Egy aranyat és egy különdíjat is nyert a K&H: üzletet ide! program a Kreatív B2B Awardon. A Kreatív szaklap által másodszor meghirdetetett kommunikációs versenyen a tavalyi év legjobb B2B kommunikációs kampányait ismerték el.
Aranyat nyert Új termék, szolgáltatás kategóriában a K&H Bank tavaly szeptemberben indított K&H: üzletet ide! programja a Kreatív b2b kommunikációs versenyen. A K&H: üzletet ide! programmal a magyar piacon elsőként olyan szolgáltatást vezetett be a pénzintézet, mely a valós piaci igények feltérképezésével és a lakosság aktív részvételével egyedülálló módon segíti a kis- és középvállalkozások indulását és fejlődését, így teremtve igazi értéket a vállalkozók és magánszemélyek számára.
Az integrált kommunikációs kampánystratégiában ennek megfelelően két szakaszt különített el egymástól a pénzintézet: egy lakossági igényfelmérésre fókuszálót, és egy, a vállalkozókkal történő együttműködésre koncentráló második szakaszt. Mindkét kommunikációs időszak alappillére a K&H: üzletet ide! microsite volt, amely az összekötő platform szerepét töltötte be a lakosság és a kkv-k között. A microsite-on a lakosság be tudta jelölni, hogy saját környezetében milyen típusú üzlet hiányzik. Nemcsak új üzletet lehetett megjelölni, de mások által bejelölt ötletekre is lehetett szavazni – írja közleményében a K&H.
Mindkét fázisban – követve a célcsoportok médiafogyasztási szokásait – a domináns TV jelenlét mellett az online térben zajló, microsite-ra való forgalomterelés is kiemelkedő fontosságú volt. Emellett nagy jelentőséggel bírtak az egyéb, kiegészítő kommunikációs eszközök is: pódiumautó, Youtube werkfilm és vírusvideó, épületháló, bicilight, POS anyagok, hostess promóciók és ingyenesen igényelhető kutatások mind a program sikerességét segítették.