- Hirdetés -

Díjeső az LG-nél

|

- Hirdetés -

Az amerikai Szórakoztatóelektronikai Szövetség (Consumer Technology Association, CTA) számos innovációs díjjal ismerte el a hamarosan induló 2018-as CES fogyasztói elektronikai vásár alkalmából az LG Electronics (LG) úttörő technológiai és formatervezési innovációit. Ezen belül a legtöbb elismerést a dél-koreai vállalat 2018 januárjában bemutatandó új OLED televíziói és okoshűtői érdemelték ki.
Az LG OLED TV-i, háztartási készülékei és zászlóshajó okostelefonjai immár hatodik egymást követő évben nyerik el a világ legnagyobb fogyasztói elektronikai vásárán, a CES-en bemutatott leginnovatívabb termékeknek kijáró, az iparág szakértői által odaítélt innovációs díjat. A vállalat 12. alkalommal érdemelte ki az iparág legrangosabb elismerésének számító, a legjobb innovációnak járó díjat (Best of Innovations Award) is, amelyet egy új, egyedülálló, a jövő évi rendezvényen bemutatandó termékének ítélt oda a zsűri.
A dél-koreai vállalat teljesítményét ezúttal nyolc olyan kategóriában ismerték el, amelyet igen éles iparági verseny jellemez:

  • háztartási gépek,
  • otthoni audio- és videoeszközök,
  • mobiltelefonok, a mobiltelefon-kiegészítők,
  • kijelzők,
  • okosotthonok,
  • digitális képalkotás,
  • számítógépes perifériák,
  • beágyazott technológiák

A díjnyertes készülékek között az LG SmartThinQ™ okosotthon-technológiával felvértezett Door-in-Door® hűtőszekrényei, valamint a tökéletes fekete és a még szélesebb színskála megjelenítése mellett a legnagyobb betekintési szöget kínáló OLED televíziói több elismerést is begyűjtöttek. Szintén a díjazottak között van az LG új mosó-szárító gépe, egy továbbfejlesztett videóprojektor, több 4K UHD okostévé és számos más termék, amelyeket a 2018-as CES-en mutatnak majd be.
A CTA által támogatott és az Amerikai Ipari Formatervezők Szövetsége (Industrial Designers Society of America) által jóváhagyott CES innovációs díjakat minden évben egy elismert ipari formatervezőkből, mérnökökből és szakújságírókból álló bizottság ítéli oda, ráirányítva a figyelmet a mérnöki munka, a formatervezés és a technológia termékfejlesztésben testet öltő újdonságaira. Ez a testület olyan különböző szempontok alapján hozza meg a döntését, amelyek a felhasználói értéket és az esztétikai szempontokat éppúgy felölelik, mint azt, hogy az adott termék mennyiben képvisel innovatív formavilágot és mennyiben járul hozzá a fogyasztó életminőségéhez.
A 2018-as CES innovációs díjait elnyert LG-termékek listáját a vállalat sajtótájékoztatóján teszik majd közzé 2017. január 8-án, 8:00 órakor, Las Vegasban.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Szakmai videósorozatot indított az Uniomedia

A kedden és csütörtökönként jelentkező adásokban az ügynökség munkatársai a saját területüket érintő tanácsaikat, tapasztalataikat és tippjeiket osztják meg az érdeklődőkkel. Az Uniomedia első, saját gyártású szakmai videósorozatának első epizódja szeptember 21-én debütált a világ...

A neten is hódítanak az e-autók

Egyre népszerűbbek hazánkban az elektromos autók, köszönhető ez a növekvő környezettudatosságnak, állami támogatásoknak és az egyre nagyobb töltő hálózatnak is. A SentiOne e-autó Social Indexe szerint idén eddig 114 000 alkalommal beszélgettek az internetezők...

Idén újra megrendezik a közösségi média fesztivált

Az év közösségi média eseményén és díjátadóján idén már YouTubberek, Insta sztárok és Twitch gamerek is képviseltetik magukat a TikTokkerek mellett. A mintegy 60 közönségtalálkozón, valamint a koncerteken és szórakoztató programokon túl az is...

450 milliárd forint tűnt el a marketingágazatból

A koronavírus-járvány a gazdaság egészére, így a marketing- és kreatívszektorra, az ezen a területen működő vállalkozásokra is hatással volt. A szektorban és a kiegészítő területein 2020-ban összesen több mint 13 ezer állás szűnt meg...

Csúcsot döntött a műszaki cikkek piaca

A műszaki elektronikai cikkek (TCG) globális piacának értéke - Észak-Amerika nélkül - rekordot jelentő 26 százalékkal, 433 milliárd dollárra nőtt 2021 első félévében az előző év azonos időszakához képest. A 2020 második félévében elért...

Csatlakozott a Mastercard programjához az OTP

A magyar bankok közül elsőként az OTP Bank csatlakozott a Mastercard Priceless Planet Koalícióhoz, egy olyan globális kezdeményezéshez, melynek célja, hogy öt év alatt 100 millió fa ültetésével járuljon hozzá a klímaváltozás elleni küzdelemhez....

Példátlan helyzetet hozott az átigazolási szezon

A futballtörténelem során még sosem történt olyan, mint az idei nyári átigazolási szezonban, hogy a világ két legjobb és legértékesebb játékosa, Messi és Cristiano Ronaldo egyszerre váltson klubot. Ráadásul az argentin világsztár ingyen költözött...

Többezer program lesz a Kutatók éjszakáján

Országszerte csaknem 50 városban 112 intézmény több mint 2100 programot - mások mellett szórakoztató előadásokat, kísérleteket, bemutatókat, laborbejárásokat - kínál pénteken és szombaton a Kutatók éjszakáján. A Kutatók éjszakája idén először nem nyert EU-s támogatást,...

A Republic Grouppal kampányol a Blikk

A Blikk új őszi kampányában, amit a Republic Group készített, milliókat nyerhetünk, ha a megfelelő pénzfürtöt kaparjuk le. Az ügynökség feladata a kreatív koncepció megtervezése és egy különleges kollázsfilm elkészítése volt, melyben valós fotókból...

Tovább nőtt az Oracle bevétele

A teljes negyedéves bevétel az előző évhez képest 4 százalékkal, 9,7 milliárd dollárra nőtt. A felhőszolgáltatásokból és licenctámogatásból származó bevételek 6 százalékkal 7,4 milliárd dollárra emelkedtek. A felhős és telepített új licenc értékesítés 8...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Ők is előadnak az idei BrandFestivalon

Gardrób-pszichológus és Afrika-imádó ötletforradalmár is előad majd az idei BrandFestivalon. Az esemény programjának célja bemutatni a Viselkedéstudomány irányait, jelenségeit a nemzetközi szinten jegyzett „sztárelőadók” és a hazai „vállalatvezetők” társaságában, interkulturális közegben. Idén megosztja gondolatait többek...

Szakmai videósorozatot indított az Uniomedia

A kedden és csütörtökönként jelentkező adásokban az ügynökség munkatársai a saját területüket érintő tanácsaikat, tapasztalataikat és tippjeiket osztják meg az érdeklődőkkel. Az Uniomedia első, saját gyártású szakmai videósorozatának első epizódja szeptember 21-én debütált a világ...

A neten is hódítanak az e-autók

Egyre népszerűbbek hazánkban az elektromos autók, köszönhető ez a növekvő környezettudatosságnak, állami támogatásoknak és az egyre nagyobb töltő hálózatnak is. A SentiOne e-autó Social Indexe szerint idén eddig 114 000 alkalommal beszélgettek az internetezők...

Idén újra megrendezik a közösségi média fesztivált

Az év közösségi média eseményén és díjátadóján idén már YouTubberek, Insta sztárok és Twitch gamerek is képviseltetik magukat a TikTokkerek mellett. A mintegy 60 közönségtalálkozón, valamint a koncerteken és szórakoztató programokon túl az is...

450 milliárd forint tűnt el a marketingágazatból

A koronavírus-járvány a gazdaság egészére, így a marketing- és kreatívszektorra, az ezen a területen működő vállalkozásokra is hatással volt. A szektorban és a kiegészítő területein 2020-ban összesen több mint 13 ezer állás szűnt meg...
- Hirdetés -

CMO

Emberi értékek és egymásra figyelés

Bánhegyi Zsófia Szerencsejáték Zrt., marketing- és kommunikációs igazgató   - Mi az a 3 dolog, amit ajánlana most egy fiatal marketinges diáknak, aki szeretne igazán jó marketinges lenni 10 év múlva? - Mindenképpen próbálja ki magát és...
Szabó Béla

Növekvő stratégiai tudás

Szabó Béla Magyar Telekom, márka- és lakossági kommunikációs igazgató – Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? – Rengeteg mindenre: a purpose alapú működésünk és stratégiánk mind üzletileg, mind márkaépítés szempontjából kiemelkedően teljesített. Olyannyira, hogy több márkát...