- Hirdetés -

Díjnyertes sörrel erősít a Soproni

|

- Hirdetés -

Malátásan testes, európai és újvilági komlóktól gazdag ízvilágú, üde hoplager, Cserjés László sörfőző alkotása jelenik meg a napokban az üzletekben, mint a Soproni Óvatos Duhaj sörkülönlegességek legújabb tagja, az immár második alkalommal rendezett amatőr sörfőzőverseny győztes söre. A Soproni a házi sörfőzés, a sörkülönlegességek és a sörkultúra népszerűsítése érdekében hirdette meg a megmérettetést, és ahogy korábban, a győztes recept alapján a Soproni Sörgyárban készült új sörkülönlegesség ismét dobozba került: a Soproni Óvatos Duhaj Hoplager február közepétől kapható a boltokban.

Február közepétől vásárolható meg a hazai boltokban a II. Soproni Sörverseny győztesének, Cserjés Lászlónak a receptje alapján készült sör, a Soproni Óvatos Duhaj Hoplager. A házi sörfőzés és a sörkülönlegességek népszerűsítését célul kitűző sörverseny győztese számára rendkívüli élmény volt a Soproni Sörgyár profi sörfőzőivel közös munka, és nagyon büszke arra, hogy egy valódi termék lett a receptjéből, hiszen László számára ez már több mint hobbi: fő állása mellett sörfőző diplomát is szerzett.

Ezúttal 26 lelkes házi sörfőző remekei közül választotta ki a szakmai és fogyasztói zsűri a legjobb hoplagert: azt, amelyik a leginkább felelt meg a versenykiírás kívánalmainak, vagyis „ötvözi az ismert és szeretett láger ízt és az izgalmas komlójegyeket”. A zsűriben a szakma képviselői – többek között, Wossala Rozina, műsorvezető és étteremtulajdonos, Bajkai Tibor az Első Magyar Házisörfőző Egyesület elnöke, Rebák Tibor sörfőző, a BPBW Budapest Beer Week főszervezője és a Dealbreaker alapítója, Lados Péter a Soproni Sörgyár sörfőzőmestere – mellett, szép számmal foglaltak helyet maguk a fogyasztók is.

Cserjés László alkotása a legismertebb és legnemesebb virágos, citrusos és gyümölcsös ízű német komlófajtákat kombinálta újvilági fajtákkal. Az eredmény egy könnyen fogyasztható, 4,5 százalékos alkoholtartalmú, üde és gazdagon aromás láger lett. A Soproni Óvatos Duhaj Hoplager nagyüzemi receptjét a győztes a Soproni Sörgyár sörfőzőmesterével közösen dolgozta ki.

Habár a felsőerjesztésű sörök növekvő népszerűségnek örvendenek, mégis a legtöbb az alsóerjesztésű láger sörökből fogy Magyarországon: a hazai piac 90 százalékát ez a sörféleség adja. A hoplager azért különleges, mert főzése során – a modern IPA-k mintájára – a hideg sörléhez kerülnek a komlók, így az illóolajok nem forrnak el, izgalmas komlós jegyek maradnak az italban, miközben a megszokott világos sör ízéhez képest citrusosabb, fűszeresebb aromák keletkeznek.

A Soproni Óvatos Duhaj az egyik legnépszerűbb hazai sörmárka. A család legelső tagja, a Soproni Óvatos Duhaj IPA sokáig a legkedveltebb felsőerjesztésű sör volt a hazai piacon, ám a Soproni Óvatos Duhaj Meggy az utóbbi időben még ezt is megelőzte a magyar kiskereskedelmi eladások alapján. A márkacsalád célja, hogy mindenkinek tudjon izgalmas és új sörtípusokat mutatni, ezzel építve a hazai sörkultúrát.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Mesterséges intelligenciával növekszik a lengyel webshop

A lengyel alapítású eobuwie.pl Közép- és Kelet-Európa egyik vezető cipő-, táska- és kiegészítő kereskedője, Magyarországon ecipo.hu márkanéven ismert. Ahogy a vállalat új piacokra terjeszkedik, úgy válik egyre összetettebbé árukészlete és választéka. A tervezési folyamatok...

Egyre többen aggódnak a digitális lábnyomuk miatt

Az európaiak 82 százalék-a szeretne véglegesen törölni valamit a 2021-es közösségi médiás posztjai közül – derül ki a Kaspersky felméréséből. A legnagyobb arányban a Z-generációs fogyasztók szeretnének levenni valamit a 2021-es posztjaik közül (86%),...

Újabb magyar városokban terjeszkedik az IKEA

A 2021-es pénzügyi év számos kihívást tartogatott a Covid–19 világjárvány miatt, az IKEA 109 milliárd forint teljes kiskereskedelmi forgalommal zárta az időszakot. Ez a megelőző évhez képest majdnem 12%-os növekedést jelent. Az online kereskedelem...

Csúcsot döntött a használtautópiac

Az előzetes adatok szerint a hazai használtautó-piacon minden eddiginél több, közel 819 ezer személygépkocsi cserélt gazdát 2021-ben. Ez az érték 3,4 százalékkal haladja meg az előző évi szintet: 2020-ban 791 ezer volt a belföldi...

Mobiljukat fizetési terminálként használhatják az UniCredit ügyfelei

A SoftPOS a dinamikusan bővülő európai piacokon és a technológiailag fejlett országokban aktív paytech vállalat, a Nexi által kifejlesztett alkalmazás, amely már az UniCredit Bank üzleti ügyfelei számára is elérhető. Az alkalmazás segítségével a...

Erősíti karitatív sorsjegyértékesítő hálózatát a Szerencsejáték Zrt.

Többéves előkészítő munkát követően biztonságosabbá, gyorsabbá és hatékonyabbá tette sorsjegyértékesítő rendszerét karitatív hálózatában a nemzeti lottótársaság. Digitális eszköz biztosításával a Szerencsejáték Zrt. Európában másodikként biztosította a hálózatban dolgozók részére, hogy online kezeljék készleteiket és...

Munkáltatói díjat nyert a Lidl

A Lidl Magyarország első alkalommal került be a Top Employer minősítéssel rendelkező vállalatok közé. A díjjal a független "Top Employers Institute" azokat a munkáltatókat ismeri el világszerte, akik kiemelkedő munkavállalói körülményeket biztosítanak.Idén a Lidl...

Fékezett a Netflix, lassan jönnek az új előfizetők

A múlt évben 18,2 millióval tudta növelni előfizetői számát a Netflix, ami nem csak 2020-as évben felmutatott bővüléshez képest komoly visszaesés, de a pandémia előtti időszakkal összevetve is. Üzleti szempontból egyébként nem volt rossz...

Így tennék biztonságosabbá az online világot

A jogellenes online termékek, szolgáltatások és tartalmak jobb kiszűrése, az óriásplatformok, például a legnagyobb közösségi felületekre vonatkozó szigorúbb szabályok, valamint a kiskorúak védelmét szolgáló előírások is szerepelnek abban az új rendeletjavaslatban, amit tegnap fogadott...

Új lehetőségeket hoz a Visa felhőalapú platformja

A Visa nemrégiben bejelentette új felhőalapú fizetéselfogadási platformját, a Visa Acceptance Cloudot (VAC), amely forradalmasítani fogja a vállalkozások számára az ügyfelektől érkező fizetések elfogadási módját. A Visa népszerű - okostelefonokat és tableteket fizetési terminállá...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Legendákkal jön a téli olimpia közvetítése

Az Eurosport platformjai lesznek a 2022 évi téli olimpiai játékok közvetítésének otthona, amelynek 107 fős szakértői gárdája több mint 80 olimpiai érmet és 26 aranyérmet számlál. A csapat páratlan betekintést és szakértelmet kínál sportrajongók...

Mesterséges intelligenciával növekszik a lengyel webshop

A lengyel alapítású eobuwie.pl Közép- és Kelet-Európa egyik vezető cipő-, táska- és kiegészítő kereskedője, Magyarországon ecipo.hu márkanéven ismert. Ahogy a vállalat új piacokra terjeszkedik, úgy válik egyre összetettebbé árukészlete és választéka. A tervezési folyamatok...

Egyre többen aggódnak a digitális lábnyomuk miatt

Az európaiak 82 százalék-a szeretne véglegesen törölni valamit a 2021-es közösségi médiás posztjai közül – derül ki a Kaspersky felméréséből. A legnagyobb arányban a Z-generációs fogyasztók szeretnének levenni valamit a 2021-es posztjaik közül (86%),...

Újabb magyar városokban terjeszkedik az IKEA

A 2021-es pénzügyi év számos kihívást tartogatott a Covid–19 világjárvány miatt, az IKEA 109 milliárd forint teljes kiskereskedelmi forgalommal zárta az időszakot. Ez a megelőző évhez képest majdnem 12%-os növekedést jelent. Az online kereskedelem...

Csúcsot döntött a használtautópiac

Az előzetes adatok szerint a hazai használtautó-piacon minden eddiginél több, közel 819 ezer személygépkocsi cserélt gazdát 2021-ben. Ez az érték 3,4 százalékkal haladja meg az előző évi szintet: 2020-ban 791 ezer volt a belföldi...
- Hirdetés -

CMO

Sokat számít a 30 éves jelenlétünk

Hársfalvi János, marketingvezető, Magyar Suzuki Zrt. - Nagyon nehéz év volt a tavalyi, a hazai piac csökkent is, közel 5 százalékkal. De a kis Suzuki elég nagyot ment. Elégedett vagy, vagy ennél is jobbra...

Fontos, hogy megmutassuk a pezsgő másik oldalát

Csomay András, marketing vezető, Törley Pezsgőpincészet   - Milyen évet zártok idén? - Ha ezt az évet jól le tudjuk hozni járványügyi szempontból, akkor nálunk a Törley Pezsgőpincészetben reményeink szerint vissza tudunk állni a COVID előtti időszakra....

A hitelesség egyre fontosabb

Sándor Gabriella, Libri-Bookline, marketing és kommunikációs igazgató fotó: Egyed Péter - A karácsony kiemelt időszaknak számít a könyvpiacon, az éves marketingbüdzsé mekkora részét költik el ilyenkor? - Az év utolsó három hónapja kereskedelmi és kommunikációs szempontból valóban...

Eljött a bátrak ideje

  Gál Judit, Danubius Hotels, marketing és kommunikációs igazgató   - Milyen év végére számítasz? Picit jobb lesz, mint a tavalyi hasonló időszak? - Össze sem hasonlíthatóak. A tavaly november olyan komoly szigorítást hozott, hogy fél évig...

A jövő év második felében lehet intenzívebb felfutás

Mocsai Zoltán, P Automobil Import Kft., marketing vezető - Mit tippelsz, milyen év lesz 2021 az autópiacon? Tavaly 128 000 új személyautót helyeztek forgalomba, idén kevesebb lesz? - Egy alapvetően felemás év az idei. Az év...
- Hirdetés -

SzuperZöld

A legfenntarthatóbbak között a Schneider Electric

Ismét bekerült a legjobbak közé a Schneider Electric a Corporate Knights által évente összeállított, a legfenntarthatóbb módon működő vállalatokat felsoroló Global 100-as listán.A kanadai média- és kutatócég minden évben több mint 6900 vállalatot vizsgál...

Mesterséges intelligenciával segíti a vízgazdálkodást a Microsoft

A szennyvízkezelés során egy új Microsoft fejlesztés révén előre jelezhető a víz mennyiségének és ezzel a minőségének hirtelen megváltozása. A Microsoft mesterséges intelligenciát alkalmazó megoldását a hazai központú, biológiai víztisztító rendszereket fejlesztő Organica Water...

Fenntartható projektben az Airbus

Az Airbus szándéknyilatkozatot írt alá Csengtu városával és a Tarmac Aerosave vállalattal Kína első fenntartható, „életciklus” szolgáltatási központjának létrehozására. A megállapodás részeként a cégek a repülőgépek parkoltatása és tárolása mellett karbantartási, felújítási, átalakítási, szétbontási...

DATA