- Hirdetés -

Díjazták a legjobb blogokat

|

A Cosmopolitan Blogger Award 2017 nyertesei a Fifty Pairs of Shoes, a Chloe From The Woods, a Blogozine, az 5 hozzávaló, a The Sparkling Blueberry és Inez Hilda Papp lettek, míg az Év influencerének járó díjat Kulcsár Edinának ítélték az olvasók. Az elismeréseket a Cosmopolitan Blogger Dayen vették át a nyertesek.

 

A 20 éves Cosmopolitan negyedik alkalommal rendezte meg az ország legnagyobb blogger konferenciáját, a Cosmopolitan Blogger Dayt, amelyen közel 500-an vettek részt. Az esemény egyik fénypontja a Cosmopolitan Blogger Award 2017 eredményhirdetése volt, ahol végre kiderült, idén kik bizonyultak a legeredményesebb bloggereknek és vloggereknek.

 

A beérkező 300 pályázatot szakmai zsűri bírálta el, amelynek tagjai Sabján Johanna, a Cosmopolitan főszerkesztője, Faix Csaba, a Prezi kommunikációs vezetője, Farkas Dániel, youtube-szakértő, Gönczi Petra, content specialist és Szabó Gergő, a Special Effects Media társalapítója voltak. Az ő döntésük alapján 2017-ben Az év divatbloggere a Fifty Pairs of Shoes, Az év beautybloggere a The Sparkling Blueberry, Az év vloggere Chloe From The Woods, Az év bloggere az 5 hozzávaló, Az év felfedezettje pedig a Blogozine lett. A közönség kedvence díjat az olvasók Inez Hilda Pappnak ítélték oda. A verseny ebben az évben egy új kategóriával is bővült: Az év influencere címet Kulcsár Edina kapta az olvasói szavazatok alapján, aki a 20 magyar véleményvezér közül a legtöbb voksot kapta.

 

„A zsűrinek idén sem volt egyszerű dolga, hiszen minden évben egyre színvonalasabb blogokkal találkozunk. Persze nagyon jó érzés nyomon követni, hogy a hazai blogok milyen ütemben fejlődnek. Bízom benne, hogy ehhez a Cosmopolitan Blogger Day informatív előadásai révén mi is hozzá tudunk járulni” – nyilatkozta Sabján Johanna, a Cosmopolitan Magyarország főszerkesztője.

 

Az egész napos eseményen a díjátadó gála mellett a résztvevők ezúttal is izgalmas előadásokon vehettek részt. „Minden évben arra törekszünk a konferencia programjának összeállításakor, hogy az előadások valóban hasznos tanácsokkal és információkkal lássák el a bloggereket, attól függetlenül, hogy rutinosak, vagy az indulás előtt állnak.” – tette hozzá a lap főszerkesztője.

 

A magazin előzetes felmérése alapján leginkább a videógyártás foglalkoztatja a hazai bloggerszcénát, így főképp ezen témák köré épült az idei konferencia tematikája. Előadott többek között Szabó Gergő, a Special Effects Media társalapítója, aki a YouTube blogon belüli használatáról beszélt. Továbbá a legismertebb vloggerek, PamKutya és Kiss Imre youtuber 10 pontban összegezték a videózás során tapasztalt leghasznosabb tudnivalókat. A képernyőn való megjelenésről az RTL Klub kreatív producere, Schiwert-Takács László látta el tippekkel a közönséget. A videózáshoz ugyanakkor nélkülözhetetlen a megfelelő beszédtechnika elsajátítása is. Dr. Újszászi Bogár László, a Corvinus Egyetem retorika tanára és Alexy Vivien blogger hasznos példákon keresztül szemléltették, hogyan beszéljünk hibátlanul vlogolás közben. Ezen kívül még számos gyakorlati és személyes tapasztalatokon alapuló, nagy márkák képviselőinek hasznos tippjeivel fűszerezett előadásokat hallgathatott végig a közönség.

 

Az esemény házigazdája Steiner Kristóf volt, akihez a tavalyi évhez hasonlóan csinos társműsorvezető hölgyek csatlakoztak a Cosmopolitan Blogger Award 2016 győzteseinek személyében.

 

A Cosmopolitan Blogger Award 2017 pályázat kategóriái és nyertesei:

Az év bloggere · 5 hozzávaló

Az év vloggere · Chloe From The Woods

Az év felfedezettje · Blogozine

Az év divatbloggere · Fifty Pairs of Shoes

Az év beautybloggere · The Sparkling Blueberry

A közönség kedvence · Papp Inez Hilda

Az év influencere · Kulcsár Edina

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

No-code és low-code eszközök hatása a marketingre

A mai digitális környezetben, ahol létfontosságú, hogy lépést tartsunk az innováció sebességével, óriási nyomás alatt állunk, hogy gyorsan és hatékonyan indítsunk kampányokat és digitális élményeket, amelyek rezonálnak a vevőinkkel. A mesterséges intelligencia (MI) és a...

Agency People of the Year: összeállt a shortlist

Kiderült, hogy kik kerültek shortlistre a brit Campaign magazin egyik legnívósabb díja, az Agency People of the Year hazai versenyén. A díj a média- és non-média ügynökségek legkiválóbb szakembereinek nyújt lehetőséget, hogy kategóriájuk egyedüli...

Új vezetővel folytatja a Coca-Cola HBC

Békefi László nemzetközi kinevezését követően 2024.december 1-től a 29 országot felölelő Coca-Cola HBC vállalatcsoport kávé üzletágának igazgatójaként folytatja pályafutását. A Coca-Cola HBC Magyarország ügyvezető igazgatói feladatait Kovács Ágnes veszi át. A vállalaton kívülről érkező...

Az ESG elsősorban kommunikációs kérdés

Az ESG hamarosan a kisebb vállalkozásokra is jelentős kötelezettségeket ró majd, ami sok más mellett a belső kommunikáció terén is új és összetett kihívásokat hoz magával. A feladat nehezen oldható meg átfogó, minden dolgozót...

A félelem és a kapzsiság irányítja a kriptopiacot

A befektetői hangulat jelentősen befolyásolja a kriptovaluták értékét a metaverzum kriptopiacán visszaeséskor – derül ki a Budapesti Corvinus Egyetem új kutatásából.A Google "kriptovaluta" szóra vonatkozó kereséseit használta fel a befektetők kriptovaluta-piacra irányuló figyelmének mérésére...

Kiderült, mire vágynak a magyar munkavállalók

A fizetés, a munka „szerethetősége”, valamint az emberi kapcsolatok határozzák meg leginkább, hogy jól érezzük-e magunkat egy munkahelyen – ez is kiderül a CIB Bank megbízásából készített reprezentatív felmérésből, amelyben arra voltak kíváncsiak, a...

Átalakulóban a munkaerőpiac

A Process Solutions (PS) friss kutatása jelentős átalakulásokat tárt fel a hazai munkaerőpiacon az elmúlt öt év során a fluktuáció és a munkahelyi létszámok dinamikájáról. A 2019 és 2024 közötti időszakot vizsgálva a felmérésből...

Égetik a pénzt a magyar webshopok

Egy friss kutatás szerint a hazai webshopok jelentős része olyan alapvető online marketing hiányosságokkal küzd, hogy esélyük sincs felvenni a versenyt a nemzetközi piacokon. A webshopoknak több, mint fele nem méri eredményeit, nem gondolkodik...

Erős hónapot zárt az ingatlanpiac

2024 novemberében, országosan 11 277 lakóingatlan cserélt tulajdonost, valamint 100 milliárd forint szerződéses összegű lakáscélú jelzáloghitel realizálódott – derül ki a Duna House adataiból.A 2024-es év második legerősebb hónapját zárta novemberben a hazai ingatlanpiac....

Így alakulhat idén az év végi bónusz

Elsősorban a munkaerő-megtartásra, másodsorban jövőbeli motivációra fókuszálnak az év végi bónusz kiszabásakor a vállalatok. Az év végi bónuszok kérdése minden munkavállalót és munkáltatót élénken foglalkoztat, melynek mértéke és formája nemcsak az alkalmazottak elégedettségére, hanem...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Lengyel vezető a dentsu új régiójánál

A dentsu globális kreatív-, marketing- és médiaügynökségi hálózatának EMEA régiós vezetése bejelentette a DACH (Németország, Ausztria, Svájc) és a CEE (Közép-Kelet-Európa) piaci területek összevonását egy új, egységes Közép-Európa régió formájában. Az új Közép-Európa klaszter...

No-code és low-code eszközök hatása a marketingre

A mai digitális környezetben, ahol létfontosságú, hogy lépést tartsunk az innováció sebességével, óriási nyomás alatt állunk, hogy gyorsan és hatékonyan indítsunk kampányokat és digitális élményeket, amelyek rezonálnak a vevőinkkel. A mesterséges intelligencia (MI) és a...

Agency People of the Year: összeállt a shortlist

Kiderült, hogy kik kerültek shortlistre a brit Campaign magazin egyik legnívósabb díja, az Agency People of the Year hazai versenyén. A díj a média- és non-média ügynökségek legkiválóbb szakembereinek nyújt lehetőséget, hogy kategóriájuk egyedüli...

Új vezetővel folytatja a Coca-Cola HBC

Békefi László nemzetközi kinevezését követően 2024.december 1-től a 29 országot felölelő Coca-Cola HBC vállalatcsoport kávé üzletágának igazgatójaként folytatja pályafutását. A Coca-Cola HBC Magyarország ügyvezető igazgatói feladatait Kovács Ágnes veszi át. A vállalaton kívülről érkező...

Az ESG elsősorban kommunikációs kérdés

Az ESG hamarosan a kisebb vállalkozásokra is jelentős kötelezettségeket ró majd, ami sok más mellett a belső kommunikáció terén is új és összetett kihívásokat hoz magával. A feladat nehezen oldható meg átfogó, minden dolgozót...

Don't Miss

Lengyel vezető a dentsu új régiójánál

A dentsu globális kreatív-, marketing- és médiaügynökségi hálózatának EMEA régiós vezetése bejelentette a DACH (Németország, Ausztria, Svájc) és a CEE (Közép-Kelet-Európa) piaci területek összevonását egy új, egységes Közép-Európa régió formájában. Az új Közép-Európa klaszter...

Logó és arculattervezést segítő könyvet adott ki a [brandguide]

Megjelent a legújabb logó- és arculattervezés témájú szakkönyv a kiadásában. Egy szokatlan és egyedi formátumban: feltett kérdésekkel segíti a könyv a logó- és arculattervezés folyamatát. A könyv nem csak szorosan szakmabeliekhez szól, hanem...

A hazai kortárs művészet előtt tiszteleg az ACG

Idén ünnepli 20. születésnapját a hazai kreatív szektor megkerülhetetlen szereplője, az ACG. Az évforduló apropóján az ügynökség egy egyedülálló kiadványban, az ACG TWENTY Bookazine-ban tiszteleg azon hazai kortárs alkotók előtt, akik munkásságából az elmúlt...

A tudatos teremtésről írt könyvet Lakatos Zsófia

„Éld az álmod!” a címe Lakatos Zsófia új könyvének, amely egy egészen különleges témáról, a tudatos gondolkodásról, tervezésről, teremtésről szól. Az ismert pr-szakember szerint az üzleti világban egyre nagyobb szükség van a mentális jólétre,...

Megjelent Ferling József új könyve

Ferling József legújabb könyvében egy különleges világba hívja magával olvasóit: üzletembereket, cégvezetőket, PR, és marketingszakembereket. Mindenkit, aki a hitelességét megőrizve szeretne láthatóságot és reflektorfényt kapni ebben az információkkal telített világban.A hírnév millió apró, egymáshoz...