- Hirdetés -

Egyedülálló élményt ígérnek a legújabb OLED tévék

|

- Hirdetés -

A Philips TV és a hangrendszerek elismert szakértőjének számító Bowers & Wilkins ismét nyerő párosnak bizonyult. A két márka együttműködésének eredményeként született OLED+ készülékek egészen új jelentést adnak a „kiváló” szónak. Az új Philips OLED+986 és OLED+936 minden eddiginél jobb teljesítményt nyújtanak, ráadásul az OLED+936 az EISA legjobb házimozi televíziókészülékeknek járó Home Theatre TV 2021-2022 díját is elnyerte.

Akárcsak elődeik, a most megjelenő készülékek is az európai formatervezés legmagasabb fokát képviselik. Az elegáns külsőt eredeti Kvadrat szövetből, üvegből és fémből álmodták meg, a csúcsminőségű távirányító tokja pedig valódi Muirhead gyártmányú bőrből készül. A korábbi modellek tökéletesítésével az OLED+986 és az OLED+936 televízióknál a hangfalak dobozának elülső nyílását immár apró lyukú rostély védi, a dobozok teteje pedig Kvadrat szövetborítást kapott.

Mind az OLED+986, mind pedig az OLED+936 készülékek a legmodernebb, nagy teljesítményű OLED képernyőkkel vannak felszerelve, melyek bemenettől függetlenül fokozott képélességet, jobb kontrasztot és megbízhatóbb színhűséget (ideértve a bőrszínt is) biztosítanak. Ezeknek a felső kategóriás televízióknak a képe valóban borotvaéles, a néző pedig a maximálisan felhasználóbarát megoldásokat kihasználva a számára legmegfelelőbb fényerőt állíthatja be, akár éjjel, akár nappal kívánja használni a készülékét.

Nem csak maga a kép ragadja azonnal magával a nézőt. Az új készülékek az egyedülálló Philips Ambilight technológiával – a képernyő mind a négy oldalán megjelenő dinamikus fényjátékkal – otthonunkba utolérhetetlen moziélményt varázsolnak. A képkockák közti elmosódásmentes, ugyanakkor teljesen valósághű átmenetet és rendkívüli képélességet biztosító Fast Motion Clarity módot a videójátékok szerelmeseinek fejlesztették ki.

Az OLED+936 és OLED+986 televíziók páratlan hangminősége az optimalizált Bowers & Wilkins hangfalnak köszönhető, mely a jelenleg elérhető legrealisztikusabb hanghatásokat biztosítja a zavartalan televíziózáshoz.

A 65” méretben kapható, páratlan képet és korábban soha el nem ért hangminőséget garantáló OLED+986 valóban a jövő televíziója. A vállalat első osztályú anyagokból gyártott, kifinomult formatervezésű csúcsmodellje bárhol magára vonja a figyelmet, még akkor is, ha nincs bekapcsolva. Ha pedig leülünk elé, úgy fogjuk érezni magunkat, mintha a moziban lennénk.

Az OLED+986 hangminőségében a „legvájtfülűbb” felhasználó sem fog hibát találni. A készülék nemcsak tévénézés közben biztosít tökéletes hangot, hanem önálló zenelejátszó rendszerként is.

A hangfal ennél a modellnél is a televízió alá került, legfelül a kis méretű, magas hangú (tweeter) hangszóróval, mely a fő hangkimenet legapróbb részleteit is képes elkülöníteni.

A hangrendszert úgy tökéletesítették, hogy a stúdióhangzás a lehető legnagyobb térben érvényesüljön, mégpedig úgy, hogy a párbeszédek a képernyő közepe irányából érkezzenek, miközben a többi hang az egész szobát betölti a néző körül. Mindez kivételesen tiszta és nagy felbontású hangélményt nyújt, olyan mintha a moziban ülnénk. Ez a fantasztikus hangrendszer a Philips TV négyoldali Ambilight fénymegoldásával kombinálva mindenkit elvarázsol.

A 48”, 55” és 65” méretekben kapható OLED+936 kép- és hangrendszere esetében is többféle újítást alkalmaztak, melyek a korábbi modellekhez képest a piacon jelenleg elérhető legmagasabb minőséget képviseli.

Mindent egybevetve egy fokozott precizitású, kiválóan irányítható, nagy teljesítményű készülékről van szó, mely javított felbontás mellett rendkívül energikus, a képi világ és a hangzás teljességgel betölti körülöttünk a teret. A bravúros formatervezési megoldások máris meghódították a nemzetközi elektronikai magazinokat tömörítő Expert Imaging and Sound Association (EISA) tagjainak szívét, hiszen a modell elnyerte a legjobb házimozi televíziókészüléknek járó Home Theatre TV 2021-2022 díjat.

A különálló Bowers & Wilkins hangrendszer továbbra is kiszűri az összes nemkívánatos rezonanciát és kristálytiszta hangzást biztosít. A letisztult kialakítású, hajlított fémházba épített hangfal egyben a készülék asztali konzoljául is szolgál. A modell az OLED+986-hoz hasonlóan a falra is felszerelhető.

A Movie, a Game és a Personal módok használatával a televízióból és a hangrendszerből olyan együttest alakíthatunk ki, mely filmnézés, játék vagy zenehallgatás közben egyaránt tökéletes elmélyülést tesz lehetővé.

Az OLED+936 modern hangrendszere a Philips TV négyoldali Ambilight fénymegoldásával kombinálva továbbra is egyedülálló tévézési élményt nyújt.

Az OLED936 modellek 2021 őszétől lesznek elérhetőek a magyar TV piacon.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Mesterséges intelligenciával növekszik a lengyel webshop

A lengyel alapítású eobuwie.pl Közép- és Kelet-Európa egyik vezető cipő-, táska- és kiegészítő kereskedője, Magyarországon ecipo.hu márkanéven ismert. Ahogy a vállalat új piacokra terjeszkedik, úgy válik egyre összetettebbé árukészlete és választéka. A tervezési folyamatok...

Egyre többen aggódnak a digitális lábnyomuk miatt

Az európaiak 82 százalék-a szeretne véglegesen törölni valamit a 2021-es közösségi médiás posztjai közül – derül ki a Kaspersky felméréséből. A legnagyobb arányban a Z-generációs fogyasztók szeretnének levenni valamit a 2021-es posztjaik közül (86%),...

Újabb magyar városokban terjeszkedik az IKEA

A 2021-es pénzügyi év számos kihívást tartogatott a Covid–19 világjárvány miatt, az IKEA 109 milliárd forint teljes kiskereskedelmi forgalommal zárta az időszakot. Ez a megelőző évhez képest majdnem 12%-os növekedést jelent. Az online kereskedelem...

Csúcsot döntött a használtautópiac

Az előzetes adatok szerint a hazai használtautó-piacon minden eddiginél több, közel 819 ezer személygépkocsi cserélt gazdát 2021-ben. Ez az érték 3,4 százalékkal haladja meg az előző évi szintet: 2020-ban 791 ezer volt a belföldi...

Mobiljukat fizetési terminálként használhatják az UniCredit ügyfelei

A SoftPOS a dinamikusan bővülő európai piacokon és a technológiailag fejlett országokban aktív paytech vállalat, a Nexi által kifejlesztett alkalmazás, amely már az UniCredit Bank üzleti ügyfelei számára is elérhető. Az alkalmazás segítségével a...

Erősíti karitatív sorsjegyértékesítő hálózatát a Szerencsejáték Zrt.

Többéves előkészítő munkát követően biztonságosabbá, gyorsabbá és hatékonyabbá tette sorsjegyértékesítő rendszerét karitatív hálózatában a nemzeti lottótársaság. Digitális eszköz biztosításával a Szerencsejáték Zrt. Európában másodikként biztosította a hálózatban dolgozók részére, hogy online kezeljék készleteiket és...

Munkáltatói díjat nyert a Lidl

A Lidl Magyarország első alkalommal került be a Top Employer minősítéssel rendelkező vállalatok közé. A díjjal a független "Top Employers Institute" azokat a munkáltatókat ismeri el világszerte, akik kiemelkedő munkavállalói körülményeket biztosítanak.Idén a Lidl...

Fékezett a Netflix, lassan jönnek az új előfizetők

A múlt évben 18,2 millióval tudta növelni előfizetői számát a Netflix, ami nem csak 2020-as évben felmutatott bővüléshez képest komoly visszaesés, de a pandémia előtti időszakkal összevetve is. Üzleti szempontból egyébként nem volt rossz...

Így tennék biztonságosabbá az online világot

A jogellenes online termékek, szolgáltatások és tartalmak jobb kiszűrése, az óriásplatformok, például a legnagyobb közösségi felületekre vonatkozó szigorúbb szabályok, valamint a kiskorúak védelmét szolgáló előírások is szerepelnek abban az új rendeletjavaslatban, amit tegnap fogadott...

Új lehetőségeket hoz a Visa felhőalapú platformja

A Visa nemrégiben bejelentette új felhőalapú fizetéselfogadási platformját, a Visa Acceptance Cloudot (VAC), amely forradalmasítani fogja a vállalkozások számára az ügyfelektől érkező fizetések elfogadási módját. A Visa népszerű - okostelefonokat és tableteket fizetési terminállá...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Legendákkal jön a téli olimpia közvetítése

Az Eurosport platformjai lesznek a 2022 évi téli olimpiai játékok közvetítésének otthona, amelynek 107 fős szakértői gárdája több mint 80 olimpiai érmet és 26 aranyérmet számlál. A csapat páratlan betekintést és szakértelmet kínál sportrajongók...

Mesterséges intelligenciával növekszik a lengyel webshop

A lengyel alapítású eobuwie.pl Közép- és Kelet-Európa egyik vezető cipő-, táska- és kiegészítő kereskedője, Magyarországon ecipo.hu márkanéven ismert. Ahogy a vállalat új piacokra terjeszkedik, úgy válik egyre összetettebbé árukészlete és választéka. A tervezési folyamatok...

Egyre többen aggódnak a digitális lábnyomuk miatt

Az európaiak 82 százalék-a szeretne véglegesen törölni valamit a 2021-es közösségi médiás posztjai közül – derül ki a Kaspersky felméréséből. A legnagyobb arányban a Z-generációs fogyasztók szeretnének levenni valamit a 2021-es posztjaik közül (86%),...

Újabb magyar városokban terjeszkedik az IKEA

A 2021-es pénzügyi év számos kihívást tartogatott a Covid–19 világjárvány miatt, az IKEA 109 milliárd forint teljes kiskereskedelmi forgalommal zárta az időszakot. Ez a megelőző évhez képest majdnem 12%-os növekedést jelent. Az online kereskedelem...

Csúcsot döntött a használtautópiac

Az előzetes adatok szerint a hazai használtautó-piacon minden eddiginél több, közel 819 ezer személygépkocsi cserélt gazdát 2021-ben. Ez az érték 3,4 százalékkal haladja meg az előző évi szintet: 2020-ban 791 ezer volt a belföldi...
- Hirdetés -

CMO

Sokat számít a 30 éves jelenlétünk

Hársfalvi János, marketingvezető, Magyar Suzuki Zrt. - Nagyon nehéz év volt a tavalyi, a hazai piac csökkent is, közel 5 százalékkal. De a kis Suzuki elég nagyot ment. Elégedett vagy, vagy ennél is jobbra...

Fontos, hogy megmutassuk a pezsgő másik oldalát

Csomay András, marketing vezető, Törley Pezsgőpincészet   - Milyen évet zártok idén? - Ha ezt az évet jól le tudjuk hozni járványügyi szempontból, akkor nálunk a Törley Pezsgőpincészetben reményeink szerint vissza tudunk állni a COVID előtti időszakra....

A hitelesség egyre fontosabb

Sándor Gabriella, Libri-Bookline, marketing és kommunikációs igazgató fotó: Egyed Péter - A karácsony kiemelt időszaknak számít a könyvpiacon, az éves marketingbüdzsé mekkora részét költik el ilyenkor? - Az év utolsó három hónapja kereskedelmi és kommunikációs szempontból valóban...

Eljött a bátrak ideje

  Gál Judit, Danubius Hotels, marketing és kommunikációs igazgató   - Milyen év végére számítasz? Picit jobb lesz, mint a tavalyi hasonló időszak? - Össze sem hasonlíthatóak. A tavaly november olyan komoly szigorítást hozott, hogy fél évig...

A jövő év második felében lehet intenzívebb felfutás

Mocsai Zoltán, P Automobil Import Kft., marketing vezető - Mit tippelsz, milyen év lesz 2021 az autópiacon? Tavaly 128 000 új személyautót helyeztek forgalomba, idén kevesebb lesz? - Egy alapvetően felemás év az idei. Az év...
- Hirdetés -

SzuperZöld

A legfenntarthatóbbak között a Schneider Electric

Ismét bekerült a legjobbak közé a Schneider Electric a Corporate Knights által évente összeállított, a legfenntarthatóbb módon működő vállalatokat felsoroló Global 100-as listán.A kanadai média- és kutatócég minden évben több mint 6900 vállalatot vizsgál...

Mesterséges intelligenciával segíti a vízgazdálkodást a Microsoft

A szennyvízkezelés során egy új Microsoft fejlesztés révén előre jelezhető a víz mennyiségének és ezzel a minőségének hirtelen megváltozása. A Microsoft mesterséges intelligenciát alkalmazó megoldását a hazai központú, biológiai víztisztító rendszereket fejlesztő Organica Water...

Fenntartható projektben az Airbus

Az Airbus szándéknyilatkozatot írt alá Csengtu városával és a Tarmac Aerosave vállalattal Kína első fenntartható, „életciklus” szolgáltatási központjának létrehozására. A megállapodás részeként a cégek a repülőgépek parkoltatása és tárolása mellett karbantartási, felújítási, átalakítási, szétbontási...

DATA