Tolnay-Knefély György csatlakozott a Republic Grouphoz, a szakember digital director pozícióban dolgozik a cégnél. Az ügynökség célja, hogy a digitális tranzakció iránt mindinkább elköteleződő, széles ügyfélportfoliót a márkaépítés mellett már a közösségi elfogadottságban, a sikeres konverzióban is hatékonyabban támogassák és a nemzetközi trendeknek megfelelő, professzionális kampányokkal szolgálják ki.
A több mint egy éves interjúztatási folyamat során a Republic menedzsmentje kifejezetten arra fókuszált, hogy ügyféloldalon találja meg azt a szakembert, aki nemcsak ügynökségi projektvezetésben rendelkezik komoly tapasztalattal, hanem az ügyfélnézőpontokat és kívánalmakat is megfelelően implementálja az ügynökség rendszerébe, valamint a Republic digitális csapatát kellő szakértelemmel tudja tovább fejleszteni.
György több mint 10 évig dolgozott a Quince Amsterdam B.V. magyar leányvállalatánál, melynek 2009-től ügyvezető igazgatója volt. Korábbi ügynökségénél elsősorban olyan nemzetközi márkáknak dolgozott, mint a Samsung, Whirpool és HTC EMEA központja, a Philips EMEA és USA központja, valamint a Fiskars Europe, fókuszterületei pedig a B2B üzleti kommunikáció, retail aktiváció, digital signage, illetve az onboarding és e-learning rendszerek tervezése és kivitelezése.
György érkezésével az ügynökség digitális divíziójának részlege tovább bővül, hogy a sikeres tranzakciót biztosítsák ügyfeleiknek, valamint elindul egy átfogó, content marketing stratégiával és tartalom gyártással foglalkozó ágazat is. A Gyuris Dorka által vezetett, egyre erősödő PPC részleg és Eppel Viki által vezényelt digitális projekt menedzser csapat kiváló alapot szolgáltat a gyors fejlődéshez. A Republic Group ügyfél portfoliójának túlnyomó része – banki, biztosítási, retail, real estate, edukációs és élelmiszer szektor – számára egyre sürgetőbb a digitalizáció, hiszen az a bevételeket és adott esetben a vállalatok fennmaradását is nagyban befolyásolja. Az ügynökség digitális csapatának elsődleges fókusza az, hogy az ügyfeleket a lehető legjobban támogassa a digitális átállásban.
- Hirdetés -
Digitális fronton erősített a Republic Group
|
- Hirdetés -
A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI
Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac
A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...
Ilyen autóra elég a munkáshitel
A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...
A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány
Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...
Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén
Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...
Új tablettel erősít a Honor
December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...
Minden tizedik magyar állást keres
Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...
Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez
Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...
Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n
Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...
Átalakuló streamingvilág
A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...
Újabb díjat nyert a K&H
Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...
- Hirdetés -