A hétvégén átlépte a magyar filmek idei nézettsége az egymillió főt. A magyar alkotások 2008 óta nem látott magas nézőszámát nyereményjátékkal ünnepelte a Magyar Nemzeti Filmalap és a Cinema City Magyarország.
A közösségi médiában az elmúlt héten meghirdetett játék sorsolása szombaton este volt a budapesti Cinema City Allee moziban, a Budapest Noir című film teltházas vetítése előtt – írja az MTI. A magyar filmek “tiszteletbeli egymilliomodik nézője”, Iszak Júlia 2018 végéig a Filmalap támogatásával készült összes magyar film – köztük A Viszkis, a Sunset és a Valami Amerika 3. – premier előtti díszbemutatójára szóló páros belépőt nyert.
A 20 éves Cinema City Magyarország 20 darab mozijegyet ajánlott fel a győztesnek.
Az idén kiemelkedő nézettséget produkáló magyar filmek között van a Kincsem (450 ezer), a Pappa Pia (208 ezer), a Testről és lélekről (85 ezer) és a Brazilok (75 ezer) is.
- Hirdetés -
Egymillió felett a magyar filmek
|

- Hirdetés -
- Hirdetés -
A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI
Spórolással élnénk túl az inflációt
Szinte nincs olyan magyar háztartás, ahol ne érzékelnék a növekvő infláció negatív hatásait: az NN Biztosító felmérésében a válaszadók mindössze 2 százaléka nyilatkozott úgy, hogy nem változott a helyzete a pénzromlás következtében. Miközben a...
Zuhannak az ingatlanárak
A többség ugyan egyelőre inkább kivár, azonban az eladásra kínált lakásoknál a sikeres értékesítés reményében egyre többen csökkentik a meghirdetett árat – derül ki az otpotthon.hu adataiból. A nagyságrendet és a reális árazással kapcsolatos...
Így lehetnek sikeresek a kisvállalkozások
Akár a pénzügyeink kezeléséről, akár egy számlakifizetésről van szó, hozzászoktunk a gyorsasághoz, a hatékonysághoz, a kényelemhez és a biztonsághoz. Ugyanez nem mindig mondható el a kisvállalkozások mindennapjairól, pedig a pénz gyors és biztonságos kezelésének...
Az elegáns okosórák a legnépszerűbbek
A kelet-közép-európai vásárlók mintegy 90 százaléka az egészségfigyelést tartja az okosórák legfontosabb funkciójának, az eszközök vásárlásakor pedig az akkumulátor üzemideje, a vízállóság és a meglévő okostelefonjaikkal való kompatibilitás az elsődleges szempontok – derült ki...
Rangos elismerést nyert el az LG
Az LG Electronics tennesseei üzeme az iparágban az első háztartásigép-gyár, amely kiérdemelte az Világgazdasági Fórum Lighthouse Factory minősítését. Az LG Electronics (LG) háztartási készülékeket gyártó üzemét az Egyesült Államokban a Világgazdasági Fórum (WEF) a világ...
Tovább zöldült a BMW
Az előzetes belső kalkulációk alapján a BMW Group 2022-ben az Európa-szerte értékesített összes új autójával átlagosan kilométerenként 105 grammra (WLTP) csökkentette károsanyag-kibocsátását. E tekintetben a müncheni központú vállalatcsoport több mint 9 százalékos éves összemisszió-csökkenést...
Ingyenes hirdetés feladás regisztráció nélkül, csupán pár kattintással (x)
Az online hirdetések évtizedek óta kedvező opciót jelentenek a kereskedelemre eladók és vásárlók számára egyaránt. Az egyik legfontosabb tényező a hozzáférhetőség, hiszen az erre dedikált oldalakon lényegében bárki hirdethet. Ez pedig még egyszerűbb, mint...
„Izgalmas 2023 elé nézünk” – interjú Németh Károllyal
Ahogy az interjúból is kitűnik majd, amilyen érdekesnek találta Németh Károly a feltett kérdéseket, olyan érdekes válaszokat is adott rájuk. A SPAR Magyarország Signature CEO díjban részesült marketingvezetőjét harmadmagával faggattuk ki a marketing jelenlegi...
Új marketingigazgatóval folytatja a Westend
Tavaly év végén vette át Kovács Zsombor a Westend marketingigazgatói feladatait a szülési szabadságra távozó Pőcze Judittól.Az új marketingigazgató széles ismeretekkel rendelkezik a plázaszektorról, hiszen nem csak a Westendben dolgozott korábban, hanem szinte valamennyi...
Ismét díjazták a legkiemelkedőbb marketingaktivitásokat
Január 26-án, a budapesti SYMBOL-ban adták át a Marketing Diamond Awards 2022-es elismeréseit. Idén ismét a Billingo Technologies Zrt. lett „Az Év Megbízója”, a Kreatív Vonalak Kft. pedig a tavalyi évhez hasonlóan „Az Év...
- Hirdetés -