- Hirdetés -

Ismét a Well PR mellett döntött az AVON

|

- Hirdetés -

Több körös, közel két hónapos tender végén újabb három évre a Well PR-t választotta ügynökségének az AVON Magyarország.

„Az elmúlt néhány évben több szervezeti változás is történt az AVON marketing- és kommunikációs csapatában. A legutóbbi, hogy idén februárban az AVON Magyarország kommunikációja az offline és online média tekintetében is egy kézbe került. Ez nagy kihívást jelent számunkra, ugyanakkor hatalmas szinergialehetőséget látunk benne. Olyan PR ügynökséget kerestünk, aki képes megfelelni a folyamatos változásoknak, stratégiai, de főként operatív szinten támogatja munkánkat, valóban proaktív módon végzi a feladatait” – mondta el Irtó-Plóza Mónika, az AVON PR & Advertising Supervisora, majd hozzátette: „A régi-új ügynökség feladatköre nagymértékben bővült. A házon belüli megnövekedett feladatmennyiség következtében a külső kommunikációs feladatok mellett már a belső kommunikáció területén is jobban számítunk a munkájukra.”

„Nagyon örülünk, hogy egy három éves sikeres együttműködés után ismét minket választott az AVON. Nyilván előnyt jelent számunkra a vállalat, a márka ismerete, de a legnagyobb kihívás az volt a tender során, hogy valóban megmutassuk, három év után is vannak új ötleteink, és képesek vagyunk arra, hogy proaktívan részt vegyünk és hozzátegyünk a megújult kommunikációs csapat munkájához”- mondta el Bede Márta, a Well PR ügyvezetője.

Az AVON 1990 óta van jelen a hazai piacon, piacvezető az illatszer kategóriában, valamint a vezető márkák között tartják számon a smink-, az arc- és a testápolási kategóriákban is. Az elmúlt évek tudatos kommunikációjának eredményeként egyre több kutatás sorolja a vállalatot a trendi, divatos márkák közé.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Új rekordot állított fel a Yettel

2024. március 26-án több százan doboltak egyszerre Magyarország különböző pontjain, hogy hazai ütősrekordot állítsanak fel. A kísérlet apropóját az adta, hogy 30 éve indította el a Yettel – akkor még Pannon GSM néven –...

Ezek lesznek idén a legmeghatározóbb divattrendek

A Z generáció nem várja meg, hogy a divatipar megszabja mi a menő, hanem megalkotja saját trendjeit. Manapság ezek a trendek a nagy divatmárkákra is hatással vannak, amelyek a Z generáció ízlésvilágához igazítják kollekcióikat....

Új évaddal tér vissza az Adom a napom

Április 15-én hétfőn 20 órakor 3. évadával tér vissza a VIASAT3-ra Magyarország egyik kedvenc élő talkshowja, az Adom a napom. „Mutasd meg a napod, megmondom, ki vagy!” – tartja a műsor kapcsán Geszti Péter,...

Televíziós Újságírók Díja: megvannak az idei nyertesek

Győzteseket hirdettek a Televíziós Újságírók Díja gálaeseményen március 27-én este. A legjobb női műsorvezető Lékai-Kiss Ramóna lett, Till Attila kapta a legjobb férfi műsorvezetőnek járó elismerést, Miklósa Erikát a zsűritag kategóriában díjazták, Sztarenki Dóra...
Szabó Balázs RTL

Az RTL már javában készül a Bajnokok Ligájára

Amikor egyszerre hét meccs lesz egy időpontban, akkor mind a hetet láthatják magyar kommentárral a nézők – mondja a Bajnokok Ligája közvetítések kapcsán Szabó Balázs, az RTL Magyarország tartalmak menedzseléséért felelős vezérigazgató-helyettese. A szakember...

Új vezetőt nevezett ki a Decathlon

A sportszerforgalmazó márka új marketing és brand igazgatója számára nem ismeretlen a terep, bár Herczeg Lilla január 1-jétől tölti be új pozícióját, a Decathlon csapatát viszont már 2012 óta erősíti. A szakember az elmúlt...

Így ünnepli a nők sikereit a Glamour

A GLAMOUR Women of the Year gálát idén immár 15. alkalommal rendezte meg a Ringier Hungary. A díjátadó gála célja a kezdetektől az, hogy a hazai társadalomban nagyobb teret adjon a nők által elért...

Kiberbűnözés – veszélyben az idősek

Az 50–79 éves magyarországi internetezők 97 százaléka napi rendszerességgel használja az internetet. Bár átlagosan mintegy két órát töltenek naponta az interneten, kevesen tartoznak a digitálisan felkészültek közé, ezért jobbára bizalmatlanok és kevésbé tudatosak –...

Elkészült a legbefolyásosabb magyar nők listája

Tizedik alkalommal tette közzé a Forbes a legbefolyásosabb magyar nők listáját. Az üzleti magazin idén is négy kategóriában rangsorolt: közélet, üzlet, média és kultúra, utóbbinak az élén debütált Karikó Katalin Nobel-díjas kutató. Új belépőként...

Nélkülözhetetlen mobilappok húsvétra

Közeleg a húsvét, a szórakozást pedig új szintre lehet emelni pár jópofa, játékos alkalmazásról, legyen szó a gyerkőcök foglalkoztatásáról vagy családi kikapcsolódásról. A HONOR pár olyan androidos alkalmazást szedett össze, amik remekül jönnek majd...
- Hirdetés -