A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) támogatja a digitális hatékonyságmérésre vonatkozó kezdeményezést, ami az online platformok és eszközök kumulált elérésének, valós időben történő közönség-összetételének valamint a kampányok higiéniai feltételeinek transzparens digitális médiamérését célozza. A szakmai párbeszéd előmozdítása érdekében a szövetség egyeztetést kezdeményez a digitális marketing iparág, a megbízók és a mérési módszertan szakmai képviselői részvételével.
Ahogyan arról az mmonline.hu is beszámolt, a Coca-Cola Company Magyarország, az Unilever Magyarország és a Vodafone Magyarország feburár 17-én fordultak a nagy hirdetőkhöz és médiaügynökségekhez, kiáltványt tettek közzé az átfogó magyar digitális hatékonyságmérés fontossága kapcsán. Az MMSZ közleménye szerint a számos meghatározó hazai és nemzetközi márkát képviselő hirdetőt is tagjai között tudó szervezetnél úgy látják, hogy a széles szakmai közvéleményt megmozgató kérdések megválaszolása érdekében aktív lépéseket szükséges tenni.
Az érdekképviseleti szervezet ezért fontosnak tartja a három, már említett társaság szakemberei által életre hívott kezdeményezést, amely az online platformok és eszközök kumulált elérésének, valós időben történő közönség-összetételének valamint a kampányok higiéniai feltételeinek transzparens digitális médiamérését ösztönzi.
A szakmai párbeszéd előmozdítása érdekében a szövetség egyeztetést kezdeményez a digitális marketing iparág, a megbízók és a mérési módszertan szakmai képviselői részvételével. A Magyar Marketing Szövetség hisz abban, hogy a párbeszéd eredményeként összességében a hazai marketingtevékenység minősége és megítélése is tovább fejlődik.