Az aranyszobrot kapott a Noguchi a NaturAqua számára fejlesztett koraszülött-támogató program Társadalmi kapcsolatok kategóriában, ezüstöt pedig az LG OLED televízióinak bemutatása a Termékbevezetések között.
Magyarországon minden tizedik csecsemő koraszülöttként jön világra. Az idő előtt született kisbabákat az ország 29 Perinatális Intenzív Centrumában (PIC) látják el. Az itt dolgozó orvosok és nővérek rendkívüli elhivatottsága mellett sajnos több helyen is jellemző a forráshiány. A Noguchi javaslatára ezért döntött úgy a NaturAqua, hogy a Koraszülöttekért Országos Egyesület bevonásával egy hároméves projektben adományokkal és célzott kommunikációval segíti a PIC-ek működését. A 2016-ban indult programot most Arany Stevie díjjal tüntette ki a nemzetközi zsűri, ezzel a világ legjobb kampányának választotta a Társadalmi kapcsolatok kategóriában.
Tavaly nyáron a Noguchi a budapesti Lumas Galériában, ismert nemzetközi festő- és fotóművészek képei között mutatta be az LG legújabb OLED TV-portfólióját, amelynek legfontosabb darabja a papírvékony Signature OLED W7 televízió volt. A bemutatón részt vevő újságírókat és bloggereket egy különleges tárlatvezetésre invitálták, ahol a galéria új művei között rejtették el a falra képként felfüggesztett készüléket. A galéria saját nyári kiállítási anyagába is befogadta a televíziót. Az ötlet Ezüst Stevie díjat ért a Termékbevezetés kategóriában.
Az International Business Awards, más néven Stevie Awards 2002 óta díjazza a világ legjobb vállalkozásait, vezetőit, illetve marketing- és PR-kampányait. A Noguchi eddig két arany-, négy ezüst- és két bronzdíjat nyert a világversenyen.