- Hirdetés -

Cyclo-cross versenyekkel erősít a Discovery Sports

|

- Hirdetés -

A Discovery Sports hosszú távú megállapodást kötött a férfi és női Cyclo-cross Superprestige versenysorozat exkluzív globális élő és on-demand jogairól. Ezzel tovább bővíti élő közvetítésekből álló széles kerékpároskínálatát.

A versenysorozat az Eurosporton, a GCN+-on és a discovery+-on látható. A Belgiumban és Hollandiában rendezett nyolc futamból álló Superprestige szezon október 3-án kezdődött.

A Discovery Sports egyedülálló kerékpároskínálatában mostantól az országúti kerékpáros szezon végét követő téli versenyidőszak minden jelentősebb cyclo-cross és pályakerékpáros eseménye szerepel, ideértve az összes Grand Tourt, Classic versenyt, WorldTourt és női WorldTourt. A Discovery Sports a kerékpársport minden ágának otthona – itt láthatók a hegyikerékpár-, a BMX- és a városi kerékpárversenyek, emellett mindegyik világbajnokság és Európa-bajnokság, illetve az olimpiai játékok összes kerékpárversenye.

„Örömmel dolgozunk tovább a kerékpársport ágainak népszerűsítésén és elérésének növelésén. Megszereztük az összes Superprestige futam élő és on-demand sugárzásának jogait, így a világ legjobb férfi és női cyclo-cross versenyzői egyenes adásban láthatók csatornáinkon és platformjainkon – mondta Guy Voisin, a Discovery Sports kerékpársport-igazgatója. – Világszerte elismert sportmárkáinkon, az Eurosporton, a GCN+-on, illetve már a discovery+-on keresztül is képesek vagyunk a világ legnagyobb kerékpáros eseményeit a lehető legszélesebb közönséghez eljuttatni, így mindenki számára átélhetővé tesszük a sportág erejét.”

Az Eurosport és a GCN+ komplett digitális kerékpáros ökoszisztémát nyújt a rajongóknak, így a legszélesebb közönség számára hozza közel a sportág izgalmas történeteit. Európa első számú sporthíroldala, az Eurosport.com a kerékpársport összes aspektusával foglalkozik; szakértői vélemények hallhatóak az Eurosport vezető podcastjában, a The Bradley Wiggins Show-ban; a GCN+ pedig exkluzív dokumentumfilmeket, filmeket és interaktív funkciókat kínál a rajongóknak az élő versenyközvetítések mellett.

A Discovery Sports a csatornáin és platformjain látható világszínvonalú kerékpáros események széles választéka mellett folytatja a kerékpársport fejlesztését azzal, hogy novemberben elindítja az első UCI Pályakerékpáros Bajnokok Ligáját, amelyet a Discovery Sports Events nevű rendezvényszervező és promóciós üzletága támogat.

A 2021-2022-es Cyclo-cross Superprestige sorozat versenyei:
2021. október 3. Gieten (Netherlands)
2021. október 13. Ruddervoorde (Belgium)
2021. november 11.: Niel (Belgium)
2021. november 20. Merksplas (Belgium)
2021. december 4. Boom (Belgium)
2021. december 27. Heusden-Zolder (Belgium)
2021. december 29. Diegem (Belgium)
2022. február 12. Gavere (Belgium)

A Discovery Sports teljes globális cyclo-cross portfóliójában az alábbi jogok szerepelnek:
UCI World Championships (Exkluzív európai jogok Skandinávia kivételével)
UEC Euro Champs (Exkluzív globális jogok)
UCI World Cup (Exkluzív európai jogok Skandinávia és Belgium kivételével)
Telenet Superprestige (Exkluzív globális jogok Belgium kivételével)
X2O Badkamers Trofee (Exkluzív globális jogok Belgium flamand nyelvű területeinek kivételével)
Ethias Cross (Exkluzív globális jogok Belgium flamand nyelvű területeinek kivételével)
USCX Series (Exkluzív globális jogok)

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Húsz éves a Café Csoport

Idén ünnepli huszadik születésnapját a hazai piac egyik első és egyik legnagyobb magyar tulajdonú integrált kommunikációs ügynökségcsoportja, a Café. A 2001-ben, pár tucat budapesti kollégával indult ügynökség mára regionális hálózattá bővült, és leányvállalataival, partnerügynökségeivel...

Online hívásokra is sokan használják a netet

A magyar internetezők 64 százaléka használ valamilyen netes hang- vagy videóhívás-szolgáltatást, de a cégek is előszeretettel alkalmazzák a technikát a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) kutatásai alapján. A 2020 második felében készült felmérések...

Újdonságokkal érkezik a JOY Prix de Beauté díj

Megújult vizuális világgal érkezik az idén 20 éves JOY Prix de Beauté. A szépségipar legjelentősebb díjáért az ünnepi évben stílusosan húsz kategóriában lehet nevezni, a szakmai zsűri pedig három különdíjat is kioszt. A...

Így változtatta meg a járvány a vidéki ingatlanpiacot

Szeptemberben közel 12 ezer tranzakció realizálódott a hazai ingatlanpiacon, amelynek jelentős részét az agglomerációba kiköltözők adták. A járványügyi helyzet miatt ugyanis a városi lakásokban ragadt emberek, családok szeretnék újra szabadnak érezni magukat, ezért kertkapcsolatos...

Sikerült megválaszolni a Covid-szülte kihívásokat

Szalkai Réka Mastercard, marketingigazgató - Melyik volt az a könyv vagy film, ami az elmúlt időszakban a legnagyobb hatással volt önre? - Simon Sinekkel nemrég volt szerencsém együtt dolgozni. Igazi élmény volt nemcsak az előadása és azt...

BL-meccsel rajtol az AMC appja

A héten két BL-mérkőzés élő közvetítése is látható lesz az AMC Networks International újonnan indult mobilalkalmazásán, az AMC Mikro-n. Az applikáció ingyenesen letölthető, reklámmentes, és egy egyszerű regisztráció után ízelítőt ad 8 csatorna havonta...

Kiszáll az Exatlon Hungaryből Palik László

Három évad és 303 epizód után Palik László búcsúzik az Exatlon Hungary-tól és a TV2-től – jelentette be a csatorna. Az Exatlon Hungary, a TV2 extrém sport realityje 2019. január 2-án indult hódító útjára. Akkor...

Visszatér a Népszava élére Németh Péter

Távozik a Népszavától Friss Róbert főszerkesztő és visszatér a lap élére az eddigi tiszteletbeli főszerkesztő, Németh Péter, aki szerint nagy kihívás az „ellenzék lapját” vezetni a választási kampány hajrájában. Németh Péter a 2000-es évek elejétől,...

TOP10-ben a nosalty.hu és a portfolio.hu is

Visszavette az első helyet a leglátogatottabb hazai honlapok versenyében a 24.hu, a TOP10-be pedig bekerült a nosalty.hu és a portfolio.hu is szeptemberben – derül ki a DKT friss elemzéséből, ami a havi belföldi látogatószám...

Újra együtt a Marvel és a Lexus a mozikban

A Lexus és a Marvel a nagysikerű, három Oscar-díjat bezsebelő Fekete Párduc után újabb szuperhősös film, a nagy várakozások övezte, hazánkban november 4-én debütáló Örökkévalók kapcsán is együttműködik. A partnerség beharangozásaként el is készült...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

X-Faktor nézettség

Az X-Faktor nagyon odatette magát

A múlt heti X-Faktor volt az RTL Klub idei legnézettebb műsora a 18-49 éveseknél. A TV2-n a Sztárban sztár leszek is egymilliónál több nézőt vonzott. A korábbi héthez képest egy-egy százalékpontot erősödött múlt héten az...

Húsz éves a Café Csoport

Idén ünnepli huszadik születésnapját a hazai piac egyik első és egyik legnagyobb magyar tulajdonú integrált kommunikációs ügynökségcsoportja, a Café. A 2001-ben, pár tucat budapesti kollégával indult ügynökség mára regionális hálózattá bővült, és leányvállalataival, partnerügynökségeivel...

Online hívásokra is sokan használják a netet

A magyar internetezők 64 százaléka használ valamilyen netes hang- vagy videóhívás-szolgáltatást, de a cégek is előszeretettel alkalmazzák a technikát a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) kutatásai alapján. A 2020 második felében készült felmérések...

Újdonságokkal érkezik a JOY Prix de Beauté díj

Megújult vizuális világgal érkezik az idén 20 éves JOY Prix de Beauté. A szépségipar legjelentősebb díjáért az ünnepi évben stílusosan húsz kategóriában lehet nevezni, a szakmai zsűri pedig három különdíjat is kioszt. A...

Így változtatta meg a járvány a vidéki ingatlanpiacot

Szeptemberben közel 12 ezer tranzakció realizálódott a hazai ingatlanpiacon, amelynek jelentős részét az agglomerációba kiköltözők adták. A járványügyi helyzet miatt ugyanis a városi lakásokban ragadt emberek, családok szeretnék újra szabadnak érezni magukat, ezért kertkapcsolatos...
- Hirdetés -

CMO

Sikerült megválaszolni a Covid-szülte kihívásokat

Szalkai Réka Mastercard, marketingigazgató - Melyik volt az a könyv vagy film, ami az elmúlt időszakban a legnagyobb hatással volt önre? - Simon Sinekkel nemrég volt szerencsém együtt dolgozni. Igazi élmény volt nemcsak az előadása és azt...

Fontos a márka szerepének megtalálása

Juhász Péter Tibor Vodafone, márkaigazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Agárdi Szilvivel, a látássérült énekesnővel, Majkával és Téglás Botival, a fiatal hegedűtehetséggel készített több hónapos, komplex Red-kampányunkra, amely valós emberek valós történetein...

Készen állás és újratervezés

Nagy Zoltán Péter OTP Bank, marketing- és kommunikációs igazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Arra, hogy a marketing- és kommunikációs csapat, beleértve a lead ügynökségünket is, sikerrel tudott alkalmazkodni a megváltozott helyzethez. - Van...

A releváns megoldásokban hiszek

Liptay GabriellaKPMG, marketing- és kommunikációs igazgató- Mi az a 3 dolog, amit ajánlana egy fiatal marketinges diáknak, aki szeretne igazán jó marketinges lenni 10 év múlva?- Legyen és maradjon kíváncsi, legyen „mindenevő”, olvasson és...

Szeretnénk emlékezetes és jó kampányokat

Mérő Adám Coca-Cola, consumer & shopper connection director - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Mind szervezetileg, mind szakmailag, mind személyesen „megerősödve” kerültünk ki a pandémiás helyzetből. Büszke vagyok arra, hogy az európai régió egészére...
- Hirdetés -

SzuperZöld

A BMW-vel zöldül a Coldplay világkörüli turnéja

A BMW és a Coldplay együttműködése új szintre lép: miután a BMW iX és a BMW i4 az együttes vadonatúj, Higher Power című slágerének ütemére ünnepelte világpremierjét, majd a Müncheni Nemzetközi Autószalonon a Coldplay...

Tovább fejlesztik a Coca-Cola innovatív papírpalackját

A The Coca-Cola Company a dán Paper Bottle Company (Paboco) startuppal összefogva alkotta meg az üdítőitalok egészen újszerű csomagolását; a papírpalack prototípusát. Az első nagyobb mennyiségben legyártott kísérleti csomagolást a hazai fogyasztók próbálhatták ki...

A nők állnak a fenntarthatósági forradalom élén

Tudjuk, hogy szükséges, látjuk, hogy megéri, mégis hosszú út áll még előttünk, amíg a fenntartható fejlődési gyakorlatok a mindennapjaink részévé válnak – derül ki a fenntarthatóságot környezeti, társadalmi és gazdasági összefüggéseiben vizsgáló „Bayer Barometer”...

DATA