- Hirdetés -

Egy múlt heti meccs előrevetíti az RTL és a TV2 fekete heteit

|

- Hirdetés -

Az M4 Sporton közvetített Írország-Magyarország mérkőzés volt az elmúlt hét legnézettebb műsora. Nem sok jót jelent ez a következő hetekre nézve a többi csatornának.

A mostanában megszokott rend szerint alakult a múlt heti nézettségi verseny az RTL és a TV2 között. Azaz előbbi nyerte a hetet a 18-49 és a 18-59 éveseknél, főműsoridőben. Minden más összevetésben a TV2 végzett az élen. Napokra lebontva a 18-49 és a 18-59 éveseknél szerda este produkált magasabb share-t a TV2, a többi napon az RTL hozott össze magasabb közönségarányt. A teljes lakosságnál hétfőtől péntekig nyerte az estéket a TV2, a hétvége pedig az RTL-é volt.

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 23. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 9,6 13,1 9,1
RTL 11,3 11,3 10,4

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 23. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 8,8 11,4 8,4
RTL 7 6,8 6,4

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 22,1 24,1 21,1
RTL Magyarország 18,0 16,4 17,4
MTVA 7,1 10,4 6,0
AMC Networks 6,0 5,2 6,4
Network4 3,7 4,9 2,6
Paramount Global 3,3 2,7 4,1
Warner Bros.Discovery 3,3 3,6 3,0
Antenna Entertainment Group 3,0 2,7 2,7

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 14,6% / 13,4% (14,8% / 13,6%)
Tények Plusz – 10,8% / 9,5% (9,5% / 8,2%)
Szerencsekerék – 10,3% / 10,1%
Zsákbamacska – 8% / 7,4% (7,9% / 7,7%)

RTL
Híradó – 17,8% / 14,8% (16,2% / 13,6%)
Fókusz – 12% / 11,1% (11,8% / 11,3%)
The Floor – 13,4% / 13,3% (13% / 13,1%)
Drága örökösök – 7% / 6,5% (6,4% / 6,1%)

Az RTL Híradó a 18-49 és a 18-59 éveseknél is jobb heti átlagot ért el, mint a Tények. A kereskedelmi célcsoportnál a The Floor a Szerencsekerékkel szemben is nyerte a sávját. A Szerencsekerék egyébként kicsit jobban szerepelt, mint korábban ugyanebben a sávban a Zsákbamacska, a korábbi héthez képest nagyjából 2 százalékponttal hozott erősebb közönségarányt. Azonban ennél már jobb eredményeket is láthattunk a Szerencsekeréktől. A RTL-en a Drága örökösök továbbra sem talált magára.

Szombaton a Gólkirályság évadzárója nyerte ugyan a sávját, de nem búcsúzott túlzottan erős számokkal. A 18-49 éveseknél 9,3 százalékos, a 18-59 éveseknél 10,9 százalékos, a teljes lakosságnál 11,3 százalékos közönségaránya volt. Vasárnap a Cápák között ugyanennél a három célcsoportnál 11,9 százalékos, 13 százalékos és 11,8 százalékos share-t hozott össze.

A múlt heti felkészülési mérkőzések közül a keddi – M4 Sporton közvetített – Írország-Magyarország vonzotta a több nézőt. Olyannyira, hogy mindhárom fő célcsoportnál ez volt a múlt hét legnézettebb műsora. A 18-49 éveseknél 249 ezer, a 18-59 éveseknél 335 ezer, a teljes lakosságnál 603 ezer nézőt érdekelt. Ez rossz hír az RTL és a TV2 számára, hiszen ha egy szimpla felkészülési meccs simán nyeri a hetet, akkor mi lesz a közelgő labdarúgó Európa-bajnokság időszakában?

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
LABDARÚGÁS – FELKÉSZÜLÉSI MÉRKŐZÉS M4 SPORT 335 891 17,2
HÍRADÓ RTL 253 970 18,1
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 250 226 13,0
THE FLOOR RTL 248 799 15,3
VÁLASZTÁS 24 RTL 242 275 15,4
FORMA-1 FUTAM M4 SPORT 230 457 11,1
SZERENCSEKERÉK TV2 199 340 11,8
TÉNYEK TV2 189 455 17,3
FÓKUSZ RTL 182 664 13,3
GÓLKIRÁLYSÁG RTL 172 961 10,9

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

  Csatorna AMR (fő) SHR %
LABDARÚGÁS – FELKÉSZÜLÉSI MÉRKŐZÉS M4 SPORT 603 926 15,9
TÉNYEK TV2 600 154 23,6
HÍRADÓ RTL 561 323 19,6
SZERENCSEKERÉK TV2 550 254 15,3
THE FLOOR RTL 494 342 13,7
TÉNYEK PLUSZ TV2 492 315 15,4
VÁLASZTÁS 24 RTL 472 328 14,3
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 452 373 11,8
A HÁROM NŐVÉR TV2 429 471 20,2
GÓLKIRÁLYSÁG RTL 388 586 11,3

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
LABDARÚGÁS – FELKÉSZÜLÉSI MÉRKŐZÉS M4 SPORT 249 410 18,7
THE FLOOR RTL 162 123 12,8
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 155 025 11,9
FORMA-1 FUTAM M4 SPORT 153 642 10,7
VÁLASZTÁS 24 RTL 145 508 14,0
HÍRADÓ RTL 133 686 14,3
SZERENCSEKERÉK TV2 128 610 11,4
TÉNYEK TV2 112 795 16,3
FÓKUSZ RTL 103 245 10,5
GÓLKIRÁLYSÁG RTL 99 612 9,3

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Izgalmas és megosztó történetek a képernyőn

Az AMC Networks International Central and Northern Europe kötelékébe tartozó Spektrum ősszel két saját gyártású produkciót is képernyőre tűz, amelyek forgatásai elkezdődtek. Gyakran parázs vitát kiváltó, a magyar hegymászók sikeres csúcstámadásait, sajnos sokszor...

Így gyorsítana a Huawei

Ismét megrendezték a Huawei Tech4Value – ICT Day konferenciáját, amelyen a legújabb az oktatást, közlekedést, közigazgatást érintő digitalizációs folyamatokról esett szó. Az eseményt Hankó Balázs kulturális és innovációs miniszter nyitotta meg, de felszólalt többek...

Újabb magyar sikerek Cannes-ban

Arany oroszlánt érdemelt ki a cannes-i reklámfesztiválon a Havas Düsseldorf „The big shake up” kampánya, amelyben jelentős szerepet vállalt az Umbrella Collective is. Az idei Cannes Lions-ra közel 27 ezer nevezés érkezett, és már...

Közel 3 milliárd forintnyi támogatás az új magyar akciófilmnek

A Honvédelmi Minisztérium szakmai támogatásával különleges katonai hadműveletről készül akciófilm, amely 2025-ben érkezhet a mozikba. A filmhez a Nemzeti Filmintézet 1,7 milliárd forintos támogatást nyújt, egyedi kormányhatározat alapján pedig további 1,067 milliárd forintnyi támogatást...

Ki nyeri az EB-t? – Így tippel Knapcsek Katalin és Pajor Attila

Az idei év egyik legnagyobb sporteseménye a németországi foci EB, az mmonline.hu pedig a focit kedvelő kommunikációs szakembereket, menedzsereket kért fel, hogy tippeljenek a győztesre és a magyarok teljesítményére. Sorozatunk negyedik részéből kiderül, hogy...

Ezek a felújított mobilok a legnépszerűbbek most

A nyaralási szezon és az iskolai tanév vége közeledtével itthon is átalakultak az felújított eszközök piacának trendjei a Rejoynál. A legújabb Apple-készülék, a tavaly szeptemberben debütált iPhone 15 nem csupán elérhető a cég kínálatában,...

Ősszel érkezik a népszerű sorozat folytatása

A Daryl Dixon első évadának tavaszi magyarországi premierjét követően a hazai rajongóknak nem kell sokat várniuk, hogy újra találkozhassanak kedvenc szereplőikkel. A Norman Reedus és Melissa McBride főszereplésével készülő The Walking Dead: Daryl Dixon...

Így használhatjuk biztonságosan a mobilunkat külföldön

Egy uniós rendelet szabályainak köszönhetően ma már szinte korlátok nélkül használhatjuk mobiltelefonunkat az Európai Gazdasági Térség (EGT) országaiban – mintha csak otthon lennénk. A fogyasztói tudatosság azonban továbbra is elengedhetetlen: figyelmetlenségből akár több millió...

Térképre tették a szingliket

247 ezerről csaknem 299 ezerre nőtt a 20–49 éves szinglik száma hazánkban 2011 és 2022 között a két legutóbbi népszámlálás adatai szerint. A szinglik döntő többsége a 20-as és a 30-as éveikben jár, a...

Nagy változás az OMV kutakon

Az OMV kiskereskedelmi hálózatának arculata új, modern megjelenést kap Közép-Kelet-Európában. Az arculatváltás teljes folyamata 7 ország mintegy 1000 töltőállomásán történik meg a következő 3 évben.Az OMV egy újabb lépést tett a cég átalakulásának útján:...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Az űrbe vágynak a gyerekek

Ki ne akart volna kiskorában űrhajós lenni? Ez az álom valójában csak keveseknek vált eddig valóra és a tudomány jelenlegi állása szerint a világűr 96 százaléka továbbra is felfedezésre vár. A LEGO Csoport új...

Izgalmas és megosztó történetek a képernyőn

Az AMC Networks International Central and Northern Europe kötelékébe tartozó Spektrum ősszel két saját gyártású produkciót is képernyőre tűz, amelyek forgatásai elkezdődtek. Gyakran parázs vitát kiváltó, a magyar hegymászók sikeres csúcstámadásait, sajnos sokszor...

Így gyorsítana a Huawei

Ismét megrendezték a Huawei Tech4Value – ICT Day konferenciáját, amelyen a legújabb az oktatást, közlekedést, közigazgatást érintő digitalizációs folyamatokról esett szó. Az eseményt Hankó Balázs kulturális és innovációs miniszter nyitotta meg, de felszólalt többek...

Újabb magyar sikerek Cannes-ban

Arany oroszlánt érdemelt ki a cannes-i reklámfesztiválon a Havas Düsseldorf „The big shake up” kampánya, amelyben jelentős szerepet vállalt az Umbrella Collective is. Az idei Cannes Lions-ra közel 27 ezer nevezés érkezett, és már...

Közel 3 milliárd forintnyi támogatás az új magyar akciófilmnek

A Honvédelmi Minisztérium szakmai támogatásával különleges katonai hadműveletről készül akciófilm, amely 2025-ben érkezhet a mozikba. A filmhez a Nemzeti Filmintézet 1,7 milliárd forintos támogatást nyújt, egyedi kormányhatározat alapján pedig további 1,067 milliárd forintnyi támogatást...

Don't Miss

Megváltozott a versenypálya – interjú Vidus Gabriellával

Folyamatosan monitorozzuk a piacot a kisebb-nagyobb médiaipari cégekkel kapcsolatban, és ha olyan vállalatot találunk, akkor tárgyalásokat kezdünk – nyilatkozta lapunknak Vidus Gabriella. Az RTL Magyarország vezérigazgatója jelezte: tavaly nem voltak elég jók a műsorok,...

Az összetartozás ereje – interjú Monori Bálint Gusztávval

Nem csak a csapatok, a cégek is gőzerővel készülnek a labdarúgó-Európa-bajnokságra. A Szerencsejáték Zrt. a Lounge Grouppal együtt készített egy nagyszabású kampányfilmet, hogy ráhangolja a szurkolókat a kontinenstornára. A részletekről Monori Bálint Gusztáv, a...

Az EB körüli reklámhelyek már elfogytak – interjú Kosaras Klaudiával

Már hónapokkal a sportesemények előtt jelentősen megnő a hirdetői kereslet a sport tartalmak melletti megjelenésekre – nyilatkozta az mmonline.hu-nak Kosaras Klaudia. Az Atmedia kereskedelmi igazgatójával készült interjúnkból kiderül többek között, hogyan készülnek az idei...

A jó ötleteket nem büdzsében mérik – interjú Sárospataki Alberttel

Az idén tízéves online számlázó, a Billingo vihette haza az Év Vállalata díjat a kilencedik Marketing Diamond Awardsról. Az elsősorban mikro-, kis- és középvállalkozásokat támogató cég ügyvezetőjét, Sárospataki Albertet kérdeztük a pályázataikról, a Billingo...

Morálisan jót tenni üzletileg is kifizetődő

„Aligha tekinthető felelősségvállalásnak - és etikusnak - az, amikor egy tízmilliós költségvetésű imázskampányt tessék-lássék „bekoszolunk” egy kis kutyasétáltatással” - nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Dr. Pintér Dániel Gergő, a BioTechUSA-cégcsoport vállalati kommunikációs, PR és CSR...