- Hirdetés -

Dancing with the Stars: újabb részletek a következő évadról

|

- Hirdetés -

Idén visszatér a TV2 táncos showműsora, a Dancing with the Stars, a csatorna bejelentette a szereplőket, illetve a zsűritagokat is. A harmadik évadban is feltűnik majd egy nemzetközi sztár is a produkcióban.

Két éve töretlen népszerűségnek örvend a BBC Studio, Dancing with the Stars című világsikerű, eredeti formátumának magyar szériája a TV2-n Lékai-Kiss Ramóna és Stohl András műsorvezetésével. A folytatásra más nem kell sokat várnia a rajongóknak, ráadásul a harmadik évaddal hamarosan újabb világsztár érkezik a Dancing with the Stars budapesti stúdiójába. Ugyanis a Vad angyal című sorozat – amelynek legnépszerűbb epizódját 3,3 millióan néztek magyarországi vetítésekor – férfi sztárja, Facundo Arana is szerepet vállal a TV2 szuperprodukciójában, de az most még titok, mire számíthatnak tőle rajongói a táncos showműsorban.

A TV2 látványos showműsorának kulisszatitkaiba idén is a produkció online riportere, Gelencsér Tímea kalauzolja majd a nézőket a TV2 Play oldalán.

A párosoknak az élő adás alatt hétről hétre nem elég a nézőket meggyőzni, a TV2 ingyenes applikációján leadott szavazatok mellett a továbbjutáshoz a Dancing with the Stars zsűrijének pontjaira is szükségük lesz. Árgus szemmel figyeli majd a tánclépéseket mind a négy ítész: Ördög Nóra, műsorvezető, a Televíziós Újságírók által odaítélt „év műsorvezetője” díj többszörös és egyben idei nyertese, aki korábban tíz éven át versenytáncolt; Bereczki Zoltán, EMeRTon-díjas énekes, színész, zenei producer; Szente Vajk, Jászai Mari díjas rendező, író, filmproducer; valamint Juronics Tamás, Kossuth-díjas táncművész és koreográfus, érdemes művész, színházi rendező, a Szegedi kortárs balett művészeti vezetője.

 

A versenyzők

A Dancing with the Stars harmadik évadában tíz híresség lép táncparkettre párjával, név szerint: Rubint Réka, aerobikedző, üzletasszony és profi táncpartnere, Andrei Mangra, Európa-bajnoki ezüst-és bronzérmes, valamint világbajnoki latin-showtánc finalista, ötszörös Dancing with the Stars döntős, a magyarországi Dancing with the Stars második évadának győztese. Vavra Bence, énekes, dalszerző, a Sztárban Sztár 2022-es évadának győztese és profi táncpartnere, Lissák Laura, Magyar Ranglista győztes, többszörös Országos Bajnok, koreográfus.

Pap Dorci, influencer, az Exatlon Hungary második évadának döntőse és profi táncpartnere, Sebesi Hunor, világ- és Európa-bajnoki középdöntős, a latin amerikai táncok osztrák bajnoka. Bárdosi Sándor, olimpiai ezüstérmes, junior világ- és Európa-bajnok birkózó, többszörös magyar bajnok, sumo Európa-bajnok és világbajnoki bronzérmes, MMA Európa bajnok és profi táncpartnere, Szőke Zsuzsanna, ötszörös magyar bajnok és hatszoros országos bajnok táncos.

Zimány Linda, jogász, influencer és profi táncpartnere, Bődi Dénes, showtánc magyar bajnok, koreográfus, mesterdiplomás társastánc tanár. Iván Bence paralimpikon, EB-ezüstérmes paraúszó és profi táncpartnere, Stana Alexandra, háromszoros showtánc világbajnok, országos bajnok, mesterdiplomás táncpedagógus. Kulcsár Edina, tartalomgyártó, üzletasszony és profi táncpartnere, Bonyhádi Ferenc, többszörös német válogatott és területi bajnok, tíztánc német és a latin-amerikai táncok Európai Uniós bajnoki döntőse. Somhegyi Krisztián, az Exatlon Hungary Bajnok csapatának tagja, többszörös magyar bajnok műugró, valamint profi táncpartnere, Tóth Katica, országos bajnok, többszörös magyar bajnoki bronzérmes, diplomás táncpedagógus. Csobot Adél, színésznő, énekesnő és profi táncpartnere, Hegyes Berci, 24-szeres magyar bajnok, a magyarországi Dancing with the Stars első évadának győztese. Kökény Attila, énekes és profi táncpartnere, Mikes Anna, Junior Prima-díjas sportoló, tizenegyszeres magyar bajnok, tíztánc világbajnoki harmadik helyezett, mesterdiplomás táncpedagógus.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A Miele a Mediatort választotta

2022 szeptemberétől a Mediator felel a német prémiumkategóriás háztartásieszköz-gyártó, a Miele teljeskörű magyarországi kommunikációjáért.A határozatlan időre szóló együttműködés során a full service ügynökség feladatai közé tartozik a kreatív tervezés és gyártás, a médiatervezés és...

George Clooney-val kampányol a Nespresso

A George Clooney szereplésével készült The Empty cup kampányban a Nespresso rávilágít a kockázatra, amelyet az éghajlatváltozás jelent a kávétermelő közösségekre, és a márka megerősíti hosszú távú elkötelezettségét a világ legjobb kávéinak megőrzése iránt.A...

Idén négyszer annyit repültek a magyarok, mint 2021-ben

Az idei nyáron a magyarok és a románok repültek a legtöbbet Londonba – derül ki a Kiwi.com adataiból. A csehek és szlovákok szeretnek leginkább előre tervezni, ők több mint egy hónappal az utazás előtt...

Nemzetközi meccsekkel tér vissza az NBA

Utoljára 2020. január 24-én rendeztek NBA-meccset az USA-n és Kanadán kívül, akkor a Milwaukee Bucks és a Charlotte Hornets lépett pályára Párizsban. A COVID megnehezítette az ilyen meccsek szervezését, de több mint 2,5 év...

Idén is díjazták a kutatónőket

Miért nem hatnak minden esetben az antibiotikumok és mi köze ennek a tartósítószerekhez? Hogyan juthat be a gyógyszerek nagymolekulájú hatóanyaga a gondosan védett sejtbe? Mennyivel gyorsítja a mesterséges intelligencia a gyógyszerfejlesztések hosszadalmas tesztelési folyamatait?...

Itthon is terjednek a gyerekeket veszélyeztető online kihívások

„Újabb halálos kihívás terjed a gyerekek között” – gyakori cím a médiában, de sajnos sokan nem is sejtik, hogy miről szól egy-egy virtuális kihívás és mitől veszélyes. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH)...

Így készíthetsz lélegzetelállító őszi fotókat

Vége a nyaralásnak, hűl az idő, és fokozatosan veszi fel a természet is őszi színeit. Az új évszak remek lehetőségeket biztosít arra, hogy kiránduljunk vagy utazzunk, ott pedig egyedi felvételeket készíthessünk. Akár bakancsot húzunk,...

Jobban teljesítenek a magas EQ-val rendelkező márkák

A magasabb érzelmi intelligenciát (EQ) közvetítő márkák gyorsabban nőnek versenytársaiknál, és részvényeik is jelentősen felülteljesítik a tőzsdeindexeket – derül ki a dentsu-hoz tartozó Carat médiaügynökség közelmúltban elvégzett globális kutatásából.A márka EQ-nak (MEQ) a márkák...

Még több sportot nézünk a tévében

Nőtt a sportközvetítések népszerűsége a tévénézők körében, az Altman Solon felmérése során vizsgált 8 ország mindegyikében béővült az ilyen műsorokat is nézők aránya az elmúlt két évben. Az Egyesült Királyságban, Olaszországban és Franciaországban mértek...

Kevesebb a mentalitásában stabil munkavállaló

Csökken a fluktuáció mértéke a munkaszervezetekben. Mielőtt azonban a HR osztályokon pukkanna a pezsgő, fontos látnunk az okokat, mert bár furcsán hangozhat, ez a csökkenés káros is lehet, ennek hátterében pedig a kevéssé őszinte...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Átadták a legrangosabb hazai designdíjakat

Többek között az év magyar designtermékét, az év enteriőrjét és az év márkáját díjazták az ELLE Decoration International Design Awards (EDIDA) Hungary-n. A nívós szakmai elismerést nemzetközi szinten is a design Oscar díjának tartják,...

A Miele a Mediatort választotta

2022 szeptemberétől a Mediator felel a német prémiumkategóriás háztartásieszköz-gyártó, a Miele teljeskörű magyarországi kommunikációjáért.A határozatlan időre szóló együttműködés során a full service ügynökség feladatai közé tartozik a kreatív tervezés és gyártás, a médiatervezés és...

George Clooney-val kampányol a Nespresso

A George Clooney szereplésével készült The Empty cup kampányban a Nespresso rávilágít a kockázatra, amelyet az éghajlatváltozás jelent a kávétermelő közösségekre, és a márka megerősíti hosszú távú elkötelezettségét a világ legjobb kávéinak megőrzése iránt.A...

Idén négyszer annyit repültek a magyarok, mint 2021-ben

Az idei nyáron a magyarok és a románok repültek a legtöbbet Londonba – derül ki a Kiwi.com adataiból. A csehek és szlovákok szeretnek leginkább előre tervezni, ők több mint egy hónappal az utazás előtt...

Nemzetközi meccsekkel tér vissza az NBA

Utoljára 2020. január 24-én rendeztek NBA-meccset az USA-n és Kanadán kívül, akkor a Milwaukee Bucks és a Charlotte Hornets lépett pályára Párizsban. A COVID megnehezítette az ilyen meccsek szervezését, de több mint 2,5 év...
- Hirdetés -

Don't Miss

Kevesebb a mentalitásában stabil munkavállaló

Csökken a fluktuáció mértéke a munkaszervezetekben. Mielőtt azonban a HR osztályokon pukkanna a pezsgő, fontos látnunk az okokat, mert bár furcsán hangozhat, ez a csökkenés káros is lehet, ennek hátterében pedig a kevéssé őszinte...

Felveszik a versenyt a helyi rádióadók

Mennyien hallgatják a helyi rádiókat, milyen lehetőségeik vannak a reklámpiacon ezeknek az adóknak – többek között erről is beszélt Ürge Dezső, a Helyi Rádiók Országos Egyesületének (Heroe) elnöke. - Jelenleg a teljes napi rádiós elérésnek...

Nem szabad leírni a rádiózást

A rádió népszerűsége töretlen és a reklámbevételei is folyamatosan növekedtek. Persze nem olyan ütemben, ahogy a teljes piac nőtt, ezért a teljes piaci share összességében csökkent, de a rádió messze nem a haláltusáját vívja...

Ha szabad a kezünk, vásárolunk

Most már sehol nem húzzák fel a szemöldöküket a boltosok, ha a telefonomat, netalántán az órámat érintem oda a fizetésnél a terminálhoz – mondta el Mondovics Péter az mmonline.hu-nak adott interjúban. A Mastercard marketing...
Samu Tímea

Az out-of-home-nak van egy szuperereje

A mi területünkön kreativitással és innovációval tudunk úrrá lenni a helyzeten, amelyet edukációs funkciónak is ki kell egészítenie, különösen a digitális felületeken – állítja Samu Tímea. A JCDecaux Hungary vezérigazgatója az mmonline.hu-nak adott interjúban...
- Hirdetés -

SzuperZöld

George Clooney-val kampányol a Nespresso

A George Clooney szereplésével készült The Empty cup kampányban a Nespresso rávilágít a kockázatra, amelyet az éghajlatváltozás jelent a kávétermelő közösségekre, és a márka megerősíti hosszú távú elkötelezettségét a világ legjobb kávéinak megőrzése iránt.A...

Díjat nyert a Danone Műanyag Kisokosa

A bolygónk jövője egyre égetőbb kérdés mindennapjainknak. A zöldebb megoldások kapcsán azonban nem csak a különböző szervezetekre kell számítanunk, hanem önmagunkra is, hiszen immár elengedhetetlen, hogy háztartásonként is lépéseket tegyünk a fenntarthatóságért. A Danone...

Tovább zöldült a SPAR

A SPAR Ausztria csoport országaiban (Magyarország, Észak-Olaszország, Szlovénia, Horvátország) jelentős eredményeket sikerült elérni a vállalatcsoport környezeti fenntarthatósági stratégiájának égisze alatt: az utóbbi egy év során negyedével csökkent az üvegházhatású gázkibocsátás a résztvevő országok összesített...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....