Hatalmas változások, minden eddiginél több politika-közeli szereplő, 16 új ember – már nem kell sokat várni, hogy ennél is többet megtudhassunk arról, hogyan alakult idén a legbefolyásosabb hazai médiások rangsora. A TOP50 listát május 4-én mutatják be a Marketing&Media magazin és a Magyar Reklámszövetség által közösen szervezett nagyszabású gálán.
Idén tizedik alkalommal állította össze a Marketing&Media magazin a hazai médiapiac legbefolyásosabb személyiségeinek listáját, és ahogy az egy jubileumhoz illik, jó néhány izgalmas részletet tartalmaz a rangsor. A hazai médiapiac változásai a TOP50-ben is megfigyelhetők, a múlt évhez képest a listán szereplők mintegy harmada cserélődött.
Már csak 7 olyan szakember van, aki az eddigi összes Top 50-ben helyet kapott. Ez a múlt évhez képest 2 fős csökkenés, azaz kiesett 2 olyan ember, aki 2016-ig minden Top 50-ben szerepelt. A rangsort továbbra is a férfiak dominálják, azonban 9 nő is szerepel az ötvenes listán.
Az idei TOP50 rangsorban minden eddiginél több politika-közeli szereplő található, akik jellemzően a lista első felében kaptak helyet, ami szintén jól érzékelteti, hogyan alakult át a magyar médiapiac az elmúlt időszakban.
Az idei TOP50 rangsort a Marketing&Media magazin és a Magyar Reklámszövetség által közösen szervezett nagyszabású díjátadó gálán mutatják be a Terem Budapestben, május 4-én. A Top50 Gálára jegyek még korlátozott számban kaphatók, a tavalyival megegyező, 19900 forint + áfás áron. A részletekről a linda.lazar@marketingmedia.hu e-mail címen lehet érdeklődni Lázár Lindánál.