- Hirdetés -

Díjazták a legjobb sajtófotósokat

|

- Hirdetés -

Balázs Attila (MTI/MTVA) nyerte a 35. Magyar Sajtófotó Pályázat nagydíját A maguk közé Down-szindrómás iskolásokat befogadó osztályközösség című sorozatával, az André Kertész Nagydíjat pedig Szekeres Máté (MSZSZ/Verse) kapta Vesebeteg című sorozatáért. A MÚOSZ által kiírt pályázatra idén 234-en pályáztak sikeresen 6259 munkával, a díjazott képekből március 27-én a Capa Központban nyílik kiállítás.

 

 

 

kollekcióért járó Munkácsi Márton-díjjal Móricz-Sabján Simont (Népszabadság/Világgazdaság) jutalmazták. A megyékben dolgozó legjobb teljesítményt nyújtó fotóriporter Mártonfai Dénes (Tolnai Népújság), a 30 év alatti legjobb teljesítményt nyújtó fotográfus pedig Sivák Zsófia lett – derül ki az MTI beszámolójából.

 

Bánkuti András, a Magyar Újságírók Országos Szövetsége Fotóriporterek Szakosztályának elnöke az eredményhirdetés előtt felidézte, hogy a pályázat és az ahhoz kapcsolódó kiállítás 35 évvel ezelőtti indulásakor egyfajta “másodlagos nyilvánosságot” jelentett a szocialista Magyarországon, hiszen itt sok olyan felvétellel is találkozhatott a közönség, amely nyomtatásban nem jelenhetett meg.

 

Szlukovényi Tamás, a nemzetközi zsűri elnöke elmondta: mára az okostelefonok elterjedésével “mindenki fotóssá vált”, az ilyen pályázatok és kiállítások azonban felhívják a figyelmet a minőségre is. A szakember méltatta a beérkezett képanyag magas minőségét, külön kiemelve Balázs Attila nagydíjas munkáját, valamint a szép számú vidéki és 30 éven aluli pályázót.

 

Balogh Zoltán (MTI/MTVA) első díjat érdemelt ki a Hír-, eseményfotó (egyedi), valamint a Képriport (sorozat) kategóriákban is, Stiller Ákos (HVG) pedig az Emberábrázolás – portré (egyedi) és az Emberábrázolás – portré (sorozat) kategóriák élén végzett.

 

A Művészet – műalkotás vagy művészeti tevékenység ábrázolása fotóriporteri eszközökkel (egyedi) kategória első díjával Kállai Mártont (Szabad Föld) tüntették ki, míg a Művészet (sorozat) kategória legjobbjának Kaszás Tamás (Fidelio Média Kft.) pályamunkáját választották.

 

Szalmás Péter (Népszava/MOB) a Sport (egyedi) kategória első helyezettje lett, a Sport (sorozat) kategória első díját pedig Mártonfai Dénes (Tolnai Népújság) veheti át.

 

A Természet és tudomány (egyedi) kategória legjobb munkájának ifj. Lőrincz Ferenc (Arker Stúdió Kft.) felvételét választotta a zsűri, a Természet és tudomány (sorozat) első díjasa Tökölyi Csaba (szabadúszó) lett.

 

A Társadalomábrázolás, dokumentarista fotográfia (egyedi) kategória élére Móricz-Sabján Simont (Népszabadság/Világgazdaság) sorolták, a Társadalomábrázolás (sorozat) kategória első díjával pedig Sivák Zsófiát jutalmazták.

 

A MÚOSZ által kiírt Magyar Sajtófotó Pályázatra idén 234-en pályáztak sikeresen 6259 munkával; a díjazott képekből március 27-én a Capa Központban nyílik kiállítás.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Lokális tartalmakkal bővül a Viber

A Plus Creative Agency a Viber új együttműködő partnere a Viber mintegy 1 millió tagot számláló hivatalos magyar közösségének helyi tartalmakkal való ellátásában. 2021 áprilisában a Viber és a Plus Creative úgy döntött, hogy szoros...

A büdzsé nem fontosabb a munkahelyeknél

Horváth Magyary NóraK&H Csoport, kommunikációs ügyvezető igazgató - Van olyan dolog, amit ebben az időszakban biztosan megtanult minden marketing-döntéshozó?- Nincs az a marketingbüdzsé, amiből ne lehetne valamit csinálni, nincs az a marketingbüdzsé, amifontosabb a kollégák...

Hetvenmilliós támogatást kapnak a közösségi tévék és rádiók

Tizenkilenc közösségi televízió, rádió és kisközösségi rádió közel 70 millió forintot kap műszaki fejlesztésekre a Médiatanács döntésének köszönhetően. A közösségi médiaszolgáltatók támogatására kiírt műszaki pályázat idei első fordulójában a nyertesek összesen 69,78 millió forintot fordíthatnak...

VR szemüveggel segíti a gyermekek gyógyulását a Vodafone

Fontos mérföldkőhöz érkezett a Vodafone VR program: immár a Bethesda Gyermekkórház égési és sebészeti osztályain is tesztelik a VR szemüvegeket és az azokon található virtuális kalandjátékot. Ezzel újabb felhasználási területekre terjesztik ki a programot:...

Magasra tette a lécet a K&H

Magyarországon az első pénzintézetként idén eléri a karbonsemlegességet a K&H. Mindez összhangban van anyavállalatának, a belga KBC Csoport minden országra kiterjedő, csoportszintű fenntarthatósági stratégiájával. A következő lépés, hogy kialakítsák finanszírozási tevékenységük társadalmi és gazdasági...

Duplázott a lakáspiac

A lakóingatlan-piac számos meglepetést tartogatott az idei évben: míg januárban a legfőbb kérdés az volt, hogy meddig csökkenhetnek az árak, ősszel már ismét azt kellett latolgatni, hogy meddig drágulhatnak még az ingatlanok. A folyamat...

Díjazták a Lidl fenntarthatósági törekvéseit

Fenntarthatóság Szimbóluma díjjal jutalmazták a Lidl Magyarország környezeti és társadalmi fenntarthatósági törekvéseit, valamint fenntartható termékfejlesztéseit. A verseny célja, hogy minden évben bemutassák azokat a programokat, amelyek pozitív példaként állhatnak mind a piaci szereplők, mind...
rádió mikrofon

Újabb rádiós döntéseket hozott a Médiatanács

Székesfehérváron és Kiskőrösön is frekvenciát nyert a Katolikus Rádió, Nyíregyházán és Gyöngyösön pedig újabb pályázatok indulnak. A Médiatanács nyertest hirdetett a Székesfehérvár 96,1 MHz és a Kiskőrös 91,7 MHz helyi frekvenciák közösségi jellegű használatára...

Idén Nyíregyháza lett a Marketing Fővárosa

Nyíregyháza nyerte el a Marketing Fővárosa 2021 címet a Magyar Marketing Szövetség és a Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézete által idén már hetedik alkalommal meghirdetett Városmarketing Gyémánt Díj pályázaton, amelynek díjátadóját a Marketing...

Rekordot döntött a Hypewriter

Minden eddiginél többen, 38 országból 450-en jelentkeztek az idén harmadik alkalommal meghirdetett Hypewriter nemzetközi sorozatötlet pályázatra. A nyolc legizgalmasabb pályamű alkotója október 5-én pitchfórumon mutathatja be sorozatötletét, a nyertes 10.000 euróval lesz gazdagabb, pályaművéből...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Reklámozás és korhatáros műsorok jelzése miatt vizsgálódik a Médiatanács

Az RTL Klub és a Duna televízió műsorait kifogásoló bejelentések alaptalannak bizonyultak, a Kölcsey TV, a Somony TV és a hatoscsatorna ellen viszont eljárást indított a Médiatanács. Nem indít eljárást a testület egy júliusban a...

Lokális tartalmakkal bővül a Viber

A Plus Creative Agency a Viber új együttműködő partnere a Viber mintegy 1 millió tagot számláló hivatalos magyar közösségének helyi tartalmakkal való ellátásában. 2021 áprilisában a Viber és a Plus Creative úgy döntött, hogy szoros...

A büdzsé nem fontosabb a munkahelyeknél

Horváth Magyary NóraK&H Csoport, kommunikációs ügyvezető igazgató - Van olyan dolog, amit ebben az időszakban biztosan megtanult minden marketing-döntéshozó?- Nincs az a marketingbüdzsé, amiből ne lehetne valamit csinálni, nincs az a marketingbüdzsé, amifontosabb a kollégák...

Hetvenmilliós támogatást kapnak a közösségi tévék és rádiók

Tizenkilenc közösségi televízió, rádió és kisközösségi rádió közel 70 millió forintot kap műszaki fejlesztésekre a Médiatanács döntésének köszönhetően. A közösségi médiaszolgáltatók támogatására kiírt műszaki pályázat idei első fordulójában a nyertesek összesen 69,78 millió forintot fordíthatnak...

VR szemüveggel segíti a gyermekek gyógyulását a Vodafone

Fontos mérföldkőhöz érkezett a Vodafone VR program: immár a Bethesda Gyermekkórház égési és sebészeti osztályain is tesztelik a VR szemüvegeket és az azokon található virtuális kalandjátékot. Ezzel újabb felhasználási területekre terjesztik ki a programot:...
- Hirdetés -

CMO

A büdzsé nem fontosabb a munkahelyeknél

Horváth Magyary NóraK&H Csoport, kommunikációs ügyvezető igazgató - Van olyan dolog, amit ebben az időszakban biztosan megtanult minden marketing-döntéshozó?- Nincs az a marketingbüdzsé, amiből ne lehetne valamit csinálni, nincs az a marketingbüdzsé, amifontosabb a kollégák...

Emberi értékek és egymásra figyelés

Bánhegyi Zsófia Szerencsejáték Zrt., marketing- és kommunikációs igazgató   - Mi az a 3 dolog, amit ajánlana most egy fiatal marketinges diáknak, aki szeretne igazán jó marketinges lenni 10 év múlva? - Mindenképpen próbálja ki magát és...
Szabó Béla

Növekvő stratégiai tudás

Szabó Béla Magyar Telekom, márka- és lakossági kommunikációs igazgató – Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? – Rengeteg mindenre: a purpose alapú működésünk és stratégiánk mind üzletileg, mind márkaépítés szempontjából kiemelkedően teljesített. Olyannyira, hogy több márkát...