Digitális fronton erősített a Republic Group

Tolnay-Knefély György csatlakozott a Republic Grouphoz, a szakember digital director pozícióban dolgozik a cégnél. Az ügynökség célja, hogy a digitális tranzakció iránt mindinkább elköteleződő, széles ügyfélportfoliót a márkaépítés mellett már a közösségi elfogadottságban, a sikeres konverzióban is hatékonyabban támogassák és a nemzetközi trendeknek megfelelő, professzionális kampányokkal szolgálják ki.
A több mint egy éves interjúztatási folyamat során a Republic menedzsmentje kifejezetten arra fókuszált, hogy ügyféloldalon találja meg azt a szakembert, aki nemcsak ügynökségi projektvezetésben rendelkezik komoly tapasztalattal, hanem az ügyfélnézőpontokat és kívánalmakat is megfelelően implementálja az ügynökség rendszerébe, valamint a Republic digitális csapatát kellő szakértelemmel tudja tovább fejleszteni.
György több mint 10 évig dolgozott a Quince Amsterdam B.V. magyar leányvállalatánál, melynek 2009-től ügyvezető igazgatója volt. Korábbi ügynökségénél elsősorban olyan nemzetközi márkáknak dolgozott, mint a Samsung, Whirpool és HTC EMEA központja, a Philips EMEA és USA központja, valamint a Fiskars Europe, fókuszterületei pedig a B2B üzleti kommunikáció, retail aktiváció, digital signage, illetve az onboarding és e-learning rendszerek tervezése és kivitelezése.
György érkezésével az ügynökség digitális divíziójának részlege tovább bővül, hogy a sikeres tranzakciót biztosítsák ügyfeleiknek, valamint elindul egy átfogó, content marketing stratégiával és tartalom gyártással foglalkozó ágazat is. A Gyuris Dorka által vezetett, egyre erősödő PPC részleg és Eppel Viki által vezényelt digitális projekt menedzser csapat kiváló alapot szolgáltat a gyors fejlődéshez. A Republic Group ügyfél portfoliójának túlnyomó része – banki, biztosítási, retail, real estate, edukációs és élelmiszer szektor – számára egyre sürgetőbb a digitalizáció, hiszen az a bevételeket és adott esetben a vállalatok fennmaradását is nagyban befolyásolja. Az ügynökség digitális csapatának elsődleges fókusza az, hogy az ügyfeleket a lehető legjobban támogassa a digitális átállásban.