Évente több tízmilliárd forintot költenek a magyarok csokoládéra és az idén is bővül a piac. A BrandMania stábja belevetette magát az édes élményekbe, de a legújabb műsorban a leggyorsabb magyarral és a hazai sportmarketing trendekkel is megismerkedhetünk.
Hatalmas biznisz itthon is az édesség, évente több tízmilliárdot költenek csak csokoládéra a magyarok és a piac dinamikusan bővül. Ráadásul ebben a szegmensben is megfigyelhető, hogy egyre többen keresik a minőségi termékeket. A BrandMania stábja ezúttal a legújabb csokitrendeknek járt utána.
A műsor második részében pedig a sportmarketing világa kerül középpontba, többek között a leggyorsabb magyar, Talmácsi Gábor, gyorsaságimotor-versenyző, világbajnok is megszólal a műsorban.
A BrandMania legújabb adása ma éjjel, 0:25-kor az RTL Klubon, a műsor előzetesét itt nézheti meg.