Már most sok százmilliárd forintos a hazai digitális piac, és rendkívül dinamikus a fejlődés ezen a területen. A BrandMania stábja bemutatja a szektor legmeghatározóbb személyiségeit. A műsor második részéből pedig az is kiderül, hogyan készülnek a nagy márkák az adatvédelmi szabályok szigorodására.
Magyarországon is rendkívül dinamikusan fejlődik a digitális szektor, folyamatosan nő részesedése a GDP-ben. A BrandMania stábja ezúttal azt mutatja be, hogy kik ennek a pályának a legfineszesebb spílerei.
Drákói szigor, 20 millió eurós bírságok jöhetnek az adatvédelem terén az új uniós előírás, a GDPR miatt. A BrandMania stábja pedig utánajárt, hogy mekkora kihívást jelent ez a nagy márkák számára.
BrandMania ma éjjel 1:05-kor az RTL Klubon, a műsor előzetesét itt nézheti meg.
Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.