- Hirdetés -

Csuja Imrével kampányolnak az ügyvédek

|

- Hirdetés -

Bírósági ügyeknél és ingatlan adásvételénél fordulnak leginkább ügyvédhez a magyarok, de sajnos még mindig jelentős azoknak a száma, akik a kiadásoktól tartva, jóhiszeműen úgy értékelik, hogy nincs szükségük előzetesen jogi segítségre. Az elővigyázatlanok azonban sokszorosan rosszul járhatnak, ha meg akarják spórolni az ügyvédi konzultációra fordítandó tanácsadás díját, és később milliós veszteségek érhetik őket egy meggondolatlan döntés miatt. Többek között ezek az állítások nyertek megerősítést a Budapesti Ügyvédi Kamara által készíttetett legfrissebb, reprezentatív kutatásban, aminek apropóján edukációs kampányt indított az ügyvédség. A kampány teljes koncepciójának megalkotásáért és kivitelezéséért a Republic Group felelt.

A november 10-től december végéig tartó időszakban online videókkal, edukatív cikkekkel és riportokkal, valamint TV-s PR-megjelenésekkel igyekszik felhívni a figyelmet a kampány az ügyvédi szolgáltatás fontosságára.

A kampány célja, hogy szemléletet formáljon és támogatást nyújtson bárkinek megtalálni azt az ügyvédet, aki segít megelőzni vagy megválaszolni a különböző jogkérdéseket. A kampány jelenleg a család-, ingatlan- és munkajogi kérdésekre fókuszál, mint azon jogterületekre, amelyekkel nagy valószínűséggel valamennyi jogkereső életében legalább egyszer találkozik.

„Miben kell az érdekeimet képviselni? Jogos a kérdés!” – hangzik el Csuja Imre szájából a mondat, ami egyben a kampány szlogenje és a kapcsolódó microsite címe is. A színművésznek nem egyszer gyűlt már meg a baja a filmvásznon és a színpadon az igazságszolgáltatással. Számtalan szerepben láthattuk már, de most önmagát alakítva hívja fel a figyelmet arra, hogy mindig ügyvédre kell bízni a jogi ügyeinket.

„A kampány tervezésekor a célunk az volt, hogy többdimenziós tartalmi megoldásokkal hozzuk közelebb a témát a célcsoporthoz. Az általa megformált, mára már legendássá vált karakterek után Csuja Imrét a videókban egy új szerepben, magánemberként látjuk viszont, ahogy élete olyan fő momentumairól mesél, amikor ügyvédje segítségével sikeresen navigált a jogi útvesztőkben. Rokonszenves, hiteles és ismert karaktert kerestünk az üzeneteink közvetítésére, Imrével ráadásul öröm volt a közös munka minden perce” – Zámbó Anna, Content Director, Republic Group Communication.

„Az ügyvédünkkel való kapcsolat abszolút bizalmi kapcsolat. Szeretnénk közelebb hozni az ügyvédséget az emberekhez, éppen ezért egy közvetlenebb hangvételű, emberközpontú kampány megtervezésére kértük fel a pályázaton nyertes Republic Groupot. Reméljük, sikerül az ügyvédség általános megítélését tovább javítanunk, és még több jogkeresőnek segítséget nyújtanunk a videókkal és egyéb online tartalmainkkal” – dr. Tóth M. Gábor, a Budapesti Ügyvédi Kamara elnöke.

A kampány során natív tartalmi megoldások, PPC-hirdetések és social media kommunikáció terel a microsite-ra, ahol pár kattintással, bárki könnyedén találhat jogi információkat vagy akár ügyvédet magának.
A PR és a kreatív koncepció, a médiatervezés és -vásárlás a Republic Group feladata volt, a videókat pedig saját produkciós divíziójukkal, az Escape-pel közösen forgatták.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Jól fogyott a Samsung luxustévéje

A Samsung idén több mint egymillió darab The Frame televíziót értékesített világszinten, ez az első Lifestyle TV modell, amely milliós eladást ért el egy éven belül. A 2017-es bemutatkozása óta Észak-Amerikában és Európában is...

Különleges kisfilmmel kampányol a Pfizer

Verset szavalni sokaknak egyáltalán nem okoz gondot, kivéve, ha van a dologban egy kis csavar. Adott egy vers, és egy igen nehéz feladat: egyetlen levegővel kell végig mondani a strófákat. A Pfizer egy nem...

Izgalmas hajsza a NatGeo új sorozatában

Az amerikai lépfenetámadások 20. évfordulója alkalmából a National Geographic 2021 decemberében műsorára tűzi a biológiai terrorcselekmény és az azt követő izgalmas nyomozás történetét feldolgozó Halálzóna: Antrax című filmsorozatot. A hatrészes széria a Halálzóna című...

Új megoldásokat keresnek a munkavállalók

A dolgozók megéléseiből táplálkozó „nagy felismerés" jelenség következményeként újabb jelentős mozgás indulhat be világszerte a munkaerőpiacokon – mutat rá a Randstad Workmonitor 2021-es második felmérése. A több mint 27,000 dolgozó megkérdezésével 34 piacon, köztük...

Zenélő növényekkel kampányol az E.ON és az ACG

Az ACG Reklámügynökség és az E.ON zenélő mikrooázisokat hozott létre a vállalat klímaváltozás elleni küzdelem fontosságáról szóló kampányának részeként. A különleges installációknak köszönhetően a budapesti Széna- és Szent Gellért téren várakozó utasok nemcsak a...

Erős negyedévet zárt az Allianz

2021-ben az Allianz Csoport a harmadik negyedévben is erős működési teljesítményt mutatott fel az összes üzletágában. Ez azt bizonyítja, hogy az üzleti modellünk jól működik, segítségével ki tudjuk használni a globális gazdasági környezet és...

Eldőlt, viszi a 4iG a DIGI-t

Végleges megállapodást kötött a 4iG Nyrt. a román RCS & RDS csoporttal a médiakonszern magyarországi érdekeltségeinek megvásárlásáról. A tranzakció lezárásával, illetve az elmúlt egy évben az infokommunikációs szektorban végrehajtott akvizícióival a 4iG a legnagyobb...

Alapcsomagban a Viasat History

A Viasat World médiavállalat történelmi csatornája a múlt hiteles, több nézőpontból történő megismertetését tűzte zászlóshajójára. Az idén Promax-díjat is nyert Viasat History óráról órára érkezik olyan dokumentumfilmekkel, amelyek 360 fokban mutatják be múltunkat, így...

Jack Dorsey: What’s next for Twitter’s co-founder?

https://www.bbc.com/news/technology-59471636

Kultúrával kampányol a JOY-napok

JOY-egypercesek Budai Lottival címmel indította el mini-sorozatát a JOY Magazin. December 3-ig, vagyis a JOY-napok karácsonyi kiadásának kezdetéig minden nap megtudhatják az olvasók, hogyan vásároltak a letűnt idők ikonjai és milyen hihetetlen divattrükkjeik voltak....
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Így védekezhetnek a kkv-k a kibertámadások ellen

Az elmúlt két évben felgyorsult digitális átalakulás miatt fokozódó kockázat miatt ma már szinte minden vezetőnek van legalább egy olyan cég az ismeretségi körében, ahol már történt támadás és ellopták a cég adatait vagy...

Jól fogyott a Samsung luxustévéje

A Samsung idén több mint egymillió darab The Frame televíziót értékesített világszinten, ez az első Lifestyle TV modell, amely milliós eladást ért el egy éven belül. A 2017-es bemutatkozása óta Észak-Amerikában és Európában is...

Különleges kisfilmmel kampányol a Pfizer

Verset szavalni sokaknak egyáltalán nem okoz gondot, kivéve, ha van a dologban egy kis csavar. Adott egy vers, és egy igen nehéz feladat: egyetlen levegővel kell végig mondani a strófákat. A Pfizer egy nem...

Izgalmas hajsza a NatGeo új sorozatában

Az amerikai lépfenetámadások 20. évfordulója alkalmából a National Geographic 2021 decemberében műsorára tűzi a biológiai terrorcselekmény és az azt követő izgalmas nyomozás történetét feldolgozó Halálzóna: Antrax című filmsorozatot. A hatrészes széria a Halálzóna című...

Új megoldásokat keresnek a munkavállalók

A dolgozók megéléseiből táplálkozó „nagy felismerés" jelenség következményeként újabb jelentős mozgás indulhat be világszerte a munkaerőpiacokon – mutat rá a Randstad Workmonitor 2021-es második felmérése. A több mint 27,000 dolgozó megkérdezésével 34 piacon, köztük...
- Hirdetés -

CMO

Nagy a türelmetlenség a fiatalokban

Szili Tímea Futureal Group & Cordia Group, marketing- és kommunikációs igazgató   - Kicsivel több mint két hónapja nyílt meg a Futureal Group & Cordia Group fejlesztésében megvalósult Etele Plaza, mennyire váltotta be eddig a hozzá fűzött...

A kitaposott út biztonsága illúzió

Takács Borbála Adevinta Hungary, marketingigazgató   - Több évtizedes ügynökségi múlt után most ügyféloldalon folytatod. Miért döntöttél a változtatás mellett? - A váltás gondolata régóta érlelődött bennem. Húsz évet töltöttem ügynökségi oldalon, ez nagyon hosszú idő, ami rengeteg...

Most még tart a „történelmet írunk éppen” katarzisa

Szauter Zsolt eMAG és Extreme Digital, marketingigazgató   - Nagyon pörög itthon az online vásárlás, milyen élmény volt ebben a közegben átvenni a legnagyobb hazai e-kereskedelmi cég marketingjének irányítását? - Természetesen büszke vagyok arra, hogy engem választottak erre...

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...

Sikerült megválaszolni a Covid-szülte kihívásokat

Szalkai Réka Mastercard, marketingigazgató - Melyik volt az a könyv vagy film, ami az elmúlt időszakban a legnagyobb hatással volt önre? - Simon Sinekkel nemrég volt szerencsém együtt dolgozni. Igazi élmény volt nemcsak az előadása és azt...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Csomagolásaival zöldít a Zewa

A Zewa csökkenti a csomagolásai szén-dioxid-lábnyomát amelyet úgy érnek el, hogy műanyag kiszereléseikben 33 százalékos fogyasztás utáni újrahasznosított (PCR) műanyagtartalmat vezetnek be. A Zewa számára kiemelt jelentőséggel bír a korlátozott erőforrások maximális kihasználása és...

Erdőtelepítési programot támogat az OMV

Az OMV Hungária Kft. az Országos Erdészeti Egyesülettel közös akciót indított: ennek keretében az áprilisi Föld napjától kezdődően olyan vouchereket lehet vásárolni a töltőállomásokon, amelyek 1-1 facsemete magyarországi elültetésének és későbbi ápolásának költségét fedezik....

Jövő héten jön a Planet Budapest

Egy tökéletes világban minden, ami egészséges, egyben fenntartható is – a valóságban ez azonban távolról sincs így. De vajon hogyan élhetünk egészséges életet úgy, hogy a fenntarthatóságról sem feledkezünk meg? Mit tehetünk, ennek érdekében...

DATA