- Hirdetés -

Díjat alapított a CIB Bank

|

- Hirdetés -

Kommunikációs támogatás is jár az ötmillió forintos pénzadomány mellé a CIB Bank idén alapított díjával. A Koronázatlan Hősök elismerést idén elsőként az Országos Mentőszolgálat kapja a világjárvány idején nyújtott áldozatos munkájáért.

Koronázatlan Hősök elnevezéssel alapított díjat a CIB Bank olyan szervezetek támogatására, amelyek önzetlenül segítenek az arra rászoruló embertársaiknak, közösségüknek. Az ötmillió forintos pénzjutalommal és kommunikációs támogatással járó elismerést idén az Országos Mentőszolgálat (OMSZ) kapja, amelynek dolgozói a pandémia idején kiemelten fontos szerepet töltöttek be az emberek segítésében, és erőn felül teljesítettek. A Koronázatlan Hősök díjat ez alkalommal még kiválasztás útján ítélte oda a pénzintézet, de fontolóra veszik a jövőben azt a lehetőséget is, hogy szavazás útján lehessen majd döntést hozni az elismerésben részesülő szervezetekről, kezdeményezésekről.

Az a heroikus munka, amit a mentőegységek, a mentésirányítók és az OMSZ teljes szervezete végzett a járványhullámok alatt, számokban is kifejezhető: a járvány alatt a szokásos életmentő- betegszállító és más egészségügyi feladatokon túl a covid-betegek kórházba szállításáért és a tesztelésért is feleltek, amely azt jelentette, hogy közel duplájára emelkedett az esetszámuk, azaz a szervezet munkaterhelése. Ez a teljesítmény vívta ki a CIB Bank elismerését, amelynek jeléül a pénzintézet dolgozói egy filmben köszönték meg a mentők helytállását, a CIB Bank pedig gondoskodik arról, hogy a social media felületein minél több emberhez eljusson a videó.

„Korábban én is dolgoztam önkéntes mentőként, így különösen nagy öröm és megtiszteltetés számomra, hogy elsőként az Országos Mentőszolgálatnak adhatom át a Koronázatlan Hősök díjat. A CIB Bank valamennyi munkatársa nevében köszönöm a közösségért végzett munkájukat, amelyet bankunk is igyekszik a saját anyagi és kommunikációs eszközeivel támogatni.” – nyilatkozta a Simák Pál, a CIB Bank elnök-vezérigazgatója.

„A koronavírus járvány elleni küzdelemben a frontvonalban dolgozunk. Bajtársaink eddig több mint 160 ezer fertőzésgyanús, vagy igazoltan koronavírus fertőzött betegnek nyújtottak segítséget, és több mint 1,3 millió ember járványügyi mintavételét végezték el. Ebben az időszakban a mentők különösen áldozatos munkát végeznek, amit a lakosság is érez. A CIB Bank díja a munkánk elismerését is megtestesíti, ami erőt ad nekünk ahhoz, hogy azt töretlen elkötelezettséggel folytassuk.” – ezekkel a szavakkal köszönte meg a díjat Győrfi Pál, az Országos Mentőszolgálat szóvivője. Hozzátette: Külön öröm a bajtársak számára, hogy a CIB Bank koronázatlan hősökként tekint rájuk, és hogy jelentős pénzadománnyal is támogatják a mentők munkáját.

A CIB Bank már tavaly, a világjárvány kitörésekor elindította a Koronázatlan Hősök kampányát, amelynek keretében hét önzetlenül indított, nemes társadalmi célt szolgáló kezdeményezést segített a pénzintézet a pandémia idején. A támogatott szervezetek (Zselici Rózsakert Idősek Otthonának dolgozói, Lépjünk, hogy léphessenek! Egyesület, Szülők Háza Digitális Bölcsőde, Oktondi – Egyetemisták az Online Közoktatásért csoporthoz, Call For Help, Egyesített Vészhelyzeti Állatvédelmi Rendszer, Etesd a dokit!) programonként 500 ezer forintos pénzadományban részesültek, miközben jelentős publicitást is kaptak, hiszen a bank segítségével készült és saját Facebook oldalán megosztott bemutatkozó videók többszázezer emberhez jutottak el. Az anyagi támogatással és publicitással a CIB Bank bemutatja a szervezetek mindennapjait, emellett arra ösztönzi az embereket, hogy ők is segítsék egyénileg akár a Koronázatlan Hősök, akár más közösségi összefogás munkáját.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A Miele a Mediatort választotta

2022 szeptemberétől a Mediator felel a német prémiumkategóriás háztartásieszköz-gyártó, a Miele teljeskörű magyarországi kommunikációjáért.A határozatlan időre szóló együttműködés során a full service ügynökség feladatai közé tartozik a kreatív tervezés és gyártás, a médiatervezés és...

George Clooney-val kampányol a Nespresso

A George Clooney szereplésével készült The Empty cup kampányban a Nespresso rávilágít a kockázatra, amelyet az éghajlatváltozás jelent a kávétermelő közösségekre, és a márka megerősíti hosszú távú elkötelezettségét a világ legjobb kávéinak megőrzése iránt.A...

Idén négyszer annyit repültek a magyarok, mint 2021-ben

Az idei nyáron a magyarok és a románok repültek a legtöbbet Londonba – derül ki a Kiwi.com adataiból. A csehek és szlovákok szeretnek leginkább előre tervezni, ők több mint egy hónappal az utazás előtt...

Nemzetközi meccsekkel tér vissza az NBA

Utoljára 2020. január 24-én rendeztek NBA-meccset az USA-n és Kanadán kívül, akkor a Milwaukee Bucks és a Charlotte Hornets lépett pályára Párizsban. A COVID megnehezítette az ilyen meccsek szervezését, de több mint 2,5 év...

Idén is díjazták a kutatónőket

Miért nem hatnak minden esetben az antibiotikumok és mi köze ennek a tartósítószerekhez? Hogyan juthat be a gyógyszerek nagymolekulájú hatóanyaga a gondosan védett sejtbe? Mennyivel gyorsítja a mesterséges intelligencia a gyógyszerfejlesztések hosszadalmas tesztelési folyamatait?...

Itthon is terjednek a gyerekeket veszélyeztető online kihívások

„Újabb halálos kihívás terjed a gyerekek között” – gyakori cím a médiában, de sajnos sokan nem is sejtik, hogy miről szól egy-egy virtuális kihívás és mitől veszélyes. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH)...

Így készíthetsz lélegzetelállító őszi fotókat

Vége a nyaralásnak, hűl az idő, és fokozatosan veszi fel a természet is őszi színeit. Az új évszak remek lehetőségeket biztosít arra, hogy kiránduljunk vagy utazzunk, ott pedig egyedi felvételeket készíthessünk. Akár bakancsot húzunk,...

Jobban teljesítenek a magas EQ-val rendelkező márkák

A magasabb érzelmi intelligenciát (EQ) közvetítő márkák gyorsabban nőnek versenytársaiknál, és részvényeik is jelentősen felülteljesítik a tőzsdeindexeket – derül ki a dentsu-hoz tartozó Carat médiaügynökség közelmúltban elvégzett globális kutatásából.A márka EQ-nak (MEQ) a márkák...

Még több sportot nézünk a tévében

Nőtt a sportközvetítések népszerűsége a tévénézők körében, az Altman Solon felmérése során vizsgált 8 ország mindegyikében béővült az ilyen műsorokat is nézők aránya az elmúlt két évben. Az Egyesült Királyságban, Olaszországban és Franciaországban mértek...

Kevesebb a mentalitásában stabil munkavállaló

Csökken a fluktuáció mértéke a munkaszervezetekben. Mielőtt azonban a HR osztályokon pukkanna a pezsgő, fontos látnunk az okokat, mert bár furcsán hangozhat, ez a csökkenés káros is lehet, ennek hátterében pedig a kevéssé őszinte...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Átadták a legrangosabb hazai designdíjakat

Többek között az év magyar designtermékét, az év enteriőrjét és az év márkáját díjazták az ELLE Decoration International Design Awards (EDIDA) Hungary-n. A nívós szakmai elismerést nemzetközi szinten is a design Oscar díjának tartják,...

A Miele a Mediatort választotta

2022 szeptemberétől a Mediator felel a német prémiumkategóriás háztartásieszköz-gyártó, a Miele teljeskörű magyarországi kommunikációjáért.A határozatlan időre szóló együttműködés során a full service ügynökség feladatai közé tartozik a kreatív tervezés és gyártás, a médiatervezés és...

George Clooney-val kampányol a Nespresso

A George Clooney szereplésével készült The Empty cup kampányban a Nespresso rávilágít a kockázatra, amelyet az éghajlatváltozás jelent a kávétermelő közösségekre, és a márka megerősíti hosszú távú elkötelezettségét a világ legjobb kávéinak megőrzése iránt.A...

Idén négyszer annyit repültek a magyarok, mint 2021-ben

Az idei nyáron a magyarok és a románok repültek a legtöbbet Londonba – derül ki a Kiwi.com adataiból. A csehek és szlovákok szeretnek leginkább előre tervezni, ők több mint egy hónappal az utazás előtt...

Nemzetközi meccsekkel tér vissza az NBA

Utoljára 2020. január 24-én rendeztek NBA-meccset az USA-n és Kanadán kívül, akkor a Milwaukee Bucks és a Charlotte Hornets lépett pályára Párizsban. A COVID megnehezítette az ilyen meccsek szervezését, de több mint 2,5 év...
- Hirdetés -

Don't Miss

Kevesebb a mentalitásában stabil munkavállaló

Csökken a fluktuáció mértéke a munkaszervezetekben. Mielőtt azonban a HR osztályokon pukkanna a pezsgő, fontos látnunk az okokat, mert bár furcsán hangozhat, ez a csökkenés káros is lehet, ennek hátterében pedig a kevéssé őszinte...

Felveszik a versenyt a helyi rádióadók

Mennyien hallgatják a helyi rádiókat, milyen lehetőségeik vannak a reklámpiacon ezeknek az adóknak – többek között erről is beszélt Ürge Dezső, a Helyi Rádiók Országos Egyesületének (Heroe) elnöke. - Jelenleg a teljes napi rádiós elérésnek...

Nem szabad leírni a rádiózást

A rádió népszerűsége töretlen és a reklámbevételei is folyamatosan növekedtek. Persze nem olyan ütemben, ahogy a teljes piac nőtt, ezért a teljes piaci share összességében csökkent, de a rádió messze nem a haláltusáját vívja...

Ha szabad a kezünk, vásárolunk

Most már sehol nem húzzák fel a szemöldöküket a boltosok, ha a telefonomat, netalántán az órámat érintem oda a fizetésnél a terminálhoz – mondta el Mondovics Péter az mmonline.hu-nak adott interjúban. A Mastercard marketing...
Samu Tímea

Az out-of-home-nak van egy szuperereje

A mi területünkön kreativitással és innovációval tudunk úrrá lenni a helyzeten, amelyet edukációs funkciónak is ki kell egészítenie, különösen a digitális felületeken – állítja Samu Tímea. A JCDecaux Hungary vezérigazgatója az mmonline.hu-nak adott interjúban...
- Hirdetés -

SzuperZöld

George Clooney-val kampányol a Nespresso

A George Clooney szereplésével készült The Empty cup kampányban a Nespresso rávilágít a kockázatra, amelyet az éghajlatváltozás jelent a kávétermelő közösségekre, és a márka megerősíti hosszú távú elkötelezettségét a világ legjobb kávéinak megőrzése iránt.A...

Díjat nyert a Danone Műanyag Kisokosa

A bolygónk jövője egyre égetőbb kérdés mindennapjainknak. A zöldebb megoldások kapcsán azonban nem csak a különböző szervezetekre kell számítanunk, hanem önmagunkra is, hiszen immár elengedhetetlen, hogy háztartásonként is lépéseket tegyünk a fenntarthatóságért. A Danone...

Tovább zöldült a SPAR

A SPAR Ausztria csoport országaiban (Magyarország, Észak-Olaszország, Szlovénia, Horvátország) jelentős eredményeket sikerült elérni a vállalatcsoport környezeti fenntarthatósági stratégiájának égisze alatt: az utóbbi egy év során negyedével csökkent az üvegházhatású gázkibocsátás a résztvevő országok összesített...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....