SMS vagy napi 63 percnyi TikTok aktivitás. Bár a...

Újabb lépést tett a fenntarthatóság felé a Samsung

A Samsung jelentős előrelépést tett a mobilkommunikációs üzletág 2025-ös fenntarthatósági céljainak elérése felé. A legfontosabb kezdeményezések közé tartozik az újrahasznosított anyagok továbbfejlesztett használata és beépítése a termékekbe, a környezettudatosabb csomagolás kialakítása, valamint a régebbi...

Újabb környezetvédelmi rekord a Tiszán

Rekordmennyiségű, 2880 zsák hulladék összegyűjtésével zárult a X. Jubileumi Felső-Tiszai PET Kupa. A pillepalackokból épült hajók versenyében a legtöbb hulladékot a Siemens Energy vállalati önkéntesekből és gyerekeikből álló csapata nyerte, akik ezúttal az egy...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....