- Hirdetés -

Egy múlt heti meccs előrevetíti az RTL és a TV2 fekete heteit

|

Az M4 Sporton közvetített Írország-Magyarország mérkőzés volt az elmúlt hét legnézettebb műsora. Nem sok jót jelent ez a következő hetekre nézve a többi csatornának.

A mostanában megszokott rend szerint alakult a múlt heti nézettségi verseny az RTL és a TV2 között. Azaz előbbi nyerte a hetet a 18-49 és a 18-59 éveseknél, főműsoridőben. Minden más összevetésben a TV2 végzett az élen. Napokra lebontva a 18-49 és a 18-59 éveseknél szerda este produkált magasabb share-t a TV2, a többi napon az RTL hozott össze magasabb közönségarányt. A teljes lakosságnál hétfőtől péntekig nyerte az estéket a TV2, a hétvége pedig az RTL-é volt.

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 23. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 9,6 13,1 9,1
RTL 11,3 11,3 10,4

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 23. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 8,8 11,4 8,4
RTL 7 6,8 6,4

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 22,1 24,1 21,1
RTL Magyarország 18,0 16,4 17,4
MTVA 7,1 10,4 6,0
AMC Networks 6,0 5,2 6,4
Network4 3,7 4,9 2,6
Paramount Global 3,3 2,7 4,1
Warner Bros.Discovery 3,3 3,6 3,0
Antenna Entertainment Group 3,0 2,7 2,7

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 14,6% / 13,4% (14,8% / 13,6%)
Tények Plusz – 10,8% / 9,5% (9,5% / 8,2%)
Szerencsekerék – 10,3% / 10,1%
Zsákbamacska – 8% / 7,4% (7,9% / 7,7%)

RTL
Híradó – 17,8% / 14,8% (16,2% / 13,6%)
Fókusz – 12% / 11,1% (11,8% / 11,3%)
The Floor – 13,4% / 13,3% (13% / 13,1%)
Drága örökösök – 7% / 6,5% (6,4% / 6,1%)

Az RTL Híradó a 18-49 és a 18-59 éveseknél is jobb heti átlagot ért el, mint a Tények. A kereskedelmi célcsoportnál a The Floor a Szerencsekerékkel szemben is nyerte a sávját. A Szerencsekerék egyébként kicsit jobban szerepelt, mint korábban ugyanebben a sávban a Zsákbamacska, a korábbi héthez képest nagyjából 2 százalékponttal hozott erősebb közönségarányt. Azonban ennél már jobb eredményeket is láthattunk a Szerencsekeréktől. A RTL-en a Drága örökösök továbbra sem talált magára.

Szombaton a Gólkirályság évadzárója nyerte ugyan a sávját, de nem búcsúzott túlzottan erős számokkal. A 18-49 éveseknél 9,3 százalékos, a 18-59 éveseknél 10,9 százalékos, a teljes lakosságnál 11,3 százalékos közönségaránya volt. Vasárnap a Cápák között ugyanennél a három célcsoportnál 11,9 százalékos, 13 százalékos és 11,8 százalékos share-t hozott össze.

A múlt heti felkészülési mérkőzések közül a keddi – M4 Sporton közvetített – Írország-Magyarország vonzotta a több nézőt. Olyannyira, hogy mindhárom fő célcsoportnál ez volt a múlt hét legnézettebb műsora. A 18-49 éveseknél 249 ezer, a 18-59 éveseknél 335 ezer, a teljes lakosságnál 603 ezer nézőt érdekelt. Ez rossz hír az RTL és a TV2 számára, hiszen ha egy szimpla felkészülési meccs simán nyeri a hetet, akkor mi lesz a közelgő labdarúgó Európa-bajnokság időszakában?

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
LABDARÚGÁS – FELKÉSZÜLÉSI MÉRKŐZÉS M4 SPORT 335 891 17,2
HÍRADÓ RTL 253 970 18,1
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 250 226 13,0
THE FLOOR RTL 248 799 15,3
VÁLASZTÁS 24 RTL 242 275 15,4
FORMA-1 FUTAM M4 SPORT 230 457 11,1
SZERENCSEKERÉK TV2 199 340 11,8
TÉNYEK TV2 189 455 17,3
FÓKUSZ RTL 182 664 13,3
GÓLKIRÁLYSÁG RTL 172 961 10,9

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

  Csatorna AMR (fő) SHR %
LABDARÚGÁS – FELKÉSZÜLÉSI MÉRKŐZÉS M4 SPORT 603 926 15,9
TÉNYEK TV2 600 154 23,6
HÍRADÓ RTL 561 323 19,6
SZERENCSEKERÉK TV2 550 254 15,3
THE FLOOR RTL 494 342 13,7
TÉNYEK PLUSZ TV2 492 315 15,4
VÁLASZTÁS 24 RTL 472 328 14,3
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 452 373 11,8
A HÁROM NŐVÉR TV2 429 471 20,2
GÓLKIRÁLYSÁG RTL 388 586 11,3

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
LABDARÚGÁS – FELKÉSZÜLÉSI MÉRKŐZÉS M4 SPORT 249 410 18,7
THE FLOOR RTL 162 123 12,8
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 155 025 11,9
FORMA-1 FUTAM M4 SPORT 153 642 10,7
VÁLASZTÁS 24 RTL 145 508 14,0
HÍRADÓ RTL 133 686 14,3
SZERENCSEKERÉK TV2 128 610 11,4
TÉNYEK TV2 112 795 16,3
FÓKUSZ RTL 103 245 10,5
GÓLKIRÁLYSÁG RTL 99 612 9,3

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...

Ez lehet a digitális bankolás jövője

A COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez – derül ki a Deloitte legfrissebb, Digital Banking...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...