- Hirdetés -

Exkluzív sztorit mutat be a BioTechUSA

|

- Hirdetés -

A fitneszipar az egyik leggyorsabban növekvő és változó iparág a világon, ahol nem könnyű állócsillagnak lenni. Az elképesztő fizikummal rendelkező Ulisses Jr. kőkemény munkával és alázattal lett egy szegény, afrikai kisgyermekből nemzetközi fitneszsztár és Will Smith edzője, bebizonyítva, hogy ha eléggé eltökélt vagy, akkor nincs lehetetlen. Az immár nyolc éve tartó együttműködés megkoronázásaként a BioTechUSA The Legacy címmel egy egyórás exkluzív dokumentumfilmet forgatott a testépítő életútjáról. Az inspiráló és milliókat motiváló történetben olyan neves fitneszmodellek és testépítők is megszólalnak, mint Mike O’Hearn, Simeon Panda, Sergi Constance vagy Diego Sechi.

Ulisses Jr. egyik ismertetőjele, hogy évtizedek óta olyan csúcsformában van, amiről a pályatársak is csak ámulattal nyilatkoznak. A tökéletes test széles mosollyal, közvetlenséggel és végtelen alázattal párosul. Ez az a „csomag”, ami közel 9 millió embert vonz Instagram-on és 3 millió követőt TikTok-on. A 48 éves (!) fitneszmodell és testépítő több mint 25 éve van a szakmában, közösségi média platformjain személyre szabott edzéstervvel és étrenddel foglalkozik. Segítségével több mint 50 000 ember érte már el az alakformálással kapcsolatos célját. Hitvallása szerint: „Ahhoz, hogy jó legyél valamiben, megszállottan kell csinálnod.” Felületein a professzionális életmód tanácsadás mellett humoros tartalmak is visszaköszönnek, emellett a magánéletébe is betekintést enged, ezzel a kombinációval pedig nagyon erős kapcsolatot épített ki a rajongóival. Népszerűségét remekül példázza, hogy jelenleg 72 000 (!) megválaszolatlan üzenete van. Mégis, ha megkérdezik tőle, mivel foglalkozik, szerényen így fogalmaz: „Csak egy személyi edző vagyok.”

Afrikából az amerikai álomig

Ulisses Jr. Yulisa Maddy néven született Sierra Leone-ban, egy Magyarországnál kisebb alapterületű országban, Nyugat-Afrikában. Hosszú utat kellett bejárnia ahhoz, hogy ma egy gyönyörű, nagy birtokon, kiváló anyagi körülmények között élhessen feleségével és fiaival Angliában. Gyermekkorát kifejezetten nehéz körülmények között töltötte, ahol sokszor ennivalóra is alig futotta. A fordulópontot az 1991-ben kitört polgárháború jelentette számára, ekkor családját követve az Egyesült Államokba emigrált.

Az amerikai álmot természetesen neki sem adták ingyen: meg kellett küzdenie a beilleszkedéssel és a kisebbségeket, bevándorlókat övező előítéletekkel. A vékony fiú aztán atletikusságából adódóan amerikai fociban és labdarúgásban is a legjobbak közé tartozott és rájött, hogy mindezt a jó fizikum és az edzőteremben eltöltött plusz órák még magasabb szintre emelhetik. A többi, ahogy mondani szokás, már történelem, hiszen a súlyzós edzés, valamint a fitnesz iránti szerelem azóta is töretlen, ami teljesen megváltoztatta az életét.

Ahogy épült a fizikuma, jöttek a naptárfotózások, majd a fitneszversenyek, ahol minden létező elismerést begyűjtött. „Mindig is a fitnesz volt az én utam, ami segít folyamatosan szintet lépni, jobb kedvre derít és önbizalmat ad. Ott volt nekem az első naptól kezdve, amikor Amerikába, majd később Európába jöttem”. Ezzel egyidőben személyi edzői karrierje is beindult, azonban az élete nem várt negatív fordulatokat vett: egy autóbalesetben súlyos lábsérülést szenvedett, és ha mindez nem lett volna elég, elveszítette a nagymamáját, aki egész életében a legfontosabb támasza volt. Élete legdepressziósabb időszaka megtanította arra, hogy “bár az élet sok akadályt gördíthet elénk, viszont csak rajtunk múlik, hogyan győzzük le ezeket, ez tesz minket azzá, akik vagyunk”.

Hosszas rehabilitációt követően újraépítette magát és később olyan hírességekkel dolgozhatott együtt, mint Harry Connick Jr. színész, a topmodell Gisele Bündchen és a szupersztár Will Smith, aki néhány jelenet erejéig szerepel is a dokumentumfilmben.

Tudatos self-branding és a BioTechUSA

Ulisses Jr. 2016-ban csatlakozott a BioTechUSA csapatához. Ez volt az az időszak, amikor szakmai sikereiből és megszerzett hírnevéből tudatosan elindult a self-branding irányába, amit egy jól ismert és erős szakmai partner stratégiai együttműködése tovább erősített. „Legyünk őszinték, a testépítés nem kifizetődő. Egy márka vagy egy vállalkozás felépítése az, amiből profitálni tudsz, hogy hogyan lépsz kapcsolatba az emberekkel, és hogyan kommunikálsz velük.”

A már nyolc éve tartó együttműködés során – amely időtartam rendkívülinek mondható a nagyon gyorsan változó fitnesziparban – a BioTechUSA a The Feeling of Success mottó égisze alatt – a márkát nemzetközi szinten építve – számos országba, kiállításra, road showra vitte el a fitneszikont, aki minden alkalommal fáradhatatlanul beszélget és fotózkodik a rajongókkal. A vállalat ezt a gyümölcsöző kooperációt most egy egyórás exkluzív dokumentumfilmmel koronázta meg, amelyben egy példátlan életutat végigkövetve ismerhetjük meg a sportoló inspiráló és milliókat motiváló történetét.

A videót a BioTechUSA-val szorosan együttműködve a Syndicate Studio készítette, a megszólalók között pedig Ulisses nővére és felesége mellett olyan neves fitneszmodellek és testépítők is megjelennek, mint Mike O’Hearn, Simeon Panda, Sergi Constance és Diego Sechi.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Izgalmas és megosztó történetek a képernyőn

Az AMC Networks International Central and Northern Europe kötelékébe tartozó Spektrum ősszel két saját gyártású produkciót is képernyőre tűz, amelyek forgatásai elkezdődtek. Gyakran parázs vitát kiváltó, a magyar hegymászók sikeres csúcstámadásait, sajnos sokszor...

Így gyorsítana a Huawei

Ismét megrendezték a Huawei Tech4Value – ICT Day konferenciáját, amelyen a legújabb az oktatást, közlekedést, közigazgatást érintő digitalizációs folyamatokról esett szó. Az eseményt Hankó Balázs kulturális és innovációs miniszter nyitotta meg, de felszólalt többek...

Újabb magyar sikerek Cannes-ban

Arany oroszlánt érdemelt ki a cannes-i reklámfesztiválon a Havas Düsseldorf „The big shake up” kampánya, amelyben jelentős szerepet vállalt az Umbrella Collective is. Az idei Cannes Lions-ra közel 27 ezer nevezés érkezett, és már...

Közel 3 milliárd forintnyi támogatás az új magyar akciófilmnek

A Honvédelmi Minisztérium szakmai támogatásával különleges katonai hadműveletről készül akciófilm, amely 2025-ben érkezhet a mozikba. A filmhez a Nemzeti Filmintézet 1,7 milliárd forintos támogatást nyújt, egyedi kormányhatározat alapján pedig további 1,067 milliárd forintnyi támogatást...

Ki nyeri az EB-t? – Így tippel Knapcsek Katalin és Pajor Attila

Az idei év egyik legnagyobb sporteseménye a németországi foci EB, az mmonline.hu pedig a focit kedvelő kommunikációs szakembereket, menedzsereket kért fel, hogy tippeljenek a győztesre és a magyarok teljesítményére. Sorozatunk negyedik részéből kiderül, hogy...

Ezek a felújított mobilok a legnépszerűbbek most

A nyaralási szezon és az iskolai tanév vége közeledtével itthon is átalakultak az felújított eszközök piacának trendjei a Rejoynál. A legújabb Apple-készülék, a tavaly szeptemberben debütált iPhone 15 nem csupán elérhető a cég kínálatában,...

Ősszel érkezik a népszerű sorozat folytatása

A Daryl Dixon első évadának tavaszi magyarországi premierjét követően a hazai rajongóknak nem kell sokat várniuk, hogy újra találkozhassanak kedvenc szereplőikkel. A Norman Reedus és Melissa McBride főszereplésével készülő The Walking Dead: Daryl Dixon...

Így használhatjuk biztonságosan a mobilunkat külföldön

Egy uniós rendelet szabályainak köszönhetően ma már szinte korlátok nélkül használhatjuk mobiltelefonunkat az Európai Gazdasági Térség (EGT) országaiban – mintha csak otthon lennénk. A fogyasztói tudatosság azonban továbbra is elengedhetetlen: figyelmetlenségből akár több millió...

Térképre tették a szingliket

247 ezerről csaknem 299 ezerre nőtt a 20–49 éves szinglik száma hazánkban 2011 és 2022 között a két legutóbbi népszámlálás adatai szerint. A szinglik döntő többsége a 20-as és a 30-as éveikben jár, a...

Nagy változás az OMV kutakon

Az OMV kiskereskedelmi hálózatának arculata új, modern megjelenést kap Közép-Kelet-Európában. Az arculatváltás teljes folyamata 7 ország mintegy 1000 töltőállomásán történik meg a következő 3 évben.Az OMV egy újabb lépést tett a cég átalakulásának útján:...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Az űrbe vágynak a gyerekek

Ki ne akart volna kiskorában űrhajós lenni? Ez az álom valójában csak keveseknek vált eddig valóra és a tudomány jelenlegi állása szerint a világűr 96 százaléka továbbra is felfedezésre vár. A LEGO Csoport új...

Izgalmas és megosztó történetek a képernyőn

Az AMC Networks International Central and Northern Europe kötelékébe tartozó Spektrum ősszel két saját gyártású produkciót is képernyőre tűz, amelyek forgatásai elkezdődtek. Gyakran parázs vitát kiváltó, a magyar hegymászók sikeres csúcstámadásait, sajnos sokszor...

Így gyorsítana a Huawei

Ismét megrendezték a Huawei Tech4Value – ICT Day konferenciáját, amelyen a legújabb az oktatást, közlekedést, közigazgatást érintő digitalizációs folyamatokról esett szó. Az eseményt Hankó Balázs kulturális és innovációs miniszter nyitotta meg, de felszólalt többek...

Újabb magyar sikerek Cannes-ban

Arany oroszlánt érdemelt ki a cannes-i reklámfesztiválon a Havas Düsseldorf „The big shake up” kampánya, amelyben jelentős szerepet vállalt az Umbrella Collective is. Az idei Cannes Lions-ra közel 27 ezer nevezés érkezett, és már...

Közel 3 milliárd forintnyi támogatás az új magyar akciófilmnek

A Honvédelmi Minisztérium szakmai támogatásával különleges katonai hadműveletről készül akciófilm, amely 2025-ben érkezhet a mozikba. A filmhez a Nemzeti Filmintézet 1,7 milliárd forintos támogatást nyújt, egyedi kormányhatározat alapján pedig további 1,067 milliárd forintnyi támogatást...

Don't Miss

Megváltozott a versenypálya – interjú Vidus Gabriellával

Folyamatosan monitorozzuk a piacot a kisebb-nagyobb médiaipari cégekkel kapcsolatban, és ha olyan vállalatot találunk, akkor tárgyalásokat kezdünk – nyilatkozta lapunknak Vidus Gabriella. Az RTL Magyarország vezérigazgatója jelezte: tavaly nem voltak elég jók a műsorok,...

Az összetartozás ereje – interjú Monori Bálint Gusztávval

Nem csak a csapatok, a cégek is gőzerővel készülnek a labdarúgó-Európa-bajnokságra. A Szerencsejáték Zrt. a Lounge Grouppal együtt készített egy nagyszabású kampányfilmet, hogy ráhangolja a szurkolókat a kontinenstornára. A részletekről Monori Bálint Gusztáv, a...

Az EB körüli reklámhelyek már elfogytak – interjú Kosaras Klaudiával

Már hónapokkal a sportesemények előtt jelentősen megnő a hirdetői kereslet a sport tartalmak melletti megjelenésekre – nyilatkozta az mmonline.hu-nak Kosaras Klaudia. Az Atmedia kereskedelmi igazgatójával készült interjúnkból kiderül többek között, hogyan készülnek az idei...

A jó ötleteket nem büdzsében mérik – interjú Sárospataki Alberttel

Az idén tízéves online számlázó, a Billingo vihette haza az Év Vállalata díjat a kilencedik Marketing Diamond Awardsról. Az elsősorban mikro-, kis- és középvállalkozásokat támogató cég ügyvezetőjét, Sárospataki Albertet kérdeztük a pályázataikról, a Billingo...

Morálisan jót tenni üzletileg is kifizetődő

„Aligha tekinthető felelősségvállalásnak - és etikusnak - az, amikor egy tízmilliós költségvetésű imázskampányt tessék-lássék „bekoszolunk” egy kis kutyasétáltatással” - nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Dr. Pintér Dániel Gergő, a BioTechUSA-cégcsoport vállalati kommunikációs, PR és CSR...