A Dreher Sörgyárak legújabb, szuperprémium márkájának bevezető és egész éves kommunikációjának kidolgozását és kivitelezését a Grayling többfordulós, zártkörű meghívásos tenderen nyerte el 2018 elején.
A japán sörök zászlóshajójának számító Asahi Super Dry nem volt teljesen ismeretlen a magyar piacon, azonban széles körben csak idén márciustól vált elérhetővé a hazai sörfogyasztók nagy örömére. “A tender során kiemelt szempont volt, hogy olyan partnerrel dolgozzunk együtt, akinek kellő tapasztalata van a prémium márkakommunikáció terén, ugyanakkor friss szemlélettel és ötletekkel képes folyamatosan fenntartani a márka iránti érdeklődést a célcsoportok körében. A Graylingben találtuk meg ezt a partnert, és az Asahi Super Dry sikeres márciusi bevezetése után bízunk benne, hogy a továbbiakban is hasonlóan eredményesen tudunk együttműködni az év során” – mondta el Szederkényi Zita, a Dreher Sörgyárak vállalati kapcsolatokért felelős vezetője.
Az együttműködés keretében, a bevezetést követően a klasszikus sajtómunka, a stratégiai tanácsadás, a trade aktivitások és a rendezvények kommunikációs támogatása lesznek a jelentősebb ügynökségi feladatok.
„Nagyon izgalmas a magyar sörpiac: jó látni például, hogy a hagyományos termékek mellett, egyre többen nyitottak a hazai és más nemzetek sörkülönlegességei iránt. Ezért is örülök, hogy egy ilyen környezetben vezethetjük be először régióinkban a japánok kedvenc sörét”- tette hozzá Peter Fecko, a Grayling Magyarországért, Csehországért és Szlovákiáért felelős vezetője.