- Hirdetés -

Egy űrt töltenek be a médiapiacon – interjú Török Noémivel

|

- Hirdetés -

Az érkezésem egyik fő célja, hogy hatékonyan növeljük a bevételeket mindhárom platformunkon – mondta el a Marketing&Media magazinnak adott interjúban Török Noémi. A WMN nyáron kinevezett értékesítési vezetője, beszélt arról is, miként lehet bevételt elérni a videós tartalmaikkal.

– Korábban a Nosaltynál dolgoztál, majd annak felvásárlása után a Central Médiacsoportnál. Most újra egy olyan cégnél vagy, amely méretében inkább a régi Nosaltyhoz hasonló. Ez a kisebb cégméret jobban bejött neked, mint a nagyvállalat?

– A Nosaltynál 2011 óta dolgoztam, és 2013 óta vezettem az értékesítést. Nagyon hálás vagyok az ott eltöltött évekért, sokat köszönhettem annak a csapatnak. A tulajdonosváltással viszont új életszakaszba lépett a Nosalty, én pedig úgy döntöttem, hogy a közel tízéves médiapiaci tapasztalatommal egy olyan, szemléletben hozzám közelálló terméket szeretnék erősíteni, mint a WMN.

– A WMN.hu havi 800-900 ezer látogatója nem kevés, viszont a női tematikában vannak ennél nagyobb elérésű oldalak. Ebben a helyzetben mi az, amivel a WMN ki tud tűnni a konkurensek közül?

– A WMN-ben pont az a csodálatos, hogy nem akarja felvenni a versenyt a nagy látogatottságú női oldalakkal. D. Tóth Kriszta nagyon jól felismerte, hogy a WMN indítása előtt volt egy űr a médiapiacon, amit felhasználóként és tartalom-előállítóként is megérzett, ez hívta életre az oldalt. Olyan felületet hoztak létre, ahol úgy szólítják meg a célcsoportot – egyáltalán nem csak nőket, sőt –, ahogy ezt eddig mások nem nagyon tették. Erős, szókimondó, sokszor tabudöntő emberi történetekkel, személyes hangvételben. Olyan újságírók dolgoznak a tartalmakon, akiknek van mondanivalójuk, stílusuk és persze bátorságuk is. Mára úgy látszik, hogy ez bejött, hiszen a WMN hamar megtalálta a közönségét.

– Mivel lehet manapság meggyőzni egy hirdetőt arról, hogy az online büdzséjét ne a Google-on, a Facebookon keresztül költse el, hanem direktben vásároljon nálatok megjelenést?

– A WMN egy prémium felület, szeretnénk azt elkerülni, hogy a hirdetések a tartalom rovására menjenek. Ennek megfelelően sokkal több munkánk is van az értékesítéssel, hiszen a hirdetőknek minden esetben saját, személyre szabott javaslatot teszünk, de ebben van a WMN ereje. A stratégiai együttműködéseket direktben kötjük, de a displayfelületeink kapcsán mi is dolgozunk sales house-zal, augusztus elseje óta az Adaptive a partnerünk.

– A YouTube-ra is készít videókat a WMN. Ebből mennyire lehet pénzt csinálni?

– Kriszta televíziós múltjának köszönhetően nagyon adta magát, hogy audiovizuális tartalmakat is előállítsunk. A WMN YouTube-csatornája már szinte a kezdetek óta fókuszban van, és tavaly év eleje óta az összes videós tartalmunk előállítását a saját gyártócégünk készíti. Videós tartalmaink esetén is törekszünk arra, hogy az adott formátumok ne legyenek „túlmárkázva”. A videós csapatunk bevonásával folyamatosan kitalálunk új, nem kontraproduktív márkázási lehetőségeket, így volt ez a szeptember elején induló, a Katona József Színházzal közösen tető alá hozott Csak neked mondom videósorozatunk esetében is. Az új formátumok egyre jobb számokat produkálnak, így a hirdetők is kezdenek ráérezni a műfajra. Bevétel szempontjából nem a legkönnyebb terület, de ha van egy jó ötlet, és ahhoz társítunk egy passzoló formátumot vagy fordítva, akkor nagyon hatékony.

– Szöveges tartalmak, videók, rendezvények: ezek közül melyikben látsz még leginkább növekedési lehetőséget a WMN-nél?

– Az érkezésem egyik fő célja az, hogy a WMN meglévő lehetőségeit még inkább kiaknázzuk, illetve ezzel együtt hatékonyan növeljük a bevételeket mindhárom platformon, természetesen a vezérelveinket szem előtt tartva.

Az interjú teljes terjedelmében a Marketing&Media magazin legújabb számában olvasható.

Heszler Róbert

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Magyar szakemberekkel erősít a Diageo

Új vezetőt és brand managereket nevezett ki a Diageo kelet-európai marketing csapata. A szakemberek a vállalat budapesti központjából látják el a Diageo által forgalmazott alkoholos ital márkák marketingkommunikációjával és termékinnovációval kapcsolatos feladatokat a kelet-európai...

Huszonötödik évadával jön a díjnyertes sorozat

Hosszabb böjt és pár különkiadás után végre teljes évaddal térnek vissza a nyomdafestéket nem tűrő kisiskolások. Februártól a Comedy Central nézői is bekapcsolódhatnak a többszörös Emmy-díjas sorozat, a South Park 25. évadjába, mindjárt az...

Duplázott a Volkswagen az e-járművek kiszállításában

A tavalyi évben a vállalat minden eddiginél több, összesen 369 000 (2020-hoz viszonyítva + 73 %) elektromos járművet adott át ügyfeleinek, ezek közül 106 000 (2020-hoz viszonyítva + 33 %) hálózatról tölthető (plug-in) hibrid...

Új hírközlési szabályokról tájékoztat az NMHH

A hazai hírközlési szabályok legfontosabb módosításait összegezi a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) fogyasztói tájékoztató aloldala, az nmhh.hu/hirkozlesiszabalyok. Néhány fontosabb változásról a hatóság már korábban beszámolt, ebben a közleményben pedig további újdonságokat mutat...

Átalakulás vár a legtöbb iparágra

A megosztott főkönyvi megoldások jelenlegi helyzetét leginkább az internet '90-es években betöltött szerepéhez lehetne hasonlítani: a Deloitte szakértői szerint a blokklánc technológia alapvetően változtatja meg a telekommunikáció, média és szórakoztatás, termelés, egészségügy és kereskedelem...

Rekorddal zárta az évet az AutoWallis

Stratégiai terveivel összhangban minden téren rekordot döntött az AutoWallis értékesítése 2021-ben. A régió 14 országában jelenlévő csoport megháromszorozva előző évi számait, több mint 25 ezer gépjárművet adott el tavaly. Ebből több mint duplájára, 8,5...

A Cápák között és a Tények áll az élen

Egyik a 18-49 éveseknél, másik a teljes lakosságnál bizonyult a hét legnézettebbjének. A főműsoridőben egész szoros volt a verseny az RTL Klub és a TV2 között. Az év első hetéhez képest mindkét vezető kereskedelmi csatorna...

Tovább növekedne a ŠKODA 2022-ben

A Covid-19-járvány és a félvezetőhiány ellenére is összesen 878 200 járművét szállította ki 2021 folyamán világszerte a ŠKODA AUTO. Közel 45 ezer darabos kiszállítási volumenével sikeresen mutatkozott be a piacon a tisztán elektromos ENYAQ...

Új terméket dob piacra a XIXO

A XIXO márka 2013-as alapítása óta büszke arra, hogy a folyamatosan változó és újdonságra szomjazó fogyasztóit különleges ízekkel és izgalmas termékekkel varázsolja el. Épp ezért nem meglepő, hogy a brand, a legtöbb italgyártóval ellentétben,...

A gazdaság erősödésével számolnak a cégvezetők

Világszerte a vezetők 77 százaléka szerint erősödni fog a globális gazdaság az előttünk álló évben, csupán 15 százalékuk számít visszaesésre. Erős összefüggés látható az ügyfélbizalom és a vezérigazgatói optimizmus, valamint a között, hogy történt-e...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Online marketing: erre kell figyelni idén

Három meghatározó trend alakíthatja az idei évben az online marketinget: a videók előtérbe kerülése mellett az arc felvállalása és a 360 fokos marketingeszközök kerülhetnek középpontba 2022-ben. Napjainkban a hirdetéseknél már nemcsak a klasszikus értelemben...

Magyar szakemberekkel erősít a Diageo

Új vezetőt és brand managereket nevezett ki a Diageo kelet-európai marketing csapata. A szakemberek a vállalat budapesti központjából látják el a Diageo által forgalmazott alkoholos ital márkák marketingkommunikációjával és termékinnovációval kapcsolatos feladatokat a kelet-európai...

Huszonötödik évadával jön a díjnyertes sorozat

Hosszabb böjt és pár különkiadás után végre teljes évaddal térnek vissza a nyomdafestéket nem tűrő kisiskolások. Februártól a Comedy Central nézői is bekapcsolódhatnak a többszörös Emmy-díjas sorozat, a South Park 25. évadjába, mindjárt az...

Duplázott a Volkswagen az e-járművek kiszállításában

A tavalyi évben a vállalat minden eddiginél több, összesen 369 000 (2020-hoz viszonyítva + 73 %) elektromos járművet adott át ügyfeleinek, ezek közül 106 000 (2020-hoz viszonyítva + 33 %) hálózatról tölthető (plug-in) hibrid...

Új hírközlési szabályokról tájékoztat az NMHH

A hazai hírközlési szabályok legfontosabb módosításait összegezi a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) fogyasztói tájékoztató aloldala, az nmhh.hu/hirkozlesiszabalyok. Néhány fontosabb változásról a hatóság már korábban beszámolt, ebben a közleményben pedig további újdonságokat mutat...
- Hirdetés -

CMO

Fontos, hogy megmutassuk a pezsgő másik oldalát

Csomay András, marketing vezető, Törley Pezsgőpincészet   - Milyen évet zártok idén? - Ha ezt az évet jól le tudjuk hozni járványügyi szempontból, akkor nálunk a Törley Pezsgőpincészetben reményeink szerint vissza tudunk állni a COVID előtti időszakra....

A hitelesség egyre fontosabb

Sándor Gabriella, Libri-Bookline, marketing és kommunikációs igazgató fotó: Egyed Péter - A karácsony kiemelt időszaknak számít a könyvpiacon, az éves marketingbüdzsé mekkora részét költik el ilyenkor? - Az év utolsó három hónapja kereskedelmi és kommunikációs szempontból valóban...

Eljött a bátrak ideje

  Gál Judit, Danubius Hotels, marketing és kommunikációs igazgató   - Milyen év végére számítasz? Picit jobb lesz, mint a tavalyi hasonló időszak? - Össze sem hasonlíthatóak. A tavaly november olyan komoly szigorítást hozott, hogy fél évig...

A jövő év második felében lehet intenzívebb felfutás

Mocsai Zoltán, P Automobil Import Kft., marketing vezető - Mit tippelsz, milyen év lesz 2021 az autópiacon? Tavaly 128 000 új személyautót helyeztek forgalomba, idén kevesebb lesz? - Egy alapvetően felemás év az idei. Az év...

A vásárlási szokások örökre megváltoztak

Kanyó Roland, dm Kft., marketing és PR menedzser 133 milliárd forintos bevétellel zártátok az elmúlt üzleti évet, majdnem 10 százalékos plusszal. Gondolom ez a körülmények figyelembe vételével, elég jó eredménynek számít? Természetesen elégedettek vagyunk az elért...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Zöld vállalást tett a Toyota és a Lexus

2035-re karbonsemleges lesz Európában a Toyota és a Lexus.A Toyota készen áll arra, hogy 2035-re nullára csökkentse az újonnan értékesített Toyota és Lexus járművek széndioxid-kibocsátását Nyugat-Európában, amelynek fontos lépcsőfoka lesz a legalább 50 százalékos,...

Zöld együttműködésben a TotalEnergies

A TotalEnergies és a Daimler Truck AG megállapodást írt alá az Európai Unió közúti árufuvarozásának szén-dioxid mentesítésére irányuló kötelezettségvállalásukról. A partnerek együttműködnek a hidrogénnel üzemeltetett nehéz tehergépjárművek ökoszisztémáinak fejlesztésében, egyrészt azzal a szándékkal, hogy...

Új technológiák pörgethetik fel a klímavédelmet

Hogyan segítheti a mesterséges intelligencia, az esővízgyűjtés és a közlekedési rendszerek gyökeres átalakítása a károsanyag-kibocsátás csökkentését – a többi között ez is kiderül a világ legfenntarthatóbb vállalatának választott Schneider Electric és a CNBC Catalyst...

DATA