- Hirdetés -

Egészségesebbé tenné a gyerekek étkezését a Kifli.hu

|

- Hirdetés -

Az ingyenes gyümölcsosztási kezdeményezés rendkívüli sikerére építve - amely 25 tonna friss terméssel kb. 45 000 gyermeknek nyújtott táplálékot - a Kifli.hu büszkén jelenti be a 6 milliomodik rendelés apropóján egy új, innovatív program elindítását, amelynek célja az óvodai és iskolai táplálkozás javítása.

Ez az úttörő kezdeményezés, amely a több mint 400 óvoda kiemelkedően pozitív visszajelzéséből született, forradalmasítani kívánja a fiatalok étkezését és az egészséggel kapcsolatos ismereteket. “A visszajelzések, amelyeket kaptunk, egészen látványosak voltak, és megerősítették, hogy szükség van minőségi táplálkozási lehetőségekre az intézményekben" - mondta Gabril Makki, a Kifli.hu ügyvezető igazgatója. - "Ez a program nem csupán az élelmiszerek szállításáról szól, hanem egy egészségesebb, tudatosabb generáció kialakulásának elősegítéséről.”

A program főbb pontjai:

Széles egészséges választék: Friss és tápláló élelmiszerek speciálisan összeállított választéka, amelyet úgy terveztek, hogy megfeleljen a növésben lévő gyermekek egyedi táplálkozási igényeinek.

Időtakarékos kényelem: A zsúfolt iskolai napirendhez igazított, egy kattintással elérhető bevásárlólista, amely lehetővé teszi az egyszerű és hatékony rendelést.

Tervezhető pontosság: A kiszállítások akár pontos 15 perces időintervallumokban történnek, és kora reggeltől kezdve minden nap rendelkezésre állnak, ezáltal biztosítva, hogy a friss ételek mindig akkor kerüljenek az asztalra, amikor szükség van rájuk.

Nagyszerű ár: Tömeges vásárlási lehetőségek, hetente bő 2000 akciós termék, exkluzív promóciók és egy egyedülálló pénzvisszatérítési rendszer, amelyben az intézmények minden Kiflis vásárlás után krediteket kapnak.

Közösségépítés: Minden óvoda havi min.100.000 Ft értékű rendelésnél 5%-ot visszakap levásárolható kreditben, és további krediteket szerezhet a szülők által leadott - gyermekük óvodájának egyedi kódját használó - vásárlások révén, amelyekkel az óvodai programot gazdagítják.

"A közösség és az egészség iránt mélyen elkötelezett vállalatként egy olyan program elindítása, amely mindkettőt támogatja, természetes következő lépés számunkra" - tette hozzá Gabril Makki. - "Izgatottan várjuk, hogy milyen pozitív hatással lesz ez a gyermekeinkre és jövőjükre."

A Kifli.hu készen áll arra, hogy a budapesti agglomeráció óvodáit és iskoláit, illetve a Kifli többi jelenlegi ellátási területét kiszolgálja, úgyhogy a mai naptól kezdve lehet jelentkezni erre az átalakító programra. Együtt jelentős lépéseket tehetünk a jobb táplálkozás és a szebb jövő felé minden magyar gyermek számára.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Jön az AI SUMMIT – mindent megtudhatunk a mesterséges intelligenciáról

Barát vagy ellenfél? Láthatunk benne segítséget, de veszélyt is, annyi bizonyos, hogy senkit sem hagy hidegen: a mesterséges intelligencia itt van velünk, meg kell hát értenünk és fel kell rá készülnünk! Erre idén két...

Díjazták a sokszínű vállalatokat

Egyedülálló elismerésben részesültek azok a magyar vállalatok, melyek aktívan tesznek a nemek közötti egyenlőség eléréséért és célzott intézkedéseket vezettek be azért, hogy a sokszínűség, a méltányosság és a befogadás elvei érvényesüljenek szervezetükben, és mindezt...

Nagy változás jön az újautópiacon

2024 júliusától csak olyan újonnan gyártott jármű helyezhető forgalomba Európában, ami rendelkezik az előírt, fejlett biztonsági és vezetéstámogató rendszerekkel. Az EU-s jogszabály értelmében így minden új autónál a kötelező alapfelszereltség része kell legyen az...

Újabb zöld lépéseket tett a Spar

Számos környezettudatosságot, felelős hulladékgazdálkodást és optimális energiagazdálkodást célzó kezdeményezést indított az elmúlt években a SPAR Magyarország a toGo ételbárjaiban. Jó hír, hogy sikerült csökkenteni a felhasznált sütőolaj mennyiségét, valamint bevezették a műanyagmentes csomagolásokat és...

Így fizetnek a magyarok külföldön

A magyarok 40 százaléka tervez idén külföldi nyaralást, a legnépszerűbb úticélok pedig fej-fej mellett Olaszország és Horvátország. Az OTP Bank ügyfeleinek kártyahasználati tapasztalati is azt mutatják, hogy nyáron ez a két ország a legnépszerűbb...

Beütött a kánikula – tippek a hőség enyhítéséhez

A valaha mért legmelegebb júniust éljük, miután már 2024 első öt hónapja is melegebb volt minden korábbi év ugyanazon hónapjánál. Mindezt a jövő heti magyarországi előrejelzések is megerősítik: 36-37 fok várható. Ilyenkor csőstül kapjuk...

Nicolas Cage és Oz Perkins új filmje érkezik a mozikba

A szélsőséges szerepeiért imádott Nicolas Cage és a kortárs horror visszatérő színésznője, Maika Monroe macska-egér játékot űz Oz Perkins új horrorfilmjében, a Longlegs – A rémben.Lee Harkert (Maika Monroe), az ifjú és tehetséges FBI-ügynököt...

Erre érdemes figyelni a lakáshiteleseknek

Aki hitelfelvételben gondolkodik, annak gyakran merül fel a fejében a kérdés: hogyan védheti meg a családját egy esetleges váratlan életesemény esetén? Mi történhet akkor, ha az adós meghal, kiesik a jövedelme és a hitel...

Világméretű kezdeményezés a tiszta vízért

Három új ivóvíz kút épülhet Afrika vízkrízis sújtotta térségében a BWT tavaszi kezdeményezésének és a lelkes BWT közösségnek köszönhetően. A BWT, Európa vezető víztechnológiai vállalata az idei Víz világnapján nagyszabású kezdeményezéssel jelentkezett. Futásra invitálta...

Ami nélkül nem érdemes utazni

A Független Biztosítási Alkuszok Magyarországi Szövetségének (FBAMSZ) adatai szerint az év első öt hónapjában megkötött online utasbiztosítások díja naponta és személyenként 702 forint volt, ami mindössze 5,6 százalékkal haladta meg az egy évvel korábbi...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Új kreatív igazgató a Dentsunál

Erdei Zsófiát, a cég Creative Group Head-jét nevezete ki kreatív igazgatónak a Dentsu Creative Hungary.A vezető év elején igazolt át a Artifical Group-tól, a kreatív csapat vezetését pedig márciusban vette át és azóta azon...

Jön az AI SUMMIT – mindent megtudhatunk a mesterséges intelligenciáról

Barát vagy ellenfél? Láthatunk benne segítséget, de veszélyt is, annyi bizonyos, hogy senkit sem hagy hidegen: a mesterséges intelligencia itt van velünk, meg kell hát értenünk és fel kell rá készülnünk! Erre idén két...

Díjazták a sokszínű vállalatokat

Egyedülálló elismerésben részesültek azok a magyar vállalatok, melyek aktívan tesznek a nemek közötti egyenlőség eléréséért és célzott intézkedéseket vezettek be azért, hogy a sokszínűség, a méltányosság és a befogadás elvei érvényesüljenek szervezetükben, és mindezt...

Nagy változás jön az újautópiacon

2024 júliusától csak olyan újonnan gyártott jármű helyezhető forgalomba Európában, ami rendelkezik az előírt, fejlett biztonsági és vezetéstámogató rendszerekkel. Az EU-s jogszabály értelmében így minden új autónál a kötelező alapfelszereltség része kell legyen az...

Újabb zöld lépéseket tett a Spar

Számos környezettudatosságot, felelős hulladékgazdálkodást és optimális energiagazdálkodást célzó kezdeményezést indított az elmúlt években a SPAR Magyarország a toGo ételbárjaiban. Jó hír, hogy sikerült csökkenteni a felhasznált sütőolaj mennyiségét, valamint bevezették a műanyagmentes csomagolásokat és...

Don't Miss

Elkötelezettek vagyunk a közösségépítésben is – interjú Széll Hajnalkával

Vannak olyan témák és események, amelyek a nagy márkák számára megkerülhetetlenek, ilyen például az EB vagy az olimpia – mondta el Széll Hajnalka. Az Auchan országos marketing és vásárlói kapcsolatok igazgatója az mmonline.hu-nak adott...

Megváltozott a versenypálya – interjú Vidus Gabriellával

Folyamatosan monitorozzuk a piacot a kisebb-nagyobb médiaipari cégekkel kapcsolatban, és ha olyan vállalatot találunk, akkor tárgyalásokat kezdünk – nyilatkozta lapunknak Vidus Gabriella. Az RTL Magyarország vezérigazgatója jelezte: tavaly nem voltak elég jók a műsorok,...

Az összetartozás ereje – interjú Monori Bálint Gusztávval

Nem csak a csapatok, a cégek is gőzerővel készülnek a labdarúgó-Európa-bajnokságra. A Szerencsejáték Zrt. a Lounge Grouppal együtt készített egy nagyszabású kampányfilmet, hogy ráhangolja a szurkolókat a kontinenstornára. A részletekről Monori Bálint Gusztáv, a...

Az EB körüli reklámhelyek már elfogytak – interjú Kosaras Klaudiával

Már hónapokkal a sportesemények előtt jelentősen megnő a hirdetői kereslet a sport tartalmak melletti megjelenésekre – nyilatkozta az mmonline.hu-nak Kosaras Klaudia. Az Atmedia kereskedelmi igazgatójával készült interjúnkból kiderül többek között, hogyan készülnek az idei...

A jó ötleteket nem büdzsében mérik – interjú Sárospataki Alberttel

Az idén tízéves online számlázó, a Billingo vihette haza az Év Vállalata díjat a kilencedik Marketing Diamond Awardsról. Az elsősorban mikro-, kis- és középvállalkozásokat támogató cég ügyvezetőjét, Sárospataki Albertet kérdeztük a pályázataikról, a Billingo...