- Hirdetés -

Egy múlt heti meccs előrevetíti az RTL és a TV2 fekete heteit

|

- Hirdetés -

Az M4 Sporton közvetített Írország-Magyarország mérkőzés volt az elmúlt hét legnézettebb műsora. Nem sok jót jelent ez a következő hetekre nézve a többi csatornának.

A mostanában megszokott rend szerint alakult a múlt heti nézettségi verseny az RTL és a TV2 között. Azaz előbbi nyerte a hetet a 18-49 és a 18-59 éveseknél, főműsoridőben. Minden más összevetésben a TV2 végzett az élen. Napokra lebontva a 18-49 és a 18-59 éveseknél szerda este produkált magasabb share-t a TV2, a többi napon az RTL hozott össze magasabb közönségarányt. A teljes lakosságnál hétfőtől péntekig nyerte az estéket a TV2, a hétvége pedig az RTL-é volt.

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 23. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 9,6 13,1 9,1
RTL 11,3 11,3 10,4

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 23. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 8,8 11,4 8,4
RTL 7 6,8 6,4

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 22,1 24,1 21,1
RTL Magyarország 18,0 16,4 17,4
MTVA 7,1 10,4 6,0
AMC Networks 6,0 5,2 6,4
Network4 3,7 4,9 2,6
Paramount Global 3,3 2,7 4,1
Warner Bros.Discovery 3,3 3,6 3,0
Antenna Entertainment Group 3,0 2,7 2,7

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 14,6% / 13,4% (14,8% / 13,6%)
Tények Plusz – 10,8% / 9,5% (9,5% / 8,2%)
Szerencsekerék – 10,3% / 10,1%
Zsákbamacska – 8% / 7,4% (7,9% / 7,7%)

RTL
Híradó – 17,8% / 14,8% (16,2% / 13,6%)
Fókusz – 12% / 11,1% (11,8% / 11,3%)
The Floor – 13,4% / 13,3% (13% / 13,1%)
Drága örökösök – 7% / 6,5% (6,4% / 6,1%)

Az RTL Híradó a 18-49 és a 18-59 éveseknél is jobb heti átlagot ért el, mint a Tények. A kereskedelmi célcsoportnál a The Floor a Szerencsekerékkel szemben is nyerte a sávját. A Szerencsekerék egyébként kicsit jobban szerepelt, mint korábban ugyanebben a sávban a Zsákbamacska, a korábbi héthez képest nagyjából 2 százalékponttal hozott erősebb közönségarányt. Azonban ennél már jobb eredményeket is láthattunk a Szerencsekeréktől. A RTL-en a Drága örökösök továbbra sem talált magára.

Szombaton a Gólkirályság évadzárója nyerte ugyan a sávját, de nem búcsúzott túlzottan erős számokkal. A 18-49 éveseknél 9,3 százalékos, a 18-59 éveseknél 10,9 százalékos, a teljes lakosságnál 11,3 százalékos közönségaránya volt. Vasárnap a Cápák között ugyanennél a három célcsoportnál 11,9 százalékos, 13 százalékos és 11,8 százalékos share-t hozott össze.

A múlt heti felkészülési mérkőzések közül a keddi – M4 Sporton közvetített – Írország-Magyarország vonzotta a több nézőt. Olyannyira, hogy mindhárom fő célcsoportnál ez volt a múlt hét legnézettebb műsora. A 18-49 éveseknél 249 ezer, a 18-59 éveseknél 335 ezer, a teljes lakosságnál 603 ezer nézőt érdekelt. Ez rossz hír az RTL és a TV2 számára, hiszen ha egy szimpla felkészülési meccs simán nyeri a hetet, akkor mi lesz a közelgő labdarúgó Európa-bajnokság időszakában?

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
LABDARÚGÁS – FELKÉSZÜLÉSI MÉRKŐZÉS M4 SPORT 335 891 17,2
HÍRADÓ RTL 253 970 18,1
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 250 226 13,0
THE FLOOR RTL 248 799 15,3
VÁLASZTÁS 24 RTL 242 275 15,4
FORMA-1 FUTAM M4 SPORT 230 457 11,1
SZERENCSEKERÉK TV2 199 340 11,8
TÉNYEK TV2 189 455 17,3
FÓKUSZ RTL 182 664 13,3
GÓLKIRÁLYSÁG RTL 172 961 10,9

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

  Csatorna AMR (fő) SHR %
LABDARÚGÁS – FELKÉSZÜLÉSI MÉRKŐZÉS M4 SPORT 603 926 15,9
TÉNYEK TV2 600 154 23,6
HÍRADÓ RTL 561 323 19,6
SZERENCSEKERÉK TV2 550 254 15,3
THE FLOOR RTL 494 342 13,7
TÉNYEK PLUSZ TV2 492 315 15,4
VÁLASZTÁS 24 RTL 472 328 14,3
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 452 373 11,8
A HÁROM NŐVÉR TV2 429 471 20,2
GÓLKIRÁLYSÁG RTL 388 586 11,3

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
LABDARÚGÁS – FELKÉSZÜLÉSI MÉRKŐZÉS M4 SPORT 249 410 18,7
THE FLOOR RTL 162 123 12,8
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 155 025 11,9
FORMA-1 FUTAM M4 SPORT 153 642 10,7
VÁLASZTÁS 24 RTL 145 508 14,0
HÍRADÓ RTL 133 686 14,3
SZERENCSEKERÉK TV2 128 610 11,4
TÉNYEK TV2 112 795 16,3
FÓKUSZ RTL 103 245 10,5
GÓLKIRÁLYSÁG RTL 99 612 9,3

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Újított a K&H

A hazai pénzintézetek között elsőként új vállalatirányítási rendszert vezetett be a K&H. Az újgenerációs, memóriaalapú SAP S/4HANA rendszer valós idejű adatelemzést és előrejelzést tesz lehetővé, a Fiori felhasználói felület pedig személyre szabható webes és...

Különleges programok az ország egyik legszebb helyén

Az ország talán legnépszerűbb kirándulóhelye minden évszakban izgalmas kalandokat, a nyugalomra vágyóknak pedig teljes kikapcsolódást kínál. Az utóbbi évek fejlesztéseinek köszönhetően megszámlálhatatlan lovasprogram, kerékpáros túrák, lebilincselő gyerekprogramok várják a látogatókat. Szeptemberben pedig 1984 után...

Legendás pankrátorok érkeznek a képernyőkre

Minden eddiginél több pankrációs doku-sorozat és a WrestleMania legendás részei is érkeznek a Network4 Media Group műsorára nyár közepétől. A műsorok mindegyike hazai premier, ráadásul magyar kommentárt vagy feliratot is kapnak. A World Wrestling...

Rengeteg ügyfelet veszíthetnek a bankok

Az új illetékintézkedésekkel a devizaügyletek mind nagyobb részét külföldi szolgáltatóhoz vihetik a privátbanki és affluens ügyfelek, ráadásul erre a nemzetgazdaságilag fontos ügyfélszegmensre a határon átnyúló vagyonkezelési szolgáltatók is kivethetik a hálójukat - hívja fel...

Milliós bírságot kaphatnak a cégek

Ugyan június 30-án lejárt Kiberbiztonsági tanúsításról és felügyeletről szóló törvényben meghatározott első fontos határidő, a cégvezetőknek azonban még van idejük pótolni a mulasztást, és időben megkezdeni a felkészülést a támadások elhárítására - nem mellesleg...

Olimpia a Maxon – egyetlen pillanatról sem kell lemaradnunk

Magyarországon csak a WBD streamingplatformján, a Maxon érhető el mind a 762 sportesemény, 329 éremosztó versenyszám és a 19 versenynapon át tartó, 3800 órányi élő közvetítés. A Max technikai újításai közé tartozik a dedikált...

Ezt kínálja idén a Campus Fesztivál

Huszonegy programhelyszínen 295 zenei produkció várja majd a bulizni vágyókat az idei debreceni Campus Fesztiválon, amit július 24-27. között rendeznek meg a Nagyerdőben. Idén növekszik a külföldi előadók száma: 13 különböző országból, 16 nemzetközi...

Így látják helyzetüket és a piacot a PR-guruk – 1. rész

Összeállításunkban a top PR-cégek vezetői értékelik az előző évet, és mesélnek arról, mi jár most a fejükben, hogy a lehető legjobb teljesítményt hozzák ki vállalkozásukból. Beszéltek még a hitelességről, a magabiztosságról és a közösségi...

Nem tudják elkölteni a pénzüket a SZÉP kártyások

Hónapról hónapra növekszik a K&H SZÉP kártya forgalom, de még így sem tudják a kártyabirtokosok felhasználni a havi jóváírásukat. Így tovább emelkedett a K&H SZÉP kártyákkal felhasználható keret, ami csaknem eléri a 9 milliárd...

Hatalmas küzdelem volt a Balatonban

120 ezren nézték az élő közvetítést és több mint félmillióan látták a közösségi médiában az év legnagyobb és legrangosabb vitorlásversenyét, az 56. Kékszalag Raiffeisen Nagydíjat, amelyet a Forma 1-es autóversenyekhez hasonlítható izgalmas csata végén...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Milliókról dönthetnek a vásárlók

Emberek millióinak kezében van újra több millió forint és környékbeli lakos sorsa, melyről a Tesco üzletekben leadott szavazatukkal dönthetnek. Július 15-én indult ugyanis az áruházlánc „Ön választ, mi segítünk” közösségi programjának szavazási szakasza. A...

Újított a K&H

A hazai pénzintézetek között elsőként új vállalatirányítási rendszert vezetett be a K&H. Az újgenerációs, memóriaalapú SAP S/4HANA rendszer valós idejű adatelemzést és előrejelzést tesz lehetővé, a Fiori felhasználói felület pedig személyre szabható webes és...

Különleges programok az ország egyik legszebb helyén

Az ország talán legnépszerűbb kirándulóhelye minden évszakban izgalmas kalandokat, a nyugalomra vágyóknak pedig teljes kikapcsolódást kínál. Az utóbbi évek fejlesztéseinek köszönhetően megszámlálhatatlan lovasprogram, kerékpáros túrák, lebilincselő gyerekprogramok várják a látogatókat. Szeptemberben pedig 1984 után...

Legendás pankrátorok érkeznek a képernyőkre

Minden eddiginél több pankrációs doku-sorozat és a WrestleMania legendás részei is érkeznek a Network4 Media Group műsorára nyár közepétől. A műsorok mindegyike hazai premier, ráadásul magyar kommentárt vagy feliratot is kapnak. A World Wrestling...

Rengeteg ügyfelet veszíthetnek a bankok

Az új illetékintézkedésekkel a devizaügyletek mind nagyobb részét külföldi szolgáltatóhoz vihetik a privátbanki és affluens ügyfelek, ráadásul erre a nemzetgazdaságilag fontos ügyfélszegmensre a határon átnyúló vagyonkezelési szolgáltatók is kivethetik a hálójukat - hívja fel...

Don't Miss

Ezek a projektek nyerték el idén a Digitális Készségek Európai Díját

Ezek a projektek nyerték el idén a Digitális Készségek Európai Díját A Digitális Készségek Európai Díjának (European Digital Skills Awards) idei nyertes projektei között kiberbiztonságra fókuszáló, hátrányos helyzetűek digitális készségeinek fejlesztését, illetve a nők technológiai...

Folyamatosan újra kell gondolnunk, hogyan maradhatunk relevánsak – interjú Erich Mullerrel

Sok tekintetben a budapesti gyártóközpont az ügynökségünk szíve, amely életre kelti a stratégiai és kreatív csapatok által nap mint nap kitalált csodálatos koncepciókat és ötleteket – mondta el Erich Muller. A Publicis Groupe Hungary...

A csapatmunka és az emberi kreativitás nem lecserélhető – interjú Juhász Péterrel

Ha mindenáron le akarunk nyomni valamit a nézők torkán, akkor azt nem fogják befogadni és elkapcsolnak – állítja Juhász Péter. A 235 egyik tulajdonosa, a Tippmix reklámfilmek rendezője az mmonline.hu-nak adott interjúban beszélt arról...

Marketingfronton újított a Tesco

Az áruházlánc 44 üzletében 132 darab innovatív digitális kijelzőt helyez üzembe az eladáshelyi reklámok hatékonysága és a vásárlói élmény növelése érdekében. A Tesco június 21-én, a kiskereskedelmi ügyféladatokat elemző dunnhumby-val közösen tartott első Tesco...

Kaliszky András váltja Foltányi Tamást az Ersténél

Kaliszky András lesz 2025 januártól az Erste Bank Hungary Zrt. informatikai és operációs területért felelős igazgatósági tagja – jelentette be a pénzintézet. A pozíciót Foltányi Tamás 2024 végéig tölti be, az idén 65 éves...