- Hirdetés -

Egészségügyi dolgozóknak segít az AutoWallis

|

Több száz, a koronavírus ellen harcoló egészségügyi dolgozót támogatnak ingyenes autóhasználattal, szervizszolgáltatással és gépjármű-fertőtlenítéssel az AutoWallis csoport tagjai. A tőzsde autós vállalata lehetőségeihez mérten saját eszközeivel és munkatársainak közreműködésével segíti a járvány elleni küzdelmet. A támogatást több budapesti kórház és kerület egészségügyi dolgozói vehetik igénybe.

A Budapesti Értéktőzsdén jegyzett AutoWallis Nyrt. tagvállalatai, valamint az általuk képviselt egyes márkák több száz, a koronavírus megfékezéséért küzdő egészségügyi dolgozót támogatnak autóhasználattal, szervizszolgáltatással és gépjárműfertőtlenítéssel. A hazai autóipari szektor vezető szereplőiként emellett szervizdíjbevételük bizonyos hányadát a jelenlegi járványhelyzethez kapcsolódó jótékonysági célra is felajánlották. Ormosy Gábor, az AutoWallis Nyrt. vezérigazgatója elmondta, hogy a csoport és munkavállalói elkötelezettek a koronavírus elleni küzdelem iránt, és maximálisan elismerik a vírus ellen a frontvonalban harcoló egészségügyi dolgozók munkáját. Éppen ezért lehetőségeikhez mérten mindent megtesznek annak érdekében, hogy saját eszközeik rendelkezésre bocsátásával és munkatársaik közreműködésével támogassák az egészségügyi dolgozókat hősies munkájukban. A koronavírus miatti helyzetben az AutoWallis leányvállalatai, a Wallis Automotive Europe, a Wallis British Motors, a Wallis Motor Duna, a Wallis Motor Pest, valamint a Wallis Autókölcsönző bemutatóautóik, valamint szervizkapacitásaik egy részét ajánlották fel különböző kórházak, szervezetek, és budapesti kerületek egészségügyi dolgozóinak.

A Wallis British Motors, mely április óta a Jaguar és a Land Rover hazai forgalmazója, a főváros 9. kerületében dolgozó egészségügyi dolgozók részére felajánlotta, hogy a koronavírus miatt kihirdetett veszélyhelyzet ideje alatt heti 20 gépjármű ózonos fertőtlenítését és műszaki átvizsgálását díjmentesen végzi el, hogy autóikat minél biztonságosabban használhassák feladataik ellátására. A Wallis British Motors emellett vállalja, hogy az átvizsgálás – a 9. kerületben díjmentes hozom-viszem szolgáltatással lehet igénybe venni – során feltárt esetleges hibák kijavításánál a munkadíjból 50 százalék kedvezményt biztosít, és az így megfizetett kedvezményes díjat egy kiválasztott egészségügyi intézmény alapítványának utalja át, ezzel is segítve a koronavírus elleni küzdelmet. A Wallis Automotive Europe (WAE), az általa képviselt Ssangyong márka két járművét (Ssangyong Rexton és Ssangyong Tivoli) ajánlotta fel egy-egy hónapra a Dél-pesti Centrumkórháznak. Az autókat Dr. Szlávik János, infektológus szakorvos, a kórház infektológiai osztályának vezetője vette át. Az Etesd a dokit! mozgalmat, melynek önkéntesei naponta több mint 100 adag meleg ebédet szállítanak a kórházakban helyt álló orvosoknak és nővéreknek, a WAE által képviselt két márka is támogat: ingyenes használatra két hétre felajánlottak egy Range Rover Velart és egy hónapra egy Ssangyong Korandot. A Wallis Autókölcsönző, mely a Sixt márkát képviseli Magyarországon, két Opel Astra két-két hónapos használatát ajánlotta fel a Dél-pesti Centrumkórház számára. A Wallis Motor Duna és Wallis Motor Pest, mely BMW és MINI járműveket értékesít, két budapesti kerület kórházainak (a 9. és 14. kerületben: Bethesda Gyermekkórház, Dél-pesti Centrumkórház, Heim Pál Gyermekkórház, Honvéd Kórház, Szent László Kórház, Uzsoki Utcai Kórház) egészségügyi dolgozói számára ajánlotta fel, hogy május végéig gépjárműveiket ózonos technikával fertőtleníti, külső és belső takarítással egyidejűleg.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A digitális piac nagyágyúi trendekről és feladatokról – 1. rész

Izgalmas változásokat hozott az elmúlt egy év a hazai digitális piacon. A jelen és a jövő trendjeiről, a legfontosabb feladatokról kérdeztük a digitális piac legmeghatározóbb személyeiségeit bemutató Top 50-es listánk élmezőnyében végzett vezetőket.   Az...

Elindult a Budapest Airport munkáltatói márka kampánya

A VINCI Airports által üzemeltetett Budapest Airport hisz abban, hogy a tehetség mindenkiben megvan, de akkor csillan meg igazán, ha megtalálja a helyét. Ahhoz azonban, hogy megtaláljuk azt a munkakört, amiben valóban szárnyalhatunk, először...

Megvannak a legjobb mobilfotók

Több mint 650 ezer nevezés közül választotta ki a zsűri a legjobb műveket a HUAWEI XMAGE Awards nemzetközi mobilfotós pályázatán. Az idei nyertes alkotások között olyan képek szerepelnek, amelyek a hétköznapi élet szépségét új,...

Ügynökséget választott a KÖKI Bevásárlóközpont

A hazai gyakorlatban nem túl gyakori, hogy egy ügyfél visszatér a korábbi ügynökségéhez. Márpedig a KÖKI Bevásárlóközpont esetében pontosan ez történt: 2020 és 2022 között az Insomnia egyszer már ellátta a KÖKI full service...

Keveset tesznek a cégek a globális felmelegedés lassításáért

A vállalatok még mindig nem fordítanak elegendő figyelmet a Párizsi Megállapodás kulcsfontosságú céljainak teljesítésére, amivel 1,5 Celsius-fok alatt maradhatna a globális felmelegedés mértéke – derül ki az EY nemzetközi klímaaktivitási barométeréből. Tízből csupán négy...

Változás az IKEA-nál

Az IKEA új fejezetet nyit a régióban: 2024. december 1-jétől Rostislav Čítek veszi át a marketing vezetői pozíciót Csehországban, Magyarországon és Szlovákiában, hogy tovább erősítse a márka jelenlétét és irányvonalát.Rostislav Čítek 2020 óta tagja...

Új vezetőkkel erősít a Telekom

Szerződése lejártával távozik a Magyar Telekomtól Daria Dodonova gazdasági vezérigazgató-helyettes és Igazgatósági tag. Lubor Zatko műszaki vezérigazgató-helyettes pedig a Deutsche Telekom Csoporton belül más pozícióban folytatja karrierjét. A gazdasági vezérigazgató-helyettesi pozícióra a Deutsche Telekomtól...

A mozikat is meghódítja az OMODA

Közösen indul el egy mágikus utazásra Óz csodálatos birodalmába a Universal Pictures látványos új filmje, a Wicked és az OMODA&JAECOO. A két márka közötti együttműködés nem csupán az OMODA&JAECOO innovatív, személyre szabott élmények és...

Keveset költenek digitalizációra a hazai kkv-k

Visszafogottság jellemzi a magyar kkv szektort, ha a digitalizációról van szó. A jelenlegi turbulens gazdasági környezetben sokan inkább a kivárásra játszanak, hátha javulnak a gazdasági mutatók. Noha a K&H kkv bizalmi index harmadik negyedéves...

Már a mozikban a magyar Eufória

Két fiatal szerhasználó felépülésének első 1,5 évét követi nyomon a hazai mozikban december 5-től látható új magyar dokumentumfilm, a Nemzeti Filmintézet támogatásával elkészült Mélypont érzés. Miklós Ádám rendező és Száki Adrián producer úgy nyúltak...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jön a Marsra magyar! karácsonyi különkiadása

December 22-én karácsonyi különkiadással jelentkezik a Magyar Telekom és a KMH Film koprodukciójában készült Marsra magyar! sorozat. A speciális epizód kiemelt nézettségű műsorsávba került az RTL-en, és az RTL+-on is elérhető lesz. A Marsra...

A digitális piac nagyágyúi trendekről és feladatokról – 1. rész

Izgalmas változásokat hozott az elmúlt egy év a hazai digitális piacon. A jelen és a jövő trendjeiről, a legfontosabb feladatokról kérdeztük a digitális piac legmeghatározóbb személyeiségeit bemutató Top 50-es listánk élmezőnyében végzett vezetőket.   Az...

Elindult a Budapest Airport munkáltatói márka kampánya

A VINCI Airports által üzemeltetett Budapest Airport hisz abban, hogy a tehetség mindenkiben megvan, de akkor csillan meg igazán, ha megtalálja a helyét. Ahhoz azonban, hogy megtaláljuk azt a munkakört, amiben valóban szárnyalhatunk, először...

Megvannak a legjobb mobilfotók

Több mint 650 ezer nevezés közül választotta ki a zsűri a legjobb műveket a HUAWEI XMAGE Awards nemzetközi mobilfotós pályázatán. Az idei nyertes alkotások között olyan képek szerepelnek, amelyek a hétköznapi élet szépségét új,...

Ügynökséget választott a KÖKI Bevásárlóközpont

A hazai gyakorlatban nem túl gyakori, hogy egy ügyfél visszatér a korábbi ügynökségéhez. Márpedig a KÖKI Bevásárlóközpont esetében pontosan ez történt: 2020 és 2022 között az Insomnia egyszer már ellátta a KÖKI full service...

Don't Miss

Nemzetközi ügynökségi hálózat tagja lett a Positive Adamsky

A Positive Adamsky csatlakozott a MISSION HUBS független nemzetközi ügynökségi hálózathoz. Ez az együttműködés a cégcsoport régóta tervezett külpiaci stratégiájának kiemelt lépése, amely a nemzetközi jelenlét erősítését és a globális partnerkapcsolatok bővítését célozza.A londoni...

Fontos európai díjat nyert a magyar HR vezető

Komáromi Zsófiának, a Publicis Groupe Hungary Chief Talent Officerének és a Publicis Groupe CEE Talent Transformation Partnerének ítélték oda a 2024-es HR Diversity Champion of the Year kategóriadíját a European Diversity Awards-on. Az egyik...

Lengyel vezető a dentsu új régiójánál

A dentsu globális kreatív-, marketing- és médiaügynökségi hálózatának EMEA régiós vezetése bejelentette a DACH (Németország, Ausztria, Svájc) és a CEE (Közép-Kelet-Európa) piaci területek összevonását egy új, egységes Közép-Európa régió formájában. Az új Közép-Európa klaszter...

Logó és arculattervezést segítő könyvet adott ki a [brandguide]

Megjelent a legújabb logó- és arculattervezés témájú szakkönyv a kiadásában. Egy szokatlan és egyedi formátumban: feltett kérdésekkel segíti a könyv a logó- és arculattervezés folyamatát. A könyv nem csak szorosan szakmabeliekhez szól, hanem...

A hazai kortárs művészet előtt tiszteleg az ACG

Idén ünnepli 20. születésnapját a hazai kreatív szektor megkerülhetetlen szereplője, az ACG. Az évforduló apropóján az ügynökség egy egyedülálló kiadványban, az ACG TWENTY Bookazine-ban tiszteleg azon hazai kortárs alkotók előtt, akik munkásságából az elmúlt...