- Hirdetés -

Díjmentes kiszállítással segít az ÁRKÁD

|

- Hirdetés -

Kiszállítási szolgáltatást indított a budapesti ÁRKÁD bevásárlóközpont, amelynek keretében a X., XIV., XV., XVI., XVII. kerületekben élő 65 év feletti lakosoknak szeretne segíteni az alapvető élelmiszerek, higiéniai eszközök és gyógyszerek beszerzésében. A megrendeléseket, amelyeket a beérkezések sorrendjében szállítási költség nélkül házhoz visznek, telefonon és e-mailen lehet leadni.

Az ÁRKÁD számára a koronavírus járvány közben kialakult helyzetben is fontos, hogy segítse azokat, akik a bevásárlóközpont vonzáskörzetében élnek. Éppen ezért a környékbeli, tehát a X., XIV., XV., XVI., XVII. kerületben élő 65 év feletti, gyakran egyedül, segítség nélkül élő emberek számára kínál az ÁRKÁD ebben a nehéz és veszélyes helyzetben megoldást a legszükségesebb élelmiszerek, gyógyszerek és higiéniai eszközök ingyenes házhoz szállításával.

Az ÁRKÁD-nál megrendelt élelmiszereket, higiéniai eszközöket, nem receptköteles gyógyszereket, valamint – a TAJ szám megadása után – az eReceptre felírt gyógyszereket a bevásárlóközpont, valamint a vele együttműködő, a kiszállítást végző Utánpótlás Akadémia KISTEXT SE beszerzi és kiszállítja. A kiválasztott termékek listáját 10.000 Ft értékhatárig lehet leadni. A megrendelést díjmentesen kiszállítják, a megrendelt termékeket pedig számla ellenében a szállítónál kell kifizetni. Természetesen a kiszállítás megfelel a jelenlegi higiéniai ajánlásoknak, a futárok minden esetben maszkot és kesztyűt viselnek.

Természetesen az ÁRKÁD az idősek biztonságára is gondolt. A megrendelést e-mailen vagy telefonon minden esetben visszaigazolják, és ezzel egy időben megadnak egy olyan napi biztonsági kódot, jelszót, aminek bemondásával biztonságosan be lehet azonosítani a szállítót.

„Az ÁRKÁD mindig is nagy figyelmet szentelt a vonzáskörzetében élőkre, és úgy érezzük, a jelenlegi, kivételes időszakban is kötelesek vagyunk segíteni a nehéz helyzetben élőknek” – mondta Vizsolyi Dániel, az ÁRKÁD bevásárlóközpont igazgatója.

“Akár egy családban, úgy a mi kerületünkben is a legnehezebb helyzetben mutatkozik meg a leginkább az összefogás ereje. Mi, kőbányaiak, a bajban is mindig számíthattunk egymásra és ez a kerületben otthonra találó vállalkozásokra is igaz. Megbecsülésre méltó minden olyan kezdeményezés, amely révén nagyobb biztonságban tudhatjuk kerületünk féltett, idősebb lakóit” – értékelte a szolgáltatás elindulását D. Kovács Róbert Antal, Kőbánya polgármestere.

A csomagok kiszállítását az Utánpótlás Akadémia KISTEXT SE vállalta saját autóival. Az Egyesület közel 800 sportolóval rendelkezik, akiknek a fejlődés alapú szakmai munka jelenti a mindennapokat. Az Egyesület számára a koronavírus megjelenése előtt is fontos volt a társadalmi felelősségvállalás, amelynek keretében a fogyatékkal élők sportolását segítette. Nem ez az első eset, hogy az Egyesület segítséget nyújt a koronavírus elleni küzdelemben. Néhány napja a IX. kerületben, a Soroksári út mentén található, nemrégiben átadott röplabda- és kézilabda létesítményét ajánlotta fel a járvány elleni védekezéshez.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Lokális tartalmakkal bővül a Viber

A Plus Creative Agency a Viber új együttműködő partnere a Viber mintegy 1 millió tagot számláló hivatalos magyar közösségének helyi tartalmakkal való ellátásában. 2021 áprilisában a Viber és a Plus Creative úgy döntött, hogy szoros...

A büdzsé nem fontosabb a munkahelyeknél

Horváth Magyary NóraK&H Csoport, kommunikációs ügyvezető igazgató - Van olyan dolog, amit ebben az időszakban biztosan megtanult minden marketing-döntéshozó?- Nincs az a marketingbüdzsé, amiből ne lehetne valamit csinálni, nincs az a marketingbüdzsé, amifontosabb a kollégák...

Hetvenmilliós támogatást kapnak a közösségi tévék és rádiók

Tizenkilenc közösségi televízió, rádió és kisközösségi rádió közel 70 millió forintot kap műszaki fejlesztésekre a Médiatanács döntésének köszönhetően. A közösségi médiaszolgáltatók támogatására kiírt műszaki pályázat idei első fordulójában a nyertesek összesen 69,78 millió forintot fordíthatnak...

VR szemüveggel segíti a gyermekek gyógyulását a Vodafone

Fontos mérföldkőhöz érkezett a Vodafone VR program: immár a Bethesda Gyermekkórház égési és sebészeti osztályain is tesztelik a VR szemüvegeket és az azokon található virtuális kalandjátékot. Ezzel újabb felhasználási területekre terjesztik ki a programot:...

Magasra tette a lécet a K&H

Magyarországon az első pénzintézetként idén eléri a karbonsemlegességet a K&H. Mindez összhangban van anyavállalatának, a belga KBC Csoport minden országra kiterjedő, csoportszintű fenntarthatósági stratégiájával. A következő lépés, hogy kialakítsák finanszírozási tevékenységük társadalmi és gazdasági...

Duplázott a lakáspiac

A lakóingatlan-piac számos meglepetést tartogatott az idei évben: míg januárban a legfőbb kérdés az volt, hogy meddig csökkenhetnek az árak, ősszel már ismét azt kellett latolgatni, hogy meddig drágulhatnak még az ingatlanok. A folyamat...

Díjazták a Lidl fenntarthatósági törekvéseit

Fenntarthatóság Szimbóluma díjjal jutalmazták a Lidl Magyarország környezeti és társadalmi fenntarthatósági törekvéseit, valamint fenntartható termékfejlesztéseit. A verseny célja, hogy minden évben bemutassák azokat a programokat, amelyek pozitív példaként állhatnak mind a piaci szereplők, mind...
rádió mikrofon

Újabb rádiós döntéseket hozott a Médiatanács

Székesfehérváron és Kiskőrösön is frekvenciát nyert a Katolikus Rádió, Nyíregyházán és Gyöngyösön pedig újabb pályázatok indulnak. A Médiatanács nyertest hirdetett a Székesfehérvár 96,1 MHz és a Kiskőrös 91,7 MHz helyi frekvenciák közösségi jellegű használatára...

Idén Nyíregyháza lett a Marketing Fővárosa

Nyíregyháza nyerte el a Marketing Fővárosa 2021 címet a Magyar Marketing Szövetség és a Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézete által idén már hetedik alkalommal meghirdetett Városmarketing Gyémánt Díj pályázaton, amelynek díjátadóját a Marketing...

Rekordot döntött a Hypewriter

Minden eddiginél többen, 38 országból 450-en jelentkeztek az idén harmadik alkalommal meghirdetett Hypewriter nemzetközi sorozatötlet pályázatra. A nyolc legizgalmasabb pályamű alkotója október 5-én pitchfórumon mutathatja be sorozatötletét, a nyertes 10.000 euróval lesz gazdagabb, pályaművéből...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Reklámozás és korhatáros műsorok jelzése miatt vizsgálódik a Médiatanács

Az RTL Klub és a Duna televízió műsorait kifogásoló bejelentések alaptalannak bizonyultak, a Kölcsey TV, a Somony TV és a hatoscsatorna ellen viszont eljárást indított a Médiatanács. Nem indít eljárást a testület egy júliusban a...

Lokális tartalmakkal bővül a Viber

A Plus Creative Agency a Viber új együttműködő partnere a Viber mintegy 1 millió tagot számláló hivatalos magyar közösségének helyi tartalmakkal való ellátásában. 2021 áprilisában a Viber és a Plus Creative úgy döntött, hogy szoros...

A büdzsé nem fontosabb a munkahelyeknél

Horváth Magyary NóraK&H Csoport, kommunikációs ügyvezető igazgató - Van olyan dolog, amit ebben az időszakban biztosan megtanult minden marketing-döntéshozó?- Nincs az a marketingbüdzsé, amiből ne lehetne valamit csinálni, nincs az a marketingbüdzsé, amifontosabb a kollégák...

Hetvenmilliós támogatást kapnak a közösségi tévék és rádiók

Tizenkilenc közösségi televízió, rádió és kisközösségi rádió közel 70 millió forintot kap műszaki fejlesztésekre a Médiatanács döntésének köszönhetően. A közösségi médiaszolgáltatók támogatására kiírt műszaki pályázat idei első fordulójában a nyertesek összesen 69,78 millió forintot fordíthatnak...

VR szemüveggel segíti a gyermekek gyógyulását a Vodafone

Fontos mérföldkőhöz érkezett a Vodafone VR program: immár a Bethesda Gyermekkórház égési és sebészeti osztályain is tesztelik a VR szemüvegeket és az azokon található virtuális kalandjátékot. Ezzel újabb felhasználási területekre terjesztik ki a programot:...
- Hirdetés -

CMO

A büdzsé nem fontosabb a munkahelyeknél

Horváth Magyary NóraK&H Csoport, kommunikációs ügyvezető igazgató - Van olyan dolog, amit ebben az időszakban biztosan megtanult minden marketing-döntéshozó?- Nincs az a marketingbüdzsé, amiből ne lehetne valamit csinálni, nincs az a marketingbüdzsé, amifontosabb a kollégák...

Emberi értékek és egymásra figyelés

Bánhegyi Zsófia Szerencsejáték Zrt., marketing- és kommunikációs igazgató   - Mi az a 3 dolog, amit ajánlana most egy fiatal marketinges diáknak, aki szeretne igazán jó marketinges lenni 10 év múlva? - Mindenképpen próbálja ki magát és...
Szabó Béla

Növekvő stratégiai tudás

Szabó Béla Magyar Telekom, márka- és lakossági kommunikációs igazgató – Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? – Rengeteg mindenre: a purpose alapú működésünk és stratégiánk mind üzletileg, mind márkaépítés szempontjából kiemelkedően teljesített. Olyannyira, hogy több márkát...