- Hirdetés -

Divatmárkákkal fogott össze a Samsung a fenntartható textiliparért

|

- Hirdetés -

Három magyar divatmárka és a Samsung online stúdióbeszélgetésén mutatta be a Z Style kollekció darabjait. A limitált számban elérhető dizájner ruhák és kiegészítők a fenntartható divatra és a variálhatóságra hívják fel a figyelmet. A tervezők szerint a teljes szett, vagy akár az egyes darabok külön-külön is annyira sokoldalúak, hogy a különböző stílusokhoz is jól illeszkednek, így mindenki könnyen saját ízlése szerint igazíthatja őket. Az együttműködésben öt kiváló hazai művész vett részt, akik a Samsunggal együtt a Retextil Alapítványnak ajánlották fel a kollekció értékesítéséből befolyó bevételt.

Szegedi Kata és alkotótársa, Benus Dániel, a Katai Szegedi márka tervezői, Oláh Anna az Anna Amélie megálmodója, valamint Balázs Viola és Szécsi Tamás a VYF alapítói is S Pent ragadtak, hogy olyan variálható pulóver, táska és sálak szülessenek, amelyek tükrözik a Galaxy Z Fold3 5G és a Galaxy Z Flip3 5G csúcsmobilok sokoldalúságát. A kollekció elkészült, a követők pedig a Samsung Magyarország Facebook oldalán közvetített Z Style Gálán már láthatták is az első képeket. Az eseményen Csalár Bence, divatszakértő beszélgetett a tervezőkkel, a stúdióban pedig bemutatták a Kata Szegedi pulóvert, a VYF kendőket és az Anna Amélie Studio Tote táskát is. Az alkotókra a közönségük is hatással volt, hiszen az Instagram követők szavazása után lett színesebb a pulcsi, az élő Instagram közvetítés során rajzolt minták kerültek a táskára és a felhasználók kedvenc helyszíneinek koordinátái jelentek meg a sálakon.

A Kata Szegedi által tervezett pulóver évek óta megtalálható a márka kínálatában, most azonban a követőkkel közösen átalakították a tervezők. A márkára jellemző letisztult szabásvonalak és kivágások mellett így megjelent a Galaxy Z Flip3 5G készülékek zöld színárnyalata és a rajongók által megszavazott kapucni is. A végeredmény egy kényelmes, minden nap viselhető ruhadarab, amely férfiaknak és nőknek is remekül áll. A terveződuó örült a kihívásnak, alkotásukra egyébként is jellemző a formákkal, a színekkel és a textúrákkal való játék. Kata 2009 óta van jelen a hazai divatvilágban. Ekkor szerezte diplomáját a KREA Kortárs Művészeti Iskolában, majd létrehozta saját márkáját, a Fashion Awards Hungary díjátadón pedig az év fiatal divattervezőjének választották. Dani 2015-ben csatlakozott a márkához és azóta is fontos szerepet játszik a sikeres csapatmunkában. A brand ruhadarabjait olyan hírességek viselik, mint például Nicki Minaj, Cserpes Laura vagy éppen Rúzsa Magdi.

Oláh Anna 2011-ben a saját lakásában kialakított showroomban kezdte az egyedi táskák tervezését és gyártását. A most elkészült Studio Tote táska évről évre visszatér az Anna Amélie kínálatába, így nem lehetett kérdés, hogy ezúttal is szerepet kap. Az Anna jellegzetes grafikáival díszített ruhákhoz és kiegészítőkhöz hasonlóan ismét egy vonalrajz került a középpontba, amely egy Instagram Live keretében született meg. A művész a beküldött emojik alapján rajzolta meg élőben a két mintát, amelyek a három különböző méretre alakítható táskát díszítik. A márka termékeire jellemző, hogy nők és férfiak is viselhetik, így a művész számára fontos volt, hogy az új táska is illeszkedjen a sorba. Az alkotás mellett Anna rendszeresen tart workshopokat, számos egyedi terméke mellett pedig új márkaboltjára a legbüszkébb, amelyet októberben nyitott Budapest belvárosában.

A VYF sálak tervezése során Balázs Viola és Szécsi Tamás az Instagram közösség kedvenc helyszíneinek koordinátáit használták fel, a digitális mintát pedig a Galaxy Z Fold3 5G készüléken hozták létre. A páros első közös kollekciója a Gombold újra divatpályázatnak köszönhetően született meg, azóta foglalkoznak egyedi selyemsálak készítésével. Viola és Tamás is szeretik a különleges kollaborációkat, dolgoztak már együtt tetoválóművészekkel is, most pedig a technológiai fejlődés előnyeit ismerhették meg. Az S Pen kompatibilitásnak és a készülék multitasking képességeinek köszönhetően rengeteg időt takarítottak meg, a kendőnek pedig mindkét oldalára egy-egy egyedi számsor kerülhetett, mely színeiben harmonizál a kollekció többi darabjával. Az alkotók mellett a divatkedvelőket is segítik a technológiai újítások, a kiterjesztett valóság alapú megoldásokkal akár online is felpróbálhatják majd a VYF tervezőpáros által kreált kedvenc sálakat.

„A környezetbarát választások előtérbe helyezése és a tudatos döntések szorgalmazása mellett fontos számunkra, hogy a készülékeink sokoldalúságát a gyakorlatban is megmutassuk – mondta el Samu Zsófia, a Samsung Magyarország kommunikációs vezetője. – Éppen ezért tartjuk izgalmasnak a nemcsak hazai, de nemzetközi szinten is kiemelkedő alkotókkal közös munkát. A Z Style kollekció lenyűgöző darabjai azt üzenik mindenkinek, hogy a környezetbarát megoldások, a technológia és a kreativitás találkozása egészen különleges eredményeket hozhat. Ennek értelmében külön örömmel tölt el, hogy a támogatásunkkal létrejött kollekció értékesítéséből befolyt összeget az alkotók egy olyan, hazai vállalkozásnak ajánlják fel, amely egy újrahasznosításon alapuló foglalkoztatási és termelési rendszert alkotott meg.”

A Retextil Alapítvány egy számos területtel foglalkozó non-profit szervezet. Magában foglalja a különleges technológiát, amely a háztartási textilhulladékból, egyszerű, ősi eljárásokat alkalmazva (fonás, szövés, hurkolás) előbb fonalat, majd abból lakberendezési tárgyakat és divattermékeket készít. A Retextil technológia magyar találmány, egy komplex foglalkoztatási és alkotási rendszer, amely segít a megváltozott munkaképességű és fogyatékkal élő embereknek visszatérni a munka világába.

A Samsung és a Kata Szegedi, Anna Amélie és VYF közös kollekciójáról további információ a tervezők és a Samsung online felületein érhető el, az egyes darabok a tervezők showroomjában is megtekinthetők, illetve személyesen, emailben vagy a tervezők social media felületein előrendelhetők. Az értékesítésből befolyó összegből az alkotók közösen támogatják a Retextil Alapítvány munkáját, hogy ezzel is egy tudatos jövőért tegyenek.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Erre számíthatnak jövőre a vállalkozások

Az ünnepek közeledtével az üzleti életben is megkezdődik az évértékelés, illetve a 2022-re kitűzött célok megfogalmazása és a stratégiai tervezés. A hullámzó válsághelyzet és a folytonos bizonytalanság miatt még a legnagyobb piaci szereplők is...

Újabb mesés reklámfilmmel rukkolt elő a Medve

Idén ősszel új termékeket vezetett be a Savencia Fromage & Dairy Hungary Zrt., a Medve darabolt és szeletelt sajtok népszerűsítésére külön reklámfilmet hoztak létre. Az edami, gouda és ementáli sajtok szintén a Medve műhelyében...

Kevés az új autó, pörög a használtimport

Novemberben 11 963 használt személyautót regisztráltak az országban a DataHouse adatai szerint, ami a tavaly novemberi szinthez képest 17,3 százalékos növekedést jelent. Eközben új személygépkocsiból csupán 9 495 darabot helyeztek forgalomba az előző hónapban,...

Akadálymentesítik a MediaMarkt üzleteit

Magyarországon a mérési módszertantól függően fél- és másfélmillió közöttire tehető azon emberek száma, akiket egészségi állapotuk korlátoz abban, hogy kiteljesítsék az életüket. Pedig ők is, mint bárki más, szeretnének teljes értékű életet élni, de...

Okosotthonra vágynak a magyarok

Minden harmadik válaszadó tervezi, hogy belekezd otthona „felokosításába”, a legtöbben 50 és 100 ezer forint között költenének erre – derül ki a Schneider Electric online felméréséből. Az idén a világ legfenntarthatóbb vállalatának választott cég...

Zöld díjat söpört be az Erste

Az Erste Alapkezelő Zrt. nyerte el 2021-ben a Zöld Befektetési Alapkezelő elismerést a Magyar Nemzeti Banktól. A jegybank két éve hirdette meg először a Zöld Pénzügyek Díjat, amelyben a legzöldebben működő pénzügyi intézményeket ismeri...

Megvan Karas utódja az NMHH-nál

Koltay Andrást nevezte ki Áder János az NMHH elnökének, a Nemzeti Közszolgálati Egyetem (NKE) rektora december 4-től 9 éven át irányíthatja a szervezetet. Elődje, Karas Monika októberben mondott le, kevesebb mint egy évvel megbízása...

Budapesti és szolnoki frekvenciák találtak gazdára

Budapesten a Katolikus Rádió Zrt., Szolnokon a Best Radio Kft. nyert újabb frekvenciát a Médiatanács döntése alapján. Az egykor a Klubrádió által használt frekvencia értékesítését is megkezdik. A Médiatanács eredményt hirdetett a Budapest 102,1...

Így hatott a régiós reklámpiacra a járvány

A járvány következtében átalakultak a tartalomfogyasztási szokások, és régiós szinten 1,2 milliárd euróval estek a reklámköltések 2020-ban, a magyar állam azonban 21 százalékkal többet fordított hirdetésekre az egy évvel korábbihoz képest, ennek jelentős részét...

Így találhatnak befektetőt a startupok

Rohamléptekben növekszik a budapesti startup ökoszisztéma, az induló cégek pedig egyre több finanszírozási lehetőség közül választhatnak. A Start it @K&H hazai kockázati tőkebefektetők és angyalbefektetők bevonásával szervezett befektetői napján a legnépszerűbb megoldásokról és a...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Újra képernyőre kerül a Pénzt vagy éveket!

Visszatér a képernyőre a Pénzt vagy éveket!, a vetélkedő új évadában a sztárpároknak továbbra is csak annyi a dolguk, hogy kitalálják az előttük álló civil emberek életkorát, és ha ügyesen játszanak, akár 10 millió...

Erre számíthatnak jövőre a vállalkozások

Az ünnepek közeledtével az üzleti életben is megkezdődik az évértékelés, illetve a 2022-re kitűzött célok megfogalmazása és a stratégiai tervezés. A hullámzó válsághelyzet és a folytonos bizonytalanság miatt még a legnagyobb piaci szereplők is...

Újabb mesés reklámfilmmel rukkolt elő a Medve

Idén ősszel új termékeket vezetett be a Savencia Fromage & Dairy Hungary Zrt., a Medve darabolt és szeletelt sajtok népszerűsítésére külön reklámfilmet hoztak létre. Az edami, gouda és ementáli sajtok szintén a Medve műhelyében...

Kevés az új autó, pörög a használtimport

Novemberben 11 963 használt személyautót regisztráltak az országban a DataHouse adatai szerint, ami a tavaly novemberi szinthez képest 17,3 százalékos növekedést jelent. Eközben új személygépkocsiból csupán 9 495 darabot helyeztek forgalomba az előző hónapban,...

Akadálymentesítik a MediaMarkt üzleteit

Magyarországon a mérési módszertantól függően fél- és másfélmillió közöttire tehető azon emberek száma, akiket egészségi állapotuk korlátoz abban, hogy kiteljesítsék az életüket. Pedig ők is, mint bárki más, szeretnének teljes értékű életet élni, de...
- Hirdetés -

CMO

Már létező folyamatokat erősített fel a COVID

Hunyady Beatrix Euronics, marketingigazgató Az év vége kiemelt időszak a kereskedelemben, milyen kampánnyal készül az Euronics? A november-december értékesítés szempontjából az év 2 legfontosabb hónapja a műszaki kereskedelemben, a tavalyi évben a teljes céges árbevételünk közel 30...

Nagy a türelmetlenség a fiatalokban

Szili Tímea Futureal Group & Cordia Group, marketing- és kommunikációs igazgató   - Kicsivel több mint két hónapja nyílt meg a Futureal Group & Cordia Group fejlesztésében megvalósult Etele Plaza, mennyire váltotta be eddig a hozzá fűzött...

A kitaposott út biztonsága illúzió

Takács Borbála Adevinta Hungary, marketingigazgató   - Több évtizedes ügynökségi múlt után most ügyféloldalon folytatod. Miért döntöttél a változtatás mellett? - A váltás gondolata régóta érlelődött bennem. Húsz évet töltöttem ügynökségi oldalon, ez nagyon hosszú idő, ami rengeteg...

Most még tart a „történelmet írunk éppen” katarzisa

Szauter Zsolt eMAG és Extreme Digital, marketingigazgató   - Nagyon pörög itthon az online vásárlás, milyen élmény volt ebben a közegben átvenni a legnagyobb hazai e-kereskedelmi cég marketingjének irányítását? - Természetesen büszke vagyok arra, hogy engem választottak erre...

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Zöld díjat söpört be az Erste

Az Erste Alapkezelő Zrt. nyerte el 2021-ben a Zöld Befektetési Alapkezelő elismerést a Magyar Nemzeti Banktól. A jegybank két éve hirdette meg először a Zöld Pénzügyek Díjat, amelyben a legzöldebben működő pénzügyi intézményeket ismeri...

Zöld fogadalmak karácsonyra

Egy újabb csoki fondue a céges karácsonyon, már van egy a szekrényben, sohasem használom. Tetszetős „Boldog Karácsonyt” bögre egy baráttól, de már roskadásig tele a polc bögrékkel. Egy ing a nagynénitől, ami természetesen nem...

Újrahasznosított műanyaggal erősít a TotalEnergies

A TotalEnergies felavatta Synova nevű üzemének normandiai bővítését, mely vezető vállalat az újrahasznosított polipropilén gyártásában. A TotalEnergies ezzel megduplázza az újrahasznosítható műanyagok mechanikai feldolgozására szolgáló termelési kapacitását, hogy kielégítse a fenntartható anyagok iránti növekvő...

DATA