- Hirdetés -

Egy űrt töltenek be a médiapiacon – interjú Török Noémivel

|

- Hirdetés -

Az érkezésem egyik fő célja, hogy hatékonyan növeljük a bevételeket mindhárom platformunkon – mondta el a Marketing&Media magazinnak adott interjúban Török Noémi. A WMN nyáron kinevezett értékesítési vezetője, beszélt arról is, miként lehet bevételt elérni a videós tartalmaikkal.

– Korábban a Nosaltynál dolgoztál, majd annak felvásárlása után a Central Médiacsoportnál. Most újra egy olyan cégnél vagy, amely méretében inkább a régi Nosaltyhoz hasonló. Ez a kisebb cégméret jobban bejött neked, mint a nagyvállalat?

– A Nosaltynál 2011 óta dolgoztam, és 2013 óta vezettem az értékesítést. Nagyon hálás vagyok az ott eltöltött évekért, sokat köszönhettem annak a csapatnak. A tulajdonosváltással viszont új életszakaszba lépett a Nosalty, én pedig úgy döntöttem, hogy a közel tízéves médiapiaci tapasztalatommal egy olyan, szemléletben hozzám közelálló terméket szeretnék erősíteni, mint a WMN.

– A WMN.hu havi 800-900 ezer látogatója nem kevés, viszont a női tematikában vannak ennél nagyobb elérésű oldalak. Ebben a helyzetben mi az, amivel a WMN ki tud tűnni a konkurensek közül?

– A WMN-ben pont az a csodálatos, hogy nem akarja felvenni a versenyt a nagy látogatottságú női oldalakkal. D. Tóth Kriszta nagyon jól felismerte, hogy a WMN indítása előtt volt egy űr a médiapiacon, amit felhasználóként és tartalom-előállítóként is megérzett, ez hívta életre az oldalt. Olyan felületet hoztak létre, ahol úgy szólítják meg a célcsoportot – egyáltalán nem csak nőket, sőt –, ahogy ezt eddig mások nem nagyon tették. Erős, szókimondó, sokszor tabudöntő emberi történetekkel, személyes hangvételben. Olyan újságírók dolgoznak a tartalmakon, akiknek van mondanivalójuk, stílusuk és persze bátorságuk is. Mára úgy látszik, hogy ez bejött, hiszen a WMN hamar megtalálta a közönségét.

– Mivel lehet manapság meggyőzni egy hirdetőt arról, hogy az online büdzséjét ne a Google-on, a Facebookon keresztül költse el, hanem direktben vásároljon nálatok megjelenést?

– A WMN egy prémium felület, szeretnénk azt elkerülni, hogy a hirdetések a tartalom rovására menjenek. Ennek megfelelően sokkal több munkánk is van az értékesítéssel, hiszen a hirdetőknek minden esetben saját, személyre szabott javaslatot teszünk, de ebben van a WMN ereje. A stratégiai együttműködéseket direktben kötjük, de a displayfelületeink kapcsán mi is dolgozunk sales house-zal, augusztus elseje óta az Adaptive a partnerünk.

– A YouTube-ra is készít videókat a WMN. Ebből mennyire lehet pénzt csinálni?

– Kriszta televíziós múltjának köszönhetően nagyon adta magát, hogy audiovizuális tartalmakat is előállítsunk. A WMN YouTube-csatornája már szinte a kezdetek óta fókuszban van, és tavaly év eleje óta az összes videós tartalmunk előállítását a saját gyártócégünk készíti. Videós tartalmaink esetén is törekszünk arra, hogy az adott formátumok ne legyenek „túlmárkázva”. A videós csapatunk bevonásával folyamatosan kitalálunk új, nem kontraproduktív márkázási lehetőségeket, így volt ez a szeptember elején induló, a Katona József Színházzal közösen tető alá hozott Csak neked mondom videósorozatunk esetében is. Az új formátumok egyre jobb számokat produkálnak, így a hirdetők is kezdenek ráérezni a műfajra. Bevétel szempontjából nem a legkönnyebb terület, de ha van egy jó ötlet, és ahhoz társítunk egy passzoló formátumot vagy fordítva, akkor nagyon hatékony.

– Szöveges tartalmak, videók, rendezvények: ezek közül melyikben látsz még leginkább növekedési lehetőséget a WMN-nél?

– Az érkezésem egyik fő célja az, hogy a WMN meglévő lehetőségeit még inkább kiaknázzuk, illetve ezzel együtt hatékonyan növeljük a bevételeket mindhárom platformon, természetesen a vezérelveinket szem előtt tartva.

Az interjú teljes terjedelmében a Marketing&Media magazin legújabb számában olvasható.

Heszler Róbert

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Fesztiválokon keresnek munkát a fiatalok

Állásbörze egy kilencvenezres fesztiválon? Miért ne?! Több ezer pályakezdő, tizenhárom úttörő munkáltató és rengeteg felejthetetlen élmény - ilyen egy igazi Z generációs szakmai esemény, a Zyntern Karrier Zóna az EFOTT-on. A fiatalokat nemcsak elkötelezni...

Infláció: Mi legyen a megtakarításokkal?

Jelentős fordulattal kell szembenézniük a takarékoskodóknak: szemben az elmúlt évek kedvező helyzetével, az idén a részvénypiacok kiábrándítóan teljesítettek, az elmúlt 50 év legrosszabb első félévén vannak túl a fejlett piacok. Közben meredek emelkedőn van...

Újabb magyar termékekkel bővült a Lidl kínálata

Magyarország különböző tájegységeiről érkező, kiváló minőségű zöldségekkel és gyümölcsökkel bővült a Lidl Magyarország Hazánk Kincsei termékcsaládja. Az áruházlánc célja, hogy ezáltal is tovább erősítse a hazai zöldség-gyümölcs ágazatot, támogassa a magyar termelőket és hozzájáruljon...

Többe kerülhet az iskolakezdés

Az infláció az iskolakezdésre is hatással van, a szülőknek a korábbinál nagyobb kiadásokkal kell számolniuk. Országosan az iskolanyitáshoz kötődő kiadások több mint 17 százalékát adja a tanuláshoz elengedhetetlen füzetekhez, papírárukhoz, rajzlapokhoz köthető forgalom, ezek...

Nők, akik megváltoztatták az informatikát

Azt gondolhatnánk, hogy az informatika nagy alakjai között csak nagy tudású, tekintélyes férfiak vannak, mintha az informatika nem nőknek való tudomány lenne. Pedig biológiailag semmivel sem alkalmasabbak a férfiak erre a szakmára, mint a...

Túl keveset isznak a magyarok

A fogyasztók többsége tisztában van az ajánlott napi folyadékmennyiség mértékével, ám jelentős hányaduk mégis a javasoltnál kevesebb folyadékot visz be a szervezetébe a Szentkirályi Magyarország megbízásából készült friss kutatás szerint. A Magyar Dietetikusok Országos...

Új trend a futárpiacon

A kiszállítási piacon látványosan nő a nagyméretű termékek rendeléseinek száma, amelyek kézbesítése speciális logisztikai megoldást igényel. A vásárlói igényeknek megfelelően, az élelmiszerek, friss-és melegételek kiszállítása mellett tovább növeli e-kereskedelmi kézbesítési portfólióját az okoslogisztikai megoldásokat...

Díjat nyert az OPPO okosmobilja

Az OPPO okoseszköz gyártó két kategóriában is megkapta a Best Product elismerést a világ legrangosabb audiovizuális és mobilelektronikai szakmai médiumainak díjátadóján. Idén a márka csúcskategóriás zászlóshajója, az OPPO Find X5 Pro nyerte el a...

Így indítja az őszt a TV2

Szeptember 3-án indítja az őszi tévés főszezont a TV2, az idén 25 éves csatorna többek között születésnapi show-val, a Sztárban Sztár leszek! új évadával és egy párkereső reality-vel készült erre az időszakra. A TV2...

Kicsit drágábban mobilozhatunk

Elsősorban a legolcsóbb, többletszolgáltatást is tartalmazó díjcsomagok ára emelkedett a hazai mobilszolgáltatóknál – derül ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) elemzéséből.A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) rendszeresen vizsgálja a mobilpiac változásait....
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Idén is díjazzák a közösségi média sztárjait

Hatodik alkalommal díjazzák a közösségi média legnagyobb hazai sztárjait a JOY Social Media Awardon (JOY SMA). A közönség egy hónapon keresztül szavazhat a hét kategóriában induló 28 jelöltre. Új kategória idén a #képernyőkedvence, valamint...

Fesztiválokon keresnek munkát a fiatalok

Állásbörze egy kilencvenezres fesztiválon? Miért ne?! Több ezer pályakezdő, tizenhárom úttörő munkáltató és rengeteg felejthetetlen élmény - ilyen egy igazi Z generációs szakmai esemény, a Zyntern Karrier Zóna az EFOTT-on. A fiatalokat nemcsak elkötelezni...

Infláció: Mi legyen a megtakarításokkal?

Jelentős fordulattal kell szembenézniük a takarékoskodóknak: szemben az elmúlt évek kedvező helyzetével, az idén a részvénypiacok kiábrándítóan teljesítettek, az elmúlt 50 év legrosszabb első félévén vannak túl a fejlett piacok. Közben meredek emelkedőn van...

Újabb magyar termékekkel bővült a Lidl kínálata

Magyarország különböző tájegységeiről érkező, kiváló minőségű zöldségekkel és gyümölcsökkel bővült a Lidl Magyarország Hazánk Kincsei termékcsaládja. Az áruházlánc célja, hogy ezáltal is tovább erősítse a hazai zöldség-gyümölcs ágazatot, támogassa a magyar termelőket és hozzájáruljon...

Többe kerülhet az iskolakezdés

Az infláció az iskolakezdésre is hatással van, a szülőknek a korábbinál nagyobb kiadásokkal kell számolniuk. Országosan az iskolanyitáshoz kötődő kiadások több mint 17 százalékát adja a tanuláshoz elengedhetetlen füzetekhez, papírárukhoz, rajzlapokhoz köthető forgalom, ezek...
- Hirdetés -

Don't Miss

Jobban kell küzdenünk a fogyasztók figyelméért

Egymás gondolatainak meghallgatása, egymás munkáinak megtekintése mindig inspirációt nyújt és elősegíti a megújulásra való készséget, képességet – vallja Mérő Ádám, a Coca Cola Company Consumer & Shopper Connection Director-a. A szakember a szeptember 15-i...

A marketingvezetők jó esetben interdiszciplináris gondolkozók

Manapság a marketing az egyetlen omnipotens diszciplina, amely egy vállalat működésének teljességét képes átfogni – állítja Szabó Béla. A Magyar Telekom márkakommunikációs igazgatója a Marketing Summitot beharangozó interjúsorozatban az mmonline.hu-nak beszélt arról, hogy milyen...

Együtt erősebbek vagyunk

A marketing szakemberek, vezetők szerepe jelentősen megnövekedett a vállalaton belül és az üzleti értékteremtés folyamatában is – mutatott rá Bánhegyi Zsófia. A Szerencsejáték Zrt. marketing és kommunikációs igazgatója a szeptember 15-i Marketing Summitot felvezető...

Rekordok éve

A Marketing&Media magazin idén is összeállította a legnagyobb hazai reklámügynökségek listáját a tavalyi üzleti eredmények alapján. Iparági vezetőket is megkérdeztünk arról, hogyan értékelik a múlt évet és mit várnak idén, Biró László, a Mediator...

További növekedés lehet

A Marketing&Media magazin idén is összeállította a legnagyobb médiaügynökségek rangsorát a tavalyi üzleti eredmények alapján. Iparági vezetőket is megkérdeztünk arról, hogyan látják a múlt évet és mire számítanak idén, Novák Péter, a Dentsu Hungary...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Eszméletlenül nagy a weboldalak karbonlábnyoma

Egy átlagos internetfelhasználó éves szinten 414 kg károsanyag-kibocsátásért felelős. Egy közepes weboldal pedig 60 kg CO2e éves kibocsátással ugyanakkora környezeti lábnyommal jár, mint 4,3 millió SMS vagy napi 63 percnyi TikTok aktivitás. Bár a...

Újabb lépést tett a fenntarthatóság felé a Samsung

A Samsung jelentős előrelépést tett a mobilkommunikációs üzletág 2025-ös fenntarthatósági céljainak elérése felé. A legfontosabb kezdeményezések közé tartozik az újrahasznosított anyagok továbbfejlesztett használata és beépítése a termékekbe, a környezettudatosabb csomagolás kialakítása, valamint a régebbi...

Újabb környezetvédelmi rekord a Tiszán

Rekordmennyiségű, 2880 zsák hulladék összegyűjtésével zárult a X. Jubileumi Felső-Tiszai PET Kupa. A pillepalackokból épült hajók versenyében a legtöbb hulladékot a Siemens Energy vállalati önkéntesekből és gyerekeikből álló csapata nyerte, akik ezúttal az egy...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....