A Budapest Bank nyerte el a „Legjobb Ügyfélélmény Projekt 2018 Különdíjat” a DEVELOR Tanácsadó Zrt. évente meghirdetett díjprogramja keretében. Az elismerést a bank átfogó ügyfélélmény stratégiájának köszönheti, amely az elmúlt években nagyban hozzájárult az elégedettség növekedéséhez a pénzintézet ügyfelei és munkavállalói körében. A jövőben is komoly hangsúlyt fektetnek az ügyfélkiszolgálás továbbfejlesztésére, amelyet a fenntartható siker egyik zálogának tekintenek.
A Budapest Bank három éve elindított ügyfélélmény programját díjazta a DEVELOR Tanácsadó Zrt., amely évről évre innovativitásuk és ügyfélélményre gyakorolt, mérhető pozitív hatásuk alapján ismeri el hazai vállalatok projektjeit.
A Budapest Bank 2016-tól stratégiai fókuszként kezeli az ügyfél-elégedettség növelését és az ügyfélközpontú vállalati kultúra kiépítését. Ennek érdekében számos projekt valósult meg, többek között az ügyfelek banki szolgáltatásokkal kapcsolatos igényeinek és fájó pontjainak feltérképezése, megfelelő válaszlépések bevezetése, a fióki és telefonos munkatársak ügyfélélmény fókuszú képzése, illetve az ügyfélélményhez kapcsolódó munkatársi díjazási rendszer kialakítása. Ezen túl kiemelt figyelmet fordítottak a munkatársakra, hiszen az ő elégedettségük és ügyfélbarát szemléletük nélkül nem lehetséges a banki ügyfelek lojalitását és elégedettségét magas szinten tartani. A vezetői szemléletformálás érdekében több alkalommal szerveztek képzési napokat, amelyek a Pillangóhatás Élménynap nevet kapták. Az elnevezés arra az elvre utal, ami szerint egyetlen apró cselekedet is óriási hatással bírhat akár egy nagyobb szervezet egészére.
A bank a fentieken túl is számos fejlesztéssel segítette elő a gyors és kényelmes ügyintézést, az ügyfélélmény növelését az elmúlt években. Ezek közül hatásában kiemelkedik a mobilfizetés bevezetése és a mobilalkalmazás folyamatos megújítása, valamint a Budapest Internetbank megújítása, hiszen az ügyfelek a digitalizáció terén is folyamatosan növekvő elvárásokat támasztanak a szolgáltatók felé.