Tavaly nagyot nőtt a hazai e-kereskedelmi piac, átlépte az 1200 milliárd forintos határt, idén azonban már nem annyira optimisták a webshopok működtetői. A BrandMania legújabb adásában annak járt utána a stáb, hogy mit hozhat az idei év az online vásárlásban és mire számítanak jövőre az e-kereskedők.
Az elmúlt évekhez hasonlóan most is tombol a karácsony előtti akció-láz a hazai e-kereskedelmi piacon, a Black Friday több kereskedőnél már nem egy-egy nap, hanem hosszabb időszak, akad cég, ahol egy hónap is. Viszont a kedvezmények mintha alacsonyabbak lennének és bár az ünnepi forgalom ezúttal is nagy lehet, korántsem olyan bizakodók az e-kereskedők, mint korábban.
Az előrejelzések szerint a valaha mért legkisebb növekedés várható ebben az évben a hazai e-kereskedelmi piacon. Az RTL magazinműsora, a BrandMania stábja ezúttal annak járt utána, hogyan készültek fel erre az időszakra a hazai webshopok, milyen év végére számítanak, illetve mit hozhat majd 2023.
BrandMania ma 23:25-kor az RTL-en.